M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Scoob grappig! Misschien moet je Jasper toch even uitleggen dat ie op de wc moet gana plassen, voordat hij zo iets anders verzint Milena is helemaal niet bezig met plassen ofzo. Ze roept wel steeds dat ze poep heeft en dan heel hard lachen als ik ga kijken en ze heeft het niet. Ahum poep en plas humor is dat toch?

Enne vent vaak weg savonds, dat is ook helemaal niet leuk. Dan is ie er wel en toch weer niet. Bij mij is het tenminste duidelijk: man is weg. Kan ik nu dus niks van verwachten. Hij heeft het ook wel eens druk en dat is ook heel vervelend, want dan vind ik het lastig in te schatten wie wat doet enzo. Plus dat ik dan verwijtend word omdat ik vind dat hij meer moet doen dan hij doet enzo. Zucht.. Haha tis ook nooit goed

Indian, haha klein dorp zeker . Lekker die roddels! Daarom ben ik zoooooo blij dat ik niet meer in een klein dorp woon

*zet de duimen op scherp*

Net naar vrijwilligerswerk geweest. Leuk, ik ga nooit op zaterdag. Ik kwam binnen er zaten een paar hele chagerijnige mensen. Paar meegesleept naar buiten. Dat was al lekker. Toen ik terugkwam Milena laten scharrelen in de woonkamer. Er kwamen steeds meer bewoners kijken en iedereen moest om haar lachen. Haha wat een kindje kan losmaken. Zo leuk. Ik ging weg en werd helemaal uitgezwaaid enzo. Leuk!!
Vent weg is niks aan, lijkt me. Gelukkig komt dat hier nooit voor. Hij werkt veel, maar is eigenlijk wel iedere avond thuis en 's nachts altijd. Vind ik errug gezellig! (Maar ik vind het stiekem zelf wel heerlijk om af en toe even weg te zijn. Erg, he?)

Wat voor vrijwilligerswerk doe je, Frans? Kids kunnen idd in veel situaties voor de vrolijke, ijsbrekende of wat dan ook noot zorgen!

Sophie is ziek. Ze wou de hele dag op mijn arm, heeft behoorlijke koorts zo te voelen, en moest tweemaal overgeven. Eten wil ze niet, drinken mondjesmaat. Ziek, dus. Dus hier een bankzitdag met de TV bijna continu aan, schaamschaam........... Af en toe TV toch even uit, en voorgelezen en liedjes gezongen. Sneu, hoor, zo'n ziek vogeltje.........
hallo dames,

Pfff had ff weinig inspiratie om hier te schrijven. Nogal druk en vol hoofd. zat in de meeleezsss modus.

Frans, fijn dat man er bijna weer is. Zou ik ook niets vinden met een vent die zo veel weg moet. (ik ben degene die nu weggaat, das makkelijker )

Pips, vooral veel om jezelf denken nu hoor, jij en beeb zijn allerbelangrijkst, en pipsje natuurlijk. Is het wat geworden met de sollicitatie brief?

Xop arme Sophie hopelijk knapt ze snel op.

Indian, ik hoop dat het nu goed komt met het huis, ik zal voor jullie duimen.

Scoob, Valentijn zegt ook vaak 'plas"en kijkt dan naar beneden. hahaha hij denkt zeker dat ie nog in zn blootje is zoals op Bali.

Hoe is het Tiraman? Ben je al gesettled?

Hier druk. druk druk. Morgen borrel van werk van vriend, Valentijn gaat lekker logeren bij oma. Vandaag bij vrienden in A'dam geweest, ze wonen op een woonboor op de prinsegracht, echt geweldig. Valentijn was er moe en klaar voor een slaapje. Wij zeiden, ga maar op de bank liggen met je speen en knuffel, en wat denk je? Meneertje ging zomaar onderzeil voor half uurtje, heel schattig. De rest van de dag hield hij het goed vol. vanmiddag even naar de dierentuin gewandeld, want het was heerlijk weer.

Van dit weer krijg ik heeeeele erge wintersport kriebels. We hebben bedacht dat we een weekendje mogen. Heeft iemand nog tips voor oostenrijk, leuk pensionnetje, niet te duur....?

Weekend onderbrengen van Valentijn gaat wel lukken, hele week zal lastig worden, dus vandaar deze keuze. Valentijn meenemen is niet echte optie, tenzij er opeens vrienden gaan met kinderen, zodat we op toer beurt kunnen oppassen.

Ach het is een luxe probleem, maar wel heleeeee erg kriebels;-)

G zo al lekker slapen, ben helemaal gaar.

Grtz

Merel
Hai!

Pompiedom valt het op dat ik alleen zit

Aaah arme Sophie. En ach Xop voel je je echt schuldig over een dagje tv kijken? Nee toch? Als je ziek bent dan hoort een dagje tvkijken erbij hoor. Oeh dat was altijd zo lekker vroeger. Dan was je ene beetje ziek, bedje op de bank. Boekje erbij, tv aan, mama heel lief voor je. Heerlijk!

Merel, aah dat jullie zo druk zijn! Hoe lang ga je naar Dublin eigenlijk? En wanneer ga je? Leuk hoor dat jullie samen een weekendje weg gaan! Ik ben niet zo van de wintersport. Heb het altijd nogal snel koud. Haha en dan zou ik weer voor de gluhwein gaan enzo. Alhoewel die apres ski muziek, das niet echt mijn stijl . Maarreh weekendje samen weg, das altijd leuk!!

Als vrijwilligerswerk doe ik leuke dingen met verstandelijk gehandicapten. Vandaag was zo leuk omdat toen ik binnenkwam een aantal zaten te chagerijnen. Maar dankzij mijn kleine Leen waren ze weer helemaal vrolijk geworden!

Vent komt donderdag weer terug. Ik baal wel een beetje, want hij landt sochtends vroeg en nu moet ik ook net die dag werken. Nou ja zoals hij al zei na 2 weken kan een dag er ook nog wel bij! Haha op zich is het best goed voor je relatie hoor. Ik ben helemaal druk met oppas regelen om dan iedere week samen een avond te gaan sporten! Haha en zit vol goede voornemens om noooooooooooooit meer een avond chagerijnig chipsetend op de bank te gaan zitten buizen. Nee hoor, voortaan zal ik er altijd sexy gekleed en goedgehumeurd, lekker kokend en dan vol plannen voor de avond bij zitten
anoniem_39446 wijzigde dit bericht op 15-12-2007 22:24
Reden: oeps stomme spelfout
% gewijzigd
Indian, zijn er nog mensen op je open dag geweest? Die kijkers voor de tweede keer toch wel he? Ik heb geduimd hoor!!

Milena is behoorlijk leuk de laatste tijd trouwens. Wel dwars hoor, maar dat vind ik niet zo erg. haha ze is over het algemeen nogal goed af te leiden.

Mijn schoonmoeder heeft een keukenttje voor haar van school meegenomen. Manman dat vindt ze echt leuk! Ze blijft maar pizza's en friet bakken. Haha lekker gezond! Nou ja er zit ook een banaan bij.

Als ze nu naar bed gaat dan gaat ze alles welterusten wensen. Al-les. Dus ook de kerstboom, baby Liz, de eend (??? eend??????? dacht ik, maar er slingerde ergens een heel klein plaatje van een eens), de tafel de cavia's enz. Grapjas.

Haha sorry, maar ik kan vent nu niet bellen om even over Milena te kleppen. Hoe geweldig ze is enzo

Ik wil trouwens voor in de auto zo'n dvdding kopen (we hebben nu ook tv ttraining, want ze kijkt haast geen tv). Hebben jullie tips? Of ga ik ik gewoon voor de beste voor het minste geld?
Trouwens Merel dat boekje wat ze van jouv gehad heeft over poes Pinky, die is ook nog steeds favoriet.

En steeds als ik in het kippenhok (zonder kippen, maar met fietsen) ben, dan ziet ze de krijtjes van Pips liggen en wil ze krijten (hebben we 1 keer op de stoep gedaan buiten. Vond ze geweldig, maar ik vind het weer nu niet zo ).

Jullie cadeautjes zijn in goede aarde gevallen dus!
Hoi,

Hebben vandaag 4 kijkers gehad, viel niet tegen dus. Alleen die mensen die voor de 2de keer zouden komen, niet gezien. Raar!!

1 gezinnetje, 2 stellen en 1 man (vrouw was thuis)

Ja Frans, die roddels, hihi achja zo heb je overal wat!!

Nou kom snel weer,

doei!!
Hey Indian,

Kijkers! das goed nieuws! Raar inderdaad dat die mensen niet zijn geweest. Maar misschien heb je wel meer aan nieuwe mensen! Ik hoop echt dat er snel wat uit komt!!
Ja ik hoop het ook Frans.

Iedereen een goed weekend gehad?

Vrijdag met Yuma naar de longverpleegkundige. Ben benieuwd wat zij gaat zeggen.
4 Kijkers.... da's niet gek, toch? Hopelijk zit er echt een serieuze belangstellende bij! (Ik moet je trouwens zeggen; hier staan sommige huizen veel langer te koop dan driekwart jaar..... Is het bij jullie gemiddeld veel korter, dan?!)

Sophie heeft de 6e ziekte! Ik vond het ook al zo maf dat ze die ontzettend hoge koorts had, maar verder geen uitingen van iets had. Wel tweemaal overgegeven, maar dat was echt door de koorts; zo warm, dat het maagje zich omkeerde.... Vanmiddag kwam er opeens rode uitslag op haar rompje, en ook ledematen. En toen herkende ik dus de 6e ziekte........ Gelukkig maar; nu weet ik wat het is, en ook dat het nu niet heel lang meer gaat duren. (Lieke had het toen ze bijna 1 jaar was. Precies hetzelfde verloop met gigantisch hoge koorts.... Verder niet erg vervelend, trouwens)

Merel; geeft niets hoor als je even geen schrijfinspiratie hebt!! Melezen is toch ook prima?! Als je natuurlijk maar niet vergeet om uiteindelijk weer terug te komen!!!!

Oooohhh.... Wintersport! Lijkt me ook weer heeeeerlijk! Maar goed, wij hebben besloten om pas te gaan als Sophie 5 jaar is. Zucht; da's nog drie jaar wachten, dus. Ooit zaten wij in Flachau, Oostenrijk. Erg ideaal; gezellig, geweldige ski-mogelijkheden en mooi. Geen idee of het duur was.......

Hoe zou het eigenlijk met Belfie, Vlammmmetje enz. zijn? Zouden ze nog wel eens meelezen?
Geen idee Xop. Hoe het met hun zou zijn. Heb het eigenlijk te druk om daarover na te denken (schaam)

Oh de 6de ziekte, die heeft Yuma ook gehad. Wel fijn dat je nu weet wat het is. Nog maar een dikke knuffel en dat ze maar snel weer beter mag zijn.

Qua tijd verschilt een beetje. Het rare is (vind de makelaar ook) dat ons huis nog steeds niet verkocht is, hij had verwacht dat dit vrij snel weg zou zijn. door de ligging, de tuin en de mogelijkheden, maar schijnbaar kijken ze daar niet naar, of in iedergeval ze wegen het niet goed af.

Ook tegen de kijekrs gezegd, een huis kun je verbouwen naar de eigen idee, maar de ligging en grond kun je niet veranderen. Daar gaven ze ons allemaal gelijk in, want echt iedereen die tot nu toe is komen kijken vind de ligging en de tuin geweldig.

Maar qua tijd dus, dat verschilt enorm. Het ene huis is binnen een aantal weken weg, het andere huis staat 1 a 2 jaar te koop.

We duimen hard!!!!!!

Nou tot straks fijne dag iedereen

Grrrr... de ochtend begint weer lekker. Kon vanochtend eerst niet weg van huis omdat de sloten van mijn auto bevroren waren. Uiteindelijk kwam ik op het slimme idee om via de kofferbak de knop in de deur omhoog te trekken. Toen kreeg ik de deur zo open, die was niet bevroren. Maar voordat ik dat idee had was ik wel bijna half uur verder....

Ik ben in iig weer op kantoor beland. Daar liep ook eea niet zoals ik bedacht had. Dus even van me afschrijven.

Och die Sophietje de 6e ziekte. Jasper had het toen we op vakantie gingen, die was er wel aardig hangerig van. Hoe is Sophie eronder?

Indian, ben benieuwd of je vandaag iets hoort over een bod.

Flachau ben ik ook geweest. De eerste keer op wintersport was dat. Wij gaan in februari. Weten ook nog niet waarheen. Beetje groot skigebied en niet te duur idd. De kids gaan een week naar mijn ouders. In die week komen mijn broertje en nog een schoonzus met man een paar dagen skieen. Heb er wel heel veel zin in. Mijn man gaat ook nog in jan. een lang weekend met squashvrienden.

Frans, gezellig hoor het geklets over Milena. Vertel maar raak.

Bij ons in nu Laura ziek, de waterpokken. Gelukkig heeft ze er weinig last van. Ze was gisteren harstikke vrolijk en niet hangerig of zo. Het begon zaterdag en toen was ze wel hangerig. Ze blijft vandaag lekker bij papa en Jasper thuis. Even kijken hoe het gaat. Als ze nog zo fit is gaat ze morgen weer naar school. We hebben oma al als back-up geregeld voor dinsdag. Moet echt werken die dag.

Hopelijk krijgt Jasper het niet met Kerst... we gaan 2 dagen op familiebezoek, met een ziek kind niet echt handig. We zien wel.

Jeee balen Scoob zo vlak voor de feestdagen waterpokken! Ik hoop dat de incubatietijd bij Jasper lekker lang is (klinkt raar) maar dat ie het pas in het nieuwe jaar krijgt ofzo.....

Xop ook rot voor Sophie dat ze ziekjes is, hopelijk knapt ze snel op! Bleee is maar niets al die zieken hier, gelukkig kunnen ze elkaar niet besmetten de maartbaby's/peuters.

Frans hou nog even vol! Ik kan me het zooo goed voorstellen dat je het zat bent om alleen te zitten. Ik heb dat al na 1 avond

Indian, ik hoop dat de kijkers het huis gaan kopen, zou zo fijn zijn om het nieuwe jaar zo te starten. Ik hoop dat jullie gezondheid ook wat beter gaat. Ook wel prettig voor jullie na het gedoe van afgelopen jaar.

Ik ben ook wel eens benieuwd of we stille meelzers hebben. Hahaha, zouden ze ons intressant genoeg vinden? iK lees bv altijd wel mee bij Zoyla. (ben trouwens iets aan het organiseren voor Iris, maar kan hier niet zeggen wat, komt wle als het zover is)

Gister borrel en diner bij baas van vriendlief. We zagen er erg tegenop, maar het was helemaal super. Eerst high tea, helemaal goed ) daarna hebben we in het kleine dorp een soort puzzel kroegen tocht gedaan en in iedere kroeg spelletjes gedaan en wat drinken. Daarna heerlijk eten, er was een mega goede cateraar, zo n hele luxe. Baas woont in heeel mooi sfeervol (duur) huis en als klap op de vuurpijl was zanger Mark Dakriet ingehuurd (vroeger van replay). We waren met 40 personen en ik denk dat iederen wel aan het dansen was, heel gezellig. Om uur of 11 zijn we weggegaan, want we moesten Valentijn bij oma ophalen, hij zou eerst blijven slapen, maar door omstandigeheden moest ik toch weer met ons mee. (jammer!) Gelukkig slaapt Valentijn op het moment super, gister tot 9 uur en vanmorgen tegen achten, dus we zijn mazzelaars.

Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan en vanmiddag gaan we een bakkie doen bij een vriendin.

Plannen met kerst:

-kerstavond bij moeder van vriendlief

-1e kd bij stiefbroer met oa mijn vader en zn vrouw

-2e kd bij ons thuis met broer van vriendlief en zn dochtertje en in de ochtend bij de buren naar de 1e verjaardag van hun dochtertje.

Morgen Dublin en woensdag ook, ben dus even uit de lucht!

Grtz

Merel
Aaah, sneu voor Laura, de waterpokken. Gelukkig heeft ze er niet zo veel last van. Duimen dat Jasper het niet krijgt!

En Sophie 6e ziekte! Hoe gaat het nu met haar?

Vier kijkers is best veel volgens mij voor zo'n open dag, hopelijk zit er wat bij, Indian.

Nog heel even Frans! Vraagt Milena ook naar haar papa?

Ik lees ook elke dag mee bij Zoyla, Merel. Ik heb ook meegedaan met de haarstukjes-actie, ik vond dat zo'n goed initiatief! Het staat Iris ook echt leuk, Zoyla heeft een foto van haar geplaatst. Ik ben benieuwd naar je idee!

Wat slaap Valentijn lekker lang! Vanmorgen weer iets na zessen hier, maar we zijn al lang blij als Lynn 's nachts niet wakker wordt. Verkoudheid gaat wat beter nu, ze begint dan 's nachts ook weer wat beter te slapen. Mag ook wel na 2 weken...

Veel plezier in Dublin!

Ik heb zaterdagmiddag een high tea gehad, 2 keer per jaar zie ik een groepje van een ander topic hier (op overig), en zaterdag hadden we weer afgesproken. Lekker dichtbij, was bij mij in de stad, was supergezellig!

Zondag de kerstboom opgetuigd, we hebben een nepperd, maar ik ben 1 pootje kwijt. Met wat onderzetters eronder wil het ook wel, al staat hij wel iets minder stabiel dan anders. Lynn vond de kerstboom prachtig, vooral de ballen die er in hangen. Ik was klaar en zat op de bank, Lynn is bezig bij de kerstboom, kiept ie ineens om en valt zo over Lynn heen! Gelukkig hebben we voor het grootste deel onbreekbare ballen in, maar de piek was wel stuk en nog 1 andere bal, geeft echt een puinhoop, Lynn was helemaal beteuterd. Snel in een stoel gezet en aan de gang met blik en veger en de boom opnieuw opgetuigd. Nu blijft ze er wel vanaf.

Zondag gaan we skien in snowworld, voor mij een proefles, omdat we eind februari op wintersport gaan en ik nog nooit geskied heb. Nu betwijfel ik eerlijk gezegd of ik het leuk vind, maar dan moet ik het eerst geprobeerd hebben vind ik. In februari gaan we met broer plus gezin en Lynn gaat ook gewoon mee, dus vervelen zal ik me toch niet als ik niet ga skien dan.

Onze kerstplanning:

kerstavond met mijn familie bij broer (maken we allemaal een gang)

eerste kerst met z'n drietjes thuis (lekker uitgebreid koken)

tweede kerst mer schoonfamilie bij ons (gourmetten)

Vind het wel lekker dat 2e kerst bij ons is, kan Lynn lekker gaan slapen als ze moe is. Ik moet de donderdag en vrijdag erna wel werken, maar man heeft vrij en Lynn dus ook.

Ik denk dat ik maandagochtend heel vroeg meteen om 8 uur maar boodschappen ga doen, hopelijk is het dan nog niet druk. Ik heb nu al wel wat dingen gehaald, maar sommige dingen moet je toch vers halen. Nu hoop ik maar dat de slager en de visboer op maandagochtend open gaan..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Vandaag belde de makelaar, dus alle adressen enzo doorgegeven. Ben beneiuwd wanneer we er iets van horen en wat we dan horen. We proberen positief te blijven (lukt mij aardig goed) Maar manlief heeft er een hard hoofd in.

Klinkt gezellig al die kerstdingen die jullie gaan doen.

Wij hebben dit jaar geen kerstboom, wil een eniuwe (neppert) gaan kopen maar doe dat derde kerstdag (27dec) dan zijn ze 50% goekoper. We hebben nog een kleine neppert en die staat in het oude huis. Kijkt het daar ook wat gezellig.

Yuma ook helemaal fan van de ballen, lichtjes en slingers. Heeft 1 grote kerstbal van mij kapot geknepen. Gelukkig had hij zelf niks.

En bij oma ook al verschillende ballen er uit gehaald, niet kapot gelukkig.

Knap dat Lynn dan gewoon op een stoel blijft zitten.

Is wel makkelijk!!!

Beterschap Xop met Sophie.

En lieke de waterpokken....oh verward ik het nu met de zus van Jasper?

Auw auw auw, heb pijn aan mijn kuit. hond is er net hard tegen aangelopen tijdens de cursus.

Gaat ook wel weer over.

Hoi,

Xop, aaah arme Sophietje. Dat ze zo ziek is. Milena heeft trouwens volgens mij helemaal nog geen "echte" kinderziektes gehad.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met vlammetje is hoor en Belfie. En rupsje, omdat haar dochtertje ook op de billen schoof

Indian, ja is vaak he dat mensen niet "door een huis heen kunnen kijken". Als je tv makelaar kijkt dat zie je mensen ook vreselijk letten op de vloer of op het behang ofzo. Terwijl dat natuurlijk helemaal niet relevant is.

Aaah Scoob, gedoe sochtends als je weg wil, das niks aan! Ik gad vannacht een handdoek over de voorruit van de auto gelegd. Ha hoefde ik niet te krabben vanochtend. Ben ook heel blij dat ik nu vents auto heb. Die heeft achterruitverwarming enzo

Arme Laura met de waterpokken! Hopenlijk krijgt Jasper het pas na kerst! Of zo dat hij er geen last van heeft (zo heb ik het vroeger gehad )

Merel, oh dat klinkt lekker je dag! En het feestje ook! Fijn dat Valentijn zo lang slaapt tegenwoordig!!

Veel plezier in Dublin trouwens.

Juul, haha Lynn met de kertboom Ah wat zal ze geschrokken zijn toen ze het hele ding over zich heen kreeg. Zieltje. Milena is heel voorzichtig, ik heb er houten figuurtjes inhangen en af en toe pakt ze de kerstman of een schaatser eruit

Ik lees ook altijd mee met Zoyla en heb ook megedaan met dat haarstukjes gedoe. Ben benieuwd wat Merel aan het regelen is!!

:Leuk dat je gaat skieen! Mijn zusje was zaterdag geweest. Haha ik was er zondag en ze kon haast niet lopen van de spierpijn
Needless to say dat ik nu na 2 weken AM ENORME bewondering voor Tira heb!
Ja, dat heb ik sowieso ook, Frans!

Jeetje, en een zere kuit van je hond! Doe je een opvoedingscursus ?! En Laura, zus van Jasper had inderdaad de pokkepokken. Hoe is ie bij jou, Scoob?

Even klagen, hoor! December is op het werk altijd vreselijk druk (iedereen wil alles voor Kerst afhebben, en ik ben de sluitpost van alle metingen, zeg maar). Daarnaast ook nog een Workshop te geven in de laatste week van het jaar. Nu dus. Op zich al meer dan genoeg, maar in dit geval werd Sophie dus zaterdag ziek, en is sindsdien veel wakker geweest, 's nachts. Afgelopen nacht werd Lieke ziek (koorts, wat overgeven). Sjezus, ik heb echt geen oog dicht gedaan, zowat. Alles bijelkaar een uurtje denk ik. En heb daarbij zelf een hartstikke zere keel en ben erg koud. GRRRRRRRRRRRRRR; een herhaling van vorig jaar, dus! Met dat verschil dat ik nu alvast wel de dokter heb gebeld; mag morgen even heen. Vorig jaar had ik de keelontsteking wat te lang door laten gaan, en moest ik erg lang aan behoorlijk zware antibiotica!

Die Workshop MOET doorgaan, dus ik sta klappertandend les te geven. Thuis zijn de kindjes ziek, dus mss krijg ik op het werk nog wel meer rust als thuis. Maar allemachtig, ik kan alleen maar aan een warm bed en slaaaaappppeeeennnn denken. Deze week gaat lang duren........

Dank voor het aanhoren van mijn klaagzang

Volgende keer weer een leuker bericht
Laatste nieuws:

Pipsie "loopt" op haar knieen achter de nieuwe duwkar!

Ze maakt nu dus voor het eerst een "loop"beweging (eerst ene been, dan andere vooruit). Tot gister deed ze alles synchroon (als een kikker) en wou ze vooral niet achter de duwkar of iets anders voortbewegends.

Jeuh! alles zal reg komen met Pipsie Nu nog leren begrijpen dat je loopto op je voeten ipv, op de knieen.

Wegens accuut instortingsgevaar even geen nieuws over mijzelf
Xop, rijdt hier heen, kun je gezellie bij mij op de bank (beterschap!).
Ja, denk je dat we een leuk, optimistisch onderhoudend praatje kunnen houden?
kom vanavond reagren.

Ga ff bank hangen. Ben ziekjes, en mijn kuit is zwaar gekneusd zei de HA.
*fruit, kerstkransjes en pijnstilling voor de ziekenboeg*

zoefzoeft weer weg, ik moet teveel doen en ik heb te weinig uren waarin ik die dingen kan doen zoefzoef

Xop, succes met je keel en je Workshop! Vooral de deelnemers hard laten werken en praten.... Als je nog tips wil!! Hoop voor je dat je niet ziek wordt.

Merel, hoe was ie in Dublin?

Frans, idd ik heb ook veel respect voor onze Tira. Hoop wel dat ze nog leeft daar in verwegistan. Ook voor jou een schouderklopje dat je het alleen doet! Niet ziek geworden dus??

Indian, das balen, je kuit gekneusd. Hoor je niet vaak maar zal ongetwijfeld pijnlijk zijn. Sterkte ermee

Pips, Papsi nog vrij rondom kerst? Wat extra ondersteuning voor jou. Wat goed van pipsie dat ze die beweging onder de knie heeft.

Juul, lekkere feestdagen voor de boeg hoor. Lekker thuis is wel relaxed voor de kleintjes.

Durf het bijna niet te zeggen maar heb vakantie vanaf vandaag t/m 7 januari!! ongv. 3 weken! Heerlijk. Manlief is ook veel vrij in die periode, dus gezellig met gezinnetje leuke dingen doen.

Jasper is vandaag weer lekker naar KDV, hij wilde wel graag. Laura is ondanks de pokkepokken naar school geweest. Ze zit er nog redelijk fit uit nu. Ze hangt nu lekker voor een disneyfilmpje op de bank. Morgen wil ze weer, dus dat gaat best goed met haar.

Oh fijn, Scoob! Ik had nl. wel eens gehoord, dat als ze die waterpokken op latere leeftijd krijgen, dat ze er dan veel meer last van hebben.... Ben blij te horen dat dat niet altijd zo is.

Indian...Beterschap. En jeeeeetje, een gekneusde kuit door de hond. Sorry dat ik een grapje maakte; gekneusd is niet fijn!

Workshoppers zijn klaar; ik ga ook naar huis. Tot donderdag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven