De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Of....zal ik nog even een bekertje meepakken?

Fijn bekertje Bieb

Splint, goed nieuws, zo even tussen de bedrijven door

Een schoon bed is inderdaad heerlijk om in te duiken

Tonks is weer uitgebeld voor vandaag, bij Olijf is de mist een bietje opgetrokken, Bengel post ook gezellig tussen het werken door en Its is naar de Makro. Jammer dat Itsman aan het kwakkelen is.

Ik heb operatie logeerkamer achter de rug: het oogt een stuk ruimer en we kunnen nu ook de sportapparatuur die daar staat weer beter gebruiken . De hele boel ook gesopt en zo maar een vers sopje maken voor de badkamer. Maar de inwendige mens had dringend aandacht nodig en en passant kan ik jullie meteen even bijpraten over mijn enerverende belevenissen van vandaag .
Hé, het Scherventapijt van Loes ken ik nog niet, ook gelijk even gereserveerd! Bieb, wat ik ook vaak doe is bijv. op Bol een boek opzoeken dat ik goed vond en dan kijken bij: 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' Zo kom je ook nog wel eens wat leuks tegen!

Zo, ik heb intussen boven gestofzuigd, kattenbak omgeschept, een Mount Everest aan schone was opgevouwen en de vuile was her en der verzameld. Nu nog ff koffie en dan dadelijk wasje(s) aanzetten.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh en TH, wat heerlijk van je nieuwe stage zeg, klinkt hartstikke goed, gefeliciteerd!!
quote:Olijfje_ schreef op 21 januari 2011 @ 14:56:

wat ik ook vaak doe is bijv. op Bol een boek opzoeken dat ik goed vond en dan kijken bij: 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' Zo kom je ook nog wel eens wat leuks tegen!.

het mooie is dat onze bieb dat ook doet als je bij een schrijver/boek kijkt.

"lezers van dit boek leenden ook..."

Met plaatjes van 3 verschillende boeken en vandaaruit kun je ook weer doorklikken enz.
Lekker poetserig zijn we hier allemaal

Ik heb ook boven nog een grote houten bak uitgezocht (veel weggegooid) met oude make-up en shampoo meuk.

Gelijk make-up laatje in het badmeubel maar een sopje.

En de houten bak (uit vorige huis) staat nu als sokkenbak voor MO in de kast.

Ik heb nog zo vreselijk veel zooi in de loods staan...word al bang als ik eraan denk.

Wie heeft er allemaal maat 38 of 39 van schoenen??
Ik niet Bieb! Of ik moet gaan hakken

Kaatje kijkt naar Elly en de Wiebelwagen en ik ben aan het poetsen en soppen hier. Zoals alle tetters die vrij zijn zo'n beetje?
Het Viva forum is papaja.
We zijn wel eendrachtig in dat poetswerk...ik werk ook een beetje vooruit omdat ik over een week ook weer testwerk ga doen en niet meer zo vaak thuis ben. Ik zal man waarschuwen dat hij ook weer eens moet bedenken waar de stofzuiger staat .

En nee, geen maat 38-39 hier, dan moet ik ook behoorlijk gaan hakken .

Op naar de badkamer!
grmff...en Olijf heeft weer kleinere voeten.

Aan wie moet ik al mijn laarzen dan slijten..

TH misschien een leuke speurtocht uitzetten voor man.

en dan als eindpunt de stofzuiger
Helaas, ik leef op kleine voet...maat 36.
Ik heb wel 39....

Geslaaaaaaaaaaaaagd!!!!!!

Bedankt hè voor t duimen, 't was net an maar dat boeit niet
Borrie!!!!!!!!!!

Maakt niet uit, net an...niemand die daar ooit nog naar vraagt! Geslaagd = geslaagd!! Joepieee!!
Ik had zo de bibbers dat ik 3 vragen óf vergat te drukken of niet meer kon verbeteren omdat ik ernaast zat dus die waren al sowieso fout..

Vre-se-lijk

Had echt zoiets van.. das vast niet geslaagd.. maar dus net wel!

(mocht 5 fouten)
Borrie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Super!!! Gefeliciteerd, ben zo blij voor jou.

Ik weet nog goed mijn drama met die grote ja/nee knoppen. "heb ik nu wel of niet gedrukt? Had ik nou ja of nee in gedrukt?" Brrrrrrrrrrr.

Maar je hebt het gedaan!
Optimist tot in de kist!
Over stoppen met werken gesproken...

Ja mijn salaris is toch echt wel een must. Twee kids in de beugels, kosten 350 per maand, mijn toettoetboingboing ook zoiets, dat is al de helft van mijn salaris. En als ik wat cursussen wil blijven doen kost dit ook nog eens een flinke duit.

Man en ik gaan dit weekend "praten" over opties en volgende week naar ome dok...

Bedankt allemaal voor het meedenken/voelen. Heb jullie input effe nodig. Zie dingen niet meer zo in het goede perspectief. Ben te moe om te analiseren.
Optimist tot in de kist!
Ik moet nu weer naar het werk.
Optimist tot in de kist!
Bleh, ik moet boodschappen doen. Nou ja, het is iig weer opgehouden met sneeuwen. Ff wachten tot de was klaar is, dan kan nr. 2 er gelijk achteraan.
Borrie

En het is net als met diploma's, niemand vraagt ooit nog naar je cijfers .

Fantje, sterkte op het werk en goed van het gesprek dit weekend

Bieb, dan laat ik die speurtocht ook meteen langs het poetsmateriaal lopen

Olijf, die boodschappen moet ik ook nog. En bedenken wat we eten vandaag en morgen en overmorgen...
Wat goed Borrie! Geslaagd, super. Wat zal je blij en opgelucht zijn zeg. En dat nét an... boejuh!

Ik ben voor vandaag klaar met schoonmaken en wassen. Heb alles opgevouwen en in de kast gelegd wat droog was. Nieuwe was hangt te drogen. Klaar.

Fran, is het eerder naar huis gaan nog gelukt?
Borrieee wat goeeed!

Zeg TH, was je blij met je wandelende kunstgebit?

Ik heb erg mn best gedaan op de lelijkste cadeautjes voor in je vissenkom.
Tonks, je weet dat je die cadeautjes ook weer kan verkopen . Maar mijn vissen vinden alles leuk, zolang ze maar eten krijgen. Het zijn net katten .
Sanoma is weer bezig met onderhoud? mobiel doet ie t nog!

Roque kotst net over mn net gedweilde vloer *grom* Slof kan ik je nog blij maken met een grote zwarte kater?

Komt altijd bij Kaatje in bed liggen dus de gewoonte van al je andere 30 katten neemt hij vast snel over
Borrie Gefeliciteerd!!

fantje hou vol!

Misschien dat je het na gesprek met man weer wat helderderder ziet.

(wel de meest gebruikte smileys hier he en )

ik moet me zo eens even omkleden,ga met vriendin uit eten en bijteuten
TH bij mij kan ik sommig lelijks alleen voor 0 verkopen hoor?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven