Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
Naomi, bedankt voor al je inzet, je tijd en je geduld met en voor ons. Hoop dat je snel iets nieuws vindt en heel jammer dat Sanoma jou niet meer op waarde heeft geschat. Ik zal je missen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En zo wordt het vivaforum al verder uitgekleed.
Dag Naomi!

Wat lief dat je afscheid komt nemen!

Je was een fijne mod. en ik mis je!!
quote:Vinyl schreef op 29 december 2010 @ 12:01:

Dankjewel lieve Naomi voor de fijne samenwerking in het team.

Ookal was je soms misschien iets té lief voor het forum, als je het beleid nu ziet kunnen we maar 1 ding zeggen: mensenkinderen, wat gaan we je missen!

Het ga je goed, we houden contact!

Liefs!Dat zeg je mooi! Helemaal mee eens!
Veel geluk Naomi!

Jij kunt tenminste met opgeheven hoofd afscheid nemen. De teloorgang van het forum is geheel en al te danken aan het geweldige nieuwe beleid van je opvolger, wie dat dan ook zijn moge.

Ik hoop dat je een veel en veel leukere werkplek vindt/hebt gevonden!
Bedankt Naomi. Succes verder en ik hoop dat het snel weer goed met je gaat.
Allerliefste Oppermod, Hoofdengel, Naomi,

Ik vond je als Angel en als forummer een zeer goede Oppermod. Je hebt altijd het forum vooropgesteld, ondanks dat je ook vaak genoeg feitelijk klemgezet werd. Jij hebt altijd ' in dienst' van je community gehandeld.

Ik wil je heel erg bedanken voor onze jarenlange fijne samenwerking.

Het ga je ontzettend goed, lieve dappere vrouw!

Peace man.

Liefs,

Sarah
Vinyl je hebt het b-woord genoemd oppassen hoor, anders gaat de Wismiss met heur bordenwisser in de weer
Naomi, we (nou ja, ze... ik ben hier ook weg) gaan je missen!

Dank je voor alles wat je gedaan hebt voor de forummers, zowel voor als achter de schermen.

Het ga je goed
Shit. Ik word er gewoon een beetje emotineel van. Wat jammer dat je je baan kwijt raakt.

Ja, je was inderdaad soms een watje en ja ik was ben soms een ongelooflijke etterbak, maar wat fijn dat we er toch altijd samen uit kwamen.
Naomi ik sluit me zo ontzettend aan bij allen die hier voor mij gereageerd hebben! Ze hebben jou de mogelijkheden niet gegeven om de boel hier op te ruimen, maar toen jij weg was is het pas echt een puinhoop geworden!

Hallo paniekvoetbal en dagdag waardevol forum.

We missen je, het forum mist je, en we kunnen niet eens zeggen hoe zeer we je missen want we worden monddood gemaakt.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Lieve Naomi,

Ik zal niet dramatisch doen maar het forum is het forum niet meer zonder jou. Ook in jouw tijd waren er wel eens problemen maar altijd was er wel een luisterend oor en kreeg je antwoord.

En veel wat er gebeurd heb jij al maanden geleden aangegeven dat je het had aangekaart bij Viva.

Het komt nu over dat ze gewoon de oude garde eruit willen werken en verder zien ze het wel met de Yes-nieuwkomers.

Jammer voor de oude garde die het Viva-forum groot heeft gemaakt.

Ik heb 2 weken geleden nog het artikel gelezen in de krant van een tijd geleden dat o.a. jij en je Angelteam het toch voor elkaar had om de bezoekers te verdubbelen. Ja toen had je nog het idee dat er naar je geluisterd werd. Kreeg je nog te horen wanneer je antwoord kreeg, nou kreeg je uberhaubt antwoord.

Ik ben oprecht benieuwd naar de cijfers van nu. Nou ja benieuwd, ik kan het denk ik wel invullen.

Voor jou persoonlijk Naomi, heel heel veel succes bij een ander bedrijf. Hopelijk met veel waardering.

Het beste, , liefs mv.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat jammer dat je nu definitief stopt! Zoals al eerder werd vermeld; zoals met zoveel werd ook nu pas duidelijk wat we hadden toen het er niet meer was.

Alle goeds!
"geeft zakdoekje aan Floks en aan iedereen die er eentje nodig heeft"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Spijker schreef op 29 december 2010 @ 12:10:

Naomi ik sluit me zo ontzettend aan bij allen die hier voor mij gereageerd hebben! Ze hebben jou de mogelijkheden niet gegeven om de boel hier op te ruimen, maar toen jij weg was is het pas echt een puinhoop geworden!

Hallo paniekvoetbal en dagdag waardevol forum.

We missen je, het forum mist je, en we kunnen niet eens zeggen hoe zeer we je missen want we worden monddood gemaakt.Ik denk dat ieder hier mee eens is.
Ja, dat vind ik echt.
Ja nog te weinig gezegd heel veel beterschap persoonlijk uiteraard.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

en voor naomi:

I only get one shot at life - so I shoot to kill
Those were the days, nu is het een Forum voor vrouwen zonder mening. Back to the fifties, snif. *snottert* in Rosanna's zakdoek.
Veel dank voor al je inspanningen, Naomi. Veel succes in je verdere carrière.
Jouw beleid gaf het forum een menselijk tintje. Veel succes verder en natuurlijk een goed herstel gewenst.
Naomi ik wens je veel geluk bij een nieuwe baan

We zullen je hier missen!

Het ga je goed!
En, in de lijn van het forum, het meest walgelijke glitterplaatje dat ik kon vinden:

Bedankt voor alles! En heel veel succes in 2011!
Off topic en @ Sarah:

Waar koop je zo'n dynamisch IP-adres?

Lieve Naomi,

Ik ben er steeds vanuit gegaan dat het je eigen beslissing is geweest om weg te gaan, maar door het berichtje van Floks begin ik te twijfelen. En ik lees ook niet direct in je OP dat je een nieuwe baan hebt. Wil je daar nog iets over kwijt of liever niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven