It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

mmmm wat voor een feestje is dat dan???

Fout, hoe fout?
Tientje, vanavond dus lekker stoned op de bank van de verflucht,

Dat dipje trekken we je wel uit hoor !

Heb vrijdag ochtend kerst-ontbijt op het werk,

en s'middags kerst-maaltijd, ook op het werk.

Zal dus wel weinig gewerkt worden...
quote:Very Cherry schreef op 18 december 2007 @ 21:46:

En hij zal hoogstwaarschijnlijk nooit een TBSkliniek van de binnenkant zien. Nog een voordeel Nee klopt hij ligt de rest van het jaar in een doos in de schuur,precies waar hij thuishoort..
@ Tientje, mooi dat je niet boos bent, maar ik las pas later over het overspannen zijn en dat je daarom even thuis zit, dan kan zo'n grappige opmerking natuurlijk totaal verkeerd aankomen en dat wilde ik in ieder geval even rechtzetten en is dus gelukkig gelukt!

Lekker dat je een nieuwe badkamer hebt! Met bad? Ik heb hier geen bad, zooooo balen, ik ben er gek op om in bad te zitten. Maar ja, daar is mijn badkamer niet groot genoeg voor. Gelukkig kan ik er bij mijn ouders af en toe nog in! Ben benieuwd hoe je kastje zal staan! Kan er zo mooi uit zien dan he, echt weer als nieuw.

Dat van die TBS kliniek sloeg op de kerstboom die bij Superstar in huis staat.

@Vinyl, fijn dat je je alweer beter voelt!

Ik heb niet echt spectaculaire kerstfeestjes... morgen kerstborrel op het werk, das wel gezellig. Zaterdag met een vriendin naar een kerstfeestje, maar verder niet veel bijzonders.
De opmerking van VC sloeg idd op mijn kerstboom tientje..

Ik weet wie het zegt VC is een schatjuh...
quote:superstar_2 schreef op 18 december 2007 @ 22:01:

De opmerking van VC sloeg idd op mijn kerstboom tientje..

Ik weet wie het zegt VC is een schatjuh... Tja, blont en overspannen, ideale ik-snap-het-niet-combi hahaa. Maarre.. ik heb 'em hoor!
quote:suuzer schreef op 18 december 2007 @ 21:52:

Fout, hoe fout?Optreden van de Vengaboys en Bear Force 1, hoe fout wil je het hebben? Gewoon lekkere muziek eigenlijk!
quote:suuzer schreef op 18 december 2007 @ 21:52:

Fout, hoe fout?

Heeeeeeeeel fout!

Vengaboys, bearforce1, Wolter Kroes...
Hahaha, dat is inderdaad héél fout, maar vast ook héél gezellig!
Mijn huis is zo mooi mooi mooi

Grote woonkamer grote nieuwe keuken nieuwe badkamer twee slaapkamers balkon van 7 x 1.5 uitzicht over de stad, bouwjaar 1998, berging en dat voor maar 110.000!!!!!!!!!!!!
Wauw! En waar ergens in het land heb je dat kunnen kopen? Ik moet maar eens uit de randstad weg geloof ik! Alhoewel... ik denk niet dat ik dat wil, maar voor de huizen soms wel.

Maar het klinkt wel super hoor, Badmeester, dat heb je goed gedaan, mooi kerstcadeautje voor jezelf!
En dipjes zit ik nooit lang in hoor, maar ik waardeer jullie inzet wel! Woon je vlakbij Bunnik Vinyl? Kom je ook? Zou wel grappig zijn!

Eigenlijk wil ik ook het concert van Paul Potts wel zien bij RTL donderdagavond maar ja, moet naar het foute kerstbal. Kennen jullie het verhaal van Paul Potts? Anders moet je 'm eens opzoeken bij you tube. Zo'n mooi verhaal! En hij kan nog zingen ook. Jammer dat mijn dvd-speler kaduuk is...
Woon je boven een TBS-kliniek dan, Badmeester? Of moet je er veel aan klussen? Dat is toch geen geld! Wel een gaaf buitenkansje! Wanneer kan je erin?
Nee ik kijk uit op een soort park aan het centrum van Rotterdam
quote:Tientje79 schreef op 18 december 2007 @ 22:12:

Woon je boven een TBS-kliniek dan, Badmeester?Tientje
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Tientje79 schreef op 18 december 2007 @ 22:10:

En dipjes zit ik nooit lang in hoor, maar ik waardeer jullie inzet wel! Woon je vlakbij Bunnik Vinyl? Kom je ook? Zou wel grappig zijn!

Eigenlijk wil ik ook het concert van Paul Potts wel zien bij RTL donderdagavond maar ja, moet naar het foute kerstbal. Kennen jullie het verhaal van Paul Potts? Anders moet je 'm eens opzoeken bij you tube. Zo'n mooi verhaal! En hij kan nog zingen ook. Jammer dat mijn dvd-speler kaduuk is...

oh ja, dat eerste filmpje, dat ze hem niet serieus namen en dan begint hij te zingen, moooooooooooi!!!

Ja, ik woon vlakbij Bunik! Het is alleen uitverkocht, al zijn er nog wel kaartjes op Marktplaats. Met wie ga je?
Nou Badmeester, Rotterdam had ik niet verwacht, inderdaad eerder die TBS-kliniek van Tientje haha

Paul Potts ken ik niet, zal eens even zoeken...
hier zijn auditie:

http://www.youtube.com/watch?v=NLF9iEXnBRo
Thanks, had hem al gevonden...zo heee die kan mooi zingen!

Grappig is dat ik vind opera en klassieke muziek best mooi om te luisteren, maar ik heb het én niet in huis én ik luister het eigenlijk nooi! Zou ik toch maar vaker moeten doen denk ik...
D'r moet een adder zijn Badmeester.... Heet de huidige eigenaar Engel ofzo

Als je zoekt tweeling, moet je naar de auditie kijken. Is zoooo gaaf! Zo zie je maar, als je echt wilt en je hebt talent, dan kun je het gewoon bereiken. Ik heb echt een traan gelaten, zo mooi!

Ik ga met een vriendin naar het Foute Kerstbal, je mag rustig mee hoor!
Ik houd helemaal niet van opera, maar Paul Potts vind ik helemaal goed! Vooral dat stuk dat iedereen lovend is en dat 'ie dan toch zichtbaar zenuwachtig is voor de uitslag van de auditie. Alsof daar nog twijfel over was, duh!!
Nee geen adder, heb gewoon heel geduldig een jaar gezocht tot ik vond wat ik wilde...
Ja ik heb het gezien, vond het ook echt onwijs mooi! Kon de tranen wel binnen houden hoor, maar was er wel even stil van!

Bedankt voor het aanbod om mee te gaan, maar ik heb het verder wel druk zat hoor, heb ook nog een kersttennistoernooi, altijd gezellig. Verder zal ik blij zijn als ik vakantie heb, ben er wel weer aan toe, dus beetje rustig aan doen kan ook geen kwaad. Alhoewel rustig aan voor de kerstdagen.... Kerstmusical op school, kerstdiner, klas opruimen, kerstcadeautjes shoppen, kleren shoppen, boodschappen doen, zaterdag dus feestje, zondag visite... en dan is het al bijna kerst!
Lijkt me wel grappig. Ben alleen geen discotheektype.... jij?

Of zou het geen enom dansfestijn zijn?

PS. heb je de auditie van Bianca Ryan ooit gezien?

http://www.youtube.com/watch?v=ozDh4NQveJs
Haha tientje dat vond ik ook zo grappig! Krijgt hij een onwijse staande ovatie en dan nog denken...ehhh vonden ze het wel goed?

Nou badmeester, dat zal het wachten wel waard geweest zijn! Hoe lang moet je nog wachten op de sleutel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven