Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Snif. Knuffel voor de Amalia vriendinnen !!

Viool counts nee hoor zeikerd ben ik

Ik ging de stad in

- turks masker kon niet vandaag

-wolletje o kwam niet beter terug uit stomerij

-update iphone kon niet bij tmobile

-natgeregend en het stonk

dus had beter thuis kunnen blijven haha

nou vanmiddag 2 meiden langs, leuk hoor en ik krijg ook nog " een aardigheidje" joepie ik word verwend
Even snel, want moet zo oudste weer naar school brengen. Amalia jij bent (incl. mijzelf) de 3de vandaag die ik hoor zeggen "tel je zegeningen". Terwijl ik die uitdrukking echt niet wekelijks hoor of gebruik! Dat is toch geen toeval?

Tieger ook hier heel erg bedankt voor je leuke kaartje. Word zeer gewaardeerd.
Leuk joh ik zat een appel te eten en ze keek zo nieuwsgierig en ik liet haar likjes nemen, leuk gezichtje ...
Tieger, bedankt voor je kaartje! Lief!

Bluh, toch balen allemaal, Viool!

Was het met je vriendinnen nog leuk?

Mmm, echt bizar idd, Bengel. 3x op 1 dag zo'n uitdrukking.

Hoe gaat het trouwens met je oudste op school?

Amalia, zo....jij had er om 10.30 uur echt al een heel programma opzitten, zeg!

Vanmorgen is de kinderfysio hier geweest. R ligt nl steeds op

haar achterhoofd. Ze kan prima met haar hoofd naar links en rechts draaien, maar haar voorkeur ligt dus echt om lekker naar boven te turen/slapen. De fysio noemt haar een strekkertje.Tja,dat herken ik wel. Dus nu allemaal oefeningen/draag- en voedhoudingen gekregen om de spanning weg te halen. Ben benieuwd. Volgende week komt ze weer. Ik hoop, dat het gaat helpen, want haar hoofd wordt echt wel al een beetje plat aan de achterkant. Ze huilt overigens nooit, dus t is niet dat ze er last van heeft ofzo.

Weet je wat ik nou zo jammer vind? B is een behoorlijke einzelganger en nu heeft ie dit schooljaar zo'n leuk vriendje gevonden....gaat ie over een maand verhuizen. Echt balen.

Schattig, trouwens Viool, van Ootje en je appel!
Dat is gek Bengel, ik zeg het nl echt ook nooit. Zou het wat betekenen?

Pff wat is A onrustig. Slaapt steeds maar 3 kwartier, huilerig. Zo ken ik haar niet

Ze is verkouden, zal er wel mee te maken hebben.

Vanmiddag heeft ze een halve peer met een kwart banaan erdoor gegeten, echt knap! Oh ze wordt groot hoor.

RW ik heb die laarsjes van Bobux gekocht. Nou, die heeft ze dus ook in 2 minuten uit Ik moest de hele Appie weer door om te zoeken.. zucht.
2 seconden eigenlijk zelfs.
Oh balen is dat he Rikst Maar mss heeft hij de vriendjesmaaksmaak te pakken (kan je het lezen? Vriendjes maak smaak )
Lekker een cola light! Smaakt wel na 4 dagen water... en optimel.

Zo ik heb een moeilijk dagje vandaag. ik heb absoluut geen trek maar zin in chocola chocola chocola. gelukkig heb ik het niet in huis Maar wel hele lekkere koekjes. zucht.

Denk aan je bikini denk aan je bikini denk aan je bikini
Rikst, ootje huilde ook niet, bij de osteopaat bleek ze wel vast te zitten op plekjes. Ze was verbaasd dat ze niet huilde ! Ik raad je echt mijn osteopaat aan - wat ver mss- maar ze is goed.

Wie weet heeft ze collega bij jou in buurt, daar wil ik haar wel over bellen.

Maar ik zie hoe ootje reageert ( best heftig soms om bij te zijn ) maar als de drukpuntmassage - grepen stoppen lacht ze zo weer.

Mn osteo heeft ook gezegd dat overstrekken echt slecht is, vroeg behandelen, ootje overstrekt niet maar ze krijgt veel overstrekte babietjes.

Ik zou niet naar zomaar een osteo gaan. Echt naar een goede via via.
Argh Amalia ! Waarom mag cola en optimel wel?

Die yoghurt yogi's zijn ook vet/suiker en cola suiker.

Ik heb ook trek in chocolade ... Zucht ... Zeker na jouw stukje
Aan bikini's hoef ik niet te denken. Tijgerstrepen :(
Ik sta op het punt om naar de AH te lopen om chocolonely's te halen! Waarom heeft mn fiets nou platte band ! Kinderen geleend :(((
En dat is best triest want AH is 15 min lopen
;-( loop naar AH in regen vergeet ik mn geld
Nuheb ik ook mn vriendin beledigd, tring!

Hoiviool gezellig !!!

Heb je 3 euro voor me ??
proest jij loopt door de regen 15 minuten naar de Appie voor chocola??? Heb je verdient dan!

Volgens mij is SB gewoon een 1000 calorien per dag dieet, en combineert ze wel de schijf van 5 de hele dag. Vandaar wel optimel (of halfvolle melk of karnemelk), chocomelk light mag af en toe (heel vreemd).

Maar ik ben geloof ik na 4 dagen nog gen gram afgevallen, dat is toch geen motivatie om door te gaan?? Heb zin een in barcardicola.

Light, dat dan wel.
Ik had de laatste reep chocolonely!!

Oh dit moet ik kwijt.zooooo vol van. Ik ging half 8 weg en om half 10 vraagt man" huilt ze heel de dag al aan een stuk door!" ( nee !) dus ik zeg mag ik haar aan de telefoon ?? Ik praat tegen haar, ga maar lekker slapen schat poe poe pppbbbb oogjes dicht. stil he.. In 1x en valt in slaap.

Ben zo vertederd. Meteen naar huis gelopen.
Aaah dat is schattig
Ja... Meteen toen ... Oh naam genoemd even verwijderen ... Haar aan de telefoon gaf was ze van krijsen stil. Toen ze hoorde dat ik dat was.

Lief is ze he..
Maar dat is wel zielig voor je man, dat hij haar neit stil kan krijgen.

Nou, ik ga zo naar Zumba . Help! Ik ben niet goed in pasjes en ben a ritmisch zeg maar. Oh oh oh. Wel gisteren een goeie sportbh gekocht extra. Ik had nog 2 oude maar wilde even met dat gehups en goeie stevige.

Oja Viool ik ben idd weer terug in mn oude cup. Mss slinkt dat nog wel als ik afval

Joepie!! Ben al 1 kilo kwijt! Zoiets dan, want ik geloofde niet wat er op de weegschaal stond vorige week dus heb het uit mijn geheugen gewist ha ha. Maar het was iig meer dan nu. Fijn, dat had ik even nodig om door te zetten, want ik dacht al; als ik niets kwijt raak waarom zou ik dan alle lekkere chocolaatjes en koekjes voorbij laten gaan??

Nee, Amalia, go for it!

Sowieso eet ik nu gezonder, want ik kwam vaak niet tot 2x fruit op een dag en een berg groente en nu wel dus dat is voor de gezondheid natuurlijk al beter.

Ik ga mijn sporttas pakken en moed verzamelen. Slecht weer buiten dus iets beters heb ik niet te doen, dan wordt het bank hangen. Kan je maar beter op gezellige muziek staan dansen, toch?

Och ach mijn meisje is zo verkouden
Aaah, wat superschattig, Viool!

(in je post van 21.50 staat trouwens ook nog een naam!)

Jippie, al 1 kilo kwijt, Amalia! Is het in elk geval niet voor niks!

Zet em op, he, met Zumba!
Zumba zumba zumba ze

Wat goed van die sportbh. Ik moet er nog een halen. Het is idd vreselijk zeker met deze cupmaat ( nooit gedacht ooit nog zo'n voorgevel te hebben )

argh man heeft terugval in plan A vloer huiskamer. Dat was eerst hout, klassieke vissengraat - dus dan in de jugendstil sferen mee. Toen kwam ik met b: gietvloer, gietvloer gaat op in overig design van je huis en laat de details spreken. Daarbij vind ik de combi klassiek met strak mooi. En het is praktischer.

Maar nu zijn we het oneens. Hm...
Amalia ja maar man heeft er niet over geklaagd hijzei alleen dat hij het heel frappant vond dat toen ze me hoorde ze ging slapen. Het zal toch ook fase zijn .... Ze houd me erg in de gaten op de dag en daarbij ze wil inderdaad lekker veel bij me zitten, dus typisch de babytijd dat ze zelf nog niets kan. Nou voordat je het weet is dora of bob de bouwer in hoor ..
Amalia zumba, go for it! Ik vind je echt knap, met je SB en gesport. Lmeisje is trouwens de hele week al net zo als A, korte slaapjes en dan weer huilen, snel chagrijnig overdag ook (terwijl normaal heel vrolijk). Zouden ze allebei in een sprongetje zitten? Morgen eerste fruithapje, ik denk dat ze daar ook heel erg aan toe is, want ze kijkt het eten zowat uit m'n mond.

Viool, wat een lief ootje, gelijk stil als ze je stem hoort! Alleen niet leuk voor man idd, maar misschien wel motivatie voor hem om meer met z'n dochtertje te doen?

Rikst wat zielig voor B dat z'n vriendje gaat verhuizen... Misschien gaat hij toch vanzelf weer nieuwe vriendjes maken als deze echt weg is straks, je weet het niet.

Ik ga ook meer fruit en crackers eten en minder snaai heb ik besloten. Gewoon gezonder. Ben zo moe de laatste weken, minder suikers eten kan geen kwaad denk ik. Moet ook echt wennen aan de combi werk-thuis. De praktijk waar ik nu werk is echt zo megadruk, gister had ik pas om 3 uur tijd voor een boterham, in de tussentijd alleen een half kopje koude koffie op en na het kolven snel een paar glazen water. Ook niet goed voor m'n produktie hoor, ik zit het kolven ook half op hete kolen te doen, omdat ik al weet dat ik daarna weer een supervol programma heb.
1 x te veel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven