twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Dat komt natuurlijk ook omdat nr. 2 het heel moeilijk heeft, maar het is zo mooi, zo heerlijk om ook deze moeilijke periode met elkaar te delen.

ongelooflijk waar jij van kunt genieten
Ikkezelf: ook ik heb geen idee wat je met dit cynisme wilt bereiken. Ik vind het behoorlijk kinderachtig hoe jij hier te keer gaat. Je punt is heus wel duidelijk, op deze manier maak je een karikatuur van jezelf.

En als je dan toch zo nodig wilt posten: zet dan in ieder geval alles in één berichtje en niet in zes. Nu staat het een beetje zielig, de monoloog die je aan het houden bent op dit topic
ikkezelf het is een utopie dat je denkt op deze manier de rose brillen van deze dames of te slaan.daar zullen ze zelf achter moeten komen.

je berichten staan er nu een beetje gefrustreerd.

als je langer meedraait op dit topic kom je er wel achter dat het allemaal geen enkele zin heeft.nogmaals ieder moet er voor zichzelf achter komen,en dat gebeurt pas als het gebeurt.
Ikkezelf: ga lekker een topic openen voor "jezelf".

Sluit me aan bij Muril en Daisybloempje (en de rest die je ook nog wel over je heen zal krijgen): laat iedereen in zijn/haar waarde.

Oja... en einde discussie hierover bij deze, anders draaf je mss weer 10 berichtjes door.
Heey Stranger, hoe is het nu met jou??
Ikkezelf: Leven en laten leven............

We weten heus wel waar we goed en fout zitten. Dit is een forum voor lotgenoten. Vaak de enige mogelijkheid om je hart uit te storten.Niemand zit erop te wachten om veroordeeld te worden..

Misschien een idee om er gewoon niet meer op te reageren?

Lieve allemaal, Ik volg jullie levens nog steeds maar moet zelf wat afstand nemen.

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

X Lois
Knipoogje, geniet van deze tijd, we weten allemaal dat alles ineens anders kan zijn. Ik ben best een beetje jaloers op je.

Lois, fijn om wat van je te horen. Heel veel sterkte.

Op het moment is het hier rustig. Nr1 doet erg zijn best, hij heeft het gevoel dat dit alles nooit was geweest als hij meer energie in onze relatie had gestoken en mij minder als van zelf sprekend had beschouwd. Maar ik wil niet dat hij zich verantwoordelijk voelt voor de situatie want uiteindelijk ben ik degene die vreemd is gegaan. Wat die roze bril betreft. Ongetwijfeld had/heb ik die ook op. Maar ik kan hier wel eerlijk zeggen dat ik mijn nr2 nooit heb verheerlijkt ten opzichte van mijn nr1. Ik ben niet met nr2 begonnen om de tekortkomingen van nr1. Ik heb altijd geweten dat mijn nr1 een hele goede man is, die mij met respect behandeld. We hebben nooit ruzie over wie wat doet in het huishouden of over geldzaken of zo. We hebben altijd in harmonie geleefd en alles was altijd open tussen ons. Waarom dan toch een nr2? Ik weet het niet. Wat ik weet is dat mijn nr2 een heel bijzonder persoon is, die heel veel van mij houdt, waar ik heel veel mee kan delen. Mijn nr2 weet dat ik van mijn man hou. Hij heeft me regelmatig gezegd dat hij soms afwachte dat ik een slecht woord over nr1 zou zeggen om me te beginnen aan te moedigen nr1 te verlaten. Maar ik kon altijd alleen maar goede dingen over hem vertellen. En dat zelfde gebeurd nu als ik nr1 over nr2 vertel. Nr1 denkt dat dat door die roze bril komt. Twee liefdes. Zoals Puk al zei, 'Het lijkt me verschrikkelijk om twee liefdes te hebben'. Soms is het inderdaad verschrikkelijk. Maar ik heb nog steeds geen spijt van alles wat er gebeurd is. Ik ben blij dat ik met nr2 deze gevoelens heb leren kennen en kunnen delen.

Heel veel sterkte allemaal.
Hee Muril!

Goed hoor, lees nog steeds mee. Maar heb niet al te veel tijd en /of gelegenheid te reageren. Nog steeds 2 liefdes, en het is nog steeds leuk! We hebben nog steeds veel kontakt. Zien elkaar niet zo vaak als ik zou willen helaas.

En jij? Hoe is het nu met jou....
Stranger: Goed om te lezen dat je nog steeds geniet van je twee liefdes en dat jullie nog veel kontakt hebben.

En bij ons: tja, ons kontakt is zo goed als verbroken. Na 6 weken stilte heb ik vorige week weer eens een sms gestuurd met de vraag hoe het met hem ging. Hele lieve reactie op gehad, en het is bij een paar sms-jes over en weer gebleven. Het is fijn om te weten dat het goed met hem gaat, daar laten we het even bij. Maar (en dat heb ik hem ook gezegd) er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk, en ik weet dat dat wederzijds is.
Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor jullie warme reacties. Ik leg de reacties van ikke naast me neer hoor, ik kan en wil daar helemaal niets mee.

Fijn om weer wat te lezen van "oud-bekenden". Hug!!!

Gisterenavond veel contact met nr. 2 gehad, zelfs lang aan de telefoon gezeten met elkaar! En.... jawel....., er staat een ontmoeting op stapel!!!

Een erg kort berichtje dicht keer van me, maar wilde jullie gewoon even bedanken voor de steun en warme reacties.

Heel erg veel sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Knipoogje, heerlijk voor je, en hier ook een blije Anna, afgelopen Maandag heb ik hem op zijn verzoek ontmoet, en idd, net als bij jou, zeer intens, en precies op het moment dat ik hem nodig had, ongelooflijk, en ons contact blijft minimaal, maar we zijn er voor elkaar,

en voor alle anderen, groetjes van Anna
Hier dan ook nog even een berichtje van zo'n 'oud gediende' !

Ook al reageren sommigen (waaronder ik ook) niet meer zo veel, het blijkt wel weer dat we allemaal nog wel meelezen/leven.

Voor allemaal

X t
ook hier nog even een groet aan mijn kant meiden en heren....

Ook voor allen een knuffel...

Der is in korte tijd veel gebeurt hier....

Gikke kus voor jullie...

IK lees nog wel eens mee hoor
Beste dames, ik gun jullie persoonlijk allemaal geluk en mooie momenten. Maar toch........... Ik wou gewoon dat het leven eenvoudiger zou zijn dan het is.
southern gun jezelf ook wat meid!! heb met je te doen in deze situatie waar jij nu inzit,ik weet niet wat ik zelf zou doen,maar het lijkt me vreselijk niet te weten waar je aan toe bent,en op de wachtstoel bent gaat zitten

sterkte daisy
Muril: Mooi dat jullie er ondanks de breuk toch zo mee om kunnen gaan. Het rouwproces vordert zegmaar....

X Stranger
Hallo allemaal na een lange afwezigheid (helemaal niet meer op dit forum geweest omdat het teveel mijn gedachten ging beheersen) ben ik toch weer even terug en ja, precies in dit topic.

Van de week belde 2 ineens weer - maar ik beschouw hem helemaal niet meer als 2. Hij is gewoon een kennis met wie ik wat stoms heb gedaan wat ik zo snel mogelijk probeer te vergeten.

Ik dacht zelfs niet eens meer zo vaak aan hem om eerlijk te zijn en mijn eigen man heeft de hoogste prioriteit, we zijn zelfs een keer samen naar een relatietherapeut geweest (hoop niet dat die ooit nog gaat vragen overigens of ik wel eens wat voor een ander heb gevoeld maar dat terzijde.)

Wat ik wilde vertellen gaat over 2 die belde. Hij vroeg hoe het was en zo, heel algemeen allemaal, en toen kwam het natuurlijk onvermijdelijk op wat er twee maanden geleden is gebeurd. Ik heb gezegd dat het op dat moment allemaal wel erg leuk en spannend was, maar dat het wat mij betreft eens maar nooit meer was. Dat ik het te riskant vind, wat ik door zoiets allemaal kwijt kan raken en dat het me dat allemaal echt niet waard is.

Zijn reactie daarop heeft me heel erg laten schrikken.

Zijn vriendin is nl heel jaloers maar hij was van mening dat als je het maar niet thuis vertelt, je gerust zulke dingen zo nu en dan kunt blijven doen.

Ik heb toen weer gezegd dat ik dat niet wil, en dat het echt niet meer gebeurt.

Hij heeft me best een beetje laten schrikken door er zo gemakkelijk over te denken, als je het thuis niet vertelt, is het dus niet gebeurt en is het dus niet erg? Nou, sorry hoor maar zo denk ik er niet over.

Ik denk dat dit dus echt mijn allerlaatste berichtje is in dit topic, want wat mij betreft komt er geen nieuw contact meer met die jongen.

Van hem had ik zo'n reactie nooit verwacht en het is me flink tegengevallen dat hij er zo over denkt.

Alle anderen heel veel sterkte en wijsheid gewenst en een dikke knuffel van mij
Saskia, ben blij dat het goed met je gaat,

Overigens, de meeste mannen denken zo, volgens mij, want hoeveel 'aanbiedingen' ik van getrouwde mannen heb gekregen,waar ik niet op ingegaan ben trouwens, eentje maar en dat weten jullie, maar dat ging heel anders, ik bedoel maar, zoveel 'ingedutte' huwelijken, zoveel getrouwde mannen die wat voor 'erbij' zoeken, en wij , wij vrouwen zoeken altijd nog liefde, gelukkig zocht mijn nr2 ook liefde, want het heeft nog een jaar geduurd eer wij in bed belandden, terwijl die andere mannen dat meteen zouden willen, hebben jullie dat ook niet meegemaakt?

Maar wat dacht jij dan, dat ze het gewoon zouden vertellen,

Ben er wel achter gekomen dat het niet werkt 2 'relaties' tegelijkertijd, en ben blij met de duidelijkheid die ik nu heb, rust,

groetjes Anna
Lieve allemaal!

Wat vreselijk fijn om nog even van wat meer "oud-bekenden" te horen! Ik vraag me regelmatig af hoe het met jullie gaat, dan is het fijn om weer iets te lezen. Hug!!!

Het blijft balanceren en uiteindelijk een keuze maken. En toch, ook ik zou dit alles niet willen missen, niet mee hebben willen maken.

Gisteren een heerlijke dag met nr. 1 gehad, gezellig met z'n 2-en een dagje weg. Zodra ik thuis was wel gelijk even mijn mail gecheckt op een berichtje van nr. 2. Nr. 2 is weer helemaal back in town, heerlijk hoor!

Veel tijd om hier te lezen en te posten zal ik niet hebben van de week, allerlei kerstborrels enz.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte tijdens de moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
Ik mis hem altijd,

maar soms weer wat meer.

Ik mag niet klagen,

maar het doet nog altijd zeer.

Zijn 't de donkere dagen voor kerst

die mij zo weemoedig maken?

Zijn 't de liedjes en lichtjes,

die mij zo intens raken?

Gelukkig ben ik nog tevreden,

met wat ik wel heb in mijn leven,

maar er is wel een groot gemis achter gebleven.

Niets is zo ingewikkeld als liefhebben en houden van,

het is een doolhof van emoties die niemand voorspellen kan.

Ik heb een keuze gemaakt,

waar ik nog steeds achter kan staan.

Maar dat neemt niet weg dat ik hem mis,

we waren intens met elkaar begaan.

Wat zou ik hem graag willen laten weten

dat hij nog altijd, heel bijzonder voor mij is.

De liefde voor elkaar,

dat blijft voor eeuwig en altijd onze verbintenis.

Ik houd van hem,

ik kan, en wil er niks aan doen,

maar denk vol liefde en heimwee aan 'onze' tijd van toen.
Mooi Marla!!
Nou, mooi, da's genieten, jezelf koesteren in een niet meer bestaande liefde.
Heel mooi Marla!

Een nog wel bestaande liefde, een liefde die er nog steeds is, maar wel een liefde waar noodgedwongen afstand van moet worden genomen. Dat maakt de gevoelens en emoties niet minder, integendeel.

Sterkte tijdens alle moeilijke momenten, geniet en koester de mooie!

x Knipoogje
quote:Knipoogjes schreef op 18 december 2007 @ 12:32:

Een nog wel bestaande liefde, een liefde die er nog steeds is, maar wel een liefde waar noodgedwongen afstand van moet worden genomen. Dat maakt de gevoelens en emoties niet minder, integendeel.

Ja dat zal best waar zijn. Je kunt tot in in den treure in je onbeantwoorde gevoelens en heimwee blijven zwelgen.... of verdergaan met je leven. Nou zal dit gedichtje best helpen om een gevoel te verwoorden. Alleen krijg ik de kriebels van dat gedweep en geidealiseer van een "Liefde die niet mocht Zijn."

Fairy, Ga lekker op een ander topic lezen... Dat doe ik ook als het onderwerp me niet boeit of als ik er de kriebels van krijg.Maar laat iedereen hier lekker van zich afschrijven. Daar waar dit topic ooit voor geopend is. Het is zonder dit soort meningen al moeilijk genoeg voor ons! Ik denk juist dat het te prijzen is dat Marla uit alle macht haar leven weer op de rails probeert te krijgen. Dat dat niet van de ene op de andere dag lukt, lijkt me logisch......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven