Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Waar is iedereen toch? Juud, Suze???

wie mis is nog meer??
Gefeliciteerd Lianne!!! Vanaf hier wensen we je een geweldige dag toe!!!

Goedemorgen!

Was gezellig. Lag er wel laat in en nu weer vroeg. Vanmiddag maar even rustig aan...

Ik mis er ook een stel inderdaad Amalia. Juud en Cin vooral...

En Suus laatste tijd druk?

(Misschien moeten we die leuke spelletjes van hyves ook maar eens proberen amaal... )
Lieve Lianne, van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!
Lastig Amalia, maar met je ouders om de hoek zou ik het wel weten!

Bridges, wat gezellig klinkt dat zeg! Ik wilde dat ze hier pannenkoekenrestaurants hadden, zo gezellig voor die kinderen!

Misschien heel hard roepen: JUUD; SUZE; CIN! Zou het helpen?

Lianne, van harte!! Maak er een mooie dag van. Hier schijnt de zon volop, hopelijk bij jou ook
En goeiemiddag allemaal.

Middelste is bij zijn nichtje spelen, dus Desteny en ik zijn samen. Weet nog niet wat ik ga doen. Het is lekker weer, dus wandelen ofzo. Ik zie wel.

Hmm volgens mij is Cin al lang geleden afgehaakt. Sporadisch op Hyves nog, maar hier al heel lang niet meer.

goed, ik ga een broodje eten. Fijne dag allemaal.
Kokos, ik hoop dat jullie een feestelijke dag hebben!

Amalia, gezellig zo met D. alleen! Volgens mij is Cin ook afgehaakt hoor, of kan ze niet uit het schema?
Van mij mag ze er wel uit ja.

Zo, ik moest een hoop bijlezen

Mamax, hoe is het met oudste? Nog ziek?

Jin, hoe gaat het met jongste? Heeft hij wel een beetje kunnen genieten van zijn verjaardag? Sneu hoor.

Suze, ik ben zo happy met de voetenzak Had het al een aantal keer gemeld, maar ben nog steeds blij. Enige nadeel is dat ik er nog 1 wil ha ha. 1 voor in de babyschaal op de fiets en 1 voor in de mc. Nu wissel ik steeds om. Heerlijk ook zo warm op de fiets.

Kokos, Lianne lekker verwend vandaag?

Even wat patat voor jongste in de de friteuse gooien (is dat nou een vrouwelijk woord??)
Lekker, friet! Ik heb hier een soort Hollandse kaassouffle gevonden, maar het proeft alsof je een kaassouffle bij de Chinees hebt gehaald . Zo net niet maar toch wel lekker haha.

Jongste kwakkelt door, nog steeds zo rond de 38 graden. Niet heel hoog, maar ook niet goed. Ben zo benieuwd naar de bloedtest van dinsdag, de uitslag dan. Morgen gaat man weer met hem naar de kno-arts.

Die losse tand van oudste is echt heel gek. Hij wiebelt maar door. Hij is heel trots! En hier is het de gewoonte dat de tandenfee komt als de eerste tand uit de mond is en dan de tand die onder het kussen is gelegd meeneemt en een cadeautje teruglegt. Waarom moet dat in januari en niet in een neutrale maand als mei of juni, ik heb geen inspiratie hoor. Zal wel een doosje lego worden .
aaaah schattig Jin. Waar blijft de tand? Want die bewaar je wel denk ik. Verstop je die of krijgt hij de tand terug van de fee?
Oh dat weet ik helemaal niet hoe dat hier gaat. Ik zal eens navragen. Misschien een leuk cadeautje, een mooi doosje voor zijn tanden.
Amalia, ik ben het even kwijt, wat krijgt L. voor zijn verjaardag?
Dit Jin waarschijnlijk

Oh ja, nu weet ik het weer! Leuk!

Ik heb nog geen idee wat hij van ons krijgt (niet dat ie zielig is met een radio, boekje over Kapla, glow-in-the-dark-strijkkralen, dekbedovertrek, zoekboek, pluk van de Petteflet, vriendenboekje voor de nl-school en nog twee opgestuurde pakjes die dicht zitten), maar nog niks van ons. Ik denk nu maar aan een fiets, of een wii. Ik weet het niet, maar heb nog zes dagen .
Nog even op de valreep: Lianne gefeliciteerd met je verjaardag! . Heb je een leuke dag gehad?
Wat een bijzondere mensen zitten er toch bij boer zoekt vrouw. Pff.. Ik had het nog niet gezien, maae my god. Heel bijzonder!

En mobiel internetten is echt irritant. Zo dat heb ik even gezegd

Fijne avond allemaal, morgen ben ik er wel weer vanaf de laptop.
Fijne avond Naatie! Hoe gaat het met de voorbereidingen voor het feestje? Dat wil ik morgen vanaf de laptop horen . Ik kijk woensdag altijd BzV. Ben weer benieuwd!
Hai

Jin: sneu voor jongste! Ben ook benieuwd dinsdag! En oudste met zijn losse tand, haha. Zo leuk. Dan worden ze helemaal groot! Wij hebben een Wii maar T. kan er nog niet heel veel mee hoor...

Amalia: lekker gefluft met D.? Niet naar film dus? Hoe gaat het nu met ouders om de hoek?

Naat: fijne avond. Ben ook benieuwd naar feestje!

Hier heeft oudste het echt zwaar. Vanavond was weer drama. Te moe. Eten is ook weer prut, hij huilt bijna elke dag aan tafel. Terwijl hij niet eens hoeft te eten, maar gewoon boos is dat we niet iedere dag patat kunnen eten of zo. En echt niets eten = geen toetje. Hij moet wel wat eten van ons. Al is het maar een goede hap. Pfff... Hij is te moe. Maar ook zo vroeg wakker. Goed. Vandaag overdag was heel gezellig en daar houden we het maar op...
hee Suus! Hoe staat het met verbouwplannen?
Druk hiero. December en januari altijd een grote aaneenschakeling van feesten en partijen vandaar de afwezigheid. Zie dat ik van alles gemist heb...

Lieve CG, M en Lianne (nog) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! Ik zie allemaal leuke feesten en taarten langs komen dus het was vast allemaal leuk!

Mamax spahahahanend!!! Wat goed dat je op gesprek mag. Cewl!

Jinny wat ontzettend rot voor jongste. Het arme zieke kereltje

En je meneer?
En toch Bridges, herken ik veel in de verhalen van jouw twee koters. Sterkte! Ik leef met je mee. Ik kon vandaag letterlijk geen enkele keer op de wc zitten zonder dat oudste me kwam storen, pffff. Mamma, waar ben je, mamma. Schat, ik zit op de wc. Mamma, wat doe je daar? Nou wat dacht je van taarten bakken. Pffffffff.

Suusje, haaaaaaaaai zwaaaaaaaai!
Meneer staat op de groep Suus.
Bridge dat klinkt ook niet gezellig

Vroeger eten een optie? Half 6 of is dat al te laat?

Verbouwing start volgende maand. Ik zal foto's maken en op groep zetten. Ik heb er zin in!
Bridge dat klinkt ook niet gezellig

Vroeger eten een optie? Half 6 of is dat al te laat?

Verbouwing start volgende maand. Ik zal foto's maken en op groep zetten. Ik heb er zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven