Augustus 2010

27-09-2010 14:55 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3!

Voor iedereen die in augustus 2010 een kindje heeft gekregen.

naamleeftijddatumkind.bijzonderhedenMeissie286 aug.1e 2 juli geboren! Viooltje3426 aug. 4e 15 juli geboren! Mies24 6 aug. 1e 29 juli geboren! Phoehee311 aug.1e 1 aug. geboren! Fellowes32 5 aug.1e 2 aug. geboren! Dewereldrond3031 juli2e 2 aug. geboren! Juf2721 aug. 1e 6 aug. geboren! Watsons3331 juli1e 6 aug. geboren! Vlindertje24 sept. 2ling! 11 aug. geboren! Fyrin30 10 aug. 2e 12 aug. geboren! Jsd288 aug. 2e 15 aug. geboren! Lisa3219 aug.1e 17 aug. geboren! Elke2925 aug. 3e 18 aug. geboren! Hvm3225 aug. 1e 21 aug. geboren! Floortje3418 aug. 3e 25 aug. geboren! Polletje3614 aug.2e 26 aug. geboren! Wildstrubli31 18 aug.1e 26 aug. geboren! AnemB.3620 aug.3e 26 aug. geboren! Eksner2624 aug. 1e 26 aug. bevallen! Lima2822 aug.3e 30 aug. bevallen! 24seven3227 aug. 2e 5 sept. geboren!

Deel 1; Augustus 2010 meiden babbel mee!

Deel 2; Augustus meiden met tabel

Meiden die mee hebben geschreven en weer mee willen schrijven jullie zijn natuurlijk welkom!
Hier helaas ook nog geen doorslaper, op een goede nacht hoef ik er maar twee keer uit, maar ook wel eens drie of vier keer. Inderdaad geen lekkere combi met werken.. Het gaat ooit over hou ik mezelf maar voor en ik heb me al voorgenomen dat wanneer ze 18 is en heel laat terugkomt van het stappen ik haar 's ochtends heel vroeg uit bed ga schoppen

Verder gaat alles prima hier, het is een heerlijk vrolijk meisje dat nu ook redelijk tot goed uit de fles drinkt.
Vlindertje wat leuk, elkaar ontdekken! Mijne heeft alleen zijn handen en voeten ontdekt.

Nee maar vandaag stond ook in zijn klappertje dat hij zo lachte naar de andere kindjes en dat merk ik zelf ook met kindjes op bezoek.

Fyrin succes bij de ka, niet leuk!
Handen zijn hier ook ontdekt,maar voetjes nog niet.

VOlgens de fysio moet dat nu ongeveer gaan komen.

Vanmiddag kinderarts en fysio in het ziekenhuis.

Het gaat mega goed met ze, in 3 maanden tijd beide zo'n 3 kilo aangekomen. Bij zoon geen hartruis meer te vinden, beide gelukkig geen astma. Fysio komt ook altijd even kijken ivm motorische ontwikkeling.

Het gaat zo goed met ze, dat ze maar tot hun 1e verjaardag in het ziekenhuis op controle hoeven mits het natuurlijk allemaal zo blijft gaan. Normaal moeten ze tot een jaar of 3, 4.

Ook het zolang achter elkaar slapen was geen probleem.

Morgen 3e serie prikjes op het CB
waar is iedereen?
dit topic miste ik dus, waar ik eerder op schreef.

Sorry.

Moet eerlijk bekennen dat ik op dit moment vooral aansluiting vind op t tweelingentopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven