Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Niet valsspelen Zoebie, niet via google hé, gewoon uit het boekje leren hoor....

Ach we lachen maar wat, er is nog genoeg tijd voor gesim ben ik bang. Bo succes met die trein, ik hoop dat die stakerts een beetje rekening met je houden.

Weer jammer dat we niet wat dichter bij elkaar wonen, ik had jullie met liefde even gereden naar de ziekenhuizen, was nog gezellig ook.
Goedemorgen dames

Bo, ik hoop dat je trein gewoon rijdt vandaag. Wat klinkt dat heerlijk een aardappeltaart. Wij zijn gek op kaas, dus ik denk dat dit ons geval best een geslaagde maaltijd gaat worden

Zoebie, wat ben je beperkt met zo een arm eigenlijk. Daar denk je nooit zo over na. Hoop dat je in ieder geval niet meer te veel pijn hebt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
aniet , het zit jou ook allemaal niet mee he
Ben hartstikke druk ineens, het ene telefoontje na het andere komt hier binnen :-)

Ik lijk wel een directiesecretaresse, met al dat georganiseer (we moeten een nieuwe sceptic tank, verzekeringgedoe om te regelen, medische zaken, Ro wil een extra terrein gaan kopen, kortom: alles komt tegelijk)

Niet eens tijd gehad om te douchen nog! Dat ga ik maar snel doen en dan naar St Dié; tot vanavond!
Succes Bo. doe voorzichtig met die gladheid.
Lekker druk hier
Nou he Ing, ze l*llen de oren van je kop
Ben er weer, lange lange dag en al dat gewandel van vandaag was veel te vermoeiend.

Ben ik even met de neus op de feiten gedrukt zeg; ik kom amper van hier naar het station zonder echt volledig op te raken.

Nou ja, bloed is geprikt en Ro heeft me opgehaald in St Dié.

Nu even uitpuffen!

Sorry, van mij dus ook even geen ellenlange berichten :-)
Pas je wel goed op jezelf lieve Bo? Nu even in de ruststand hoor! Hier, pak aan, heb je een lekker dampend bordje boerenkool. Smakelijk!

Ik dacht oei dat zijn 4 pagina's maar nee, het was rustig hier.

Bo wanneer krijg je de uitslag van het prikken? Wil Ro die grond kopen die aan jullie tuin grenst?

Nemen jullie dan een ezeltje

Ik was vandaag te voet naar de stad, kleertjes voor Okkie in de uitverkoop scoren. Hij groeit terwijl je kijkt! Al is dit meer voor feb-maart.
Joh phoehee, in de draagdoek en onder jouw jas krijgt hij het toch niet koud! Ik heb trouwens mooie draagdoeken gezien, via het topic (ik was nieuwsgierig geworden: hoe krijg je in hemelsnaam drie topics vol over doeken?) wow! Alleen al om hoe de doeken eruit zien, zou je gaan dragen!

Nee hoor bo, ik vond niet dat je meer moest typen, ik had zelf weinig te melden en had vanmiddag veel te doen en na mij was amper wat bij geschreven. Gaf me wel de mogelijkheid om bij te lezen

Jij hebt wel veel te doen gehad, zeg! Wat gaan jullie met dat extra land doen? Die ezel vind ik wel een goed idee, van die poitou ezels zijn echt super leuk! Maar een zwembad ook! Wat gaat het worden?

Wel vervelend dat je voelt dat je conditie niet meer geweldig is, maar jeetje zeg! Je bent net twee weken geleden geopereerd! Als het straks weer wat beter weer wordt, ga je weer zienderogen vooruit, ik weet het zeker. Zoals je van het najaar die berg op liep!

Lekker sjur, boerenkool. Ik zat aan de boontjes met aardappelpuree (vriend had de aardappels tot snot laten koken omdat hij achter de computer was gaan zitten...)

Zoebie, heb je het overleefd, weer een dagje vervelen? Heb je al wat geleerd in het Frans?
Oei wat jammer dat je zo moe bent, het is natuurlijk ook heel vermoeiend, dat eind lopen in de kou. Je lichaam heeft het zwaar te verduren gehad, door de operatie de griep en alle chemo tot nu toe. Rust nu maar lekker uit.
Ah ja leuk Bo een ezel.

Ik heb de meeste kerstversiering weggehaald. Jan mag de dozen naar zolder slepen. En veel visite gehad. Jan is naar de nieuwjaarsreceptie

van zijn werk. Hij had er geen zin, maar hij is er al lang, dus het is gezellig.
Zwembad met ezel! Ik voorzie een actie hier.

Ingmagh gek hè, 3 topics vol. Maar mensen stellen steeds dezelfde vragen, niemand (ik ook niet) gaat eerst 3 topics doorspitten.
goedenavond

Lekker ontspannen dan vanavond Bo, dat heb je wel verdiend na een drukke dag als deze

Ik ben een voorstander van beesten waarvan je kaas kunt maken (van hun melk dan he, niet van de beesten zelf), dan kom ik je wel helpen. (valt het op dat ik graag op een boerderij zou willen wonen )
Itsme kan je kaas maken van katten?

Melk ze, Phoehee...
quote:phoehee schreef op 04 januari 2011 @ 21:53:

Itsme kan je kaas maken van katten?

ik denk dat je die beesten niet eens kunt melken, maar als het zou kunnen

ik kan wel zelf kaas maken, daar heb ik een pakket voor. Misschien toch maar eens proberen
Bo ik zou gaan voor 2 koeien en een geit. It's komt langs met de kaasmachine en ik met de melkmachine.

En toch ook het zwembad, na het kazen even een duik.
Oh... Mag ik dan de kaas opeten en verkopen? Daar ben ik erg goed in...
Multifunctioneel bad: pekelbad voor de kazen en als dat gedaan is, vers water erin en plonzen maar. Ik vind het idee van een ezeltje trouwens om te smelten. Als ik later groot ben (of de loterij gewonnen heb) en we in frankrijk onze residentie hebben, komt er een ezeltje op het land. En een paar katten en een grote hondelobbes. Genoeg om te dromen...

Dat ga ik ook maar eens doen, morgen weer vroeg werken.

Truste allemaal!
Zouden we nog groter kunnen worden dan nu? ik hoop het niet hoor

Welterusten allemaal, tot morgen!
Ing ga jij eerst de kaas opeten en dan verkopen? Dan heb je niets meer om te verkopen.

Ik doe geen oog dicht met die klomp gips en het jeukt als de pest. Was om zes uur al wakker.

Bo met dat stuk land erbij krijgen Sam en Joe wel een riant territorium.
Nee, ik verkoop het en alles wat ik niet heb verkocht eet ik (we) op En ja gelukkeling, dan word ik nog groter dan nu Ik geloof niet dat ik je post helemaal kon plaatsen...

Is het bij jullie ook zo winderig? Ik vind er niks aan zo!
Geen wind hier hoor Ing. Allen nog steeds bergen sneeuw. Als het nu eens 9 graden is zoals ze voorspellen, dan hoop ik dat het snel weg is. Hier ligt nog steeds een lading sneeuw op de weg. Dus ik ben nog beperkt tot huis en tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven