Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Xander68 schreef op 18 december 2007 @ 19:33:

[...]

Pffff! alweer VC??? Jij leest dus tóch alle postings? Hahaha!

Droptwist onvindbaar? Dan raad ik je aan een Shell-tankstaion te zoeken.....vandaag moest ik even tanken op de A50, richting Doetinchem...en daaaar hebben ze Droptwist! (gelijk zakkie meegenomen natuurlijk....Laurier met een vleugje zeezout....hmmm..)

Prinses, Xan mag niet meer schaatsen in verband met knieblessure, ws. overgehouden aan het vele judo beoefenen. Heb geen "echt" kraakbeen meer in knie, is nu kunststof. MINPUNTJE op de lijst....sorry

Forum werkt verslavend, is echt een nadeel. Heb andere dingen te doen....

Prinses, vanavond geen PP of PK op bezoek hoor.....wees gerust VC, er wordt teruggeflirt geloof ik....;-))
Droptwist .. t zou verboden moeten worden
quote:Miranda01 schreef op 18 december 2007 @ 19:39:

[...]

VC, er wordt teruggeflirt geloof ik....;-))

Jongens...kom op nou!.....aanzwengelen is ook een vak he? Straks sta ik bekend als een man die het halve topic over zich heen heeft gehad....pfff!, zwaar klusje

En nu ben ik echt weg!
quote:Miranda01 schreef op 18 december 2007 @ 19:28:

Vleer....je weet toch dat mannen hints niet snappen.........

Daarom doe ik het altijd zo;

Ik huur een fanfare, leg een rode loper, bestel Maartje van Weegen (met cameraploeg), ik laat ze "I got you under my skin" spelen, doe intussen een striptease, met een roos tussen mijn tanden, gooi me aan het eind aan zijn voeten, laat hem dan omhoog kijken, naar een vliegtuig wat daar cirkelt, met een tekstlint; "Lieve X, wil je de mijne zijn?"'.

Als ie het dan nog niet snapt. Je kan maar beter duidelijk zijn
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry ,,, whahahaa..

Dies leuk , maar hoort een man dat niet gewoon bij een vrouw te doen ipv vrouw bij man ?
Vleer heeft zich vanavond bij t kaas schaven (voor over de brocoli) in de vinger geschaafd.. Pleister opgedaan omdat t zo bloedde en nu 3,5 uur later zit 4e pleister er al om heen en kan de 5e er zo om gaan doen.. Blijft bloeden zeg die snee in mijn vinger
kwam m ergens tegen

Maak nooit van iemand je prioriteit als je voor diegene slechts een optie ben!!
Whahahaha Prinses grinnikt beetje in zichzelf en negeert de rest en zegt: NOG een puntje op de lijst: prinses heeft namelijk ook kraakbeen-gebrekje in knie whahahaha (en dat is echt waar)
Peas on earth!
En Vleer: JA, dat kun je dus tegen een man zeggen... heeft ie gewoon een beetje rekening mee te houden! (Mocht het Man3 betreffen is dit topic natuurlijk bij uitstek De Manier om dingen op subtiele en indirecte manier erg duidelijk te maken )
Peas on earth!
En aha... dus Asmali Konak nu midden in de nacht? Ben op het moment echter beetje in de turkse-dingen-negeer-modus en ga niet opblijven tot 02.00 uur om daarnaar te kijken
Peas on earth!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 20:01:

Whahahaha Prinses grinnikt beetje in zichzelf en negeert de rest en zegt: NOG een puntje op de lijst: prinses heeft namelijk ook kraakbeen-gebrekje in knie whahahaha (en dat is echt waar)

Xan werd automatisch naar zijn laptop toegetrokken...en las stiekumpjes even mee!

Xan is werkelijk onder de indruk dat lijstje steeds langer gaat worden en ervaart dit als heel "eng"

Ik stop nu echt...laptop uit, visite komt zo....

Tot laterrrr!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 20:05:

[afbeelding]Zuchhtttt....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 20:01:

Whahahaha Prinses grinnikt beetje in zichzelf en negeert de rest

Nee, moet je doen. Negeer ons, je forum-vrienden, gerust.

En wie moeten er dan straks bruidsmeisjes worden?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ik ga date negeren......hij is online, ik ook en we zeggen allebeik niks, snap het ff niet meer. Ik had zondag (omdat het toen ff misging) nieuwe date voorgesteld, nl. vanavond, hij is er niet op teruggekomen en daar baal ik van....

Inmiddels is een nieuwe RP op msn tegen me aan het praten...maarja.....m'n hoofd staat niet zo naar een nieuwe, met die andere ging alles zo leuk...

communicatie......
kan die visite van Xan niet weggaan.....heb ook coach nodig haha....hmmm..
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 20:13:

Nee, moet je doen. Negeer ons, je forum-vrienden, gerust.

En wie moeten er dan straks bruidsmeisjes worden? Whahahaha... in DAT geval ga ik vast mijn bruidsjurk EN jullie roze soepjurkjes uitzoeken!
Peas on earth!
Moet nu plotseling denken aan het JA-woord geven in de derde persoon:

'ja dat belooft zij'... euh...
Peas on earth!
geen roze pleazzzzze
quote:Miranda01 schreef op 18 december 2007 @ 21:11:

Inmiddels is een nieuwe RP op msn tegen me aan het praten...maarja.....m'n hoofd staat niet zo naar een nieuwe, met die andere ging alles zo leuk...

communicatie......Hee maar Miranda... niet vervelend bedoeld, maar: je voegt die RP-mannen toch zelf toe aan je msn? Je kunt ze toch ook verwijderen, blokkeren, negeren, etc als je er geen zin in hebt of als je hoofd er niet naar staat...?
Peas on earth!
Klopt, maar ik bedoel even de samenloop van.....
Hmm nouja, wel vervelend...

'k Ga nog even m'n kerstboom beetje opleuken, kopje thee drinken, bankhangen, und so weiter.
Peas on earth!
Enne, roze soepjurkjes matchen vast uitstekend bij die roze rollators!

(die bejaardentehuisgrapjes BLIJVEN leuk...)
Peas on earth!
ja heeeel kittig.....;-)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 21:22:

Enne, roze soepjurkjes matchen vast uitstekend bij die roze rollators!

(die bejaardentehuisgrapjes BLIJVEN leuk...)Ik ben ook voor die roze jurkjes hoor! Matcht mooi bij mijn dekbed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven