Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
HM is weer terug van date!

Miranda; balen hoor zo'n vent die zo 'moeilijk' doet. Zou mij de zin in een date ontnemen, maar ik heb makkelijk praten nu geloof ik...

Vleer; wij hebben op het werk de visie van bovenaf gekregen: "zeggen wat je doet en doen wat je zegt." Kan in mijn ogen ook heel goed op mannen worden toegepast!

Ik zie ook flirtgedrag en ik zie dat de dekbedden discussie nog steeds volop loopt. Voor Sun; tot nu toe verloopt mijn roze-dekbedden onderzoek positief, LJ had duidelijk geen moeite met zijn mannelijkheid onder roze dekbed. Al is het sinds vanavond discutabel, LJ vond het idd beter om thuis te slapen... Sterker nog, hij vond het zelfs verstandiger om niet meer bij HM binnen te komen, omdat hij dan wel wist dat hij dan of heel laat, of niet meer naar huis ging... Voorstel was nog wel om bij mee naar hem te gaan, LJ heeft minder krakend bed dan HM (dus beter slapen ), maar dat vindt de hond van HM niet zo gezellig. Maar vrijdag wrs weer met LJ stappen!

Op de school van LJ was het ook wel grappig. Op de vraag: is dat jouw vriendin meneer? (door leerlingen) antwoordde hij heel discreet 'nee, gewoon een vriendin. Maar op diezelfde vraag heel direct door een collega gesteld stond ie te schutteren haha: Ja... uhh... nee... uhh... Waardoor er een lekker ongemakkelijk moment ontstond waarin zowel collega als HM als LJ niet wisten wat ze moesten zeggen....
quote:Halvemaan schreef op 18 december 2007 @ 22:26:

Vleer; wij hebben op het werk de visie van bovenaf gekregen: "zeggen wat je doet en doen wat je zegt." Kan in mijn ogen ook heel goed op mannen worden toegepast!

Hmmm ben inmiddels wel heeelll benieuwd waar HM werkt, want ik ken deze uitspraak qua 'organisatie-visie' ook nog van een vorige organisatie waar ik werkte...

quote:Op de school van LJ was het ook wel grappig. Op de vraag: is dat jouw vriendin meneer? (door leerlingen) antwoordde hij heel discreet 'nee, gewoon een vriendin. Maar op diezelfde vraag heel direct door een collega gesteld stond ie te schutteren haha: Ja... uhh... nee... uhh... Waardoor er een lekker ongemakkelijk moment ontstond waarin zowel collega als HM als LJ niet wisten wat ze moesten zeggen....

'k Ga maar eens vroeg naar bed, ben moeeeee... en morgen volle dag en avond, dus zin om lekker te slapen. Hoorde net van vriendinnetje dat haar kindje op baby-IC is opgenomen vanwege RS-virus. Babietje (4 maanden) ligt aan de beademing
Peas on earth!
[quote]PrinsesOpDeErwt schreef op 18 december 2007 @ 22:40:

[...]

Hmmm ben inmiddels wel heeelll benieuwd waar HM werkt, want ik ken deze uitspraak qua 'organisatie-visie' ook nog van een vorige organisatie waar ik werkte...

Hmmm.... wie weet. Maar goed, er zullen wel meer organisaties zijn met deze visie... Maar begin toch wel benieuwd te raken in welke regio je werkt! Weltrusten, hier nog eentje die morgen een drukke dag heeft en haar bedje opzoekt. Miss is het voor HM ook wel verstandig dan LJ zo verstandig was vanavond (al háát HM verstandig zijn!!!)
Mijn computer is zojuist weeeeeer gecrasht .. das 120e keer in 1 maand tijd.. Kan dus weeeeeeeeer alles formateren en er op zetten grrrr

Nu ff laptoppie gepakt maar dies ook niet zo snel meer... Ook vreemd op curacao deed ie t nog prima.. Zeker zonnesteek opgelopen daar
HM.. haha lekkerongemakkelijke situatie idd.. Maar wat zei LJ na afloop ? Of hebben jullie er geen woord meer over gerept ?
Kent spreuk iets anders ..

Doe wat je zegt , dan lieg je niet
Xan schop die visite es weg
*gaaappppp*

Fijne (werk-)dag allemaal!
Peas on earth!
Môgge allemaal! (kijk Prinses....met een dakje op de o )

Zo, visite de deur uitgeschopt.....zo'n 9 uur eerder...

Ik was er al bang voor....ben nu dus een wrak, want lag pas om 01.30 in blauwe dekbed bed. Blauw dekbed gaat vrijdag de was in, en wordt vervangen door een mooi kleurtje bruin. Nu ben ik benieuwd of vrijdag het dekbed van Prinses ook aan vervanging toe is (leuk voor op het lijstje...)

Het belooft weer een productief dagje te worden hier op kantoor, wat projectjes afronden zodat ik morgenmiddag met een gerust hart hier de deur dicht kan doen en op 2 januari weer met frisse moed aan de slag kan.

Kom tussendoor nog wel buurten Have a nice day everyone!
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 09:36:

Môgge allemaal! (kijk Prinses....met een dakje op de o )

Môgge (op het werk lukt het wel! )

quote:Zo, visite de deur uitgeschopt.....zo'n 9 uur eerder...

Ik was er al bang voor....ben nu dus een wrak, want lag pas om 01.30 in blauwe dekbed bed. Blauw dekbed gaat vrijdag de was in, en wordt vervangen door een mooi kleurtje bruin. Nu ben ik benieuwd of vrijdag het dekbed van Prinses ook aan vervanging toe is (leuk voor op het lijstje...)

Was voor de verandering maar eens vroeg naar bed en ben uiterrrrrmate fris en uitgeslapen voor de laatste twee dagen even heel hard werken om alles af te ronden en met een gerust hart een weekje weg te zijn

Prinses doet vrijdag OOK dekbed in de was (WEL op lijstje dus ), maar vervangt dekbed dan door lichtblauw dekbed of donkerblauw-lichtblauw-paars dekbed (NIET op lijstje dus )
Peas on earth!
Prinses, het moet nu niet gekker worden he? Graag ontvang ik een nieuwe lijst met alle updates! , weet je het nog allemaal?

Jij dus ook een weekje vrij? Lekker he?

Xan is ook benieuwd WAT Prinses nu precies aan haar knie heeft, en hoe dat komt!
Goedemorgen allemaal ,

Ik slaap zo onwijs slecht in , slaap ik eenmaal ben ik voor geen mogelijkheid wakker te krijgen.. Lig echt soms al heel vroeg op bed omdat ik zo moe ben , maar lig ik op bed gaan ogen gewoon niet dicht ...

Verder vind ik het even gezegend met mannen , Vleer snapt weinig meer van mannen , helemaal als ze eerst t ene zeggen en jouw idee / visie van de baan schuiven omdat hij vind dat zijn visie bij hem hoort.. (ieder mag eigen visie hebben) om vervolgens maanden later jouw visie aan te nemen en t dan nog gek vinden dat Vleer in de war raakt ervan.

Vleertje gaat lekker aan zichzelluf denken en lekker feesten komende weken. Heeft veul zin in kerst (lang geleden dat ik als single zin heb in Kerst) Oud&nieuw lekker partytime

En veul zin in om bezig te zijn met huizen kijken, inboedeltje bij elkaar verzamelen... Sinaasappelkissies om op te zitten , winkelwagen als tv meubel , europalet als tafel
Gaat bed pas maandag verschonen na haar nachtdiensten. Voor kerst een schone in iedergeval..Gaat dan ook gelijk haar slaapkamer opruimen en computerhok. Vleer heeft ouders beloofd om niet meer te roken boven.. Vleer voortaan naar buiten moet om te roken.. Errug koud

Homeopatisch middeltje, onder andere voor inslaapproblemen.

Heb zelf weinig inslaapklachten (prinses overdenkt de dag een beetje en gaat over in dromenland ), maar ken wel iemand die dit gebruikt met goed resultaat.

Hmmm Vleer's mannen helpen niet echt mee door het ene te zeggen en het andere te doen. DAT was neit de bedoeling... want Vleer-mannen moesten nou juist doen wat ze zeggen o Vleer's vertrouwen op te vijzelen!
Peas on earth!
Prinses rookt niet (past dit op het lijstje? ), maar heeft het wel errrrug koud op het moment, brrrr
Peas on earth!
Nog 16 graden opkantoor ? arbo inschakelen hehe
Vleer is trots opzic zelluf

Pc geformateerd en weer windows xp er op geknald..
vleer gaat even overschakelen met internet kabeltje naar pc

Tadaaaa ik ben er weer ,, nu ff msn downloaden en dan heb ik t gehad met installaties.. .Ga er verder niets meer opzetten hopelijk gaat t nu goed
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 11:11:

Prinses, het moet nu niet gekker worden he? Graag ontvang ik een nieuwe lijst met alle updates! , weet je het nog allemaal?

Jij dus ook een weekje vrij? Lekker he?

Prinses is oude lijstje kwijt, maar maakt uit hoofd nu een nieuw lijstje

Xan en prinses:

* bezitten kat met kerstboom-sloop-hobby

* hebben een voorkeur voor blauwe dekbedden

* hebben een gebrek aan kraakbeen

* hebben besloten 2007 single te beeindigen

* verschonen het blauwe dekbed op vrijdag

* houden va droptwist

* hebben een hekel aan dat roze konijn

Nog iets vergeten...?

quote:Xan is ook benieuwd WAT Prinses nu precies aan haar knie heeft, en hoe dat komt!Prinses is ietwat lui va aard qua sport (niet op lijstje waarschijnlijk ) en heeft kraakbeengebrekje daar dus niet door. Prinses heeft soort 'ruw kraakbeen', wat tegen knieschijf aanschuurt en daardoor 'afsplintert'. Heeft een ingewikkelde medische naam waar Prinses de rest niet mee zal vermoeien
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 19 december 2007 @ 11:34:

Goedemorgen allemaal ,

Ik slaap zo onwijs slecht in , slaap ik eenmaal ben ik voor geen mogelijkheid wakker te krijgen.. Lig echt soms al heel vroeg op bed omdat ik zo moe ben , maar lig ik op bed gaan ogen gewoon niet dicht ...

Verder vind ik het even gezegend met mannen , Vleer snapt weinig meer van mannen , helemaal als ze eerst t ene zeggen en jouw idee / visie van de baan schuiven omdat hij vind dat zijn visie bij hem hoort.. (ieder mag eigen visie hebben) om vervolgens maanden later jouw visie aan te nemen en t dan nog gek vinden dat Vleer in de war raakt ervan.

Vleertje gaat lekker aan zichzelluf denken en lekker feesten komende weken. Heeft veul zin in kerst (lang geleden dat ik als single zin heb in Kerst) Oud&nieuw lekker partytime

En veul zin in om bezig te zijn met huizen kijken, inboedeltje bij elkaar verzamelen... Sinaasappelkissies om op te zitten , winkelwagen als tv meubel , europalet als tafel

Hoe komt het dat je slecht inslaapt Vleer? Lig je teveel te piekeren? Tip: Doe een uur vóórdat je gaat slapen, geen inspannende dingen meer...dus niet forummen Lekker boekje lezen ofzo, tot je ogen bijna dichtvallen. Verder na 22.00 uur geen koffie/alcohol en geen peuk meer opsteken. Tevens elke avond op tijd naar bed, en vroeg weer opstaan. Koppie warme melk met honing drinken als je daadwerkelijk onder de wol duikt...en Vleer slaapt als een

Wat betreft mannen, daar heb ik je gisteren al uitgebreid over gesproken...(tot laat!...vandaar nu brak... ) Dus even nu geen aanvulling..

Gelijk heb je....partytime voor jou met deze kerst én oud en nieuw...laat 2007 voor wat het is qua deets etc. etc. Volgend jaar in 2008 weer met volle moed er tegenaan!

(Zo, heb ik dat niet allemaal mooi gezegd? )
quote:Xander68 schreef op 19 december 2007 @ 12:11:

geen inspannende dingen meer...dus niet forummen Prinses vraagt zich af of Xan forummen als erg inspannend ervaart?
Peas on earth!
Warme melk met honing brrrrrrr....
Peas on earth!
Prachtig Xander...

Vriendin heb onwijs leuk idee om volgend jaar febr./maart op skivakantie te gaan..Maar Vleertje twijfelt daar aan , aangezien ze ook huisje wil kopen. Keuzes keuzes keuzes
En over dat inslapen , dat is al langer een probleem. Meestal zo rond de winter , Bioritme in de war misschien haha

en warme melk met honing ieghhh
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 december 2007 @ 11:56:

[...]

Prinses is oude lijstje kwijt, maar maakt uit hoofd nu een nieuw lijstje

Xan en prinses:

* bezitten kat met kerstboom-sloop-hobby

* hebben een voorkeur voor blauwe dekbedden

* hebben een gebrek aan kraakbeen

* hebben besloten 2007 single te beeindigen

* verschonen het blauwe dekbed op vrijdag

* houden va droptwist

* hebben een hekel aan dat roze konijn

Nog iets vergeten...?

[...]

Prinses is ietwat lui va aard qua sport (niet op lijstje waarschijnlijk ) en heeft kraakbeengebrekje daar dus niet door. Prinses heeft soort 'ruw kraakbeen', wat tegen knieschijf aanschuurt en daardoor 'afsplintert'. Heeft een ingewikkelde medische naam waar Prinses de rest niet mee zal vermoeien

Lijstje klopt als een bus volgens mij Prinses! Het roken komt pas op 2 januari 2008 op het lijstje erbij, want Xan heeft het he-le-mááál gehad met dat vieze gerook....dus gaat daar definitief mee stoppen. Sport kan OOK op het lijstje, want ik sport momenteel niet. Hier gaat Xan verandering in brengen, dus kan sporten weer van het lijstje AF! En zo klopt het allemaal weer aardig

En je knie? Die slijt nu megahard momenteel? Straks is Prinses dus toe aan een kunstknie? Of is kraakbeen te "repareren"?

En ff to the point: Onze mede-forummers constateren "flirtgedrag" tussen Xan en Prinses. Graag uw visie op deze constatering....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven