Burnout?

22-08-2010 00:39 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb altijd gedacht hoe kan je nou overspannen raken/burnout raken als je in een winkel werkt.Stress kende ik niet, tuurlijk hard werken en deadlines halen wel, maar dat vond ik heerlijk,maar ook maakte ik me nooit zo druk, wat vandaag niet afkwam kwam morgen wel, maar eigenlijk kwam alles ( meestal) wel vandaag af.

En nu u ben ik op, gewoon helemaal kapot, slaap slecht , kan me niet concentreren en ben gewoon volledig de draad kwijt.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee aan moet.

Even een mijn verhaal in het kort, met niet al te veel details ivm herkenning.

werk al ruim 13 jaar bij dezelfde werkgever, prima naar mijn zin, af en toe wel eens minder leuke tijden, maar toch altijd met veel plezier naar het werk gegaan,

Ik ben heel trouw aan mijn werkgever en wil me eigenlijk niet ziek melden, maar hoe hou ik dit vol? ik ga dinsdag weer een gesprek met mijn leidinggevende aanvragen om dit te vertellen. Ik hoop dat we dan samen een oplossing kunnen vinden en daar ga ik eigenlijk van uit.

Verder zit ik een beetje te dubben of ik naar de huisarts moet gaan. Ik weet het antwoord eigenlijk wel, gewoon gaan dus, maar wat ga ik zeggen? ik moet altijd als ik bel voor een afspraak doorgeven wat er aan de hand is, moet ik dan gewoon zeggen dat ik denk dat ik ee burnout heb? ik ben altijd bang dat mensen dan denken, oh daar heb je er weer een die al weet wat ze heeft.

Sorry dat het misschien een warrig en lang verhaal is, maar ik ben gewoon zo van de kaart ik kan het ook niet helemaal helder deken en formuleren allemaal.

Wie heeft er ook een burnout( gehad) en hoe is het gegaan. En dan bedoel ik voornamelijk hoe is je ziekmelding gegaan en wat heb je gezegd, zowel tegen je leidinggevende als tegen de huisarts?

Als het niet helemaal duidelijk is,laat het maar weten, dan zal ik het proberen duidelijker te maken

groetjes

Ik heb even een deel van mijn post weggehaald, ben bang toch herkend te worden
Ja hè. Komt wel goed met mijn CD-hoesje denk ik
Ja, echt wel!! Ik vind hem helemaal super.

Annemie, je bent absoluut artistiek! Maak je vaker van zulke kunstzinnige creaties?
Ja, ze doet het de hele tijd door volgens mij. Maar ze is nu naar bed, last van haar kies.
Hoii

Ik werk in een winkel, naam wil ik niet noemen,maar heel bekend en denk dat iedereen er bijna wel wekelijks komt. Ik ben de baas/leidinggevende van de winkel en heb dus een team onder me. Boven me ook een hoop maar die zie ik zelden of nooit.

Ja en nu ben ik kwijt waar ik op wilde reageren..pfff

oh ja kleding...ik leef al weken zoniet maanden in joggingbroek/legging( want veel aan gekomen en pas niets meer) en slobbertrui of vest.

Ik heb wel pas een nieuwe spijkerbroek gehaald omdat ik wel eens wat anders wilde weer en daar leef in nu in haha.

ondertussen weer telefoon gehad nu ben ikhet helemaal kwijt waarop ik wilde reageren.

ga nu slapen
Ga ook zo maar eens slapen. Ga weer een poging doen tot.....

Annemie, hoop dat morgen weer wat beter gaat. Anders even een sterke whiskey drinken, dat verdoofd wat ;)

Lief, jouw man krijgt echt wel iets origineels!
annemie, sterkte met je kies.Mooi je creatie.
Lief, je hebt mail terug. Vanaf mobiel, dus niet heel lang. Zal morgen even wat meer op jouw reageren, heb nu vooral even mijn werk kort uitgelegd.

Annemie, mooie creatie! Sterkte met je kies.

Ik ga ook naar bed.

Slaap lekker allemaal.
Ik ga er ook mee stoppen. Vierkante oogjes, haha!

Slaap lekker allemaal.
Manmanman, wat heb ik weer een hoofdpijn, nekpijn, schouderpijn.....

Verdorie. Ben kapot.

Ik moet eens niet mezelf zo pijnigen en gewoon twee paracetamol of Aleve erin gooien

Ik moet naar de opticien

Ik wil naar de borrel die een collega heeft georganiseerd. Een uurtje.

Ik zou boodschappen kunnen.

Ik zou er na deze, nog een was in kunnen doen.

Ik zou de slaapkamer kunnen opruimen (dat gaat niet lukken, misschien morgen)
Lief, hier net zo. Ik ben kapot, hoofdpijn, last van mijn schouders en nek, spierpijn van de buikspieroefening van gisteren en weer duizelig.

Ik ben vanmorgen op het werk geweest en dat koste toch wel weer heel veel energie. Bij de bedrijfsarts ging wel ok, het advies blijft rustig aan doen, niet te snel en te veel willen, komende weken uitbreiden tot maximaal 3 dagdelen aan het einde van de maand. Niet te veel van mezelf verwachten (mijn productiviteit is nu niet hoger dan 50-75% van normaal en dat zal nog wel een poosje zo blijven).

De eerste ergernis was alweer toen ik binnenkwam. Er zaten drie collega's op de kamer, mijn directe collega, die irritante en een hele lieve collega die niet op onze kamer werkt, maar er zat te kletsen. Ik kreeg twee keer een 'Goedemorgen' en één iemand keek strak naar zijn scherm en zei niks. Dat irriteerde me meteen al weer mateloos. Ik vind het echt moeilijk om met hem om te gaan, helemaal als het over werk gaat of over mij. Toen het gesprek op een gegeven moment op mijn nieuwe telefoon ging, konden we gewoon wel een gesprek voeren. Toen directe collega vroeg hoe het met mij ging, sloeg ik redelijk dicht en keek irritante collega meteen weer strak naar zijn scherm. Het zit dus nog niet helemaal lekker.

Ik moet helemaal niks meer vandaag

Ik wil schaatsen kijken (dat doe ik nu tijdens het forummen)

Ik zou de was op kunnen vouwen, maar ik zou ook vanavond naar de Ikea kunnen gaan en nieuwe boekenkasten ophalen.
Hallo, vriens heeft de laptop mee naar zn werk, vreselijk vind ik dat, dan merk je pas hoe makkelijk je daar even achter kruipt... Gelukkig heb ik mn phone nog maar dat typt een stuk minder makkelijk. Kom dus alleen even ego posten, als ik de laptop weer heb kom ik weer uitgebreid bijlezen en reageren. We hadden altijd twee laptops, een van mn werk, die nam ik eigenlijk altijd mee naar huis, maar uiteraard.... Op een dag niet, op kantoor laten liggen omdat het makkelijker was, en dan ineens verschijn je maandenlang niet op kantoor. Mn tomtom (ook van het werk) ligt er ook nog. Nou ja, het zijn maar spullen en het voordeel is dat ik nu niet in de verleiding kan komen om even mn mail te checken.

Ik wilde vanmorgen naar body & mind in de sportschool, maar toen ik wakker werd omdat vriend eruit ging deed mn schouder nog zo zeer dat ik besloot om m niet te belasten en die les dus te laten schieten. Heb me weer omgedraaid en werd pas om 12u weer wakker! Blijkbaar even nodig gehad. Zit nu lekker te keutelen in ochtendjas, heb cupcakes gemaakt en ga denk ik nog wat kleine huishoudelijke klusjes doen. Ik moet niets vandaag, heerlijk!

Bijzonder dat er in ieder geval drie zijn die pijnlijke schouders en nek hebben...zou het in de lucht hangen? Vervelende is dat het zo ver doorstraalt, tot in mn vingers en mn hoofd. Ben benieuwd wat mevrouw shiatsu er volgende week over te zeggen heeft, vraag me af of het normaal is dat ik zo'n enorme pijn heb na de behandeling.
Hallo allemaal,

Die creatie die ik gemaakt heb, is dus echt mijn hobby. Met behulp van photoshop, kan ik zo wat emotie kwijt. Er gaat best veel werk in zitten, zeker omdat het lang duurt voordat ik er tevreden mee ben. Dit is er een van ongeveer 25 lagen geloof ik, en als er dan een laag niet lekker zit, kan ik daar heel lang over lopen mutsen.

Ik ga jullie ook maar uit de droom helpen wat nu eigenlijk mijn werk was. Ik werkte binnen het toerisme, bij een bedrijf wat jullie allemaal kennen, en waar jullie denk ik allemaal wel eens geweest zijn. Nu ga ik omscholen naar de functie van verpleegkundige.

Lief: Ik denk dat er een enorme partij spanning bij jou uitkomt, heb je gisteren misschien onbewust heel gespannen gezeten, tijdens het gesprek? Inderdaad maar rustig aan vandaag.

Abc: Gelukkig dat er iets beweging zat in die bewuste collega vanmorgen. Heb je dat ook nog besproken met de ba? Opbouwen naar drie dagdelen zie je dat zelf zitten? Misschien dat er bij jou ook nog wel wat spanning uitkomt? Zo een intake bij die crs gaat echt niet in je koude kleren zitten hoor.

Maris: balen dat je laptop niet thuis is, toen die van mij een paar weken terug gecrasht was, moest ik iedere keer wachten totdat mijn man thuis was, die heeft zo een beveiliging met zijn vingerafdruk er op zitten. Ben echt blij dat ik er zelf weer een heb. Wat goed dat je van een dag niks doen kan genieten!

Begin je nu ook te zien, dat het echt werkt om je een aantal dagen rust te gunnen?

Als je zoveel last hebt van je schouder, denk ik niet dat het van de siathsu is, anders heeft ze in ieder geval iets niet goed gedaan. In de cursus die ik toen gehad heb, zeiden ze dat het best wel een dag gevoelig mocht zijn, maar zeker niet pijnlijk.

Ik moest naar de fysio: check

Ik moest naar de sportschool: check

Ik wilde samen met vriendin honden uitlaten: Check

Ik wil nog even naar een andere vriendin

Ik zou wat uitgebreider kunnen koken.

Ps: Ik heb gelukkig niks geen last meer van mijn kaak/kies.
Fijn dat je geen last van je kaak meer hebt Annemie.quote:annemie800 schreef op 07 januari 2011 @ 15:38:

...

Nu ga ik omscholen naar de functie van verpleegkundige. Dat dacht ik al. Lijkt me heel goed bij je passen.

...

Abc: Gelukkig dat er iets beweging zat in die bewuste collega vanmorgen. Heb je dat ook nog besproken met de ba?

Ik heb het met de ba niet gehad over die collega, wel erover gehad dat ik van de week heel boos was op het werk en dat baas daar wel verbaasd over was omdat hij zo'n heftige reactie niet van mij gewend is maar het ook wel begreep. Ba vroeg niet door waarover ik dan boos was en ik ben er verder ook niet op doorgegaan.

Opbouwen naar drie dagdelen zie je dat zelf zitten?

Eerlijk gezegd weet ik nog niet wat ik daar van vind. Begin van de week had ik volmondig 'ja' gezegd, maar zoals ik me nu voel lijkt dat me toch wel heel veel. Ik merkte vanmorgen dat ik het heel moeilijk vond om positief te zijn op het werk en tegen iedereen maar te zeggen dat het goed gaat. Ik voelde me eigenlijk niet goed, maar wil daar niet over praten met (de meeste) collega's. Ik ben er een beetje zat van om tegen iedereen maar te doen alsof het goed gaat en mijn echte gevoelens te negeren. Als ik me goed voel zwak ik dat af omdat ik niet te veel verwachtingen wil wekken en als ik me niet goed voel dan zeg ik dat ook niet omdat ik geen medelijden wil.

Misschien dat er bij jou ook nog wel wat spanning uitkomt? Zo een intake bij die crs gaat echt niet in je koude kleren zitten hoor.

Dat zou heel goed kunnen. Ik merk ook dat ik aldoor heel gespannen zit en mijn schouder- en nekspieren aanspan. Als ik dat merk probeer ik ze wel weer te ontspannen, maar die spanning zit er natuurlijk wel ik. Vooral vanmorgen op mijn werk was ik heel gespannen.

...

Ik zit nu een beetje te denken over hoe ik volgende week mijn week ga indelen. Ik wil eigenlijk wel graag een dag niks moeten, maar dat houdt dan wel in dat ik op twee andere dagen twee dingen moet. Ook de weken erna wil ik eigenlijk iets aan mijn planning veranderen, want ik merk dat vijf dagen achter elkaar verplichtingen me nu nog echt teveel is. Ik zou het liefs de woensdagen zoveel mogelijk voor mezelf houden, maar dan moet ik dus mijn werkdagen verplaatsen.

Mijn weekindeling zou dan worden:

ma: fysio + werk

di: werk + yoga (maar dat laatste is willen niet moeten)

wo: niks

do: fysio + CSR

vr: werk

Om de woensdag vrij te krijgen moet ik maandag gaan werken, dat heb ik tot nu toe niet gedaan. Nadeel daarvan is dan weer dat we op maandag altijd team overleg hebben en dat is voor mij nog niet verstandig om daar heen te gaan, maar ook wel heel confronterend om er niet heen te gaan terwijl de rest er wel zit. Kortom nu al heel veel twijfels hoe ik werk weer moet gaan inpassen in mijn huidige dagindeling.
Marriss, balen dat je nog zo'n last van je schouder hebt. Het lijkt me niet goed als dat van de shiatsu komt, dan is er wel iets fout gegaan. Zonder laptop zitten is niet handig. Wij hebben hier vier laptops in huis (drie gewone en één mini). Schandalig eigenlijk .

Volgens mij wou ik nog ergens op reageren, maar ik weet het niet meer.
Abc: Jammer dat de ba niet even doorvroeg, zij/hij is degene die best wel dwingende adviezen kan geven aan je baas om in jouw belang dingen anders te doen.

Ik vond het ook altijd heel moeilijk om eerlijk antwoord te geven, als iemand vroeg hoe het ging. Goed was eigenlijk standaard. En als dan het gesprek achter de rug was, dan dacht ik je moest eens weten.

Totdat ik in therapie leerde, als ik niet om hulp vraag, zal ik het ook niet krijgen. Het heeft weer te maken met het feit, dat je niet kwetsbaar durft te zijn. Het is veel veiliger om achter je muur te blijven zitten.

Ik ben begonnen, om tegen mijn man eerlijk te zijn, want zelfs hij kreeg vaak het antwoord: goed. Als hij dan vroeg en nu het echte antwoord, dan pas was ik eerlijk. Dat ben ik dus als eerste gaan veranderen, daarna bij mijn vriendin, en zo heb ik het iedere keer uitgebreid. Maar ik zeg nu wel eens, niet goed, maar ik wil er niet over praten, hoe was jou dag?

Ik snap je bezwaren van je werkschema helemaal, is het geen optie om voorlopig die maandag thuis te blijven werken?

Ps: hebben jullie dat ook, dat je iedere keer opnieuw in moet loggen, word er een beetje gek van.
Abc, ik merk dat ik dat ook heb, dat als het goed gaat, ik het afzwak want stel je voor dat ze iets van me gaan verwachten, en als het slecht gaat, dan wil ik niet te negatief en hopeloos overkomen want dan laat ik het achterste van mijn tong zien. Volgens mij kunnen we hier een prachtig g-schema op loslaten.

Die nek- en schouderklachten zijn mij (iig voor mij) wel duidelijk: Pure spanning en stress, schoudertjes optrekken, en vervolgens de volgende spierpijn daardoor en hoofdpijn.

Ben vandaag naar de opticien geweest, even lenzen laten nakijken en wilde even mijn bril laten bijstellen, die was wat ruim geworden. Resultaat: Een nieuwe bril! Mijn huidige bril heb ik nog maar een paar maanden, en ik heb meestal lenzen in, dus deze bril is een to-táál overbodige aankoop, maar hij voelt net zoals die Galaxy van abc. En voor mij is het echt een prestatie hoor, ik vind het nogal moeilijk om dure dingen voor mezelf te kopen, heb dat nooit geleerd (mijn moeder vindt dat ook erg moeilijk), en ik heb nu gewoon de knoop doorgehakt. Tegen mezelf gezegd dat ik het waard ben en dat ik het kan missen en dat ik er mooi en blij van word. En ja, dat het praktisch gezien volledig overbodig is, maar nou en? Zag het montuur liggen, zette hem op, en was verliefd. Dus 400 euri armer liep ik tevreden de deur uit, heb nog een jurkje gekocht voor slechts 20 euri.... en bedacht dat ik was vergeten een parkeerkaartje te kopen. Te laat. Boete van 50 euro.

Dure hobby, zo'n depressie

Overigens is het jurkje redelijk sexy. Het is zeker niet ordinair, maar toen ik voor de spiegel stond, dacht ik: Hoe lang geleden is het dat ik er graag sexy uit wilde zien, en ik mezelf ook sexy vond? Ik weet het niet eens meer. Erg eigenlijk.
Lief, af en toe even lekker geld uitgeven is helemaal niet erg (als je het geld er tenminste voor hebt). Een boete is dan wel weer zonde van je geld . Een sexy jurkje is wel een goed teken, je vindt jezelf (weer) de moeite waard om mooi te maken en dat is een goed teken.

Ik koop eigenlijk ook zelden iets voor mezelf. Het enige waar ik regelmatig geld aan uitgeef voor mezelf zijn boeken (minimaal één per maand) en af en toe een keer een computerspelletje. Als ik dan wel een keer in een koopbui ben, dan kijk ik helemaal niet naar geld.

Voorlopig op maandag thuis werken is op zich wel een optie, ba was niet tegen het idee van twee keer op kantoor en één keer thuis. Dat heb ik afgelopen week ook gedaan en dat vond hij wel goed.

Tegen mijn vriend of familie/vrienden kan ik wel makkelijker zeggen dat het even niet goed gaat, zij zien me vaker en zien dus ook de stijgende lijn, dan is een dipdagje makkelijker om toe te geven.

Ik bedacht net dat ik misschien wel weet waarom ik vandaag zo klaar was met praten over hoe het met me gaat. Ik had deze week veel afspraken waarbij het constant over mij ging. Na drie weken weer op het werk, nefroloog (waar het eerst een kwartier over alle andere medische dingen ging voor mijn nieren ter sprake kwamen), intake CSR en vandaag bedrijfsarts. Heel veel bijpraten over hoe het de afgelopen weken gegaan is en dat was even te veel denk ik.

Zo lang ik mijn browser open laat staan hoef ik niet opnieuw in te loggen, maar zodra ik die afsluit moet ik inderdaad opnieuw inloggen. Uitloggen kan ik al helemaal niet meer. Er zijn al heel lang in- en uitlogproblemen, op Overige zijn daar al meerdere topics over (geweest).
Jeuj laptop terug!

Lief, heerlijk toch, even geld uitgeven? Kan mij altijd een enorm goed gevoel geven. Ik ben woensdag na de shiatsu ook nog een kledingwinkel binnengelopen en heb daar een mooie trui en een rokje gescoord, beide met 50% korting, daar word ik nou blij van Is het gesprek van gisteren wat op de achtergrond geraakt of zit het nog veel in je hoofd?

Abc, dat herken ik wel. Ik ben het soms ook zat om heel veel over mezelf te praten. Ik zeg ook wel eens tegen vriendinnen: vertel eens wat leuks, heb je nog wat meegemaakt? Even horen dat de wereld nog steeds doordraait, ondanks mn bo.

Je telefoonvraag... uhmm... geen idee maar bij 'digi' is een topic over deze telefoon, staat vrijwel bovenaan omdat er vandaag nog gepost is, zag ik, Misschien kan je daar je vraag stellen?

Annemie, fijn dat je nauwelijks last hebt van de kaakchirurg! Wanneer moet je weer? En jeeeeemig wat een gave creatie!! Echt heel mooi. Kan me voorstellen dat dat een fijne bezigheid is. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik echt a-creatief ben.

Oh ja, ik denk dat die schouderklachten voor ons allemaal wel hetzelfde is: puur spanningsklachten! Inderdaad een verkrampte houding aannemen... dat is bij mij ook de oorzaak. Heb ik altijd in drukke periodes, is een gevoelig punt. Overigens is de pijn vandaag wel een stuk minder dan gisteren, gelukkig. Als het vandaag nog zo erg was geweest had ik contact opgenomen met haar... gisteren zat ik echt huilend op de bank.

Morgen hebben we met een club vriendinnen een meiden-dag, hebben we elke 3 á 4 maanden. Gaan we wat leuks doen (high-tea, workshop tapas maken, bowlen, salsadansen, etc.) Zijn dan met 12 meiden en de kerels gaan dan vaak pokeren/gamen. Ik heb deze keer besloten dat ik niet meega, het is altijd beregezellig maar ook wel energievretend, urenlang met 12 kakelende kippen Ze sluiten de dag morgen af met een borrel met hapjes bij een vriendin die op loopafstand woont, heb besloten dat ik daar nog wel even heenga. Zie ik iedereen toch nog even.

Vriend zou vanavond sporten, maar hij was gisteravond ook al weg en morgenavond ga ik dus naar de meiden en hij gaat dan ook even naar de mannen, dus hij heeft z'n sportavond afgezegd om een avondje bij mij te zijn. Gezellig samen the voice kijken.
Oh ja, wat ik jullie nog wilde vragen, iemand tips voor een leuk boek? Voor de vakantie wil ik een paar leuke, feelgood, makkelijk weg te lezen boeken mee. Ik heb ooit Rendez-vous van Esther Verhoef gelezen, dat was zo'n boek. Vermakelijk, geen ingewikkelde verhaallijnen, niet talloze karakters. Ik ben nu niet in staat om lastige boeken te lezen, ik heb bijv. deel 3 van de Milleniumtriologie nog liggen, evenals een Karin Slaughter en een Dan Brown, maar daar ga ik nu echt niet doorkomen.

Dus...tips??
Lief: Leuk een nieuwe bril, ja af en toe even goed voor jezelf zorgen, ook op het materieele vlak moet je af en toe gewoon doen.

Ben het helemaal met abc eens, dat het een goed teken is dat je je uiterlijk weer een beetje belangrijk gaat vinden.

Misschien kan je de boete aanvechten? Zeg je gewoon sorry, ik had een bo en dan vergeet je af en toe wel eens wat. haha

Maris: Ik vind dat photoshop gebeuren echt leuk, maar dat jij a crea zou zijn ben ik niet met je eens. Ik heb hier met de kerst geweldige recepten voorbij zien komen, en dat heb ik dan weer helemaal niet.

Wat boeken betreft zal abc je misschien beter advies kunnen geven, maar ik lees altijd ook wel graag de boeken van Saskia noort, zoals de eetclub, en nieuwe buren, en de verbouwing.

Ook de boeken van Simone van der Vlught mag ik graag lezen.

Ik ben wel trots op je hoor, dat je zonder echt rotgevoel kan besluiten om alleen morgenavond te gaan. Althans zo klinkt het.
Leuk zeg, ik lees ook Simone van der Vlugt, Karin Slaughter, (en Tess Gerritsen).

Ik vind nog altijd Jill Mansell leuke boekjes schrijven. Heel luchtig. En ik heb bij de Bruna onlangs een pocket van Tess Gerritsen gekocht, dat is van voordat ze die thrillers ging schrijven, en die zijn wat romantischer, wellicht ook niet zo ingewikkeld. Ben er nog niet in begonnen, zal zo even voor je kijken.

Man vond mijn jurkje niet bijzonder sexy maar wel heel leuk, en dat zegt meer over mij dan over hem. Vanochtend had ik ook heel even een rokje aan dat ik al zoveel heb gedragen, en nu vond ik het een beetje te kort. Dus ook hier een verschoven referentiekader.

Werk is iets naar de achtergrond, hoewel ik me er met enige regelmaat op betrap dat ik er toch over pieker, en dan vooral de imaginaire confrontaties die ik in het echt nooit zou durven. En verdriet. Maar dat is niet erg, ik wil alleen niet dat het mijn dag gaat overheersen dus ik geef er niet altijd aan toe.
Abc, als ze aan mij vragen hoe het gaat, dan zeg ik standaard het gaat wel, of de ene dag beter als de andere.

Merk dan dat de meeste mensen, dan toch niet verder durven te vragen. Precies wat ik dan ook wil.

Aan je gezicht zien ze toch wel of dat je wel of niet lekker in je vel zit.

Het is ook zo'n standaard vraag van iedereen. En wil zelf alleen maar een eerlijk antwoord geven als ik merk, dat iemand echt oprecht geïnterresseerd is in mij.

Maris, lees zelf heel graag de boeken van Jill Mansel... die lezen zo lekker weg.

Wat leuk en gezellig zo'n meidendag. Veel plezier morgenavond.

Annemie, nu snap ik wel dat je voor jezelf moet sporten. Vind het wel stoer, dat je zo'n carriere switch maakt.

Vind je hobby ook echt gaaf. Zou willen, dat ik zelf daar het geduld voor had.

Lief, er is af toe niks heerlijker om jezelf goed te verwennen. Wel balen van zo'n boete.

Ga vanavond ook The Voice kijken, vind het zo'n gaaf programma. Kan daar echt van genieten. Beter dan Popstars, heb het een paar keer gekeken. En blijkt dan ook nog, dat ze playbacken....

Pff.. heb al twee dagen hoofdpijn. Echt zo'n drukkend gevoel en dat komt door de EMDR. Had dit nog nooit gehad. Was alleen maar oververmoeid daardoor. Wat ik overigs al was, dus dat maakte ook niet zoveel uit ;)

Ga zo maar eventjes wat frietjes halen, heb geen zin om voor mezelf alleen te gaan koken.
Was vanmorgen trouwens koffietijd aan het kijken (mmm...voel me nu net zo'n oude muts), maar daar hadden ze het over het boek:De Babyplanner.

Dat lijkt me ook wel een mooi boek om te lezen. De clicklit van 2010 blijkbaar. Heeft iemand, die al gelezen?
Meen je dat nou zonnestraal, dat Popstars wordt geplaybackt?

Gezellig, de Voice met maris en zonnestraal!

Volgens mij gaan de volgende eruit:

Esther

Meike (hoewel ik haar van dat team de beste vind)

Nigel

Bart (die vind ik echt niet goed)
Denk niet dat De Babywens geschikt is voor maris, met haar kinderwens.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven