Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

maandag 3 januari 2011 om 19:39
naam had vriendin op deze website gezien
fedde staat er ook bij
http://www.alde-leane.com/friese_namen/jongensnamen.htm
fedde staat er ook bij

http://www.alde-leane.com/friese_namen/jongensnamen.htm
woensdag 5 januari 2011 om 16:19
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels 34 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam voor een jongetje. (meisjesnaam hebben we wel).
We houden van korte, redelijk eenvoudige namen. Tot nu toe zijn onze favorieten: Max, Luca/Luka/Luuk, Jelle, Job, Tom/tomas, Guus/Gijs.
Deze namen vinden we dus heel leuk maar de echte wauw-factor ontbreekt nog. Ook vinden we dat sommige namen net iets te vaak voorkomen.Hopelijk hebben jullie nog een aantal goeie suggesties voor ons. En welke namen vinden jullie van ons rijtje favorieten het leukst, en waarom?
groetjes
Ik ben inmiddels 34 weken zwanger en we hebben nog steeds geen naam voor een jongetje. (meisjesnaam hebben we wel).
We houden van korte, redelijk eenvoudige namen. Tot nu toe zijn onze favorieten: Max, Luca/Luka/Luuk, Jelle, Job, Tom/tomas, Guus/Gijs.
Deze namen vinden we dus heel leuk maar de echte wauw-factor ontbreekt nog. Ook vinden we dat sommige namen net iets te vaak voorkomen.Hopelijk hebben jullie nog een aantal goeie suggesties voor ons. En welke namen vinden jullie van ons rijtje favorieten het leukst, en waarom?
groetjes
woensdag 5 januari 2011 om 16:31
quote:eva31 schreef op 05 januari 2011 @ 16:19:
Hallo allemaal,
groetjes
Luuk en Guus het leukst.
misschien
Tim
Cas
Jorn
Nout
Mels
Melle
Seth
Sep
Seppe
Jelte
Joep
Joost
Teun
Mart
Mats
Mink
Bram
Duuk
Stijn
Stan
Niek
Hallo allemaal,
groetjes
Luuk en Guus het leukst.
misschien
Tim
Cas
Jorn
Nout
Mels
Melle
Seth
Sep
Seppe
Jelte
Joep
Joost
Teun
Mart
Mats
Mink
Bram
Duuk
Stijn
Stan
Niek
woensdag 5 januari 2011 om 18:20
Leuke suggesties, cejo. Ik vind Joep heel leuk, maar misschien toch net ietsje te gewoon. Dat is trouwens ook het probleem met onze eigen favoriete namen. Ik zoek vooral naar korte hollandse namen die niet al te vaak voorkomen. Sep en Melle vind ik trouwens ook heel leuk maar vindt manlief weer niets ... Bram, Tim en Cas zijn bekenden van ons.
woensdag 5 januari 2011 om 19:05
donderdag 6 januari 2011 om 20:34
jennifervd; gaat hij nog steeds voor Fedde? Dus Fedde en Sil zijn nu nog in de running?
Ik zal nog eens wat andere korte namen opsommen, wie weet...
Jip, Bas, Pim, Tim, Tijn, Puc, Tom, Cas/Kas, Sam, Twan, Ward, Freek, Ralf, Jort, Raf, Louk, Noud, Stijn, Wout, Tor, Fos, Sev, Bob, Sep/Seb, Ram, Don, Gus, Tyr, Cor, Lev, Jur, Tijs, Kai, Mex, Sid, Syb.
Ik zal nog eens wat andere korte namen opsommen, wie weet...
Jip, Bas, Pim, Tim, Tijn, Puc, Tom, Cas/Kas, Sam, Twan, Ward, Freek, Ralf, Jort, Raf, Louk, Noud, Stijn, Wout, Tor, Fos, Sev, Bob, Sep/Seb, Ram, Don, Gus, Tyr, Cor, Lev, Jur, Tijs, Kai, Mex, Sid, Syb.
donderdag 6 januari 2011 om 21:41
donderdag 6 januari 2011 om 23:57
Wat veel reacties weer, super! Loek, Ties en chiel vind ikleuk. Die ga ik nog even met man bespreken. Joep blijft leuk maar is het toch net niet. Wil het wel gewoon als Joep schrijven, hou er van om namen zo simpel mogelijk te schrijven. Om die reden zouden we job ook als job willen schrijven en niet als jop. Maargoed dat is heel persoonlijk. Bedankt voor het meedenken en meer suggesties zijn altijd welkom!
donderdag 6 januari 2011 om 23:57
Wat veel reacties weer, super! Loek, Ties en chiel vind ikleuk. Die ga ik nog even met man bespreken. Joep blijft leuk maar is het toch net niet. Wil het wel gewoon als Joep schrijven, hou er van om namen zo simpel mogelijk te schrijven. Om die reden zouden we job ook als job willen schrijven en niet als jop. Maargoed dat is heel persoonlijk. Bedankt voor het meedenken en meer suggesties zijn altijd welkom!
zondag 9 januari 2011 om 14:14
Fedde blijft in de running omdat we bij deze naam beide een OK gevoel hebben.Andere namen blijven favoriet bij 1 van ons.
Mijn twijfel bij Fedde zit het puur in
...past deze naam bij ons
...ik vind hem niet heel lekker klinken (mooier op papier)
Maar ik vind het wel de mooiste naam die we tot nu toe tegen gekomen zijn.
Mijn twijfel bij Fedde zit het puur in
...past deze naam bij ons
...ik vind hem niet heel lekker klinken (mooier op papier)
Maar ik vind het wel de mooiste naam die we tot nu toe tegen gekomen zijn.
dinsdag 11 januari 2011 om 19:03
Sinds er een Dex in GTST heeft gezeten vinden we het aan de ene kant een leuke naam maar aan de andere kant zit bijnaam ´deksels´ er meteen aan vast. Die had hij namelijk ook in de serie. Ik vind het prettig dan een naam meteen duidelijk is en dat je het niet hoeft te spellen. Dat is lastig bij engelse namen.