minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
let's not jump to conclusions; ik ga alleen een huis bezichtigen! Hoop dat t wat is (en mss kunnen portier, kok en interieurverzorger wel mee) maar er is nog niets getekend of geregeld he. Wat ik wel heerlijk vind is het gevoel van ergens weer voor te willen gaan. Dat is al bijna een jaar geleden, dat ik me zo kon voelen. T is niet altijd zo, niet 24/7,maar het is er dan toch weer af en toe!

Stokst; blijf goed bij jezelf hoor: regie over eigen leven!

Het moge duidelijk zijn dat mijn gemoedstoestand er niet toe doet, wil ik hier schrijven of niet. Is vast ketchup
@suzy

Tja idd is er wel een scheidslijn die dun is. Het is leuk en spannend omdat je de ander niet goed kent. En er is idd ook geen tijd om alles van de ander te weten. Je ziet elkaar af en toe en dan zie je alleen de leuke momenten van de ander. Tuurlijk vraag je je dan wel eens af als... Maar ik heb een goede relatie en wil daar niet nog een vaste aan toevoegen. Denk daarom dat vriendinnen vaak niet al te lang aanhouden omdat zij op een gegeven moment ook een eigen vaste partner willen, kan ik ze ook niet kwalijk nemen. Maar als ik het merk beginnen er wel gesprekken te komen. Ik maak het vanaf het begin al duidelijk dat dat nooit kan zijn. Ach gelukkig heb ik nog niet heel erg moeilijke situaties gehad.

@Netstokstaartje

Sterkte ermee! Vervelende situatie.
Creativiteit kent geen grenzen
@ crea. Heftig toch wel zo.n definitieve breuk! Wel heel knap en moedig. Misschien moet het allemaal nog bezinken en is dat de reden dat je nu nog weinig erbij voelt.

@ bkstr: Ik vind het erg knap dat je er zo instaat. Dat je voor jezelf heel goed duidelijk hebt wat je nodig hebt qua mensen om je heen. En wat spannend, misschien snel een nieuw huis!!

@ Netstokstaartje: op zich wel fijn dat je iets hebt gehoord. Maar wel heel moeilijk allemaal meis! Is vaak zo toch, als je niks laat horen, gaan ze vanzelf toch weer het initiatief nemen. Het is zeker nog in het geheel niet duidelijk waar de situatie heen zal gaan? Vermoed je dat hij bij haar blijft? En hoe sta je er zelf dan in? Jij hebt toch ook een nr1??

Mijn date voor woensdag staat inderdaad nog. Ik merk dat ik wel een stuk rustiger was vandaag. Misschien moet ik ook wel stoppen met gedachten toelaten dat ik hem zo graag als minnaar terug wil. Eigenlijk denk ik vooral nu: graag of niet!! Er zijn zat leuke mannen!! Misschien speelt ook wel mee dat hij degene is die het heeft gestopt. Lijkt vaak wel zo te zijn, dat je juist graag het onbereikbare wilt.
zo is t abi! Again mijn mantra; regie over eigen leven!
@netstokstaartje: je hebt gelijk hoor meis, als je jezelf wilt beschermen. Daar heb je alle recht toe. Het is inderdaad heel vervelend dat je nu weer door elkaar wordt geschud met emoties omdat hij elke keer aan je vraagt hoe je je voelt. Je kan dan wel zeggen tegen hem wat je voelt en dat je hem mist, maar de beslissing is nog steeds aan zijn kant. En dat is dan gewoon klote. Weet je wanneer hij zijn beslissing neemt?

@abi: het is fijn dat je nu wat rustiger om kan gaan met die gedachtens. En het is waar de vijver zit vol met andere mooie lekkere vissen. En het onbereikbare is o zo aantrekkelijk, dat is met alle in het leven denk ik. Maar wat is precies de bedoeling woensdag, gaan jullie dan een besluit nemen hoe het verder moet?
@abi: sv smste gisterav weer..dat hij niet wil dat ik afstand neem, dat hij meer dan ooit wil weten dat ik er voor hem ben, hoe ik me voel...ik vind het moeilijk om te zeggen of hij met zn nr 1 doorgaat..heb daar geen inzicht in ...kan heel goed zijn dat hij haar na zoveel jaar een eerlijke kans wil geven...op de 'juiste' manier...weet nat ook niet hoe zij er in staat...ja en ik heb een nr1...en hoewel ik me vaak besef dat mijn relatie toch verder van ideaal blijkt te zijn dan ik dacht..de seks en instelling daarin worden een te groot punt..lijkt die keuze onmogelijk te maken...hoe kan ik hem ooit verdriet doen?ik hou van hem...maar ik kan niet altijd meer een rol blijven spelen en mezelf in een hokje proppen waar ik niet in pas..puinhoop dus...

Daarom wilde ik nooit verliefd worden,ging ik er vandoor als er gevoelens bij kwamen,,maar ja te laat nu....

@crea..sterk hoor..respect!
@netstokstaartje: stel dat je sv breekt met zijn nr.1 en voor jou kiest, zou je dan hetzelfde doen en je relatie met jouw nr.1 beeindigen en met hem verder gaan?
@ lascivo: de "breuk" heeft hij ingezet na mijn emotionele uitbarsting na laatste samenzijn. Hij is enorm geschrokken daarvan, en heeft schuldgevoel naar wat hij mij aandoet (doordat hij niet mijn nr1 kan zijn). Hij heeft gezegd mij ook niet helemaal kwijt te willen, graag nog een vriendschap met mij te hebben. Dus vandaar dat we nog regelmatig sms contact hebben en afspreken. Is tot nu toe goed gegaan. Wel veel praten, knuffelen maar geen seks. En juist dat vind ik ook weer moeilijk. Ik voel die lust naar hem nog wel! Hij ook naar mij denk ik, maar hij kan beter zijn emoties/ lustgevoelens onder controle houden (in ieder geval laatste dates). Het stomme is dat ik denk mijn gevoel nu veel beter te kennen/ herkennen en er beter mee om kan gaan dan eerst. We zijn ook veel te heftig begonnen. Enorm veel contact. Zijn er helemaal ingezogen. En ineens werd het me teveel en moest ik huilen bij het afscheid en moet eerlijk bekennen dat ik ook nog een super lullige sms naar hem had gestuurd. Neemt hij me niet kwalijk, maar heeft hem wel aan het denken gezet. Hij zei het moet toch fijn voor je zijn en je geen verdriet doen!

Ik vraag me trouwens af of jullie dat ook wel eens hebben gehad na een date. Dat je je ineens zwaar klote voelt over de hele situatie en je emoties hebt getoond. En hoe reageerden jullie minnaars daarop

Ik verwacht dus niks verder woensdag. Hij is een heel leuk persoon, dus echt wel gezellig om lekker paar uur te kletsen en wat te drinken. Maar toch hoop ik ergens wel dat het weer goed komt in die zin dat we wel weer verder gaan met waar we gebleven waren. Al is dat gevoel sinds 2 dagen wat minder. Heb nu ook zoiets van als je echt niet wilt laat dan maar. Dan komt er vast een nieuwe leuke man op mijn pad!
@ netstokstaartje: wat vreselijk moet dit zijn!! Ik denk dat zijn gevoel voor jou echt oprecht is! Maakt het er niet makkelijker op, maar toch. Je bent niet zomaar iemand voor hem blijkbaar. ik geloof dat je van meer dan iemand tegelijk kan houden, wellicht op andere manieren, maar toch! Daar zal hij ook erg mee worstelen nu. En je eigen nr1, heel moeilijk ook. Is ook oprecht houden van. Maar toch je mist dus blijkbaar wel iets belangrijks in deze relatie, en dat is vast niet enkel seks, intimiteit. Wat ongelooflijk moeilijk allemaal voor je! Heb sterk met je te doen!!! De tijd zal het leren. Kan alleen maar zeggen luister naar je hart!
quote:bkstr schreef op 15 januari 2011 @ 14:33:

@ Bloemmetje: ik begrijp dat je weinig behoefte hebt, de need niet voelt om hier nog te schrijven. Maar als ervaringsdeskundige kun je iedereen hier natuurlijk wel heel veel brengen. Maar het is geen moetje hoor; wat jij wilt! Lekker te horen dat er een balans is in je leven; wat klinkt dat utopisch voor mij op dit moment zeg...

Hey Bkstrtje, het is niet zo dat ik alleen wil schrijven als het niet goed met me gaat hoor. Voel me absoluut niet te goed voor dit topic. Alleen prioriteiten verschuiven een beetje he. Komt ook doordat ik het flink druk heb met mijn werk, draai veel uren, werk ook nog wel eens thuis in de avonduren. Dus de spaarzame tijd die er dan nog is gaat dan sneller naar andere zaken .

Moet wel zeggen dat de issues die de laatste dagen worden aangezwengeld wel weer mooi zijn. Zitten wel weer vragen die weer tot nadenken stemmen. Ik merk dat ik me meer aangetrokken voel tot inhoudelijke discussies over het minnaargebeuren dan het schrijven over dates enzo.

Maar goed, Bloem leest gewoon rustig mee en reageert zo nu en dan. Ook forumtechnisch dus een mooie balans .

Spannend een eigen huisje, wens je veel succes en duim voor je dat het gaat lukken !

@crea, moedige stap die je hebt genomen. Sterkte met alles, pas goed op jezelf.
@abi: ik denk dat het goed is als je hem woensdag met een blanco mind ontmoet. Niets verwachten is denk dan het beste. En dat je hoopt dat het weer goed komt is logisch, je mist toch iets, anders was je er in eerste instantie niet aan begonnen. Ik denk dat hij misschien niet meer die eerste stap durft te zetten om weer verder te gaan, omdat hij waarschijnlijk bang is om jou weer pijn te doen. Dat is dan wel weer een teken dat hij om je geeft. Heb je enig idee om hij weer verder wil?

En dat je denkt van graag of helemaal niet komt misschien om dat de situatie heel beladen is allemaal. Dan zeurt die pijn maar door en dan kan je op een gegeven moment jezelf heel onverschillig opstellen. Dat doen mensen denk ik puur uit zelfbescherming. Dus jouw standpunt klinkt voor mij heel logisch. Ik denk ook dat je dat moet volhouden.

En over mezelf, ik ben er nogal nieuw in aangezien ik net mijn eerste date erop heb zitten. Mijn sv ken ik al meer dan negen jaar, ik ben vier jaar geleden ook een tijd verliefd op hem geweest. Ik heb er toen niets mee gedaan en hij ook niet. Ik ben immers getrouwd en dan hoort niet. Zo dacht ik er toen over tenminste. Sv heeft een lat-relatie, hij ziet haar eigenlijk alleen maar in het weekend. Vandaar dat wij in het weekend geen contact hebben met elkaar. In al die tijd dat wij elkaar kennen heeft er altijd seksuele spanning tussen ons gezeten. Vorig jaar heb ik hem een keer verteld hoe ik er over denk om seks te hebben met een ander. Waarom ik dat wil en hoe ik dat zou zien. Hij is daar toen op in gegaan. Ik heb er een jaar lang naar toegewerkt. Dus wij weten heel goed waar onze standpunten liggen en zeggen het ook als daar iets in veranderd. Ik kom hem met enige regelmaat tegen op feestjes met zijn vriendin. Ik voel vreemd genoeg totaal geen jalouzie en hij ook niet bij mijn man. Wij kunnen gewoon met z'n vieren aan tafel zitten. Wij weten het alleen, hij doet mij een plezier en ik hem. We proberen dat ook zo zakelijk mogelijk te houden. Ik zou ook nooit met hem uren op de bank gaan knuffelen of zo iets. Omdat bij ons de verliefdheid allang gepasseerd is, houden we gewoon van elkaar. Maar dat is op een andere manier dan dat ik van mijn man doe. Gek genoeg heb ik een gelukkig en goed huwelijk. Maar goed je kan nooit weten wat de toekomst brengt.
@lascivo: klinkt wel heel erg mooi wat jullie hebben! Eigenlijk het schoolvoorbeeld van houden van meer mensen, znder dat de 1 een bedreiging is voor de ander. En super dat het zo goed is gegaan! Denk zeker dat het scheelt dat jullie er zo naar toe hebben gewerkt, en de heftigheid van verliefd zijn, al achter de rug is. geniet ervan!!!

Ik weet niet of hij verder wil. Ik denk dat hij het op zich wel wil, maar niet doet vanwege de emotionele kant. Hij denkt dat ik, en hij ook het niet gaan trekken op de lange termijn. Weet ook niet of ik hem echt duidelijk kan maken dat ik dat wel kan, nu de heftigheid eraf is.
@abi: bedoel je dat je het niet meer aantrekkelijk zou vinden om met hem verder te gaan, nu de heftigheid eraf? Is het de spanning die je zo aantrekt? Denk je dat het een sleur zal worden op lange termijn?

Ik vind het persoonlijk wel prettig dat we die hele verliefdheidsfase al hebben gehad en er juist toen niets mee hebben gedaan. Dat had echt fout gegaan. Nu geven we gewoon veel om elkaar. Dat maakt het voor ons veel rustiger, is veel beter te handelen denk ik.

En ja, ik geloof zeker dat je van meerdere mensen tegelijk kan houden, al is dat wel op verschillende manieren.
Lascivo|: nee precies juist wat jij hebt! Ik zou juist heel erg graag met hem doorgaan! Met heftigheid doel ik niet op lust, want die voel ik nog erg hevig voor hem.

Ik kan het nu allemaal beter handelen, dan toen we eraan begonnen. Ik ben single, hij heeft een nr1. Dus had ik ook te maken met gedachten als: wil ik dit wel. Ik werk mee aan zijn vreemdgaan etc. Schuldgevoel ook naar zijn nr1. En dat alles bij elkaar, de gevoelens voor elkaar (het was echt meer dan enkel seksvriendjes zijn, gevoelens waren er echt), maakte gewoon dat ik een soort van enorme verdrietige mood had na laatste keer samenzijn. En die heb ik nu een plekje gegeven, al die gevoelens. Maar ja, hij is zich rt geschrokken en zie een man maar daaruit te krijgen, hahaha. Heb je tips???
@abi: sorrie dan had ik je wat verkeerd begrepen. Zal wel komen omdat ik nog steeds in mijn geile flow van afgelopen donderdag zit. hahaha

Dat schuldgevoel is heel logisch aangezien jij single bent. Bij mij is dat anders, want we hebben allebei een partner. Maar heb je het hem ook zo uitgelegd zo als je dat hier doet. Want dat moet hij toch wel begrijpen dat je verdrietig was, maar dat je dat nu verwerkt hebt omdat die heftige gevoelens eraf zijn. En hoe zit het met zijn schuldgevoelens, hij is tenslotte degene die in principe vreemdgaat?

Ik denk dat je niet meer kan doen dan hem duidelijk uitleggen hoe je er nu voor staat, waar die heftige reactie vandaan kwam en hoe je het nu zou willen hebben. En geef hem dan even wat bedenktijd zodat hij kan bepalen hoe hij er tegen over staat. Ik kan me niet voorstellen dat hij daar geen begrip voor kan hebben.

En anders moet je maar alles uit de kast trekken en hem verleiden, het bed in sleuren en even laten weten wat hij mist!!!
@lascivo: hahahaha, neem je niks kwalijk hoor! Had het ook ietwat warrig opgeschreven! Heerlijk hoor, dat je in die flow zit!!

ik heb het hem een beetje geprobeerd uit te leggen. Maar ik denk dat hij het niet geloofd, dat ik het nu veel beter kan handelen. Heb ergens ooit gelezen dat je een man juist niet moet overtuigen met argumenten, omdat je dan juist het deel van zijn hersenen aanspreekt dat ervoor gezorgd heeft dat hij die beslissing om te stoppen nam. Hahahaha. Dus beter denk ik gewoon laten zien dat ik er anders mee om kan gaan nu. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij zichzelf echt heeft overtuigd dat het beter is zo. En jazeker had ook hij schuldgevoel naar zijn nr1. En dat van mij erboven op. Tja, niet zo gek dan. Maar toch denk ik dat er wel een opening nog zit. Anders had hij het wel compleet afgekapt allemaal. Zo zijn mannen dan ook wel weer. Hem verleiden, wel goed idee, maar als hij niet toehapt, sta ik voor lul!! Dus dat vind ik wel erg eng! Of ik zou het heel subtiel moeten doen. Maar ja, heb ik ook niet zoveel ervaring mee!! Hahaha, ben heel lang samengeweest met eerste partner. Ben nu pas echt mijn sensuele kant aan het ontdekken.
@abi:thanks

@lasci: moeilijk...als ik vrijgezel was geweest was ik zo met hem net diepe in gedoken...we matchen zo goed..vanf onze eerste date..er is een volkomen acceptatie van wie we zijn tussen ons..geen geheimen, taboes...veel passie, niet alleen seksueel maar ook in gesprekken..hij daagt me voortdurend uit om over mezelf en mn gedrag na te denken...hij lijkt me door en door te kennen...maar ik heb een relatie incl hypotheek en helle ratteplan..niet iets wat je zo opzij zet...ik leef heel er uit mijn hoofd sv uit gevoel...voor hem zijn dat betrekkelijke dingen en laat ik me leiden door angst en door wat anderen van me vidnen...hij heeft gezegd dat wat hem tegenhoudt is dat hij niet weet of ik klaar ben voor hem...we zitten in een andere levensfase...deze week zal ik weten wat hij doet...stel dat hij bij nr 1 weggaat (of zij bij hem nat) dan krijgen we zo'n scheve verhouding...hij single en ik in een relatie...

Jij hebt een mooie verdeling daarin gevonden..een respectvolle relatie met sv en nr 1 op nr 1...open relatie is met je nr 1 geen optie?
Alsof hij het wist, kreeg ik gister ineens een berichtje. Had m nog niet geopend of tranen liepen al over mn wangen. Het gevoel is er dus nog maar merk wel dat ik nu meer voor mezelf kies. Heb aan het eind van de avond (heel wat smsjes later) aangegeven dat contact houden NU geen zin heeft, te pijnlijk is. Snapt hij, we hebben beide onze eigen strijd en later is later. Voelde wel goed.Regie over eigen leven dus ja! (had dit al eerder getypt dus niet eens gelezen, maar zo van toepassing op mijn leven nu)

Definitief is dus niet zeker, maar is wel waar ik vanuit ga. Heb afgesloten met 'misschien voor ons te laat maar je moet altijd je hart volgen'.

@Netstokstaartje, goed hoor, je niet te afhankelijk opstellen. Wat ga je doen als hij nu voor de deur zou staan met de mededeling dat hij gaat scheiden?

@Abimo, mijn emotionele uitbarsting bij minnaar na een date? Die is er zeker geweest. Vorig jaar vlak voor de zomer, we hadden samen gewerkt en hij zou over een paar weken op vakantie gaan. We stonden daar en ineens zei ik: ik ga je zo ontzettend missen... ik hou van je. Ben in tranen uitgebarsten en wilde weglopen. Hij hield me tegen. Ik was er van overtuigd dat deze mededeling het einde zou zijn en daar had ik wel vrede mee. Maar dat was het dus niet (terwijl hij eerder sv's had en daar altijd mee stopte als er gevoelens bij kwamen kijjken). Het werd nog hechter, ik ging bij mijn nr 1 weg en nu zijn we alweer een maand of 8 verder.
@ netstokstaartje: djeez!! Het lijkt erop dat hij juist is, wat jij nodig hebt!! Mensen veranderen, ontwikkelen. Wat goed voor jou was toen je aan je relatie begon, hoeft dat nu niet meer te zijn. Als je je al zo lang hebt weg gestopt, en vooral je gevoel s het niet zo gek dat je nu juist hem bent tegen gekomen. Ik geloof sterk dat gebeurtenissen en ontmoetingen een reden hebben. Niets komt zomaar op je pad. Blijkbaar heb jij dit nodig, om de juiste keuzes voor jezelf te gaan maken. Want hoe lang ga je het anders volhouden? je kunt je eigen ik niet levenslang ontkennen. Daar word je echt niet gelukkiger van!! En wat de scheefgroei betreft, als hij single is en jij niet: dat is een brug tever denken!! Het gaat erom wat jij mist nu, wat jij nodig hebt, wie je nodig hebt. Om te ontdekken wie jij bent!!! Weet jouw nr1 dat je twijfelt aan je relatie met hem?? Praten jullie nog wel over je relatie, verlangens en behoeften??
@ crea: is het dezelfde persoon waar je nu dat bericht van hebt gehad, of is dat een ander heerschap? Sorry, ik weet nog niet precies alle ins en out van een ieder hier!! Probeer wel terug te lezen, maar zijn zoveel verhalen!!

had ik het maar gelaten bij zo een uitbarsting als jij beschrijft, hahaha. Nee, ik heb mezelf werkelijk overtroffen!!! Dat huilen om afscheid nemen had hij denk ik wel kunnen handelen. Had hem ook wel aan het denken gezet. Maar ik heb t echt erg bont gemaakt. Heel heel stom. Had hem een sms gestuurd dat ik me minder voelde dan een hoer... Tja, vond hij echt heel erg dat ik me zo voelde.. Dus tja, hoe maak ik dat goed! Er is natuurlijk nog steeds wel iets tussen ons, want we sms-en regelmatig en woensdag zien we elkaar weer. Maar nu toch meer als vrienden want geen seks meer. Voel me echt zo een koe dat ik het verpest heb op die manier!!!
@abi: oeps ja het smsje...dat is het gevaarlijke aan sms op een moment voel je dat zo heftig en type je zoiets een moment later vertstuurd en dan ..denk je na over de situatie en oeps te laat...heb ook al n x zo'n soort sms gestuurd...je voelt je dan zo aanhankelijk en afwachtend...

Nr 1 en ik praten daar weinig over...wel tijdje terug dat ik twijfelde en niet lekker in mn vel zit niet weet of ik dit allemaal wel wil,,,dat was voor deze sv..hij heeft het idee dat als ik een andere baan heb, wat niet echt lekker gaat, dat ik dan wel weer beter in mn vel zit en alles weer goed gaat..qua seks hoef ik geen verandering te verwachten..hij voelt zich niet goed bij mijn voorkeuren en denk ook niet dat ik het met hem nog kan..gewoon vrijen is tegenwoordig al een opgaaf..voelt niet goed...maar hij heeft zo'n blind vertrouwen...daarbij nog wat andere cruciale punten die spelen...mijn probleem is dat ik het moeilijk vind om over zulke dingen te praten..ik 'los' moeilijke dingen altijd eerst zelf op en bespreek ze dan evt later...wil hem geen verdriet doen...I know ben niet goed bezig...had me eig voorgenomen of na even te spelen me te schikken in de huidige relatie en te leven zoals elk normaal' mens leeft en gelukkig te zijn...klinkt nogal geforceerd nu ik het opschrijf..maar heb geen slecht leven met hem..

En abi. Neem het ff zoals het komt..geen verwachtingen en idd er zijn zoveel leuke mannen stel je open dan komt er vast iets mooiers op je pad..en zal dit een mooie herinnering zijn...

@crea: dus jij bent single en hij zit nog in zijn relatie...moeilijk...zijn relatie met nr 1 is goed verder?heeft hij ook gevoelens voor jou of ligt die lijn heel duidelijk?

En ben je om hem bij je nr 1 weggegaan, of liep het al niet lekker en heeft hij je dat doen beseffen?
@netstokstaartje: ik sluit me helemaal aan bij abimopectore wat zij hierboven zegt. Ik geloof ook dat je sommige personen niet voor niets ontmoet. Als je relatie niet geheel in orde is dan sta je open voor anderen. Misschien is het juist wel goed dat je hem bent tegen gekomen. Het heeft je tenslotte aan het nadenken gezet. Je gaat nu je leven opnieuw bekijken. En dan kom je erachter dat je wensen en verlangens zijn verandert. Wat volkomen normaal is. Mensen veranderen. Ik heb het wel met je te doen dat je verteld dat seks zelfs een opgave is in je relatie. Dat is echt niet best. Denk je dat je nr.1 gelukkig is in jullie relatie? Vooralsnog zou ik afwachten wat zijn beslissing zal zijn. Ga vooral niet piekeren over de toekomst als die nog niet bekend is. Weet het, klinkt makkelijker dan gedaan. Veel sterkte meis.

Persoonlijk is een open relatie geen optie. Mijn man is drie jaar geleden ziek geworden en daardoor is ons seksleven drastisch verandert. We hebben nog wel een redelijk seksleven, maar hij kan niet meer al mijn wensen vervullen zeg maar. Dat kan mijn sv wil, en hij heeft ook zo zijn voorkeuren die zijn vriendin niet kan bevredigen. Dus zo vullen mijn sv en ik elkaar goed aan. Win-win situatie zal ik maar zeggen. Wat mijn man betreft, ik heb het hem vaak aangeven dat alles op dat gebied achteruit ging en daar was hij het ook mee eens. Maar een open relatie is echt not-done. Hij staat er totaal niet voor open en wil er ook absoluut niet over praten. Dus na veel nadenken de afgelopen jaren heb ik het heft maar in eigen handen genomen. Is niet goed mss, maar ik voel me er best bij. Desondanks heb ik echt een goed huwelijk, mijn nr1 is echt wel de liefste en beste man die er is. En dat zal ook altijd wel zo blijven.
@abi: ja leuk zulke smsjes. Niets meer aan te doen, zou je zeggen. Ik kan me voorstellen dat hij idd heel erg geschrokken was. Maar ja, zo voelde je je op dat moment. Volgende keer je mobiel uit zetten bij heftige emoties. Iedereen overkomt het wel eens een keer dat je iets smst wat eigelijk niet de bedoeling was.

Ik hoop dat je woensdag een goed gesprek met hem kan hebben. En wat ik eerder zei, je kan niets anders doen dan het duidelijk uit te leggen. Gewoon zonder verwachtingen er naar toe gaan, dan maakt het wat luchtiger. Anders pieker je jezelf suf. Veel sterkte ermee! Laat even weten hoe het is gegaan.

@Abi, zelfde man, mijn eerste en enige sv. Heb voor mezelf besloten dat ik dit nooit meer doe, op deze manier tenminste. Zelfs bij deze man, die ik al jaren kende en waar van ik dacht dat ik er noooooit verliefd op kon worden, is het te ver gegaan. Mijn relatie was niet goed dus ben ik er mee gestopt, maar ik weet niet of ook een goede relatie er door in gevaar zou komen.. Bij een volgende relatie zou ik dus voor monogamie gaan en als er dan onrust zou komen zou ik eerder praten....

@netstokstaartje, ja ik ben single en mijn relatie (van bijna 4 jaar) was niet goed en daarom ben ik er mee gestopt. Deels omdat minnaar het me heeft doen beseffen ja.

Hij heeft een relatie die niet goed is maar er zijn kinderen en het is een hele andere situatie dan waarin ik zat. Hij is ongelukkig maar heeft nog neit duidelijk in zijn hoofd wat hij wil. Ik neem afstand van hem omdat ik daar zelf me beter bij voel maar ik hoop ook dat het voor hem duidelijkheid verschaft.

@Abi, zo'n sms is idd nog een graadje erger

Je kiest er samen voor om alleen sex te hebben maar hoe komt het dan dat je je zo voelde? iets specifieks dat hij deed of zei? of gewoon de situatie?
Abi:gewoon een goed gesprek aan gaan woensdag,of klinkt dat te simpel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven