Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Ik duim ook mee! Duimerdeduim!!!

Liefs Kaatje
Is er alweer nieuws?

Ik heb overigens mijn NOD deze vrijdag. Ik word altijd na 28 of 30 dagen ongesteld (echt waar, de ene maand 28, dan weer 30, dan weer 28, maar nooit een ander anatal dagen...), dus ik zou ook morgen al mijn NOD kunnen hebben. Naja, ik hoop maar gewoon dat ik helemaal niet ongesteld word, maar ik ben nu alweer bezig met elk pijntje enz. Nu ga ik donderdag met mijn vriend een paar dagen weg en ik kom pas zondag terug, dus kan ik pas maandag iets laten weten. Maar ik kom vandaag, morgen en donderdag nog wel een kijken hoor!

Ik blijf voor lady en terminator duimen!!!
Voor de zwangeren onder ons wie heeft er nog meer dat je moet overgeven bij het tandenpoetsen.Ik poets nu nog maar 1x op een dag ik had al gegoogld en kon er niet veel over vinden alleen dat kindertandpasta nog wel eens wil helpen dus ik ga morgen maar een poging wagen.Vind het wel raar ben verder nog niet misselijk en dan overgeven van de tandpasta.
helaas ik werd vanmorgen ongesteld ik vind het echt niet leuk ik had het zo gehoopt maarja volgende ronde misschien meer geluk.

xx
Oh, dat is zeker helaas Lady..... maar nieuwe ronden, nieuwe kansen... ook voor jou! Kop op meid, jouw tijd komt dan nog wel. Net als ik.

Hier alles oké. Ben lekker relaxed. Mocht ook wel weer na die onrustige week met mijn vriend... hij had het pas over een kinderkamer... begin volgend jaar gaan we op de 1ste verdieping aan de klus en hij had het over welke kamer wij als kinderkamer wouden... vreemd om uit zijn mond te horen zeg! Maar wel leuk!!
Mijn vruchtbare periode zit er weer aan te komen...... klusser de klus!!! Zien dat ik vanavond mijn vriendje zover mag krijgen. En ik wil aankomende week om de dag klussen en desnooods wat langer..... alle kansen grijpen die er zijn. Hahahahahaha!!
Hallo allemaal!

Tis alweer wat dagen geleden dat ik voor het laatst geschreven heb. Had even wat tijd nodig om aan het idee te wennen. Was emotioneel een beetje uit mijn doen en werd er ineens heel erg onzeker van. :ast van mijn hormonen dus. Inmiddels heb ik mezelf weer bijeengeraapt en heb het een plaatsje gegeven. Mijn zorgen zijn verminderd en ik begin er steeds meer van te genieten.

Ik ben gelukkig niet misselijk. Heb alleen last van mijn darmen (soms ook diarree) en verschrikkelijke beurse grote borsten. Zo'n pijn, ben al in cupmaat gepromoveerd.(met oorspronkelijk A is er nog veel eer te behalen!) Mijn moeder en zus zijn gelukkig nooit misselijk geweest tijdens hun zwangerschap(pen) dus heb goede hoop. Merk wel dat ik meer honger heb en dat als ik te weinig eet, ik wel misselijk word. Verder last van moeheid, rugpijn en onrustige benen. mag dus niet klagen.

@lady: wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig weet je nu wel waar je aan toe bent en kun je je weer op de volgende maand focussen.

@terminator: ik wacht nog steeds vol spanning!!!! Ik duim voor je!

Hoe is het met Tommie????? je hebt al een tijdje niets meer geschreven. is alles wel goed met je???

tot snel!

Liefs kusje
Ben vanochtend, precies op tijd, ongesteld geworden. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo teleurgesteld als ik had verwacht. Maar ik denk dat dat ermee te maken heeft dat wij officieel nog niet begonnen waren, (maar dat ik even had teruggerekend met mijn laatste cyclus (die was 30 dagen) en dan had het dus gekund, want op dag 16 onbeschremd gevreeen. Maar mijn cyclus is intussen gewoon weer teruggezakt naar 28 dagen, dus eisprong was dan al op dag 14). de kans was dus gewoon heel klein, dus ben ik ook nite zo heel erg teleurgesteld. Beter nog: eigenlijk ben ik best blij want ik weet iig dat mijn normale cyclus 28 dagen duurt. Naja, hoe dan ook: niet zwanger. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

@Lady: wat ontzettend jammer voor je! Gelukkig is 'klussen'(wat een vreselijk woord eigenlijk) ook leuk...maar niet ja koppie laten hangen nu hoor, we gaan ervoor!!
@lode en Lady jammer hoor!

Op naar de volgende ronde.

Mijn vruchtbare periode komt er ook weer aan!

Ik was ook van plan om elke dag te gaan klussen, maar eigenlijk moet ik er niet aan denken.

Een keer een avondje niet is ook wel erg lekker....

@ dreadlokje ik ga ook eerst maar es voor om de dag

En leuk dat je vriend er ook uit zich zelf over begint!!

@ Kusje Kan me voorstellen dat je erg moet wennen hoor, zou ik denk ik ook hebben het is dan ineens wel heel definitief.

Leuk die grotere borsten?

Of heb je ze liever kleiner?

Lijkt me ook wel wat iets groter cupmaat als je er maar geen last van hebt :-)

@Terminator al nieuws??? Ik blijf ook duimen!!
Ik heb ergens gelezen dat elke dag klussen de zaadkwaliteit vermindert...Het beste zou zijn om de dag of elke 3 dagen(het laatste als je nog niet zo lang probeert zwanger te worden)Dus af en toe een avondje niet is eigenlijk het beste (en af en toe ook best lekker)

ik hoop niet dat mijn borsten erg gaan groeien als ik zwanger ben...ben al 'gezegend' met cup FF...Denk dat er niet eens voedingsbeha's enz. bestaan in grotere cups dan dat, ja...tenten noemen ze die!!!
meiden jammer maar kop op nieuwe ronde nieuwe kansen ik ga zo ff naar de stad nieuwe b.h's kopen want heb nu schat ik al wel cup e men o men wat wordt dat straks wel niet voor cup maar ja je moet wat over hebben voor het goeie doel.

tjee lode ik hoop voor je dat ze niet te erg gaan groeien maar ben er bang voor.
Het klopt dat je beter om de dag kan 'klussen'. En het klopt ook dat dat voor de kwaliteit van het zaad is. Anders komt er geen 'oké'-stempel op. Hahaha!!

Gisteravond hebben we geklust en vanavond dus niet. Morgen heeft mijn vriend borrelen met collega's, dus hoop dat hij 's avonds nog kan..... Ben van plan om minimaal een week om de dag te klussen, omdat ook afgelopen keer mijn cycles langer was. Minimaal duurt m'n cycles 28 dagen en vaak is het 29/30 dagen.
Hallo allemaal, sorry dat ik niet eerde postte maar was gisteravond pas laat thuis en had dinsdag ochtend ook geen tijd om te posten. In ieder geval, ik ben dinsdag uiteindelijk gewoon ongesteld geworden, helaas pindakaas. Ik baal er enorm van maar dat helpt toch niet dus op naar de volgende eisprong!

@iedereen die voor me geduimd heeft: onwijs bedankt, echt superlief dat jullie zo mee leefden!!! Maar 3x is scheepsrecht dus we gaan voor komende maand!!!!

@ Lady balen dat jij ook ongesteld geworden bent, ik hoopte dat in ieder geval een van ons twee nog zwanger zou blijken maar helaas. Wat baal je dan he?!

@Lode gelukkig waren jullie nog niet echt begonnen, wij hadden dat ook voor september en dat scheelt wel, dan is het ook helemaal niet erg als het niet gelukt is.

@Dreadje ik duim voor je klusdagen, go for it!!

Liefs,

Terminator
Hè, jammer Terminator. Maar net als ik op naar de volgende ronde!! Om maar positief te blijven.
jammer terminator kop op volgende ronde nieuwe kansen.
He jammer Terminator! Maar gelukkig ben je positief ingesteld!!!

Ik ga jullie allemaal alvast een heel fijn weekend wensen, want ik ga een paar daagjes weg. Geniet ervan en tot zondag/maandag!!!

Liefs
@ Terminator, Lady & Lode, jammer meiden!

Gewoon weer lekker doorgaan. Vorige maand was het ook ineens zo´n vloedgolf aan zwangeren... dat zal toch niet iedere maand gebeuren (zou wel leuk zijn natuurlijk maar misschien niet zo realistisch).

We gaan weer verder!

Terminator, ik zit nu ook weer te twijfelen. Eerst wilde ik de boel even helemaal stop zetten tot februari (als ik terug kom van vakantie), maar nu zou ik rond de kerstdagen weer mijn vruchtbare dagen moeten hebben en denk ik ineens, we zijn allebei thuis, hebben de tijd, kunnen laat naar bed én uitslapen, uitgelezen kans om er toch weer voor te gaan deze maand.... Zullen we dan toch maar weer een poging gaan wagen deze maand?

Ik heb nog een paar dagen om erover na te denken.

Veel plezier in ieder geval! Misschien ´doe ik wel weer mee´!

Fijne avond dames!

ps. Sungirl... cup E?!

Ik heb nu zelf al een flinke d (of dd, hangt van model af), en maak me daar wel eens zorgen over hoor. Waar moet ik dan straks op uitkomen? K ofzo?!

Mag ik wel uitkijken dat ik niet voorover hel. Ach, gelukkig heb ik nog een flinke achterkant die me wel in evenwicht houdt...
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
@ lode en terminator: wat jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Jullie zijn echt nog niet lang bezig, dus gun jezelf de tijd!

@winterdip: kan me voorstellen dat je twijfelt, elke ronde is er immers weer 1. Maar met een vakantie in het vooruitzicht is het misschien toch fijner voor jezelf om het even niet te doen. Je hebt toch wel veel bijwerkingen en het is toch zonde als je op vakantie van wc naar wc moet lopen of enigszins risico loopt. Ik ga ook een week in januari 7 uur vliegen hier vandaan, maar zat ook een beetje van: o jee ik ben nu wel zwanger, gaat dat allemaal wel goed. Ik ga naar NY dus er kan weinig misgaan, maar jij gaat toch naar een malariagebied. Ik denk dat je daar niet rustig zwanger kunt zijn. Althans ik zou dat niet kunnen! (wellicht zit jij anders in elkaar)

Mijn borsten: gisteren was echt veschrikkelijk, steken erin bij iedere beweging en ze zijn al groot!!!! Echt niet normaal! Ik ga vandaag maar een sport bh kopen, want het is geen doen meer. Ik wist niet dat er zoveel rek in mijn A zat!

Ben vandaag de hele dag vrij en zit nu heerlijk op de bank: echt fijn want ben zo moe!!!!

@dreadlokje: zet hem op deze week. Leg je ook een kussen onder je kont? Had ik wel gedaan.

Lieve meiden, fijne dag allemaal!

Liefs Kusje
ik naar de hunkemuller en de livera hadden ze geen zwangerschaps b.h's meer in mijn maat ja eentje maar die was bijna 60 euro dus ik vragen wanneer ze die weer binnen krijgen zeggen ze ja dat kan nog wel heel lang duren.Dus heb ik maar een sport b.h gekocht maar wat zit dat kut zonder beugels ik ga morgen of zaterdag maar eens een poging bij de prenatal wagen.Aan 1 b.h heb ik ook niet veel aan.
Hoi Dames,

Blijf het leuk vinden al die verhalen !

Heb zelf helaas niet zoveel tijd om overal op te reageren,maar ik leef wel mee hoor! Grote borsten heb ik ook 75 E .Ben heel veel afgevallen( 22 kilo),maar mijn borsten blijven groot en afhankelijk van mij bui ook mijn billen,armen,benen en buik haha

Kusje ben jaloers op je !

Jij gaat naar NY zucht,daar wil ik ook nog heen,heb wat met die stad.

Winterdip ik zou gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.Succes met het maken van je keuzes.

Ik ga zo naar de kapper en wens iedereen een goed weekend,fijne kerstdagen en een vruchtbaar/gezond zwanger 2008 en 2007 voor diegene die nog een nod heeft in december (ikke de 28e)

kus

Amy

ps: kan het zijn dat je niet elke maand ovuleert(menstrueer wel elke maand)

Want ik heb namelijk niet elke maand rond de geplande ovulatie slijmverlies en nu wel,maar liefst 5 dagen een vloed van hier tot Tokio.(de zaadjes weten nu ook wat een golfslagbad is)
@Tijn25 zou je even contact op willen nemen met Viva redactie, dmv het sturen van een mailtje naar forum@viva.nl? We krijgen de melding dat notificaties niet kunnen worden afgeleverd. Alvast bedankt!
Oooo wat een rust aan mijn borsten, heb net sportbh's gekocht bij de hema en het is een verademing! Niet echt charmant maar het voelt wel een stuk fijner

@Amy, NY is idd fantasties, 3e keer al dat ik er heen. Krijg er geen genoeg van. Zal voorlopig wel de laatste keer zijn, want als ons kindje er is zit dit er natuurlijk niet meer in. Ik ga er nog maar x-tra van genieten.

Ik heb nooit gemerkt dat ik ovuleerde hoor. Sommige vrouwen voelen het gebeuren, anderen merken het aan hun slijm, maar volgens mij betekent een menstruatie altijd wel dat er geovuleert is.
meiden,

heb al een hele tijd niet meer meegeschreven, overigens wel meegelezen hoor.

Ook bij mij is het net een golfslagbad tijdens mijn ovulatie. Heb de halve dag het idee dat ik incontinent wordt, hihi. Ik zit rond mijn vruchtbare dagen dus er wordt flink geklust, alleen elke dag daar heb ik de puf niet voor hoor. Het moet wel leuk blijven!

liefs
Hoi,

Ik had dinsdag echt een dipje dat ik ongesteld was geworden, maar ben er weer overheen, nieuwe ronde nieuwe kansen en ik bedacht me dat ik ook eigenlijk pas in januari met de pil had willen stoppen maar we er uiteindelijk toch maar eerder aan begonnen zijn omdat we zo graag wilden.

Ik vind het toch wel raar dat de sperma beter is al je om de dag sex hebt, wij hebben nu ook altijd om de dag gedaan maar ik was aan het denken om het nu een paar dagen rond mijn ovulatie iedere dag te doen, dan is er wel meer zekerheid dat er zwemmertjes in de buurt zijn als mijn eicel eraan komt.maarja we zien wel.

Ik heb ook vrij grote borsten cup D en ik ben maar 1.63m. ik ben er ook wel een beetje bang voor dat ik veel last van mijn rug ga krijgen als ik zwanger ben en ze erg veel gaan groeien.

Ik heb gezien dat veel voedingsBH's zonder beugel zijn, dat lijkt me echt wel nix voor mij ik ben benieuwd of dat wel stevig genoeg is.

Volgens mij als ik me niet vergis heeft H&M (ik dacht dat het H&M was)op de site ook zwangersschaps BH's best leuk en niet zo duur.

Ik weet nou wel niet hoe ik moet rekenen voor mijn cycles, vorige maand was ie 28 dagen en nu 31 dus wanneer mijn volgende NOD is weet ik niet precies,

misschien is het wel om en om en is ie nu weer 28 dagen.

nou dat was mijn verhaal weer, erg lang (sorry)

suc-6 iedereen en alvast fijne kerstdagen

xx
@Winterdip, zit je echt in een malariagebied straks? Ik heb namelijk vorig jaar ook een reis van 3 weken door Zuid Afrika gemaakt maar we zaten niet in malariagebieden, althans in de maand dat ik er was (december) was er geen gevaar voor malaria. Kan me voorstellen dat het toch wel weer trekt!!

Wij gaan in februari 3 weken naar Australie!!! En we gaan gewoon door met pogen zwanger te worden! Er is goede medische zorg daar, ik kan hooguit moe zijn maar we gaan naar de broer van mijn vriend (die woont daar) dus ik hoef ook niet veel te doen. Ik ben er ook al eerder geweest dus hoef nu niet als een dolle 3 weken lang rond te gaan racen om zoveel mogelijk te zien ofzo. Maar we kijken er wel enorm naar uit!!

@Kusje ik heb ook kleine borsten (goede A, kleine B) en ik verheug me enorm op spontane groei van die dingen!! Maar ze moeten niet zeer doen, da's niet fijn!

Overigens is het niet zo dat als je menstrueert je dan ook een eisprong hebt. Je baarmoederslijmvlies wordt dikker gedurende je cyclus en breekt dat overschot weer af tijdens je menstruatie maar je eisprong staat daar los van. Ik dacht ook altijd dat het zo was dat als je menstrueerde je ook ovuleerde maar mijn huisarts zei dat dat niet zo was. Ik doe van die ovulatietesten en die meten een hormoon dat enorm stijgt vlak voor je eisprong. Ik heb toen ook gevraagd of dat dan wel een betrouwbare indicator van een eisprong is en dat was zo zei hij. Dus als je ovulatietesten doet en die zijn 1x per maand positief dan weet je dus zeker dat je een eisprong hebt.

@Amy je kunt inderdaad niet elke maand een eisprong hebben, er zijn meer vrouwen die wel eens een ovulatie overslaan maar ik geloof dat als je nog geen 35 bent, dat toch wel afwijkend is. (als je echt om de maand ovuleert)

@Kittepetit, zet 'em op!!!!

@Dreadje blijven klussen jij, vooral doooooorgaan!!

@Kusje, een kussen onder je kont?? Ik ga mij bekwamen in het in kopstand slapen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven