Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Misschien gaat ze nog wel draaien Uma, kan toch nog makkelijk bij 30 weken? Ik hoop het voor je, lijkt me toch iets meer ontspannen dan een stuit.

Viool, ik wil in ieder geval 6 maanden volledig bv (dat heb ik over 6 dagen al gehaald ) En daarna kijk ik hoe het loopt. De jongens dronken nog 3 x per dag toen ze 1 werden, maar omdat ik geen peuter aan de borst wilde ben ik toen gaan afbouwen. Als het allemaal goed gaat wil ik het nu denk ik weer ongeveer zo doen.

Buikgriep duurde bij mij maar 2 dagen gelukkig. Ben nu m&m's aan het eten, helemaal beter dus Niet snaaien lukt mij niet hoor, zeker niet nu meisje nog zoveel drinkt.
Rikst waar zag jij het kaartje van Tieger?? Lekker, lasagna, mmm

Hoe gaat het met B? Komen de tests er al bijna aan?

Qua hapjes ga ik denk ik beginnen met banaan, bij de jongens ook gedaan, beviel goed.
nou J had vandaag wel 6 poepbroeken volgensmij ik bleef verschonen! Hij is wel fit maar nog niet zijn eetlust terug.

Heb er 2 dagen op zitten 'studeren' en net een weekje naar texel geboekt! Ben dus nog nooit op de waddeneilanden geweest! We gaan de eerste wk van de meivakantie, is hier tussen pasen en koninginnendag, pasen valt dit jaar in de meivakantie raar he! Maar wel leuk heb er zin in! Heel gaaf huis met omheinde tuin met speeltoestellen en een boomhut voor de kinderen leuk!

leuk al veel kindjes aan de hapjes!

J is trouwens kleiner dan de andere twee waren, weet niet zijn maten want ik ga pas weer met 11 mnd naar het cb heb 2 afspraken overgeslagen maar de andere twee paste met 8 (!) mnd niet meer in de maxicosi en daar past J nog makkelijk in echt raar!

En dochter is zo afgevallen van de buikgriep scharminkel echt zielig ze weegt net onder de 14 kilo en is gok ik 96 cm (heeft kleding maat 98/104)
M en M-s, lasagna... hou op!!! Ik zat weer aan de aardappelen, groenten (heul veul broccoli) en een stukje vlees. Nouja, zit pas op officieel dag 2 van Sonja, maar een beetje dag 4 want het weekend heb ik ook wel netjes gegeten. Vandaag had ik het wel even zwaar hoor, pfff.

Oja, de lijnknop ging dus om toen ik opeens na een tijdje niet op de weegschaal te hebben gestaan, bijna 4 kilo aan was gekomen. Maar omdat de weegschaal (digitale) niet duidelijk stil blijft staan op 1 gewicht, vertrouw ik hem niet. Dus ik nam hem even mee naar beneden om de kinderen te wegen. Als die nou ook 4 kilo zwaarder waren dan normaal, dan is er iets mis (hoop hoop ha ha).

Kinderen waren hetzelfde als eerder. Dus ik ga er beneden ook op staan, bleek ik helemaal niet 4 kilo aangekomen te zijn! Tsss, opluchting zeg. Dat ding staat gewoon op een wiebelige tegel boven ofzo.

Nouja, het lijnen gaat nu toch wel goed en ik wil zoooo graag weer eens normaal in bikini van de zomer dus ik ga doorzetten.

Wat een geouwehoer he, over dat lijnen. Sorry hoor, maar het houdt me bezig.

Aatje eet nog niet veel vast hoor. Ze eet nu banaan en courgette. Van de week wat gekookte appel en soms peer. Maar het is meer dat ik het echt in haar mond prop en dat ze het doorslikt. Ze sabbelt het niet zelf van een lepeltje, heel soms alleen maar. Ik pureer wel alles.
Gut, wat een zieken! Hier is jongste flink aan het hoesten, en af en toe wat spugen. Niet leuk, maar ze blijft nog wel vrolijk. Hoewel ze gisteravond toen ik thuis wel wat glazig keek toen ze wakker werd. Om daarna weer een grote lach tevoorschijn te toveren toen ze me zag

Sardegna, kaartje staat op hyves, bij topic van jongste.

En wat een gelijn Hier is er ook weer een poging, om in ieder geval iets gezonder te eten. Dus meer salades tussen de middag, en minder broodjes kip van de turk En wat meer water drinken dan ik deed, maar de chocolademelk kan ik nog niet laten staan Van het weekend het boek van Sonja maar weer 's opzoeken, mag ik van het weekend nog lekker eten met verjaardag van middelste, en dan maandag maar weer aan de slag

Gelukkig begint het trainen vrijdag ook weer, en zaterdag weer een wedstrijd als het goed is.

Nu maar even gauw aan de slag, ben niet voor niets zo vroeg
Prikken vandaag. Bleh maar dan voorlopig ?? De laatste ???

Lijnen ja haha gisteren bak tiramisu gekocht, dus 2 dagen lekker toetje hier thuis, gelukkig delen!

Vanavond zumba ! Goed zo ..
Voorlopig laatste prik idd Viool, als dit de 3e is. Dan met 11 mnd weer geloof ik.

Tieger goedzo jij ook aan de SB. Begin met week 2, dan doen we het samen hi hi. Kunnen we gezellig samen ontbijtkoekjes en rauwkost eten.

Ik heb net met A babyzwemmen gedaan. Ze vond het geweldig! We waren dit weekend met de kinderen wezen zwemmen en dat vond ze heel leuk, dus ik heb hier in het dorp wat opgezocht en ben daar gaan mee doen. Het was heel leuk. Ik heb met de jongens ook gezwommen in Amsterdam, daar zat echt een goeie opbouw in, ook met onder water enzo. Dat miste ik hier wel een beetje. Het was bij een liedje plons ineens kopje onder..

Oh, ze is al weer wakker. Snel eruit en een fles, dan kunnen we jongste zoon ophalen.
Pfff, dat zou ik ook wel willen. Maar het zwemmen op mijn thuisdag is niet handig, dan zit ik ook met middelste. En met twee zwemmen begin ik niet aan. Dan zou ik in het weekend moeten gaan, en dan is er weinig in de buurt aan baby/peuterzwemmen. Wel jammer, dan zou ik iedere week met een ander kind kunnen gaan

Hou jij je heel erg strak aan het schema, of doe je het wel losjes Amalia? Wissel je nog met dagen, of niet? Weet wel dat de vorige keer dat ik SB, ik met 3 weken wat stond te tollen, en ik qua hoeveelheden soms wel wat meer at. 2 broodjes op een hele dag is niet helemaal mijn ding En ik was er ook wel wat creatiever mee, om te voorkomen dat je teveel aparte dingen in huis moet halen. En avondeten at ik vaak wel gewoon met de pot mee, maar dan wat minder.

Hmmm, lijnen is geloof ik niet echt mijn ding

Nu eerst maar even lunch halen, eens kijken welke salade er lekker is
Leuk Amalia ! Ik ga mss babyzwemmen maar nu nog niet. We hebben een zwembadje in het centrum, heel klein allemaal maar voor een baby knus.

Ootje huilen ... Arm kind. Ze was 6 kilo en 60 cm. Ze zal het drinken snachts denk wel nodig hebben. Ze is toch 6 cm gegroeid in 1 maand dan!
Tieger! Lief kaartje zeg
Leuk, Tiegerpost, dank je wel.

Oviooltje goed gegroeid zeg! Heeft ze last van de prikken? Lmeisje heeft ze al gehad gelukkig, volgende week moet ze weer naar het CB, ben benieuwd hoe groot en zwaar ze is.

Ik wacht denk ik op peuterzwemmen, vind het met een baby zo'n gedoe. En ik moet er voor in de auto, want dichtstbijzijnde overdekte zwembad op 11 km. En daar ben ik nu al iedere week (daarnet nog ) voor zwemles van F. Voorlopig wel even genoeg. En tegn de tijd dat meisje kan lopen heeft F z'n diploma's wel. Grote L heeft ze allang, maar begon nu ineens over C. Heb bedacht dat 'ie dan tegelijk met F mag als die voor B moet, anders blijf ik op en neer rijden.
Rtl 7 lettwn jullie op in omgeving utrecht/ rotterdam dat je de ramen dicht doet
Passen jullie op met de rookwolk v d industrie brand ? Goed afsluiten he! Ehhh hier kan dat niet eens
Hm 2x haha ik zag die andere niet

ik ga eten en zumba - zumba
Tjee zeg, dat ziet er wel pittig uit, met die brand

Nu eerst cadeautjes inpakken en woonkamer versieren voor middelste. En dan lekker slapen
hier ruik je het echt buiten! bah vind het maar niks! Ruik je bij jullie ook wat viool?
Tieger dank je voor je kerstkaart!!

Laat verstuurd of heeft de kaart een lange weg afgelegd?
Getver, ik vind het maar eng die brand! Gelukkig ver weg van hier, maar dat is niet aardig natuurlijk... Goed alles afsluiten hoor! Bah.

tieger ik ben wel streng ja, maar ik bedacht me na een uur dat ik bij de drogist 2 tumtummy´s van de toonbank had gegeten. Helemaal niet bij nagedacht.

Maar ik heb nog geen honger gehad. Alleen gisteren even gehad, maar toen zei mijn moeder (die heeft het ook gedaan en doet het nu ook terwijl ze al heel dun is maargoed..) dat ik wel wat bouillon kon nemen. Dat vond ik wel een goeie. Heb ik vanmiddag bij de boterham ook genomen, want ik vind thee bij mijn lunch nooit zo lekker.

Maar je moet idd veel verschillende dingen in huis halen, neit handig. Zo mocht ik maandagavond een speculaasje en daarna pas zondagavond weer. Vind ik niet fijn, want dan is dat pak de hele week open. Dan neem ik wel weer een x ontbijtkoek.

En ik heb te weinig bananen in huis, want daar hadden de kindern ook van mee gegeten. Morgen maar weer even bijhalen.

Worden jullie al gek van me ha ha. Net een heerlijke sinasappel op.

Jee, A is zo onrustig. Heeft vandaag 2x 1 uur geslapen en nog een half uurtje. En nu hoor ik haar vanaf half 8 ook steeds pruttelen en kermen. Deed ze afgelopen nacht ook al, heel irritant.

Ze is zo aan het groeien.

Oh mss een sprongetje! Ik zal oei ik groei zo weer eens pakken.
Bananen ??? Daar wordt je harstikke dik van toch ?? Speculaas bleh ik lust alleen gevuld speculaas!

Zumba was heeeeeerlijk. Het ging ook zo lekker. Stom dat je soms niet in je vel zit en wat dom meehuppelt en de andere keer GAAAAN !!!!!

En niet moe. Heel raar, iedereen bek af en ik denk " wat was er zo vermoeiend" wel zweten hoor, rood hoofd

morgenmiddag komt een vriendin langs. Wel gezellig is dat, wie weet is ootje hangerig en dat is beter te doen met een kletspraatje als break op de dag.

Ootje en ik hebben zo gelachen. De lieverd ligt ook in een deuk dan. Ze zat heel hard haar best te doen op de bbbbb en de pppp ( lippen tuiten en scheetgeluidje bbbbpppfff soort geluid) dus ik doedat ook, zij lachen !!! En ze ziet er zo grappig uit als ze haar mindje en wangen zo doet.
Amalia ootje is ook geen slaper en mviool was dat helemaal niet, dan heb ik nu een slaper!

En oh oh ze heedtslapen in het grote bed ontdekt !
Laat verstuurd Ik was voor de kerst al begonnen, maar de kinderen wilden na 3 dingen hun eigen knutselwerkjes doen, dus kon ik het zelf doen. En glitterlijm droogt best langzaam, het uitknippen was ook een takkeklus. En man helpt dan ook niet mee

Ach, het zag er leuk uit. Ik ga van de zomer denk ik maar beginnen voor de kaarten van volgend jaar
Viool, je moet natuurlijk wel je best doen he, met Zumba
Doe ik ook

amalia ben jij nog een cupmaat geslonken ???

Sardegna die kilo's er af bij stoppen waren dat je borsten dan niet ??

Hm ik ga eens bij tmobile proberen mn software up to daten, is hier nog nooit gelukt. Wel stad in. Eerst Ootje maar laten slapen
Oja mn kinderen zijn 0-7-10-12 ( voor schema eventueel ) en ik 35

ik zag net dat de oude leeftijden er staan.

Ze zijn eigenlijk wel oud vergeleken bij de rest !
Goeiemorgen,

Zo ik heb er al een halve dag opzitten. Kinderen aankleden en naar school en psz gebracht, meteen door naar de AH voor boodschappen met Aatje, daana A op bed, koffie gezet, boodschappen uitgepakt, bloemen in het water, ramen opgemeten voor rolgordijnen en nu zit ik eindelijk met koffie.

De vaatwasser moet nog uitgeruimd.. hmm, dan zit ik toch niet lekker ha ha muts ben ik.

Viool goed dat Zumba! Ik ga morgen. Zie er wel tegenop A weg te brengen. Het is ook tegen haar slaaptijd aan, balen. Nouja, een moeder is shape is ook wat waard en ze vindt het vast leuk want ze houdt van rondkijken.

tieger, ik koop altijd 10 kaarten voor een euro ofzo x6 en dan heb ik mijn best al gedaan. heb 1x zelfgemaakte kaarten gedaan met oudste en toen eindigde ik net als jij ha ha.

RW hoe is het met de stank?

Ik heb allemaal zielige vriendinnen. Die ene die net bevallen is ligt in het zkh omdat er bloed in haar bm was gaan ontsteken en is nu gecurreteerd, en een ander die al heel lang probeert zwanger te worden (verhaal Uma zeg maar heb het hier wel eens neergezet) is nu bij de arts en het blijkt weer niet goed, weer veklevingen. Ze gaat vandaag meteen door voor IVF.

Zo sneu allemaal.

En mn moeder zit bij de orthopead voor haar heup, ik vrees voor een nieuwe heup.

Count your blessings...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven