Xander hellup! Safari doet raar

19-01-2011 18:31 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn iPad doet raar. Hij lust Viva niet meer via safari. Zodra ik Viva.nl ingetypt heeft wordt safari afgesloten. Via Google kan ik wel lezen maar niet inloggen. Wat gaat er mis?

(dit is via aaifoon, dat lijkt me duidelijk)
Ik ben niet Xander, maar ik heb precies hetzelfde probleem Suze! Als ik safari (niet op de ipad) open en naar viva ga dan houdt heel safari er mee op Denk dat het een kleine viva-bug is
Heb ik ook!!!

Ik dacht al dat 't aan mijn Apple lag! Ik heb geen idee wat er aan te doen valt... via Firefox kom ik er wel in.
Volgens mij is dit weer een viva-bug en geen probleem van Safari. In het bug-topic zijn er nl. meer mensen met dezelfde klacht.
Viva bug: ik heb het ook!!!!!!

Ik zit nu op Firefox.
Oh kijk. Een bug. Tuurlijk, wat anders? Maar ik begrijp dat Firefox een oplossing is? Kan ik dat ook op iPad zetten?
Ik heb het beestje ook, via firefox werkt de boel wel.
Hoi, riep iemand mij?

Vast een bug in de site van Viva...die crasht op safari.

Ligt dus niet aan je iPad of je browser Safari, aangezien je wel met Safari andere sites kan bezoeken.

Meld het even op het bugtopic Suze2hier!
Ik heb het ook....Heb geen Ipad, maar volgens google kun je wel firefox op je Ipad zetten. Succes.

Ik was trouwens serieus van plan mijn Mac weer weg te brengen omdat hij de laatste weken maar bleef crashen op safari. Ik hoop dat er een antwoord komt of het al langer aan de gang was, dan weet ik tenminste wat er met mijn mac was (niets dus, dan lag het aan viva)
Geen bug, op mijn iPhone en iPad doetie t wel...
quote:Madelievv schreef op 19 januari 2011 @ 18:43:

Geen bug, op mijn iPhone en iPad doetie t wel...Dan heb jij geluk! Ik denk WEL dat het een bug is...één of ander scriptje wat Safari laten crashen...
bij mij werkt het anders prima... aaifone en safari en viva
Hihi, nog even en Xander heeft zijn eigen catogorie op het forum!!
Xander Pijler
quote:Xander68 schreef op 19 januari 2011 @ 18:46:

[...]

Dan heb jij geluk! Ik denk WEL dat het een bug is...één of ander scriptje wat Safari laten crashen...

Ja ik ben op zondag geboren, zou dat 't zijn ?

Pff is er nog íets van t forum dat exact naar behoren werkt?
Ruk wel. Tot gisteren deed hij het gewoon. Firefox maar dan. Eerst uitzoeken hoe dat nou weer moet. Zal wel geen app zijn...
ga je op je iPad naar viva.nl of mobiel.viva.nl? Wil nogal eens verschil maken
quote:Mysty schreef op 19 januari 2011 @ 18:47:

Hihi, nog even en Xander heeft zijn eigen catogorie op het forum!!quote:yellowlove schreef op 19 januari 2011 @ 18:48:

Xander Pijler
quote:Madelievv schreef op 19 januari 2011 @ 18:48:

[...]

Ja ik ben op zondag geboren, zou dat 't zijn ?

Pff is er nog íets van t forum dat exact naar behoren werkt?NEE
quote:Xander68 schreef op 19 januari 2011 @ 18:58:

[...]

NEE Dat dacht ik inderdaad ook al te merken. Ik vraag me alleen af waarom er niemand is die ergens op reageert, iets fixt, of een teken van leven geeft. *probeert niet weer gefrustreerd te raken*
Ik fiks het wel met mijn magische toverstaf.

Ik heb er net mee gezwaaid in mijn woonkamer. Ik denk dat dat al meer is dan er achter de schermen gedaan is aan de problemen
quote:Madelievv schreef op 19 januari 2011 @ 19:04:

[...]

Dat dacht ik inderdaad ook al te merken. Ik vraag me alleen af waarom er niemand is die ergens op reageert, iets fixt, of een teken van leven geeft. *probeert niet weer gefrustreerd te raken*Ik zeg niks meer.....dat heeft geen zin, er druk over maken ook niet...levert alleen maar een hoge bloeddruk op en een hoop stress
Ik weet het ik weet het.

Ik zal even in de lotushouding; ooohhhmmmm!
Je moet niet naar viva.nl gaan, maar naar forum.viva.nl dan werkt safari wel gewoon (tenminste bij mij).

Viva.nl gaat naar de blogs en daar zit ergens een bug.
Heb nergens last van, met mijn iPad eigenlijk,

Maar ik laat Viva meestal open staan in mijn safari.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven