Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Haha die broer is best leuk maar 18 en bezet, ik zal wel eens verder hengelen als ik weer n keer die kant op ga, t is wel allemaal rond die leeftijd, 22 dus, wat ik over zijn vrienden hoor dus... (maar dat heeft dus ook niet zo gek veel te zeggen zoals jullie merken haha).

Ik zat gister te bedenken wat ik allemaal wilde doen als hij hier komt....dat past nooit allemaal in 1 weekend
Gelukkig had je twee setjes gekocht, kan je in ieder geval afwisselen
Oh 18 dat is wel erg jong.

Heb zelf al de oude leeftijd van 20 jaar bereikt .
quote:Klontje schreef op 18 januari 2011 @ 22:52:

Gelukkig had je twee setjes gekocht, kan je in ieder geval afwisselen

Die heb ik natuurlijk allebei meegenomen he...wordt nogal een dure hobby als ik iedere keer dat ik hem zie nieuwe setje moet gaan halen

Oh maar dan is 22 perfect toch Sorcha?

Mag ik even doormiepen hier?

Gister was ie naar een of ander ding voor zijn rijbewijs, dat kan ie dan binnenkort halen.

En hij zei dat ie graag een roadtrip met me wilde maken. En daar hadden we het dan over, dat ik graag meer van Zweden wilde zien. En dat voelde zo gaaf, plannen maken met zijn twee

En ook hij zei: you know im smiling here so much cause I am planning things like this with you

Jaaah ik denk dat het wel goed zit
Ik vind het echt superleuk voor je! Miep lekker door. Dit is feel-good-forummen!
Ik was dit topic even uit het oog verloren,maar idd heerlijk om te lezen!
quote:Snyggin schreef op 19 januari 2011 @ 13:42:

[...]

Oh maar dan is 22 perfect toch Sorcha?

Ja maar die heb jij al ingepikt dus
Hoe laat komt ie aan? Ik wil wel komen kijken, op voorwaarde dat het wel een All you need is love momentje wordt. Dus dat jullie naar elkaar toe rennen en elkaar om de nek vliegen. Heb zin in een vleugje romantiek.
quote:Snyggin schreef op 19 januari 2011 @ 13:42:

[...]

Die heb ik natuurlijk allebei meegenomen he...wordt nogal een dure hobby als ik iedere keer dat ik hem zie nieuwe setje moet gaan halen

Dat bedoelde ik ook!
quote:toffifee schreef op 19 januari 2011 @ 20:14:

Hoe laat komt ie aan? Ik wil wel komen kijken, op voorwaarde dat het wel een All you need is love momentje wordt. Dus dat jullie naar elkaar toe rennen en elkaar om de nek vliegen. Heb zin in een vleugje romantiek. Ik zie nu de aankomsthal van Schiphol voor me, met -naast een smachtende snyginn- een hele groep hysterische viva-forum-vrouwen, die joelend, met pompoms en spandoeken het hele tafereel gaan gadeslaan...
quote:hanneke000 schreef op 19 januari 2011 @ 21:53:

[...]

Ik zie nu de aankomsthal van Schiphol voor me, met -naast een smachtende snyginn- een hele groep hysterische viva-forum-vrouwen, die joelend, met pompoms en spandoeken het hele tafereel gaan gadeslaan...
Haha dat lijkt me echt grappig. Moet het wel een grote groep zijn . En dan allemaal beginnen met huilen op het moment dat Snyginn en Mr Zweed elkaar in de armen sluiten.
Wat is dit toch leuk om te lezen!!

En ik snap best dat je 'er niet bij kan' zoals je schreef, maar blijf vooral genieten!
Nee, die snikken juist nét iets daarvoor, dat Mr. Zweed opkijkt van "wat is dat nu", zodat het knuffelmoment nog luttele seconden wordt uitgesteld (Sorry Snyggin, voor het film-beeld is dat gewoon móóier!)
Sjonge jonge zeg kijk effe een avondje niet en d'r worden hier hele scenes in elkaar gedraaid haha.

Nou hij komt ten eerste niet op Schiphol maar op Eindhoven aan, bovendien lijkt het me verdraaide moeilijk om in slowmotion naar elkaar te rennen zoals in die films.

Ik ga echt volgende week vrijdag gewoon incognito in die hal staan! Neem een hele grote krant waarachter ik me verschuil en doe heel hard PSSST PPSST sissen als ie langs komt lopen

*mompelt: stelletje gekke vrouwen op het forum ook*
quote:Snyggin schreef op 19 januari 2011 @ 23:21:

Sjonge jonge zeg kijk effe een avondje niet en d'r worden hier hele scenes in elkaar gedraaid haha.

Nou hij komt ten eerste niet op Schiphol maar op Eindhoven aan, bovendien lijkt het me verdraaide moeilijk om in slowmotion naar elkaar te rennen zoals in die films.

Ik ga echt volgende week vrijdag gewoon incognito in die hal staan! Neem een hele grote krant waarachter ik me verschuil en doe heel hard PSSST PPSST sissen als ie langs komt lopen

*mompelt: stelletje gekke vrouwen op het forum ook*

AHA! *sherlok Holmes stem aan* Volgende week vrijdag dus, op Eindhoven! *Sherlock Holmes stem uit* Nou, dat is al een stuk makkelijker dan de 4 aankomsthallen van Schiphol

En ik zie jou nu trouwens met een grote zwarte plaksnor, een mannen hoed en zo'n beige potloodventer-jas, niet echt sexy voor een romantische aankomt

(Sorry, beelddenker.... Ik vind het echt te gek dat 'ie komt hoor, alvast heeeeel veel plezier! Ik hoop -uiteraard- op een vreselijk romantisch verhaal en ik ga je absoluut niet stalken op Eindhoven )
quote:hanneke000 schreef op 19 januari 2011 @ 23:24:

[...]

AHA! *sherlok Holmes stem aan* Volgende week vrijdag dus, op Eindhoven! *Sherlock Holmes stem uit* Nou, dat is al een stuk makkelijker dan de 4 aankomsthallen van Schiphol

En ik zie jou nu trouwens met een grote zwarte plaksnor, een mannen hoed en zo'n beige potloodventer-jas, niet echt sexy voor een romantische aankomt

(Sorry, beelddenker.... Ik vind het echt te gek dat 'ie komt hoor, alvast heeeeel veel plezier! Ik hoop -uiteraard- op een vreselijk romantisch verhaal en ik ga je absoluut niet stalken op Eindhoven )

Haha moet je je voorstellen dat ie dan ook nog raar opkijkt (wat niet geheel onbegrijpelijk zou zijn als ik zo verschijn in Eindhoven).

Probeer dat nog maar es uit te leggen op een manier dat ie niet gelijk denkt: die meid is niet wijs!

Helemaal paranoide hahahaha
In dat geval zouden wij dus heel goed van pas komen, in roze viva-pakjes, met pompoms en spandoeken! Dat leidt een beetje af enzo
Jaaa jullie zijn dan écht de klapper hoor, denk dat ie dan helemaal met de eerste de beste vlucht rechtsomkeert maakt, jullie worden bedankt!
(<< Sherlock) (<< Mr. Zweed, zoekend)

(<< Snyggin, undercover)

(Sorry voor het roze konijn, ik kon geen lange jas + krant vinden )
OMG hahahaha

Bedankt voor de moeite Hanneke, ook namens de feestcommissie

Gewoon, een kleine impressie is met ctrl-c ctrl-v zo gedaan

Zó kan het dus ook, Mr. Zweed's aankomst
En trouwens: no way in hell dat ik hem dit ooit laat zien zo, denkt ie straks dat alle Nederlandse vrouwen 'n klap van de molenwiek hebben gehad hahaha
Niet? Nouja! Even inleiden lijkt me inderdaad verstandig (oh, en anders kan je altijd nog zeggen dat ik geen Nederlandse ben, wellicht scheelt dat? )
Ik moet er nog steeds om grinniken hiero haha...gek mens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven