twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Way to go Lois!
Muril, Wat zul je het met deze dagen taai hebben. Ik merk wel dat je heel veel kracht haalt uit 't feit dat je even een teken van leven krijgt.

Knipoogje, Geniet van die heerlijke momenten. Je bent nuchter genoeg om te weten dat dit niet eeuwig blijft.

Marla, Ik wou dat ik de kracht had om blij te zijn met wat ik heb en door te gaan zonder nr2. Petje af voor je!!

TeKa, Hoe gaat het met jou? Ik moet zo vaak aan je denken......

Hier is de laatste tijd erg veel onrust geweest. Gewoon weer niet weten waar ik aan toe was. Gisteren wéér een emotioneel gesprek gehad. Steeds over hetzelfde... Ik wil geen eenzijdig contact. Hij kan (lees: mag van zichzelf) geen contact zoeken. Is wel blij met ieder moment samen maar blijft bang voor 't feit dat het uitkomt. Ik heb nu wel een besluit genomen dat als het van één kant blijft komen, ik echt afstand moet gaan nemen (vriendschap met wedrezijdse partners, uit de vereniging, ontwijken bij feesten etc..) De enige manier voor mij om van die gevoelens af te komen. Zou bijna willen dat ik hem uit mijn leven kon bannen! Nr2 ziet dat nu helemaal nog niet zitten. Wil me niet kwijt! (fijn om te horen..) Hij gaat nu ook energie stoppen in een platonische relatie. Deel zijn van elkaars leven als maatjes, vrienden. Laten merken dat we veel voor elkaar betekenen. Dat is het minimale waar we het mee moeten doen... Het is niet anders. Ik ben wel heel bang dat er niets van terecht komt. Maar we zien wel. Ik heb in ieder geval weer even rust in mijn hoofd...

Liefs, Lois
Stranger, wat heerlijk twee liefdes die je naast elkaar kunt laten bestaan. Is het echt te doen of word je er doodmoe van?

Leuk om al die oude bekenden weer eens te spreken!
@ Lois. Nog even, zou het echt heerlijk zijn, twee liefdes naast elkaar? Geen schuldgevoel t.o.v. degene(n) die je bedriegt? Ik snap wel dat je erin verzeild raakt, maar daarna is het een kwestie van op de rem, of een keuze maken. o.k. o.k. fair enough. Kga niemand meer plagen, schrijf van je af maar wees reëel, er wordt hier veel rechtgebreid wat krom is.
Fairy,Ik denk dat we allemaal heel reëel zijn. Steeds maar afwegen wat het beste is/ zou zijn... Maar het niet altijd kunnen. Ben je ooit hevig verliefd geweest? Dan weet je vast wel dat het héél moeilijk is om er niet in mee te gaan! In dit geval wil je beide liefdes niet kwijt... MAAR WIJ WETEN HEUS WEL DAT HET NIET EERLIJK IS OM DAT TE WILLEN!!

Schrijf rustig mee maar probeer ook onze kant te zien. (Wil niet zeggen dat je ons niet af en toe met beide benen op de grond mag houden...)

Lois
doe ik
Lois: Long time no see... Het is echt mogelijk, wat mij betreft dan. Doodmoe? Nee, energie juist!
zo dames en heren....

Zalook ff laten weten hoe het hier gaat..

Na mijn verwarrende ervaringen met nr 2 is gebleken dat ik me alleen maar gevleid voelde door zijn aandacht.

Maar er gebeurde wel wat anders...

Heb altijd al een goede vriend gehad waarmee ik een heel bijzondere band heb. Die ook wist van mijn verliefdheid etc....echt alles wat er speelde, hoe ik me voelde etc etc....

Op een gegeven moment waren we op een feestje en kreeg ik een zoen..

Nou werkelijkwaar, de vlam sloeg in de pan en de verwarring nam toe.

Dit is immers mijn beste maatje en ik ben getrouwd..

Maar na lang nagedacht te hebben en met echte gevoelens voor die ander heb ik besloten te gaan scheiden...

Was al langer niet gelukkig en besloot voor mezelf te kiezen.

Inmiddels is de scheiding in gang gezet en heb ik een huisje voor mezelf aangevraagd..Ik kies voor mezelf en mijn zoontje.....

En ik voel me opgelucht.
Claartje, heel veel succes en sterkte. Goed dat je voor jezelf en je zoon hebt gekozen.
Pff, Claartje, wat een verhaal! Maar goed van je dat je voor jezelf en je zoontje hebt gekozen!

Lois: zou je dat echt allemaal doen, uit de vereniging enzo om nr 2 minder vaak te zien? Dat lijkt me heel moeilijk, maar ik snap ook wel dat het nodig is om niet steeds weer in elkaars gevoelens verstrikt te raken. Hug!!

Meiden (en mannen die hier schrijven) ik zit in een mega dip!!! Mijn nr1 is de laatste weken heel veel van huis en dat is niet goed voor mij merk ik. Ik pieker en pieker en denk veel te veel aan nr2. Gisteravond had ik het ineens zo gehad met mezelf.

Nou ja, volgende week is nr1 heerlijk de hele week vrij, ik moet met kerst werken maar ben verder ook vrij dus dan komt het vast wel weer goed.
Leuk dat er veel "forumoudjes" weer laten weten hoe het een en ander is verlopen. Ik snap mezelf even niet. Ik heb namelijk net voor de tweede keer een afspraak met nr2 afgezegd. Omdat ik opeens overal gevaar zie? Of omdat ik toch vol schuldgevoel zit? Of omdat je ook je nr2 af en toe wel eens zat kunt zijn? Ik kom er voor mezelf even niet uit en weet dat ik er morgen spijt van heb, en hem weer dolgraag wil zien. Maar dat kan volgend jaar pas weer... Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
@ Inqredible; nee, nooit afspraken afgezegd, nooit enige twijfel gehad over mijn nr. 2. "When in doubt, don't" is en blijft een goed motto. Dus niet doen Inqredible. Zelfs zonder twijfels is het verdraaid moeilijk om een nr. 2 te hebben.

Suc6
Inqredible: Nee, nooit eigenlijk... Kan me niet voorstellen dat ik zoiets zou doen op het moment! Maar: bij twijfel niet inhalen!
Inqcredible

als je de zaak wil besodemieteren moet je dat gewetenloos en zonder twijfel blijven doen. Sommigen schijnt dat steeds weer te lukken door gebruikmaking van legitimerende smoezen (bijvoorbeeld: ik noem het geen vreemdgaan want het is liefde) waar ze zelf graag in (willen) gaan geloven. Anderen beschikken over bepaalde karaktereigenschappen die het even wat moeilijker maken om zoiets vol te blijven houden.
was er niets zoiets als "al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel"? question of time
Ikkezelf: Gaaaappppp!!!
Inqredible, Ik heb nooit een afspraak afgezegd. Simpelweg omdat nr2 geen afspraken maakt met mij.(Niet op langere termijn. hooguit 5min. van tevoren.)

Nr2 voelt zich minder schuldig als het hem 'overkomt'. Slaat nergens op maarja....(Dat geeft hij zelf ook toe hoor!)
Stranger.....Ik krijg ook slaap!!! Pfff...Ikkezelf. Ga fietsen, wandelen,stappen, poetsen weet ik veel! Maar laat ons hier lekker met rust!
Lois: 5 minuten? Wonen jullie zo dicht bij elkaar? Of is hij dan bij je in de buurt?

Inqredible: Er gaat bij ons wel eens een afsrpaak niet door, maar dan omdat het gewoon even niet lukt, niet om redenen die eigenlijk niet duidelijk zijn.
Ikkezelf: Gaaaappppp!!!

zo een saai vrouwtje thuis, wat doe je daar nog?
Stranger.....Ik krijg ook slaap!!! Pfff...Ikkezelf. Ga fietsen, wandelen,stappen, poetsen weet ik veel! Maar laat ons hier lekker met rust!

lois, op een forum zoeken jullie waarschijnlijk allemaal mensen die net als jullie met de leeuwen meehuilen vanuit dezelfde situatie, op een openbaar forum zullen er soms mensen op jullie reageren en zullen er net zo veel mensen zijn die dat niet doen maar er verder hun eigen gedachten bij hebben
lois je kunt toch met stranger aanpappen en er kan dan best iets leuks uit ontstaan, 1 relatie en een afaire of een paar meer maakt dan toch ook niets meer uit, kwestie van planning
Ikkezelf, wat fijn dat je weer meeschrijft, fijn om te lezen dat je ons zulke goede adviezen geeft. Ik heb er in ieder geval heel veel aan! Dank je!
knipoogjes, geen dank, jullie zijn mijn vakliteratuur ook al heb ik mij voorgenomen om mijn werk niet mee naar huis te nemen, het blijft leuk om de dagelijkse praktijk zo bevestigd te zien
Ikkezelf: heb jij zo'n saai liefdesleven dat je hier je lol moet halen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven