minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

vrijdag 21 januari 2011 om 22:19
**Mijn huwelijk is niet optimaal.
We zijn maatjes. Maar nog steeds is hij mijn nr1
En als er nu liefde voor een ander zou zijn... Nou sleep mij maar weg.
Dus minnaar kappen! Niet verliefd worden! En zeker geen spelletjes spelen met mijn hartje:-) (hij leest echt niet mee.)**
Dan snap ik dit deel uit je post niet, Slang!
Dus minnaar kappen! Niet verliefd worden! En zeker geen spelletjes spelen met mijn hartje:-) (hij leest echt niet mee.)**
Dan snap ik dit deel uit je post niet, Slang!

vrijdag 21 januari 2011 om 22:27
Nou Rooss, die dalen horen er denk k dan gewoon bij, want zonder die ook niet de hoge pieken!!
Dat sommigen zo weglopen voor gevoel, zoals misschien bij minnaar van slang.. Ergens snap ik het wel. Dat een enkeling het maar echt kan handelen. Misschien bij jou Rooss, omdat het mag en je nr1 op de hoogte is, maakt dat het gevoel wel acceptabel is.
Hoop echt voor jou Slang, dat hij niet ervoor wegloopt!!
Moet wel even glimlachen bij `loedertje´. Was mijn bijnaam van mijn ex minnaar!
Dat sommigen zo weglopen voor gevoel, zoals misschien bij minnaar van slang.. Ergens snap ik het wel. Dat een enkeling het maar echt kan handelen. Misschien bij jou Rooss, omdat het mag en je nr1 op de hoogte is, maakt dat het gevoel wel acceptabel is.
Hoop echt voor jou Slang, dat hij niet ervoor wegloopt!!
Moet wel even glimlachen bij `loedertje´. Was mijn bijnaam van mijn ex minnaar!

vrijdag 21 januari 2011 om 22:37
Abi, het feit dat het thuis allemaal out in the open gaat scheelt enorm. Ik moet er niet aan denken dat ik thuis niet kan praten over alle turbulentie die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Ik wil het kunnen vertellen als mijn minnaar lief is of juist niet. Als het goed met hem gaat of juist niet. Als hij een lul is omdat hij niks laat horen of juist een poepie omdat hij lief voor me is.
Ik kan niet goed snappen hoe illegale minnaars en ressen dat doen. Hoe zet je in godsnaam die grote glimlach op als je doodbloedt van binnen??
Ik kan niet goed snappen hoe illegale minnaars en ressen dat doen. Hoe zet je in godsnaam die grote glimlach op als je doodbloedt van binnen??
vrijdag 21 januari 2011 om 22:45
Ben het zo met je eens Rooss. Ik denk dat veel mensen het wel kunnen, of in ieder geval voor een bepaalde tijd. Zo´n smile opzetten, en net doen of er niks is, niks speelt.
Ik zou het ook niet kunnen. zou echt kapot gaan aan schuldgevoel! Is bij mij toch al zo sterk ontwikkeld. en mijn minnaar kon het ook niet, is wel gebleken.
Maar kan me niettemin dus wel voorstellen dat mensen het volhouden, een stiekeme liefde. Zeker als ze bij diegene iets vinden wat ze bij hun nr1 missen.
Ik zou het ook niet kunnen. zou echt kapot gaan aan schuldgevoel! Is bij mij toch al zo sterk ontwikkeld. en mijn minnaar kon het ook niet, is wel gebleken.
Maar kan me niettemin dus wel voorstellen dat mensen het volhouden, een stiekeme liefde. Zeker als ze bij diegene iets vinden wat ze bij hun nr1 missen.

vrijdag 21 januari 2011 om 22:49
O maar abi, dat snap ik ook heel goed hoor. Als er iemand is in je leven die jou zoveel energie geeft en waar je zo blij van wordt, dan heb je daar ook gewoon heel veel voor over. Dan neem je het voor lief dat je af en toe een smile op moet plakken als je je kut voelt en een poker face moet trekken als je juist in de gloria bent.
Misschien kan ik het ook, ik weet het niet. Ik weet wel dat het me heel veel energie zou kosten. En ik zou nooit meer met 2 benen in mijn gezin staan, altijd dat halve poot bij mijn geheime leven. Pfft, pittig allemaal eigenlijk.
Misschien kan ik het ook, ik weet het niet. Ik weet wel dat het me heel veel energie zou kosten. En ik zou nooit meer met 2 benen in mijn gezin staan, altijd dat halve poot bij mijn geheime leven. Pfft, pittig allemaal eigenlijk.
vrijdag 21 januari 2011 om 22:58
Dat wat je zegt over hoe je dan in je gezinsleven zou staan vind ik heel raak! Dat is precies hetgene waar ik moeite mee zou hebben! Maar ik veroordeel niemand, zal ook nooit zeggen dat ik zoiets nooit zou doen. Leven kan soms zo anders lopen dan gepland.. Had tot paar maanden geleden ook nooit kunnen denken iets te beginnen met een bezette man. Voelde me enorm schuldig naar zijn thuis. Maar eenmaal afgesproken, eerste zoen.. Word je toch mee gesleept in de heftigheid, de lust. En ik verschuil me nergens achter hoor, was een keuze van mij om ermee door te gaan en de schuldgevoelens te negeren, opzij te zetten. Maar bleek toch te moeilijk allemaal. Zowel voor mij als voor hem. Maar spijt heb ik niet, moet ik eerlijk bekennen. Toch heel mooie momenten gehad met een heel fijn persoon!
vrijdag 21 januari 2011 om 23:02
quote:Rooss4 schreef op 21 januari 2011 @ 22:19:
Dan snap ik dit deel uit je post niet, Slang!Precies Rooss. Ik vind jouw berichten vaak heel tegenstrijdig Slang. Je schrijft over de gevoelens van jouw minnaar maar ik denk dat jij misschien (onbewust) ook veel meer gevoelens voor hem hebt. Dat lees ik tussen al jouw regels door.
Dan snap ik dit deel uit je post niet, Slang!Precies Rooss. Ik vind jouw berichten vaak heel tegenstrijdig Slang. Je schrijft over de gevoelens van jouw minnaar maar ik denk dat jij misschien (onbewust) ook veel meer gevoelens voor hem hebt. Dat lees ik tussen al jouw regels door.

vrijdag 21 januari 2011 om 23:05
Precies Abi en zo zijn we eigenlijk nooit in de positie om te oordelen over wie dan ook. Je kan je vraagtekens hebben, je kan je mening vormen.. maar (ver) oordelen mag eigenlijk nooit, dat is jouw en mijn taak ook niet. Dat moet Petrus maar doen bij de hemelpoort
Ik vind het sterk dat je het hebt over keuzes en niet dat "het overkwam me" daar kan ik niks mee. Dingen komen op je pad.. en wat je ermee doet is aan jou!
Ik vind het sterk dat je het hebt over keuzes en niet dat "het overkwam me" daar kan ik niks mee. Dingen komen op je pad.. en wat je ermee doet is aan jou!
vrijdag 21 januari 2011 om 23:10
zaterdag 22 januari 2011 om 00:05
Toen ik voor het eerst met hem naar bed ging, mocht ik van hem niet verwachten dat we elkaar lang zouden zien.
Hij was jaloers, dominant en gesloten.
Maar door te praten, eerlijk en open, ik stelde mij kwetsbaar op, gaf ik hem het gevoel veilig bij mij te zijn. Hoe lullig hij ook zou doen, ik gaf hem mijn onvoorwaardelijke lust:-)
Hij is sindsdien super geweldig!
Maar nu voel ik dat hij het er wel moeilijk mee heeft.
Ik kan het niet uitleggen. Het is geen aanname, het is echt zo.
i can feel it.
Is het misschien daarom dat het lijkt alsof ik dezelfde gevoelens, als minnaar heb?
Als hij nu weg loopt voor zijn gevoel, waar blijf ik dan?
Dat moet hij dus niet doen!
Maar als hij speelt met mijn hart, flirt met verliefdheid, verlust, dan kan het zijn dat ik het moeilijk ga krijgen?
Het lijkt mij nu juist (bij tijd en wijle, ik ben er nog niet uit.)
geweldig.
De sex zoals we nu al beleven krijgt dan een extra dimensie.
Aan de andere kant... heeft het dat al niet? Onbewust...
De tegenstrijdigheid zit idd nu overal.
We zitten op een wipwap en kunnen 2 kanten op.
Om het nog spannender te maken: ik denk dat als hij mij zou vertellen dat hij mij niet meer zou willen zien? Dat ik dan niet eens bloed van binnen?
Ik heb het allang los gelaten, die tegenstrijdige gevoelens. Ik geniet gewoon.
We hebben ongelofelijke mega geile sex. Ik geniet. Hij geniet.
Ik heb soms vragen, en heb al heel snel geleerd deze in de eerste plaats aan minnaar te stellen.
Hij was jaloers, dominant en gesloten.
Maar door te praten, eerlijk en open, ik stelde mij kwetsbaar op, gaf ik hem het gevoel veilig bij mij te zijn. Hoe lullig hij ook zou doen, ik gaf hem mijn onvoorwaardelijke lust:-)
Hij is sindsdien super geweldig!
Maar nu voel ik dat hij het er wel moeilijk mee heeft.
Ik kan het niet uitleggen. Het is geen aanname, het is echt zo.
i can feel it.
Is het misschien daarom dat het lijkt alsof ik dezelfde gevoelens, als minnaar heb?
Als hij nu weg loopt voor zijn gevoel, waar blijf ik dan?
Dat moet hij dus niet doen!
Maar als hij speelt met mijn hart, flirt met verliefdheid, verlust, dan kan het zijn dat ik het moeilijk ga krijgen?
Het lijkt mij nu juist (bij tijd en wijle, ik ben er nog niet uit.)
geweldig.
De sex zoals we nu al beleven krijgt dan een extra dimensie.
Aan de andere kant... heeft het dat al niet? Onbewust...
De tegenstrijdigheid zit idd nu overal.
We zitten op een wipwap en kunnen 2 kanten op.
Om het nog spannender te maken: ik denk dat als hij mij zou vertellen dat hij mij niet meer zou willen zien? Dat ik dan niet eens bloed van binnen?
Ik heb het allang los gelaten, die tegenstrijdige gevoelens. Ik geniet gewoon.
We hebben ongelofelijke mega geile sex. Ik geniet. Hij geniet.
Ik heb soms vragen, en heb al heel snel geleerd deze in de eerste plaats aan minnaar te stellen.
zaterdag 22 januari 2011 om 08:23
Abi en rooss,
Ik ben zo'n illegale minnares. Maar dit is mijn eerste affaire, en ik heb nog geen ervaring met thuis de schijn op houden als je van binnen kapot gaat.
Ben ook benieuwd naar de reacties van anderen!
Abi,
Ik las gisterenavond je verhaal terug, al wat je hebt meegemaakt sinds je hier post.
Wat een fijne, verstandige en lieve minnaar had jij.
Nu is hij een goede vriend!
Tel je zegeningen.
Ik ben zo'n illegale minnares. Maar dit is mijn eerste affaire, en ik heb nog geen ervaring met thuis de schijn op houden als je van binnen kapot gaat.
Ben ook benieuwd naar de reacties van anderen!
Abi,
Ik las gisterenavond je verhaal terug, al wat je hebt meegemaakt sinds je hier post.
Wat een fijne, verstandige en lieve minnaar had jij.
Nu is hij een goede vriend!
Tel je zegeningen.
zaterdag 22 januari 2011 om 08:32
Slang, waarom denken over al die dingen die niet spelen als je zo geniet? Het lijkt me dat als je na moet denken over je gevoel, het er niet is. Dit lijkt me bijna een klassiek geval van elkaar meeslepen als hij het wel uit zou spreken. Je hebt al vaker geschreven dat je het niet erg vindt als hij ermee wil stoppen. Dus dan hoef je ook geen angst te hebben dat het thuisfront het zal merken.
Ik heb daar helaas wel ervaring mee, en dat was verdomd moeilijk. Vooral als mijn jongste steeds vroeg waarom ik zo verdrietig keek.
Ik heb daar helaas wel ervaring mee, en dat was verdomd moeilijk. Vooral als mijn jongste steeds vroeg waarom ik zo verdrietig keek.
zaterdag 22 januari 2011 om 09:48
stewardess, eerder schreef ik dat ik alles wel kan scheiden. Maar dat ik gewoon weg weet dat hij dat nu even niet kan.
Dat ik alle zeilen bij zal moeten zetten om ervoor te zorgen dat hij zich niet gaat sluiten voor mij.
Dit doe ik door hem te laten merken dat ik niet bang ben voor gevoelens. (ben ik wel geweest. Maar meer omdat ik aan mijn relatie met nr1 dacht.)
En dat zoals we nu alles kunnen bespreken, ook dat bespreekbaar is.
En idd ik kan mij niet meelaten slepen in zijn emoties. Hij ook niet in die van mij.
Maar als hij er voor wegloopt, zich gaat sluiten:( Dan sta ik wel mooi in mijn uppie.
Daar heb ik geen zin in.
Samen spelen, samen delen.
Nu heb ik geen andere issues. Het gaat heerlijk.
Maar dat is hard werken! Blijven praten, vrijen, knuffelen en niet te vergeten onze sleutel woorden open en eerlijk zijn.
Ik heb geen angst om thuis de schijn te moeten ophouden als ik zou bloeden van binnen! Ik was net zo nieuwsgierig als rooss en abi.
Merkte, behalve je zoontje, jou man niets?
Hoe ging je daarmee om? Wat gaf je als verklaring voor je verdriet?
@bkster
Dat was op de posts van abi en rooss.
Ging over dat hoe je als illegale minnares de schijn kunt ophouden als je bloed van binnen.
Dat ik alle zeilen bij zal moeten zetten om ervoor te zorgen dat hij zich niet gaat sluiten voor mij.
Dit doe ik door hem te laten merken dat ik niet bang ben voor gevoelens. (ben ik wel geweest. Maar meer omdat ik aan mijn relatie met nr1 dacht.)
En dat zoals we nu alles kunnen bespreken, ook dat bespreekbaar is.
En idd ik kan mij niet meelaten slepen in zijn emoties. Hij ook niet in die van mij.
Maar als hij er voor wegloopt, zich gaat sluiten:( Dan sta ik wel mooi in mijn uppie.
Daar heb ik geen zin in.
Samen spelen, samen delen.
Nu heb ik geen andere issues. Het gaat heerlijk.
Maar dat is hard werken! Blijven praten, vrijen, knuffelen en niet te vergeten onze sleutel woorden open en eerlijk zijn.
Ik heb geen angst om thuis de schijn te moeten ophouden als ik zou bloeden van binnen! Ik was net zo nieuwsgierig als rooss en abi.
Merkte, behalve je zoontje, jou man niets?
Hoe ging je daarmee om? Wat gaf je als verklaring voor je verdriet?
@bkster
Dat was op de posts van abi en rooss.
Ging over dat hoe je als illegale minnares de schijn kunt ophouden als je bloed van binnen.
zaterdag 22 januari 2011 om 16:05
Slang: ik begrijp je ongeveer, denk ik. Waar je voor op moet passen is, denk ik (2x 'denk ik in 2 zinnen, kom op bkstr!), dat je niet gaat denken dat jij verantwoordelijk bent voor zijn gevoelens, of voor zijn (gebrek aan) uitingen van emoties. Daar moet jij toch eigenlijk niet hard voor hoeven werken? Jij hoeft toch niet 'alle zeilen bij te zetten' voor hem? Ik denk (3x! het moet niet gekker worden) dat het enige wat je kunt doen is naar jezelf blijven kijken, en zodoende je eigen grenzen bewaken. Welke mate van geslotenheid vind jij nog acceptabel voor een sv in dit geval, en in hoeverre heb jij openheid nodig? Als hij die openheid niet voldoende kan bieden, matcht het simpelweg niet bij jou.
het klinkt misschien wat simplistisch, maar feitelijk is dat het ook. Je bent niet zijn nr1, noch is hij de jouwe. Jullie hebben seks, wellicht is er gevoel, maar als hij daarover niet kan / wil praten, dan is dat zijn goed recht. That's te whole package; take it or leave it.
Je hebt geen nr-relatie samen; daarin ben je het m.i. (ik durf al geen 'denk ik' meer te schrijven) verplicht hierover met elkaar te praten, en móet je soms samen alle zeilen bijzetten, maar toch niet bij een sv?
het klinkt misschien wat simplistisch, maar feitelijk is dat het ook. Je bent niet zijn nr1, noch is hij de jouwe. Jullie hebben seks, wellicht is er gevoel, maar als hij daarover niet kan / wil praten, dan is dat zijn goed recht. That's te whole package; take it or leave it.
Je hebt geen nr-relatie samen; daarin ben je het m.i. (ik durf al geen 'denk ik' meer te schrijven) verplicht hierover met elkaar te praten, en móet je soms samen alle zeilen bijzetten, maar toch niet bij een sv?
zaterdag 22 januari 2011 om 17:02
Hey bkster,
Ik begrijp wat je bedoeld. Maar ik vind dat ik in elke relatie, ook die met een vriendin bijv., soms meer mag geven en dan ook als het mijn tijd is, meer mag ontvangen. 50/50 is het nooit helemaal. Je raakt elkaar in het leven aan.
Doe dat dan vanuit het goede.
Het is niet zwaar. Ik krijg er altijd veel voor terug.
Zoals mezelf eerst kwetsbaar opstellen zodat ik hem de ruimte gaf, en hij kon zeggen dat hij een lompe lul was.
Ik begrijp wat je bedoeld. Maar ik vind dat ik in elke relatie, ook die met een vriendin bijv., soms meer mag geven en dan ook als het mijn tijd is, meer mag ontvangen. 50/50 is het nooit helemaal. Je raakt elkaar in het leven aan.
Doe dat dan vanuit het goede.
Het is niet zwaar. Ik krijg er altijd veel voor terug.
Zoals mezelf eerst kwetsbaar opstellen zodat ik hem de ruimte gaf, en hij kon zeggen dat hij een lompe lul was.
zaterdag 22 januari 2011 om 17:16
zaterdag 22 januari 2011 om 18:32
klopt slang, ben ik met je eens. Ik heb het dan ook niet over evenredig moeten geven en nemen, maar eerder zaken in perspectief kunnen blijven zien. Uit ervaring weet ik dat het soms trekken aan een dood paard is, des te meer omdat het geen 'volwaardige' relatie is waar je aan werkt. Je kunt maar tot op bepaalde hoogte wat van de ander verwachten...
zaterdag 22 januari 2011 om 20:56
stewardess,
Iets wezenlijks, de nature van een minnaar willen veranderen, is aangeven dat hij niet goed genoeg voor mij is.
Dat zou niet getuigen van respect.
Maar aangeven, opkomen voor mijn eigen behoeften is ook belangrijk.
Een balans vinden is the key word.
Bkster,
En wat er wel verwacht mag worden, daar heb ik recht op.
Dit is mijn eerste affaire, moet nog een hoop leren:-) ik denk dat gezond verstand ook zal helpen:-)
Geen mind spelletjes, geen manipulatie, geen aantrekken/afstoten (al denk ik dat mannen dat soms juist wel willen;p al was het dat ze weer kunnen jagen!) en al alle andere spelletjes:(
Iets wezenlijks, de nature van een minnaar willen veranderen, is aangeven dat hij niet goed genoeg voor mij is.
Dat zou niet getuigen van respect.
Maar aangeven, opkomen voor mijn eigen behoeften is ook belangrijk.
Een balans vinden is the key word.
Bkster,
En wat er wel verwacht mag worden, daar heb ik recht op.
Dit is mijn eerste affaire, moet nog een hoop leren:-) ik denk dat gezond verstand ook zal helpen:-)
Geen mind spelletjes, geen manipulatie, geen aantrekken/afstoten (al denk ik dat mannen dat soms juist wel willen;p al was het dat ze weer kunnen jagen!) en al alle andere spelletjes:(
zaterdag 22 januari 2011 om 21:25
Lieve slang, ik begrijp je echt wel hoor meis!! Het valt ook allemaal niet mee en is ook allemaal harstikke complex!! En inderdaad, een eerste minnaar...pfff meis, we hebben geloof ik nog heel wat te leren!! Belangrijkste is om heel erg dicht bij bij jezelf te blijven!! ik wens je alle moois slang!! dikke kus voor jou!