minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

vrijdag 21 januari 2011 om 11:26
ik doe de laatste weken al niet anders dan denken hoe moeilijk hij het heeft..het is de 3e x dat hij afzegt,heb hem al meer dan een maand, niet meer gezien.. hij heeft meerdere malen beloofd te bellen doet ie ook niet..stuurt mooie lieve smsjes en mails..maar ben er ff klaar mee..voor mij is het ook niet leuk geweest en ben meer dan begripvol geweest..ik ben er ook nog..hij heeft een kaakontsteking..hij kan er vast niets aan doen maar ben er klaar mee als een gewillige aanhankelijke puppy te zitten wachten tot hij me een botje toegooid..
Ik neem de touwtjes weer zelf in handen...
Ik neem de touwtjes weer zelf in handen...
vrijdag 21 januari 2011 om 11:37
@ stokstaartje: sucks! Touwtjes in eigen handen is goed plan. Weet hoe vervelend het is als je je ergens op verheugt, en het gaat last minute niet door.
@ stew: hij vond het lastig, dat ik een date gehad had. Vertelde dat hij moeite moest doen om niet te vragen hoe het afgelopen was, en deed dat uiteindelijk dus toch. Schattig wel. Hij begon er ergens zelf over, en toen heb ik hem maar ingekopt. Openheid voor alles, en hij mag ook gerust weten dat ik echt niet ga zitten wachten totdat hij eruit is met zijn getwijfel en gepieker. Maar heb hem ook gezegd dat ik me erg goed voel, dat ik graag bij hem ben, en dat dat lekker voelt. Herkende hij ook. Maar waar ik erg kan genieten van het hier en nu, maakt hij er in zijn hoofd meteen meer van (wat moet ik met bkstr? hoe plaats ik haar in mijn leven? wat nu als we een relatie aan gaan en het gaat mis? blijven we dan nog vrienden? Wil vriendschap niet kwijt... enz enz). Heb hem gezegd dat ik geen concreet antwoord van hem hoef op dit moment, en dat ik gewoon ga aangeven wat ik fijn vind, en dat ik van hem verwacht dat hij aan zal geven als ik te snel ga of teveel doe.
@ Mystic: dagje voor dagje, zo lang je maar in jezelf blijft geloven!
@ stew: hij vond het lastig, dat ik een date gehad had. Vertelde dat hij moeite moest doen om niet te vragen hoe het afgelopen was, en deed dat uiteindelijk dus toch. Schattig wel. Hij begon er ergens zelf over, en toen heb ik hem maar ingekopt. Openheid voor alles, en hij mag ook gerust weten dat ik echt niet ga zitten wachten totdat hij eruit is met zijn getwijfel en gepieker. Maar heb hem ook gezegd dat ik me erg goed voel, dat ik graag bij hem ben, en dat dat lekker voelt. Herkende hij ook. Maar waar ik erg kan genieten van het hier en nu, maakt hij er in zijn hoofd meteen meer van (wat moet ik met bkstr? hoe plaats ik haar in mijn leven? wat nu als we een relatie aan gaan en het gaat mis? blijven we dan nog vrienden? Wil vriendschap niet kwijt... enz enz). Heb hem gezegd dat ik geen concreet antwoord van hem hoef op dit moment, en dat ik gewoon ga aangeven wat ik fijn vind, en dat ik van hem verwacht dat hij aan zal geven als ik te snel ga of teveel doe.
@ Mystic: dagje voor dagje, zo lang je maar in jezelf blijft geloven!
vrijdag 21 januari 2011 om 11:38
stokstaart: ben het in zoverre met Honingbeer eens dat ik wel vind dat je niet perse iets van jezelf hoeft te laten horen, maar ik vind niet dat de reden moet zijn: 'dat hij dan vanzelf wel op hangende pootjes terug komt'. Dat vind ik een wat te afhankelijke houding; trek je eigen plan. 3x afzeggen is voor jou niet acceptabel: laat hem dat weten en ga wat anders doen. Probeer je dagen weer gewoon in te vullen, en kijk maar of hij nog wat wil, en of jíj dat op dat moment ook nog wel wilt!
vrijdag 21 januari 2011 om 11:48
@Netstokstaartje: denk dat dat idd beter is, als het te eenzijdig wordt gaat het niet werken. Ook al zijn er "geldige" redenen, waar jij geen invloed op hebt. Veel beloften en weinig daden haalt op een gegeven moment de leuke verwachting eraf, dan ontnuchter je en denk je: eerst zien en dan geloven. Ken het. Het kan alleen gaande gehouden worden als je elkaar ook regelmatig ziet, proeft, voelt..
Voelt beter als je je niet afhankelijk maakt van zijn beslissingen, zijn problemen, zijn issues, wat en wanneer hij het wil, maar zelf eea in eigen handen neemt/houdt.. Begrip en "meebuigen" is prima, maar moet geen aanpassen worden en teveel van 1 kant.
Voelt beter als je je niet afhankelijk maakt van zijn beslissingen, zijn problemen, zijn issues, wat en wanneer hij het wil, maar zelf eea in eigen handen neemt/houdt.. Begrip en "meebuigen" is prima, maar moet geen aanpassen worden en teveel van 1 kant.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
vrijdag 21 januari 2011 om 11:50
Stokstaartje,
3X afzeggen:( dat is meer dan balen.
Maar al dit speelt de afgelopen 2 weken anderhalf week?
Hij wil wel, misschien vandaar de lieve mailtjes?
Maar vanwege thuis, (dat is echt heel zwaar! wat zijn vrouw en hij door maken!) kan hij gewoon niet.
Het zou hem sieren als hij dat open en eerlijk met je besprak.
Ipv afspraken maken en die niet kunnen nakomen:(
Ik zou hem ook even met rust laten.
Niet omdat hij dan met hangende pootjes terug komt, (al is dat misschien wel zo...)
Maar om hem tijd te geven en jezelf! om alles Echt op een rijtje te zetten.
3X afzeggen:( dat is meer dan balen.
Maar al dit speelt de afgelopen 2 weken anderhalf week?
Hij wil wel, misschien vandaar de lieve mailtjes?
Maar vanwege thuis, (dat is echt heel zwaar! wat zijn vrouw en hij door maken!) kan hij gewoon niet.
Het zou hem sieren als hij dat open en eerlijk met je besprak.
Ipv afspraken maken en die niet kunnen nakomen:(
Ik zou hem ook even met rust laten.
Niet omdat hij dan met hangende pootjes terug komt, (al is dat misschien wel zo...)
Maar om hem tijd te geven en jezelf! om alles Echt op een rijtje te zetten.
vrijdag 21 januari 2011 om 12:13
vrijdag 21 januari 2011 om 12:23
@slang.. het zijn ook dingen geweest waar hij niet 123 wat aan kon doen.. iets met de kids.. vakantie.. druk op werk..relatiecrisis en nu kaak.. maar kan niet meer tegen die teleurstelling..
dus laat het maar ff los.. zoek geen contact meer.ga eerst ff lekker op vakantie en dan zie ik wel weer..
snap mezelf niet..deze uitwerking heeft een man nog nooit op me gehad.. ben altijd redelijk in control, daarom frustreert het me ook zo waarschijnlijk..
hij is de eerste waar ik gevoelens voor kreeg..
dus..weer openstaan voor nieuwe avonturen...nieuwe herinneringen...
weer tijd voor leuke dingen..veel beter voor mijn humeur...
@dutch: in sommige opzichten...
thanks to all
dus laat het maar ff los.. zoek geen contact meer.ga eerst ff lekker op vakantie en dan zie ik wel weer..
snap mezelf niet..deze uitwerking heeft een man nog nooit op me gehad.. ben altijd redelijk in control, daarom frustreert het me ook zo waarschijnlijk..
hij is de eerste waar ik gevoelens voor kreeg..
dus..weer openstaan voor nieuwe avonturen...nieuwe herinneringen...
weer tijd voor leuke dingen..veel beter voor mijn humeur...
@dutch: in sommige opzichten...
thanks to all
vrijdag 21 januari 2011 om 12:23
@ netstokstaart: wat vreselijk balen meis!!! had het je zo gegund om een goed gesprek met hem te hebben! En het zal vast allemaal niet goed uitkomen nu bij hem, maar het zou hem wel sieren toch op korte termijn met je te praten. Dan kun je het vast beter een plekje geven allemaal. Ik zou hem nu maar even laten als ik jou was. Als hij dan toch weer contact opneemt, kun je op dat moment voor jezelf de beslissing nemen of je daar nog behoefte aan hebt! Hele dikke knuffel voor jou!! Je hebt al zoveel aan je hoofd, niet in de laatste plaats de issues in je eigen relatie. Werk aan de winkel!! Zie dit ook als aanleiding om vooral aan jezelf te gaan denken, wat jij wilt en wat jij verlangt van iemand in een relatie! dat moet echt niet afhankelijk zijn van hem!!
vrijdag 21 januari 2011 om 13:52
@Slang: is dit niet juist waar we het laatst allemaal over hadden?
het nieuwe, verfrissende, spannende, prille en geile van een SV kan het idee geven dat je verliefd bent.
@Stokstaart: of ben je echt verliefd op hem en wil je jouw nr1 toch verlaten voor hem? Zelf gaf je aan dat áls je je nr1 verlaat je eerst even op jezelf wilt, toch?
het nieuwe, verfrissende, spannende, prille en geile van een SV kan het idee geven dat je verliefd bent.
@Stokstaart: of ben je echt verliefd op hem en wil je jouw nr1 toch verlaten voor hem? Zelf gaf je aan dat áls je je nr1 verlaat je eerst even op jezelf wilt, toch?