Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Maar niet vies vies dus, want dan zou je het gewoon in vuilnisbak mikken toch? Dus meer tegenvallend niet zo lekker als verwacht vies? Ik heb er een sprookjesfiguur mee gesignaleerd dus dan is het bij mij altijd sowieso voor goed verpest
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Whahaha dat mondje van Carmen weer
Niet vies vies vies als in ik ga kotsen-vies nee. Maar ook niet lekker. En vergeleken bij chocomel uit een pak vies. Snappie?

Vanavond The Green Mile op tv Inad, als je die nog niet hebt gezien móet je kijken
Ik heb em al gezien, Pep, dank je. Maar ben em nu toch weer aan t kijken. Ik weet alleen dat Mr Jingles zo dood gaat en moet er nu al om janken, dus misschien moet ik zo gaan zappen
Daarom kijk ik ook niet, ongelooflijke jankfilm! (en het boek is beter Maar HNTM is ook niet echt bevorderlijk voor mijn gezondheid!
Sooooooo buiten vries je dóód man! Ik moest snel even iets uit de auto halen en bibberdebibberdebibber. Het doet gewoon pijn aan je lijf!
Ohhh Prinses ziet Johnny D. voorbij komen.....
Peas on earth!
Ik vond je vorige avatar mooier, PodE. Zo lekker groen en eruitspatterig. Maggie terug?
Loretta is De Mol. Punt.
Lekkur hè, die Johnny D.

Ik ga eens zien hoe lang ik het nog kan uithouden om naar HNTM te kijken . Niet ineens heel gezellig gaan doen zonder mij hè!

Ow en Eow, lekker dromen vannacht, morgen issie gewoon thuis!
Jemig, wat is het hier gezellig zeg, zo zonder Pep!
Loretta is De Mol. Punt.
Jee, ja party on he, Kess

Ik kijk nog steeds Green Mile.

Ben wel benieuwd welke tuthola gaat winnen bij HNTM, maar lees het morgen wel ergens

Prinsesje, jaaaaa vorige avatar was leuk!! alles goed? nog even msnen? Heb al op je topic gelezen
Heb 'm veranderd (kon oude erwtjes niet vinden dus dan maar nieuwe). Hmm... zie m'n eigen nieuwe avatar nog niet? (vond deze ook beetje tuttig).

Prinses ziet inad al plingelen op msn
Peas on earth!
Jaaaaaa! Ik zie hem. Maar de eerste erwtjes waren toch nóg mooier.....
Loretta is De Mol. Punt.
Prinses googelt nog even door op oude erwtjes
Peas on earth!
ik zie nog steeds tiara..even refreshen..
Ik ga nog even banken! Slaap lekker!
Loretta is De Mol. Punt.
Oja, erwtjes, ook leuk Maar oude inderdaad nóg iets leuker
Hmm deze erwtjes inderdaad niet veel aan (ook onscherp). Heb net ontdekt dat ik pas nieuw plaatje zie als ik eerst hele historie wis.
Peas on earth!
ooh, ik hoef alleen te refreshen.

Bankze Kesselien

Oh, Mr Jinglessssssssssssssssssss
Oh hij leeft weer, hij leeft weer

Dat was ik dus vergeten Kun je nagaan. Ik focus teveel op het negatieve
Ik ga bankhangen, heb een compukont nu

Truste en haai Luna zo waarschijnlijk??
Oh neeeeee, nu muisman heel naar dood...

oh

dat was ik óók vergeten! Daar gaat theorie Ben gewoon postnatale doodnormale zeef
Waren deze nou de oude erwtjes? (lekker belangrijk )

Misschien moet ik daarover een topic openen: 'HELP welke erwtjes moet ik kiezen?' (a la: ik voel me ontzettend slecht behandeld' en 'wat nu' enzo)
Peas on earth!
Haai.

ik sluit me wat peuterpuberscenario's betreft helemaal aan bij de rest.

Zo fijn die herkenning, om te lezen dat mijn oudste wel een normaal kind is en normaal peutergedrag vertoont.

Idee voor meeting in deze fase is lumineus. En dan liefst op een plaats met meer peuterterroristen, kunnen die van ons hen een lesje peuterpuberen leren.

Pep, heb jij dat kookboek van AH? Hier was ie op. Wou 'm ook heel graag. Maar helaas.

Kess, op MAF al uitgebreid gerageerd op slaaptraining. Komt er op neer dat ik er geen voorstander van ben. Maar ook niet van kind bij in bed laten slapen. Hier gaat het dus zo (vannacht ook weer met Ben): wakker, 5 minuten in ons bed, terug in eigen bed. En dat kan ik 'makkelijk' uren volhouden. Tuurlijk slaap ik dan ook niet, maar doe ik ook niet met kind in bed (liggen niet stil en ik vind het eng een baby in een waterbed).

Ben met Frummels naar HA geweest (meteen na school, had wel vergadering en kreeg zeer domme reacties toen ik me afmeldde omdat ik met mijn kinderen naar de HA moest. Pech dan.)

Ben heeft infectie van de bovenste luchtwegen en een ontstoken linkeroortje. Jerry heeft een ontstoken rechteroortje. Het wonder dat tweeling heet...

Blij dat ik toch gegaan ben.

Inad, je kindertekeningtopic is leuk, maar wel nefast voor het zelfvertrouwen van mijn oudste. Wat een talent die Chica. Verhaal van Kess daar met vingerverf en Tony wel herkenbaar. Afgelopen vrijdag nog toen ie ging vingerverven voor verjaardag van oma. Hij begon zo leuk en het uiteindelijke resultaat was 1 groot zwart gat. Tsja...

Morgen nog dagje werken. Donderdag hele dag opdraven voor kerstmarkt op school en kerstfeest met team en dan...vakantie.
Over vreten gesproken... ik heb net een hele Bonbon Bloc op. Ben nu lichtelijk misselijk.

Geen elektrische deken nodig. Heb waterbed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven