vertrouwen vriendin

18-01-2011 01:53 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Ik schrijf nooit hier maar ik zit met een probleem.

Mijn vriendin wou me vanavond iets vertellen en ik moeste zweren op mijn dochterv dat ik niets verder vertelde .

Dit heb ik natuurlijk gedaan geheimen van vriendinnen moet je voor jezelf kunnen houden .

Maar wat ze me vertelde was dat mijn vriend haar heeft geprobeerd te versieren al verschillende malen .

Hij had zelf smsjes gestuurd voor een kop koffie .

Maar nu mag ik niets tegen hem zeggen van haar , ze zegt als je mijn vriendschap iets waard is doe je dat niet .

Ik heb ook gevraagd waarom ik dan niets mocht zeggen want wou dan de reden dan wel weten .

Want eerlijk gezegd kan ik hier niets mee .

Ze loopt er al een jaar mee en wou me dat vertellen het zat haar behoorlijk dwars , maar ik had liever op deze manier niets geweten .

Nu vraag ik wat moet ik doen dit voor me houden tegenover mijn vriend of mijn vriendin verliezen .

Wil graag jullie advies hierin

groeten tinkebelletjes
Waarom geloof je je vriendin en twijfel je niet aan haar woorden?

Ik zou zo zoiets absoluut niet voor me kunnen houden en mijn vriend deze beschuldiging aan zijn adres vertellen.

Kan me ook niet voorstellen waarom je het niet zou mogen vertellen tegen je vriend

Vertrouw je je vriendin meer dan je vriend?
quote:Kier_V schreef op 18 januari 2011 @ 08:47:

Waarom geloof je je vriendin en twijfel je niet aan haar woorden?

Ik zou zo zoiets absoluut niet voor me kunnen houden en mijn vriend deze beschuldiging aan zijn adres vertellen.

Kan me ook niet voorstellen waarom je het niet zou mogen vertellen tegen je vriend

Vertrouw je je vriendin meer dan je vriend?

Lullig he, de boodschapper krijgt zo weer de schuld.

Overigens, als vriend zelf smsjes stuurt naar vriendin van TO, dan kan vriendin het bewijzen.
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2011 @ 08:48:

[...]

Overigens, als vriend zelf smsjes stuurt naar vriendin van TO, dan kan vriendin het bewijzen.Idd, maar ze heeft er ook een jaar op gezeten op dit grote geheim. Echte vrienden vertellen zoiets meteen en laten je niet zweren op je kind/kat/konijn. Toch?
Nope

[...]

Overigens, als vriend zelf smsjes stuurt naar vriendin van TO, dan kan vriendin het bewijzen.

De boodschapper krijgt van mij niet de schuld hoor , alleen ik mag hem er niet mee confronteren van haar , en als ik dat doe ben ik mijn vriendin kwijt .

Daar zit ik mee dat ik vind dat ze dat niet kan maken .

En die smsjes zijn een jaar geleden die heeft ze waarschijnlijk niet meer
Als ze de waarheid spreekt dan is ze een goede vriendin want dan wilt ze dit niet tussen jullie hebben staan.

als ze niet de waarheid spreekt dan kun je haar maar beter kwijt zijn want dan probeert ze je relatie te saboteren.

Als jij een goede relatie hebt dan zijn dit soort dingen gewoon bespreekbaar tussen jou en je vriend, toch? ik begrijp echt niet waarom je je belofte aan haar meer waarde toekent dan aan je relatie met je vriend. Wonen jullie samen en is hij de vader van je dochter?
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2011 @ 07:15:

Het is mij ook wel 'ns overkomen dat n vriend van 'n vriendin mij zoende. Ik kwam er vaak over de vloer bij hen als koppel en was vooral bang dat dat ongemakkelijk zou worden. Ik heb mijn mond gehouden en vriend van vriendin ook. Als boodschapper ben je meestal toch de lul. En als je er verder niets mee doet waarom dan stoken in 'n goede relatie?

Als mijn man een vriendin van mij zou zoenen zou ik mijn relatie niet als 'goed' beschouwen, maar zou er serieus gepraat moeten worden!

M.

Wat een k*twijf trouwens, die vriendin van je. Eerst laten zweren op je dochter (!) en dan eisen dat je er niets mee mag doen. En hoe kun je überhaupt 1 seconde naast je vriend liggen in bed? Ik zou de mijne gelijk met dit verhaal om de oren slaan en hem zijn versie laten vertellen... Voor het zelfde geldt zit ze te liegen.
Gewoon bij je vriend er naar informeren en die belachelijke belofte vergeten. Als zij dat zo daadwerkelijk stelt is ze geen vriendin en iets wat je niet hebt kan je niet kwijt raken ook.

Eerlijk gezegd geloof ik het ook niet zo. Dat je vriend fout bezig is/was vermoed jezelf al; dat zou prima kunnen dus, maar je vriendin is naar mijn gevoel ook geen zuivere koffie.

[...]

Waar staat dat ik iemand als schuldige aanwijs?

Vraag enkel waarom die vriendin blindelings het vertrouwen krijgt.

Even goed lezen dus
Ik heb ooit in de schoenen van die vriendin gestaan, en kan me wel voorstellen dat ze het geen veilig idee vindt dat partner het te weten komt. Waar ik toen bang voor was was dat vriendin wel door zou gaan met partner, maar dat de omgang met mij dan onmogelijk zou worden. Omdat partner en ik dan geen normale verstandhouding meer zouden kunnen hebben. Ik vond uiteindelijk dat het voor haar belangrijker was het te kunnen bespreken, ze heeft het open gelegd en partner heeft er uiteraard van alles bij verzonnen. Dat ik het zou hebben uitgedaagd etc. Gelukkig had ik wel smsjes bewaard, dus vriendin geloofde mij. Maar er kunnen wel rare situaties door ontstaan. Maakt niet weg dat die vriendin niet van jou kan verlangen dat je het voor je houdt. Dat is niet mogelijk.
Wat een verhaal zeg, ik kan me voorstellen dat je je afvraagt wat je er mee aan moet!

Ik denk dat je het beste eerst je "vriendin" kan vragen waarom ze je dit verhaal verteld heeft. Wat is de reden?

Want ze wil niet dat je er wat mee doet...
[quote]kitty elastic schreef op 18 januari 2011 @ 09:00:

Als ze de waarheid spreekt dan is ze een goede vriendin want dan wilt ze dit niet tussen jullie hebben staan.

als ze niet de waarheid spreekt dan kun je haar maar beter kwijt zijn want dan probeert ze je relatie te saboteren.

Als jij een goede relatie hebt dan zijn dit soort dingen gewoon bespreekbaar tussen jou en je vriend, toch? ik begrijp echt niet waarom je je belofte aan haar meer waarde toekent dan aan je relatie met je vriend. Wonen jullie samen en is hij de vader van je dochter?[

Ook al spreekt ze de waarheid ,en ik geloof haar best daar niet van .

Maar vind dat ze niet kan maken dat ik niets mag zeggen dat zit me dwars .

Zij is het kwijt en ik zit er mee , als ik niet wou dat haar vriend dit wist dan had ik niets gezegd .

Nee hij is niet de vader van mijn kind .
Ik ga haar ook eerst vragen wat ik er mee aan moet , ik denk dat ze nu nog op bed ligt .

Maar zal tegen haar zeggen dat ik zoiets niet voor me kan houden, dat komt er een keer uit.

Er hoeft maar iets te gebeuren en ik knap uit mijn vel , dan komt het er wel uit .
quote:tinkebelletjes schreef op 18 januari 2011 @ 08:41:

Nee ik heb me lesje wel geleerd , ik zweer nooit meer op iets.

nienie 86

Nee dit kan ik niet doen want ze is niet dom he ze weet dat ik haar dan aan het testen ben .

En dat wil ik ook niet hoort niet zo in een vriendschap .

Ik snap best dat het haar dwars zit en dat ze twijfelde of ze mij het moest vertellen .

Neu, in een relatie hoef je elkaar voor geen meter te vertrouwen maar vriendschappen zijn heilig, dan hoef je geen kritische vragen te stellen bij raar gedrag..
quote:tinkebelletjes schreef op 18 januari 2011 @ 07:14:

Ik weet dat mijn vriend een versierder is , dat staat eigenlijk hier ook buiten .

.

Misschien heeft hij avances gemaakt waar zij op in is gegaan, samen staan zoenen ofzo, wat haar dochter gezien heeft.

Vervolgens wil zij zich uit schuldgevoel tegenover jou alvast vrijpleitten. Maar dan mag je het je vriend niet vertellen, omdat dan haar aandeel duidelijk wordt.

Ik kan geen andere verklaring bedenken.
quote:yasuko schreef op 18 januari 2011 @ 10:31:

[...]

Misschien heeft hij avances gemaakt waar zij op in is gegaan, samen staan zoenen ofzo, wat haar dochter gezien heeft.

Vervolgens wil zij zich uit schuldgevoel tegenover jou alvast vrijpleitten. Maar dan mag je het je vriend niet vertellen, omdat dan haar aandeel duidelijk wordt.

Ik kan geen andere verklaring bedenken.

Dit denk ik ook dat dat gebeurd is , en dat ze zich nu schuldig voelt .

Maar ze zegt dat er niets gebeurd is .

Ik weet het ook allemaal niet meer , wil haar natuurlijk ook wel vertrouwen, maar ja word mij zo wel bemoelijkt .
En waarom moet dat dan na een jaar verteld worden?
Ik zou ook wel graag precies willen weten wát er nu gebeurd is. De ene opmerking is de andere niet en wat bij de een als geflirt overkomt hoeft dat bij een ander helemaal niet te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven