Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
zondag 9 januari 2011 om 21:16
zondag 9 januari 2011 om 21:30
Zo daar kun je zeker trots op zijn! wat groeit hij hard, zijn gewicht is meer dan verdubbeld.
Dit keer viel Gijsbert mee en Frank tegen, maar degene waar ik het meest om moest lachen is de boerin, wat een tiepje haha.
Die Maxima heeft volgens mij extensions en geen pruik en zag dat eten er niet lekker uit? is dat iets Duits?
Dit keer viel Gijsbert mee en Frank tegen, maar degene waar ik het meest om moest lachen is de boerin, wat een tiepje haha.
Die Maxima heeft volgens mij extensions en geen pruik en zag dat eten er niet lekker uit? is dat iets Duits?
zondag 9 januari 2011 om 22:20
Mijn god, die Marcel! Staat ie daar met die piemeltekenende broek in de kamer van de dames. Ik zou subiet mijn kleren weer aantrekken en heel hard van dat erf afscheuren.
Frank is een lompe boer.
En ja, ik opteer nog steeds voor Gijsbert.
Phoehee, ik ga je via Hyves even mailen. Want ik heb 'm gezien voor je!
Bo, je leest dit niet meer. Maar voor morgen toch heel veel succes. Ik hoop dat je na de transfusie alleen maar de voordelen ziet. En we gaan je elke dag aanmoedigen deze week hoor. We slepen je er doorheen!
Frank is een lompe boer.
En ja, ik opteer nog steeds voor Gijsbert.
Phoehee, ik ga je via Hyves even mailen. Want ik heb 'm gezien voor je!
Bo, je leest dit niet meer. Maar voor morgen toch heel veel succes. Ik hoop dat je na de transfusie alleen maar de voordelen ziet. En we gaan je elke dag aanmoedigen deze week hoor. We slepen je er doorheen!
zondag 9 januari 2011 om 22:52
Vanuit bed, met de foon, even een voor Bo, en heel veel sterks morgen met de transfusie en daarna je infuus. Hopelijk geeft de transfusie je zo'n boost dat je je veel minder grieperig voelt van je infuus. En echt hè, als ik kijk naar wat je allemaal voor je kiezen krijgt, vind ik mezelf een ontzettende miep omdat ik opzie tegen een injectie in mijn pols, as vrijdag. Toitoitoi morgen!
maandag 10 januari 2011 om 07:31
Ik was vanmorgen veel te laat om je vóór de vsl geluk en veel energie toe te wensen, dus ik hoop van harte dat je straks thuiskomt en die wens al is uitgekomen! Het wordt weer een "lekker" medisch weekje voor je. Ik hoop dat je je niet weer zo ziek gaat voelen van je infuus vanmiddag door de transfusie die je ongeveer nu krijgt en dat die stomme hormonen morgen zich ook koest houden. En anders hoop ik dat in ieder geval alles tegelijk een lekker rustige rest van de week betekenen. Want volgende week moet je al aan de Taxol, toch?
Mijn schoonmoeder vroeg van de week nog naar je, lief hè!
Mijn schoonmoeder vroeg van de week nog naar je, lief hè!
maandag 10 januari 2011 om 08:50
Ik ben natuurlijk ook te laat, maar je krijgt nu een energieboost. Ik hoop dan ook dat je er vanmiddag beter tegen kan. Wat een heftige week ga je tegemoet.
Ingm dat is echt een mooi liedje van Nick en Simon. Doet mij ook altijd aan Nienke denken.
Phoehee ik krijg vrijdag pas nieuw gips. Ik ben dat nietsdoen helemaal zat. Was gisteren wel een en ander aan het doen en toen liet ik bijna een kopje vallen. In een reflex wou ik het met mijn rechtse hand opvangen en dat deed veel pijn. Daarna ook nog een tijdje last gehad dus ik heb mezelf opgedragen rustig aan te doen.
Ingm dat is echt een mooi liedje van Nick en Simon. Doet mij ook altijd aan Nienke denken.
Phoehee ik krijg vrijdag pas nieuw gips. Ik ben dat nietsdoen helemaal zat. Was gisteren wel een en ander aan het doen en toen liet ik bijna een kopje vallen. In een reflex wou ik het met mijn rechtse hand opvangen en dat deed veel pijn. Daarna ook nog een tijdje last gehad dus ik heb mezelf opgedragen rustig aan te doen.
maandag 10 januari 2011 om 10:24
maandag 10 januari 2011 om 10:57
Die Frank woont hier nog geen 5 km vandaan. Geen idee waarvan, maar ik ken hem ergens van. Ik heb maar eens gekeken via uitzending gemist. Wel leuk om te zien. Had wel gehoord dat er een geitenboer uit de buurt meedeed.
Bo ben je nu wat opgeknapt? Ik hoop het zo. We gaan je er wel weer doorheen slepen deze week.
Bo ben je nu wat opgeknapt? Ik hoop het zo. We gaan je er wel weer doorheen slepen deze week.
maandag 10 januari 2011 om 11:09
Bo ook ik wens je (verlaat sterkte) vandaag. Wat een Nederlandse energie gaat er jouw kant uit.
Zoebie die Frank woont die niet in midden Limburg. Ik heb zelf 3 jaar in Heel gewoond, wie weet hebben wij elkaar dan ook ooit wel eens gezien hihi. Hoe is het met je pols word je al aardig handig met links?
Zoebie die Frank woont die niet in midden Limburg. Ik heb zelf 3 jaar in Heel gewoond, wie weet hebben wij elkaar dan ook ooit wel eens gezien hihi. Hoe is het met je pols word je al aardig handig met links?
maandag 10 januari 2011 om 11:27
Goeiemorgen Bo, ik hoop dat de transfusie en het infuus goed gaan. Voelde de transfusie zo raar als je had verwacht of viel dat in de praktijk mee? Hopelijk krijg je nu meer energie en ga je je snel beter voelen. Misschien nog niet vandaag omdat dit zo'n vermoeiende dag is.
Zoebie, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Dit is wel een oefenibg in geduld...
Zoebie, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Dit is wel een oefenibg in geduld...
Ga in therapie!
maandag 10 januari 2011 om 11:32
Goeiemorgen Bo, ik hoop dat de transfusie en het infuus goed gaan. Voelde de transfusie zo raar als je had verwacht of viel dat in de praktijk mee? Hopelijk krijg je nu meer energie en ga je je snel beter voelen. Misschien nog niet vandaag omdat dit zo'n vermoeiende dag is.
Zoebie, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Dit is wel een oefening in geduld...
Zoebie, ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Dit is wel een oefening in geduld...
Ga in therapie!
maandag 10 januari 2011 om 13:44
Ben er weer en alles zit erin.
Ik doe dus geen bloedtransfusie meer hierna want ik vind het echt heel rot.
Ja, ik voel me wel beter nu, maar het voelt nep-beter. Het klopt niet voor mijn gevoel en het voelt ook raar. Energieker ben ik wel, maar ik weet niet of ik dit wel fijn vind.
Ik leg het slecht uit, maar dat dus.
Ook het thuisinfuus zit er weer in, dus ik kan nu lekker gaan liggen rusten.
Ik doe dus geen bloedtransfusie meer hierna want ik vind het echt heel rot.
Ja, ik voel me wel beter nu, maar het voelt nep-beter. Het klopt niet voor mijn gevoel en het voelt ook raar. Energieker ben ik wel, maar ik weet niet of ik dit wel fijn vind.
Ik leg het slecht uit, maar dat dus.
Ook het thuisinfuus zit er weer in, dus ik kan nu lekker gaan liggen rusten.
maandag 10 januari 2011 om 15:32
Dat had ik ook phoehee! Ik hoopte heel erg dat de positieve invloed die het bloed zou hebben, jou ook positief zou maken... Nouja, nu hoop ik alleen dat het zoveel effect heeft dat je je niet zo rot gaat voelen door dat klote infuus erna. En je moet maar zo denken, met die transfusie hoef je je ook niet meer druk te maken over de keuze wel of niet bloed geven...
En kijk, dit kwam ik tegen in een architectuur / interieurblad op het werk: http://www.offecct.se/_eng/produkt.asp?FAM=3&ID=192
Het wordt tijd dat je patent gaat aanvragen op je naam, word je stinkend rijk!
En kijk, dit kwam ik tegen in een architectuur / interieurblad op het werk: http://www.offecct.se/_eng/produkt.asp?FAM=3&ID=192
Het wordt tijd dat je patent gaat aanvragen op je naam, word je stinkend rijk!