Vivamod is weg

29-12-2010 11:51 588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben verdween ik in oktober abrupt van 't forumtoneel. Het was geen griepje, maar ik was wel ziek. Inmiddels gaat het gelukkig een stuk beter. Ik kom echter niet meer terug bij Viva, want mijn contract is bijna afgelopen.

Ik zou over de afgelopen 2,5 forumjaren een boek kunnen schrijven, maar ik hou het kort. Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme voor 't forum: dankzij jullie is 't Viva Forum zo groot geworden. Daarnaast wil ik mijn Engelen bedanken die zich zo lang vrijwillig voor het forum hebben ingezet, veel meer dan 't beruchte half uurtje per dag, en soms op de gekste tijden (midden in de nacht...).

Daag! Misschien kom ik hier in de toekomst nog eens lezen of kruisen onze digitale wegen elkaar elders...

Naomi

PS. Waarschijnlijk ten overvloede: het adres naomi@viva.nl werkt over een week of twee niet meer - mail die daarnaar verzonden wordt, wordt dan ook niet automatisch doorgestuurd naar collega's.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 29-12-2010 12:31
Reden: stomme spelfout
% gewijzigd
quote:Vinyl schreef op 29 december 2010 @ 12:56:

En Sikkerpiet alweer geband... ongelooflijk.... ongelooflijk...Wat zijn ze snel hè? Ze kunnen het wel.....
Geen idee.... Maar idioot is het wel!
Ik neem nog wel een mandarijntje.
Het zal ook waarschijnlijk niet gewaardeerd worden door Viva als ik een Poll open dat we Mod1 terug willen?

Nah Vivamod2, ik weet het antwoord al.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Slaat nergens op.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2010 @ 12:58:

Het zal ook waarschijnlijk niet gewaardeerd worden door Viva als ik een Poll open dat we Mod1 terug willen?

Nah Vivamod2, ik weet het antwoord al.
MV, zou ik ook niet doen. Het is niet aan ons, en het is niet eens aan Naomi. Ik denk dat dit geval veel te gevoelig ligt om daar een polletje over te doen. We hebben het hier wel over een vaste baan die Naomi niet meer in gaat vullen. Om wat voor reden dan ook, maar leuk was het vast niet.
Lieve Naomi,

Fijn dat je via dit topic nog even afscheid van ons neemt. Met jou is het wij/ons gevoel van dit forum verdwenen. Het is een kille en dictatoriale bedoening geworden, en dat was voor jou sowieso geen werkomgeving geweest.

Bedankt voor het werk en de, soms niet aflatende, energie die je in het forum (en ons ) hebt gestoken.

Meid het ga je goed!
ik geloof eerlijk gezegd niet dat Naomi vrijwillig vertrekt, daarvoor is het forum haar veel te lief.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Vinyl schreef op 29 december 2010 @ 12:57:

Geen idee.... Maar idioot is het wel!Das nog zwak uitgedrukt. Maar lang leve de dynamiek!
Nee Tuttebolletje, ik doe het ook maar niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2010 @ 12:56:

weet ik Floks, ik bedoel jou er ook zeker niet mee, ik bedoel er zelfs niemand persoonlijk mee, maar het was ook wel een gedachte die door mijn hoofd heen ging. Oh, ook door mijn hoofd hoor, voor wat dat (hoofd danwel gedachte) waard is
quote:rosanna08 schreef op 29 december 2010 @ 13:01:

ik geloof eerlijk gezegd niet dat Naomi vrijwillig vertrekt, daarvoor is het forum haar veel te lief. Precies. Tel daarbij een heleboel gebeurtenissen op van de laatste tijd en trek je conclusie. Er speelt gewoon veel meer.
Grief is just love with nowhere to go
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 december 2010 @ 12:58:

Nah Vivamod2, ik weet het antwoord al.Zal ik het doen. Ik heb nog 1 leven over?
quote:Maleficent schreef op 29 december 2010 @ 13:02:

[...]

Precies. Tel daarbij een heleboel gebeurtenissen op van de laatste tijd en trek je conclusie. Er speelt gewoon veel meer.Dat denk ik ook. Naomi kennende zou ze dat nooit doen, het forum zo naar de klote laten gaan. Maar goed. Balen allemaal zeg dat ze niet terug komt.
Naomi heeft het forum niet naar de klote laten gaan....
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 13:04:

[...]

Zal ik het doen. Ik heb nog 1 leven over? waag het niet! We willen je nog wel wat langer houden hoor!

[...]

Zal ik het doen. Ik heb nog 1 leven over?Lieverd, we weten de uitslag al. Het is geen permaban waard.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 29 december 2010 @ 13:05:

Naomi heeft het forum niet naar de klote laten gaan....Dat zeg ik.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 29 december 2010 @ 13:05:

Naomi heeft het forum niet naar de klote laten gaan.... dat heeft ze ook niet, ik denk dat ze het heel netjes gedaan heeft ondanks haar gebrek aan tijd en mogelijkheden

[...]

Zal ik het doen. Ik heb nog 1 leven over?Scheer je weg schavuit!

[...]

Zal ik het doen. Ik heb nog 1 leven over?Het moderator team zit bovenop dit topic, dus ze zullen iedere beweging van je nauwlettend volgen
quote:poppedotje schreef op 29 december 2010 @ 13:07:

[...]

Scheer je weg schavuit!Vlegel!
Naomi, fijn dat je via deze weg nog afscheid komt nemen.

Bedankt voor al je inzet, en het ga je goed!
quote:Floks schreef op 29 december 2010 @ 13:08:

[...]

Vlegel!Schorriemorrie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven