Chersonisos 2011
vrijdag 14 januari 2011 om 17:58
Ik heb misschien een beetje rare vraag.
Omdat ik geen relatie heb, ga ik samen met een vrijgezelle vriendin op vakantie. Na het zien van Oh Oh Cherso wil zij natuurlijk dit jaar heeel graag naar Griekenland.
Nou is dat niet zo heel erg, maar ik ben dan inmiddels 25, en ik heb een beetje het idee dat daar alleen maar pubers rondlopen en dat het vergelijkbaar is met Salou.
Nu is mijn vraag, zijn daar echt alleen maar pubers, en hele jonge jongeren, of zullen er ook meer mensen rond mijn leeftijd zijn?
En weet iemand of dat dat in Mallorca ook zo is?
Wij gaan wel op vakantie om te feesten, maar omdat nou tussen van die gastjes te doen die na 3 bier stom dronken en vervelend zijn.........
Omdat ik geen relatie heb, ga ik samen met een vrijgezelle vriendin op vakantie. Na het zien van Oh Oh Cherso wil zij natuurlijk dit jaar heeel graag naar Griekenland.
Nou is dat niet zo heel erg, maar ik ben dan inmiddels 25, en ik heb een beetje het idee dat daar alleen maar pubers rondlopen en dat het vergelijkbaar is met Salou.
Nu is mijn vraag, zijn daar echt alleen maar pubers, en hele jonge jongeren, of zullen er ook meer mensen rond mijn leeftijd zijn?
En weet iemand of dat dat in Mallorca ook zo is?
Wij gaan wel op vakantie om te feesten, maar omdat nou tussen van die gastjes te doen die na 3 bier stom dronken en vervelend zijn.........
vrijdag 14 januari 2011 om 18:03
In Cherso heb je dat meer als op Mallorca in de grote vakantie. Mallorca is vrij gezinsgericht en veel engelsen dat wel...
Ibiza anders ? is iets "volwassener"
Persoonlijk zou ik helemaal niet voor zoiet kiezen maar meer voor cultuur enz maar als je gen salou taferelen wilt zou ik niet zo snel voor chersonissos gaan.
Ibiza anders ? is iets "volwassener"
Persoonlijk zou ik helemaal niet voor zoiet kiezen maar meer voor cultuur enz maar als je gen salou taferelen wilt zou ik niet zo snel voor chersonissos gaan.
Puck
vrijdag 14 januari 2011 om 18:04
Ik ben er vorig jaar geweest ( was toen 21) en het merendeel van de mensen die er rondliepen, was toch tussen de 18 en 23 jaar oud.
Verder wel erg gezellig, de grote feesten hebben we vermeden en zijn gewoon de kroegen ingegaan.
We hadden ( hebben) allemaal een vriend, dus erg uit ons dak zijn we er niet gegaan.
Van de verschillende leeftijden heb ik verder weinig gemerkt en het beeld dat OhOh heeft neergezet, klopt in mijn beleving niet helemaal. Tuurlijk wordt er gefeest, maar zo heftig als dat er te zien was in dit programma, hebben wij het niet meegemaakt.
En Mallorca is ongeveer hetzelfde als Chersonissos. Hier ben ik 2 jaar geleden geweest in de plaats EL Arenal. Veel duitsers en engelsen, maar wel met een veel gemoedelijker sfeer dan in Chersonissos.
Verder wel erg gezellig, de grote feesten hebben we vermeden en zijn gewoon de kroegen ingegaan.
We hadden ( hebben) allemaal een vriend, dus erg uit ons dak zijn we er niet gegaan.
Van de verschillende leeftijden heb ik verder weinig gemerkt en het beeld dat OhOh heeft neergezet, klopt in mijn beleving niet helemaal. Tuurlijk wordt er gefeest, maar zo heftig als dat er te zien was in dit programma, hebben wij het niet meegemaakt.
En Mallorca is ongeveer hetzelfde als Chersonissos. Hier ben ik 2 jaar geleden geweest in de plaats EL Arenal. Veel duitsers en engelsen, maar wel met een veel gemoedelijker sfeer dan in Chersonissos.
vrijdag 14 januari 2011 om 18:16
[quote]dwab schreef op 14 januari 2011 @ 17:58:
. Na het zien van Oh Oh Cherso wil zij natuurlijk dit jaar heeel graag naar Griekenland.[\quote]
Hoe oud is je vriendin? 16? Ik zou mijn vriendin direct laten opnemen als ze door dat debielen programma getriggerd wordt om daar naar toe te gaan.
Ik weet niet wat voor feestganger je zelf bent, maar als het niet een klein beetje in de buurt komt van je vriendin (en dus oh oh cherso) dan is jullie vakantie gedoemd om te mislukken.
. Na het zien van Oh Oh Cherso wil zij natuurlijk dit jaar heeel graag naar Griekenland.[\quote]
Hoe oud is je vriendin? 16? Ik zou mijn vriendin direct laten opnemen als ze door dat debielen programma getriggerd wordt om daar naar toe te gaan.
Ik weet niet wat voor feestganger je zelf bent, maar als het niet een klein beetje in de buurt komt van je vriendin (en dus oh oh cherso) dan is jullie vakantie gedoemd om te mislukken.
vrijdag 14 januari 2011 om 18:20
Enige verschil met Salou is dat er geen busreizen naar Chersonissos worden aangeboden (ligt namelijk op Kreta ), zodat een gemiddelde vakantie altijd iets duurder uit zal vallen, omdat er altijd een vliegreis in het pakket zit. Dus de jongeren met net iets meer te besteden zullen hier naartoe gaan.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen:
Ik heb slechts voorstukjes gezien van Oh, Oh, Cherso (was al genoeg om nooit naar het programma zelf te kijken) en juist daarom zou ik er never nooit niet voor kiezen om naar Chersonissos te gaan. Wat een ordinaire bende.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen:
Ik heb slechts voorstukjes gezien van Oh, Oh, Cherso (was al genoeg om nooit naar het programma zelf te kijken) en juist daarom zou ik er never nooit niet voor kiezen om naar Chersonissos te gaan. Wat een ordinaire bende.
vrijdag 14 januari 2011 om 21:37
Gek genoeg heb ik een heel ander beeld van Chersonissos. Ben er vorig jaar nog geweest met onze dochter van destijds 1 jaar. Volgens mij heb je een of twee straten met discotheken, de rest van het stadje is gewoon toeristisch zoals vrijwel heel Kreta toeristisch is. Je kan het Oh oh Cherso gebeuren natuurlijk opzoeken, maar je hoeft er echt niet veel van te merken hoor!
zondag 16 januari 2011 om 23:24
ik was 21 toen ik naar chersonissos ging, en toen voelde ik me al beetje te oud, haast iedereen in nederlands daar, je hebt er zelfs friet van piet e.d. waardoor ik niet echt een vakantiegevoel had, maar dat ligt er een beetje aan waar je zelf van houd.. het is en blijft natuurlijk altijd wat je er zelf van maakt
dinsdag 18 januari 2011 om 15:28
Heb nog een andere tip voor je: Kos! Ben ik vorig jaar geweest (toen was ik 24) en daar zat ik niet tussen het hele jonge grut maar ik was er eind juni dus ook niet middenin hoogseizoen...
Maar je kan er leuk uitgaan met een barstreet en verschillende discotheken.. En ja Ibiza natuurlijk! Daar kom je zo wie zo geen hele jonge mensen tegen mede door de prijzen daar..
Maar je kan er leuk uitgaan met een barstreet en verschillende discotheken.. En ja Ibiza natuurlijk! Daar kom je zo wie zo geen hele jonge mensen tegen mede door de prijzen daar..
dinsdag 18 januari 2011 om 17:36
Wij (stelletje) zijn vorig jaar vlakbij Cherso geweest. Was erg leuk! we zaten net ver genoeg om geen last van de jongeren te hebben. Dit jaar gaan we weer, maar dan als huwelijksreis. Moet er wel bij zeggen dat wij in een luxe all inclusive hotel waren en dat we een auto gehuurd hebben. Kreta is erg mooi. Ook als je geen feestvakantie wil.
dinsdag 18 januari 2011 om 17:47
woensdag 19 januari 2011 om 14:52
quote:Loontjee schreef op 18 januari 2011 @ 22:05:
Denk dat het er wel heel erg aan ligt wat je zelf opzoekt. Maar 't zou mij persoonlijk niet trekken, patat met kaassouflés hebben we hier in Groningen ook.Als je de kleine dorpjes opzoekt is Kreta heel mooi hoor. Dat kan ook zonder auto als je een excursie doet. Je vind er echt nog stille dorpjes waar je voor een paar euro warm kunt eten ( en dan geen kaassoufle maar echt grieks eten)
Denk dat het er wel heel erg aan ligt wat je zelf opzoekt. Maar 't zou mij persoonlijk niet trekken, patat met kaassouflés hebben we hier in Groningen ook.Als je de kleine dorpjes opzoekt is Kreta heel mooi hoor. Dat kan ook zonder auto als je een excursie doet. Je vind er echt nog stille dorpjes waar je voor een paar euro warm kunt eten ( en dan geen kaassoufle maar echt grieks eten)
donderdag 20 januari 2011 om 09:15
Haha, ik kende heel dat programma niet eens, tot ik er hier wat over gelezen had, dat klinkt als een zuipfestijn daar, en niet echt iets voor iemand van 25 denk ik. Ik was toen ik 18 was naar Kos geweest, en daar was de leeftijdsgrens wel wat hoger, zo 20-25, misschien is dat een idee. En anders misschien Ibiza inderdaad, ben daar zelf nog nooit geweest, maar denk wel dat dat daar de leeftijd ook wat hoger ligt.