durf niet te testen!! help!!

04-01-2011 20:54 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

8 dec. ben ik naar de gyn geweest en hij zei dat er een eitje zou gaan 'springen' over een dikke week, dus rond de 18 dec.

(naar de gyn, heel verhaal, pcos). hij zei ook dat ik dan de eerste week van januari ongesteld zou kunnen worden..

wij hebben natuurlijk flink geklust in die periode..

het is nu 4 januari en ik ben nog niet ongesteld..

heb steekjes onder in mijn buik (rechts) en mijn borsten/tepels doen met vlagen pijn/ zijn gevoelig.. manlief moet er vandaan blijven.. en mijn dochter tillen is niet zo fijn..

ik durf niet goed te testen..

heb ook niet echt een goed idee vanaf wanneer een test nu goed werkt.

vanaf wanneer hebben jullie getest?

wat waren jullie 'klachten'??
quote:sammiesan schreef op 04 januari 2011 @ 21:23:

Wat ik niet begrijp is dat TO zegt dat haar DOCHTER op tillen niet zo fijn is.

Hieruit haal ik dat ze dus al eerder zwanger is geweest dus dan zal ze vast ook wel weten wat de "klachten" zijn van zwanger zijn.. of is dat zo raar bedacht van mij.. Ja. Zwangerschappen verschillen enorm. Bij de eerste gaf mijn lichaam allerlei signalen af en wist ik het al voordat ik testte. Nu had ik zeer verrast een positieve test in handen. Mijn borsten deden geen zeer, ik moest niet om de 10 minuten plassen en nog iets anders onsmakelijks kwam ook niet voor. I was totally surprised!
Josje, waarom doe je het vanavond niet? Je houdt ons onnodig in spanning! :-)
quote:Vl43inder schreef op 04 januari 2011 @ 21:20:

[...]

Nee, ik kan geen maandgroepjes.Hoe bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:sammiesan schreef op 04 januari 2011 @ 21:27:

[...]

Maar dan heeft het ook geen nut om het hier op het forum te vragen want dan weet je uiteindelijk nog niks.

Dus ik zou ook zeggen! Testen Heeft ook totaal geen nut natuurlijk, alleen voor ons vermaak
nee ga echt morgenvroeg testen..

ik laat jullie morgenavond gelijk weten.. de hoe en de wat..

ja vind mezelf ook wel beetje blond klinken... mmm best wel mutserig..

sorry..
Dank je wel Marels.. Weet het nu inderdaad zeker en nog lijkt het onwerkelijk..

Maar Josjev, maakt het echt zoveel uit als je pas morgen gaat testen ipv nu?
quote:toffifee schreef op 04 januari 2011 @ 21:31:

[...]

Ja. Zwangerschappen verschillen enorm. Bij de eerste gaf mijn lichaam allerlei signalen af en wist ik het al voordat ik testte. Nu had ik zeer verrast een positieve test in handen. Mijn borsten deden geen zeer, ik moest niet om de 10 minuten plassen en nog iets anders onsmakelijks kwam ook niet voor. I was totally surprised!

Misschien moet ik mij eigen er ook maar niet mee bemoeien, heb zelf nog geen kinderen haha

Maar Toffi super gefeliciteerd met je zwangerschap! En natuurlijk ook voor alle andere zwangere dames hier!
quote:blond schreef op 04 januari 2011 @ 21:33:

Maar Josjev, maakt het echt zoveel uit als je pas morgen gaat testen ipv nu?Haha, hoezo pusherig hier op het viva forum?
Morgenavond pas?
Nu en morgen blijft hetzelfde hoor.

Wat is er morgen dat je nu niet kunt testen?

Ik wil 't weten!
668, the neighbour of the Beast
Moeten we er niet even een polletje tegen aan gooien? Hier moet toch democratisch over gestemd kunnen worden?

Ik stem voor nu pissen.....
Vlinder en Toffifee gefeliciteerd!! Wat leuk zeg! Van Vlinder had ik al eens gelezen dat jullie het heel graag wilden en al zo lang bezig waren. Super dat je nu zwanger bent!

En blond ook lees ik net, gefeliciteerd hoor!

En josje, als ik jou was zou ik gewoon nu de wc in rennen en testen! Hup!
Ik wil het ook weten en niet morgen en zeker niet pas in de avond.....
NU
Dit gaat je nachtrust kosten hoor en zo te lezen een aantal forummers ook. En waar is dat goed voor? Nergens voor. Wat de uitkomst ook is, die verandert echt niet door een nachtje slapen (of plafondstaren van de spanning)....
Tijd voor een spreekkoortje.

Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen!
quote:Marels schreef op 04 januari 2011 @ 21:37:

Tijd voor een spreekkoortje.

Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen! Testen!
We hebben een T

We hebben een E

We hebben een S

We hebben een T

We hebben een E

We hebben een N

:cheer2:Testen Testen Testen
komop test gewoon nu.

de testen zijn tegenwoordig zo goed, heb je geen ochtendpiesplasje voor nodig.
Josje kom op kijk eens hoeveel forum tantes met je meeleven.....
TESTEN
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Iemand een plaatje van een test ter inspiratie?

( ik weet niet hoe ik plaatjes kan plakken)
Zie hier, het staat zelfs op het doosje:

Maar TO, geen druk verder hoor...
Dank baby-ernie dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven