(gevulde) champignons

29-12-2010 19:06 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
De champignons heb ik in huis, nu alleen het recept nog. Ik ben al dágen aan het zoeken naar hét recept maar kan het nog niet echt vinden, zelfs na het forum te hebben doorgespit.

Vrijdag krijg ik 3 mensen te eten en ik wil (gevulde) champignons als bijgerecht maken. Nu ben ik zelf niet echt gek op champignons, misschien dat het daarom zo lastig is om een goed recept te kunnen vinden. Ze hoeven niet vegetarisch te zijn, maar met geraspte kaas erop lijkt mij wel wat. Ik ben niet echt een ster in de keuken dus ik hoop dat iemand mijn 'idee van geraspte kaas' aan kan vullen tot een geweldig, redelijk eenvoudig recept
quote:neurogenesis schreef op 29 december 2010 @ 20:03:

Gala, ik dacht dat er een foutje in stond, zat me al te bedenken welk woord het had moeten zijn Ik had m al vervangen voor Boursin Cuisine ofzo
Dit is gewoon een verkapte sexpijlerT

Precies
Gatverpielekes
Maarre je kan er heel veel lekkere dingen indoen.

spekkies of bacon.

brie

oude kaas

garnalen

ham

lenteui met gehakt

roomkaas met knoflook en prei
Op het topic van Food(m)eet 2 staat ook een recept... Heb ze op de laatste foodmeet gemaakt.
Jaaa!!! Dat recept van MV (die ik op de 1e foodmeet heb gemaakt, recept zie topic) is echt lekker!!

Ik heb ooit ook nog eens iets met portobello's, blauwe kaas en verwarmde balsamico gemaakt. Was ook heerlijk, hoewel ik je niet kan helpen aan een recept (maar misschien even op google zoeken)
Steeltjes verwijderen, fijn snijden en evt. nog wat kleine champs fijnsnijden, bakken met knoflook, sjalotje heel fijn snijden, tijm en kruiden naar keuze. In de champignons scheppen en een schijfje mozzarella erop en in de oven. Heerlijk.

Persoonlijk zou ik liever voor portobello's kiezen, daar kan meer vulling in
Allereerst iedereen bedankt voor het meedenken. De champignons zijn vrij groot, groter dan de gewone champignons zeg maar. Ik denk dat ik het hou bij Boursin met hamblokjes en/of pijnboompitten. Die kunnen ook niet mislukken denk ik

Ik heb in ieder geval een hoop ideeën opgedaan voor eventueel een volgende keer. Mijn dank is groot
En anders kun je altijd nog die speciale vulling proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven