De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
vrijdag 21 januari 2011 om 14:33
Fijn bekertje Bieb
Splint, goed nieuws, zo even tussen de bedrijven door
Een schoon bed is inderdaad heerlijk om in te duiken
Tonks is weer uitgebeld voor vandaag, bij Olijf is de mist een bietje opgetrokken, Bengel post ook gezellig tussen het werken door en Its is naar de Makro. Jammer dat Itsman aan het kwakkelen is.
Ik heb operatie logeerkamer achter de rug: het oogt een stuk ruimer en we kunnen nu ook de sportapparatuur die daar staat weer beter gebruiken . De hele boel ook gesopt en zo maar een vers sopje maken voor de badkamer. Maar de inwendige mens had dringend aandacht nodig en en passant kan ik jullie meteen even bijpraten over mijn enerverende belevenissen van vandaag .
Splint, goed nieuws, zo even tussen de bedrijven door
Een schoon bed is inderdaad heerlijk om in te duiken
Tonks is weer uitgebeld voor vandaag, bij Olijf is de mist een bietje opgetrokken, Bengel post ook gezellig tussen het werken door en Its is naar de Makro. Jammer dat Itsman aan het kwakkelen is.
Ik heb operatie logeerkamer achter de rug: het oogt een stuk ruimer en we kunnen nu ook de sportapparatuur die daar staat weer beter gebruiken . De hele boel ook gesopt en zo maar een vers sopje maken voor de badkamer. Maar de inwendige mens had dringend aandacht nodig en en passant kan ik jullie meteen even bijpraten over mijn enerverende belevenissen van vandaag .
vrijdag 21 januari 2011 om 14:56
Hé, het Scherventapijt van Loes ken ik nog niet, ook gelijk even gereserveerd! Bieb, wat ik ook vaak doe is bijv. op Bol een boek opzoeken dat ik goed vond en dan kijken bij: 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' Zo kom je ook nog wel eens wat leuks tegen!
Zo, ik heb intussen boven gestofzuigd, kattenbak omgeschept, een Mount Everest aan schone was opgevouwen en de vuile was her en der verzameld. Nu nog ff koffie en dan dadelijk wasje(s) aanzetten.
Zo, ik heb intussen boven gestofzuigd, kattenbak omgeschept, een Mount Everest aan schone was opgevouwen en de vuile was her en der verzameld. Nu nog ff koffie en dan dadelijk wasje(s) aanzetten.
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 21 januari 2011 om 15:10
quote:Olijfje_ schreef op 21 januari 2011 @ 14:56:
wat ik ook vaak doe is bijv. op Bol een boek opzoeken dat ik goed vond en dan kijken bij: 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' Zo kom je ook nog wel eens wat leuks tegen!.
het mooie is dat onze bieb dat ook doet als je bij een schrijver/boek kijkt.
"lezers van dit boek leenden ook..."
Met plaatjes van 3 verschillende boeken en vandaaruit kun je ook weer doorklikken enz.
wat ik ook vaak doe is bijv. op Bol een boek opzoeken dat ik goed vond en dan kijken bij: 'liefhebbers van dit boek bestelden ook...' Zo kom je ook nog wel eens wat leuks tegen!.
het mooie is dat onze bieb dat ook doet als je bij een schrijver/boek kijkt.
"lezers van dit boek leenden ook..."
Met plaatjes van 3 verschillende boeken en vandaaruit kun je ook weer doorklikken enz.
vrijdag 21 januari 2011 om 15:13
Lekker poetserig zijn we hier allemaal
Ik heb ook boven nog een grote houten bak uitgezocht (veel weggegooid) met oude make-up en shampoo meuk.
Gelijk make-up laatje in het badmeubel maar een sopje.
En de houten bak (uit vorige huis) staat nu als sokkenbak voor MO in de kast.
Ik heb nog zo vreselijk veel zooi in de loods staan...word al bang als ik eraan denk.
Wie heeft er allemaal maat 38 of 39 van schoenen??
Ik heb ook boven nog een grote houten bak uitgezocht (veel weggegooid) met oude make-up en shampoo meuk.
Gelijk make-up laatje in het badmeubel maar een sopje.
En de houten bak (uit vorige huis) staat nu als sokkenbak voor MO in de kast.
Ik heb nog zo vreselijk veel zooi in de loods staan...word al bang als ik eraan denk.
Wie heeft er allemaal maat 38 of 39 van schoenen??
vrijdag 21 januari 2011 om 15:23
We zijn wel eendrachtig in dat poetswerk...ik werk ook een beetje vooruit omdat ik over een week ook weer testwerk ga doen en niet meer zo vaak thuis ben. Ik zal man waarschuwen dat hij ook weer eens moet bedenken waar de stofzuiger staat .
En nee, geen maat 38-39 hier, dan moet ik ook behoorlijk gaan hakken .
Op naar de badkamer!
En nee, geen maat 38-39 hier, dan moet ik ook behoorlijk gaan hakken .
Op naar de badkamer!
vrijdag 21 januari 2011 om 15:57
vrijdag 21 januari 2011 om 16:02
Over stoppen met werken gesproken...
Ja mijn salaris is toch echt wel een must. Twee kids in de beugels, kosten 350 per maand, mijn toettoetboingboing ook zoiets, dat is al de helft van mijn salaris. En als ik wat cursussen wil blijven doen kost dit ook nog eens een flinke duit.
Man en ik gaan dit weekend "praten" over opties en volgende week naar ome dok...
Bedankt allemaal voor het meedenken/voelen. Heb jullie input effe nodig. Zie dingen niet meer zo in het goede perspectief. Ben te moe om te analiseren.
Ja mijn salaris is toch echt wel een must. Twee kids in de beugels, kosten 350 per maand, mijn toettoetboingboing ook zoiets, dat is al de helft van mijn salaris. En als ik wat cursussen wil blijven doen kost dit ook nog eens een flinke duit.
Man en ik gaan dit weekend "praten" over opties en volgende week naar ome dok...
Bedankt allemaal voor het meedenken/voelen. Heb jullie input effe nodig. Zie dingen niet meer zo in het goede perspectief. Ben te moe om te analiseren.
Optimist tot in de kist!
vrijdag 21 januari 2011 om 16:24
Borrie
En het is net als met diploma's, niemand vraagt ooit nog naar je cijfers .
Fantje, sterkte op het werk en goed van het gesprek dit weekend
Bieb, dan laat ik die speurtocht ook meteen langs het poetsmateriaal lopen
Olijf, die boodschappen moet ik ook nog. En bedenken wat we eten vandaag en morgen en overmorgen...
En het is net als met diploma's, niemand vraagt ooit nog naar je cijfers .
Fantje, sterkte op het werk en goed van het gesprek dit weekend
Bieb, dan laat ik die speurtocht ook meteen langs het poetsmateriaal lopen
Olijf, die boodschappen moet ik ook nog. En bedenken wat we eten vandaag en morgen en overmorgen...
vrijdag 21 januari 2011 om 16:40
vrijdag 21 januari 2011 om 17:07