Mode & Beauty alle pijlers

Goede dagcreme

21-01-2011 21:12 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Ik ben fan van Collistar, wel een echt cosmetica merk, maar nog net niet de prijs van de echte dure merken.

Ruikt heerlijk en ik voel het ook echt aan mijn huid. Geloof dat een potje dagcreme een euro of 35 kost.

Zelf heb ik de hele lijn; scrub, make-up remover, oog make-up remover, tonic, dagcreme en nachtcreme.
La Roche-Posay en dan de Nutritic of de Hydreane.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Voor mij werkt clinique erg goed. Na reinigen tonic de turnaround en daarna pas een dagcreme: de superdefense.
Computer says nooooo
Ik zweer bij Olaz. Trekt snel in en voelt erg prettig aan.
Ik gebruik Garnier en dan de lijn pure A.

Heerlijke creme
Dag niet gelachen.....
Aldi dagcreme: superspul!
Aldi dagcreme: superspul!
Clinique!! Heerlijke cremes, wel zelf uitzoeken welke combinatie voor jou goed werkt (dus proefjes vragen en advies)
Ik heb een dagcreme van Lush, ze hebben er meerdere, moet je maar op de site kijken als je meer wilt weten.
Ik zou een hydraterend masker toepassen als goede oppepper.

Die van Kruidvat bevalt mij uitstekend en is nog goedkoop ook.

http://i54.tinypic.com/2v1x2qp.jpg
Ik ben erg tevreden over Clinique. Ik heb de dag- en de nachtcreme. Ook scrub ik een paar keer per week; daar pept je huid ook enorm van op.
La Roche Posay, te koop bij de apotheek. Goede prijs/kwaliteit. En de prijs valt echt reuze mee.
Aldi lichtgroene dagcreme. Deze is vorig jaar als beste getest door de consumentenbond. Aldi donkerblauw is voor de nacht. Allebei met Q10.

Heb je al eens gedacht om je gezicht eens te peelen en daarna een masker te geven?

Dit kan ook een enorme boost voor je huid zijn. Dit kan je eens per week doen.

De rest van je lijf kun je eens scrubben door gewoon zout met olijfolie te mengen, afspoelen en dan deppen.
Ik zweer ook bij collistar, maar volgens mij betaal ik er meer voor dan 35 euro. Ik dacht dat ik 54,95 betaalde, maar heb wel een hele geconcentreerde creme. Ook voor een vale huid door stress.
Oja, en een masker van lancaster 3 keer in de week. Hoeft maar 3 minuten in te werken. Knapt je huid echt van op.
Bij tijdelijke stress-reacties zou ik ook gaan voor een lekker voedend maskertje. Of een serum, maar daar ben ik niet zo in thuis.
Ik gebruik Vichy Aqualia, in de winter de dikkere variant en in de zomer de 'luchtige'.

Vanwege de prijs (vriendlief vindt het ook fijn spul dus het potje is snel op) ga ik nu de Aldi creme proberen, ik hoor er zoveel goede dingen over!

Hier toevallig dames met vochtarme huid die de Aldi-dagcreme smeren? Hoe bevalt dat?
Vichy! Die voor de doffe/ vale huid. Ik vind deze crème erg goed, het enige nadeel is de geur en smaak.
Evelise,

Jep ik ben dr zo een!EN ben weer terug bij Vichy.Ik vind de aldi creme helemaal niks voor mijn huid.Ik heb ook een vocht arme huid en had de hele tijd een trekkerig gevoel heb 5 lagen gesmeerd en nog hielp het niet.Daarbij vind ik de creme ook niet lekker ruiken en rook ik hem ook nog eens de hele dag!

Maar ja misschien werkt het wel bij jou!Ik zou het gewoon proberen de creme is wel lekker goedkoop.
Ik gebruik al een tijdje cure solutions 24 uurs creme en serum van Yves Rocher. Die is speciaal voor een vermoeide huid.

Ik ben er blij mee en heb het gevoel dat het iets doet voor de huid.
Let ook op de verpakking: een crème hoort niet in een doorzichtig potje te zitten, maar in een ondoorzichtige pompverpakking of tube waar je niet elke keer je vingers of spateltje in hoeft te steken. In een potje is de crème snel verontreinigd en zijn de ingrediënten niet stabiel. Daarbij minimaal SPF15 voor overdag. Ik gebruik zelf vaak iets van Paula Begoun. Goed en redelijk geprijsd.

Veel van de hier genoemde dure crèmes zijn slecht verpakt.
Ik zou eens een masker of serum proberen als je huid zo vermoeid is. Laat je adviseren bij een goede drogist.
Zelf heb ik een gemengde huid en ik gebruik in najaar/winter graag Q10 dag- en nachtcreme van Etos eigen merk met factor 15. In de zomer is een lichtere dagcreme voor mij genoeg, zoals Olaz fluid. Wel met factor 15.
Over het algemeen hebben de medewerk(st)ers bij een drogisterij de ballen verstand van de producten die ze verkopen en komen vooral aanzetten met de verkooppraatjes van de fabrikanten.

Je kunt beter zelf informatie en kennis verzamelen, dan weet je zekf wat je kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven