Seks onder de douche

09-01-2008 13:11 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe hebben jullie seks onder de douche, wij schelen 15 cm en lukt echt niet...

Tips?
quote:kreesje schreef op 12 mei 2008 @ 21:13:

Wel nog een vraagje! weten jullie nog leuke spelletjes die je kunt doen onder de douche?Rummicub. Het afdrogen van de steentjes daarna is ook vast heel erg gezellig.
Ik denk dat ik zelfs wel dat ons lengte verschil meer dan 35 cm is. Maar geloof me waar een wil is, is een weg
vrouw bukt voorover en man neemt haar van achteren. Verschil in lengte compenseer je door meer of minder wijdbeens te staan ....
.
Wij schelen 20 cm maar het lukt echt wel hoor! Goed op je tenen staan!!
wij schelen 5 centimeter, lukt prima. Water blijft stromen, wel zo lekker als alles nat is. En ja, stroever ook, maar meer wrijving is niet zo erg ;),

'We hebben ook een bad, en das niet echt handig.. al is het een speciaal 2 persoonsmodel. Blijft beperkt by ons tot wat voelen en waterstralen, en dan wat handjobs. Blijft bijzonder mijn bijdrage dan ineens in het water te zien drijven....

Meestal maken we het dan af met veel zeep in de douche....., alles weer schoongepoetst, zeg maar....
anoniem_102734 wijzigde dit bericht op 08-02-2011 21:38
Reden: typvoutje
% gewijzigd
Ik snap er niets van wij schelen ook meer dan 15 centimeter maar lukt prima. Jij tegen muur of douchewand, benen uit elkaar (joh!) hij even door de knieeen en dan ben je al een eind op weg. Eenmaal binnen ga jij op je tenen staan en zijn knieen blijven ligt gebogen. Tadaaaaa
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven