Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lekker aan het clusteren Diertje? Even gauw posten, dan voorkom ik dat je vier op een rij hebt!
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Dat is balen, was ik er bijna gooit Kess er een rooie bij tsssssss... ben even uitgeclusterd...zo veel mogelijk bijgelezen. Hier zieke Diriman binnengekomen met kotsadem blegh
Diriman ziek? Ocherrume... Maar ben stiekem wel blij nu niet meer de enige te zijn met aanstellerige vent. Tenminste, ik neem aan dat Diriman ook een Ehte Vent is, en niet tegen pijn kan en diep zucht en steunt en met zijn ogen rolt?

Trouwens, als ik heel eerlijk ben, begint Don wel weer normaler te doen. Donderdag mogen de hechtingen eruit, dat wordt ook hoog tijd. Back to life, back to reality! (oooooh, wat was dát een heerlijk nummer, weet je nog, Base2Base?)
Loretta is De Mol. Punt.
Ja lekker nummer is dat Kess! Kotsadem? Brrrrr Check New Style btw
Is het heel stom dat ik me erger aan de ondertiteling bij Philadelphia waar constant "advokaat" staat?
Check

Ja inderdaad lekker nummer, nu in mijn hoofd bedankt daarvoor haha!

Het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam "zoen mij maar niet heb net overgegeven" het is toch wat met die kerels EEN ECHTE VENT! Nu naar bed moest emmer naast zijn bed zetten want dan kon hij *zucht* even zijn tanden poetsen *zucht* en lekker gaan slapen *zucht*

Klinkt als he............;-)
quote:peppie schreef op 18 december 2007 @ 22:21:

Is het heel stom dat ik me erger aan de ondertiteling bij Philadelphia waar constant "advokaat" staat?Herkenbaar net zoals er in de krant bij de tv programma's stond Lilia 4-ever onder de foto van de film en bij het programma Lilya 4-ever, vind ik zoooo stom!
Ik ben zo benieuwd hoe Eow het nu heeft. Ik bedacht me net dat het natuurlijk wel een echte baby is die krampjes heeft, nachtvoedingen wil en spuitluiers produceert. So far voor de roze wolk

Maisjes, ik ga naar bed. Ben gaarrrrrrrr. Kussie voor iedereen maar spesjiaal voor Vishewijffie die ik zo enorm geschoffeerd heb vandaag
Trusten Pep!! Tot morgen...
Ik kijk ook Pep en jank ook en erger me ook aan advokaat.

Waarom doe ik dat toch steeds, jankfilms kijken? Gisteren al The Green Mile. Is het trouwens Tom Hanks week ofzo?

Laatst bij Nickelodeon tekenfilmpje ook stomme foute, iets van 'houdt de dief' ofzo, gebiedende wijs met dt, zo slordig.

Even film afkijken, dan bijlezen en snel bed in. Chica slaapt gelukkig hoest en kotsvrij (afkloppen)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ook voor jou trusten Inad (ik ga voor de tiara dus wens iedereen snel trusten ). Ik klop met je mee dat het over is! Ik ben erg slecht in goed Nederlands maar kan mij er wel aan ergeren als het je werk is en je doet het slechdt .

Foute ??
niks over...ze moest weer zoo hoesten dat ik haar uit bed heb gevist. Ze moet gewoon even rechtop zitten. Ik ga even een boekje voor haar lezen en dan proberen we het weer..

truste allemaal en Eow, je eerste gebroken door Juno nacht misschien? Dat dat zo mooi kan zijn Ik denk aan jullie Zo blij dat hij thuis is!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh wat jammer Inad dat ze nog zo hoest, hopelijk slaapt ze nu wel lekker, dikke knuffel voor Chica.

Eow ben inderdaad heel nieuwsgierig hoe het gaat? Gek en vertrouwd?
Babydancen om 18.41?! Ja letterlijk dan, dansen met Ceetje

Euhm.....weet niet meer wat ik gisteravond heb gedaan. Tv gekeken. Euhm...o ja, Puberruil XL en daarna Vreemde Tralies. En toen slapen. Spannend.

Eow, hoe is het vannacht gegaan met zoon thuis in eigen bedje?

Tom Hanksweek, BINGO

Op wie en waar heb je gereageerd dan trouwens Pep?
Zit hier te internetten met kabeltje. Zoooo passe.

Mijn laptop is dus gecrasht en draadloze internettoestanden zijn dus compleet verdwenen. Lunaman is nog aant sjurlocken.

Eow, hoe was nacht en hoe voelt het zo met z'n allen thuis?

Kom rest later bijlezen.
Ahh luna nog steeds internetloos, gelukkig biedt kabeltje uitkomst .

Puberruil leuk Star, vergeet iedere keer te kijken, stom!
Zijn herhaling Dier, dus misschien al gezien? Dit was internationaal. Wel leuk programma.

Nog plannen voor vandaag?
Uhhhh...
Soul II Soul was het.
Oooww wat erg, heb net bijgelezen en weet echt niks meer..
quote:Inad schreef op 18 december 2007 @ 22:37:

Is het trouwens Tom Hanks week ofzo?

Duhuh!

Ik hoop dat jullie uiteindelijk nog een goede nacht hebben gehad! Vandaag an die arbeit?
Inad, bedankt voor je kaartje trouwens! Erg leuk en lief klein

Mijn kaartjes nog steeds niet gearriveerd dus ik denk dat jullie een januari-kerstkaart krijgen

Uhm.... ik weet ook niets meer

Ik moet wel even GOEDEMORGEN lieve lieve VISHJE zeggen

quote:Vishnu schreef op 19 december 2007 @ 10:11:

Soul II Soul was het.wHAHAHAH! iK WIST DAT ER IETS MIS MEE WAS..... oH, CAPS.
Loretta is De Mol. Punt.
Jij bedoelde Ace of Base denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven