Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
oohhwww wat heerlijk dat jullie weer in de 1e persoon gaan praten
Whahahaha Miranda01 = grappig

(moet er wel even aan wennen )
Peas on earth!
[quote]Xander68 schreef op 22 december 2007 @ 13:24:

[...]

.....
?
Peas on earth!
!
Prinses gaat van schrik bijna weer in de derde persoon praten

Maar 'k snap het even niet...

Anyway... vogeltjes zijn blij met pindanetjes in de bomen, die ik vanochtend met gevaar voor eigen leven op wankel-laddertje-in-de-sneeuw heb opgehangen. Nu even de stad in
Peas on earth!
quote:Miranda01 schreef op 22 december 2007 @ 13:30:

oohhwww wat heerlijk dat jullie weer in de 1e persoon gaan praten Kan me wel voorstellen, want ik was het méér dan zat eigenlijk....(maar gaf het niet toe..... )
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 december 2007 @ 13:52:

Prinses gaat van schrik bijna weer in de derde persoon praten

Maar 'k snap het even niet...

Anyway... vogeltjes zijn blij met pindanetjes in de bomen, die ik vanochtend met gevaar voor eigen leven op wankel-laddertje-in-de-sneeuw heb opgehangen. Nu even de stad in

Je kan gewoon weer in 1e persoon hoor Prinses....al is het ff wennen

Levensgevaarlijke capriolen haal jij uit zeg....maar wel heel lief van je om je leven te wagen voor die vogeltjes Werderom een pluspunt...
Xan is ff auto ophalen....
bedoel je dat jij ff de auto gaat ophalen?
Whahahahaha

Miranda is heelll alert!

Ik ben nu ook weggg... kwam collegaatje persoonlijk kerstkaartje afleveren en dus even theedrinken. Vogels zijn inderdaad blij met mij en vinden dit ook pluspunt, maar PrinsessenKat is Diep Verontwaardigd en zit nu al bijna een uur miauwend voor 't raam boos naar vogels EN naar mij te kijken...

Euh... bij de weg... wellicht was vogeltjesactie iets minder levensbedreigend dan geschetst en valt Grote Positieve Eigenschap (vogels helpen) ietwat in 't water door Grote Negatieve Eigenschap (af en toe een heelllll klein beetje overdrijven)
Peas on earth!
Hoi!

Pop meldt zich, want ik heb vakantieeeeee!! Heerlijk heerlijk! Ik voel me ook ineens helemaal vrij en blij, ondanks de hoeveelheid alcohol die ik gisteren ingenomen heb.

Miran, leuk dat hij leuk smst. Ik wissel altijd eerst msnadres uit, en dan blijf je weer zo lang ouwehoeren. Maar mn collega wilde smeuige sappige verhalen na de kerst, dus ik heb een missie: daten!

Prinses, niet zo eerlijk doen. Als Xan je een held vindt omdat je op die degelijke stevige ladder bent gaan staan, waarvan je maar 1 tree nodig had dan moet je hem dat gevoel niet afnemen.

Dat wereldorgasmedag ben ik volledig doorheen geslapen, maarrrr wel met een leuke kerel in mn bed! Oh joy, ik ben helemaal kinderlijk blij! Gisteren kwam er een leuke jongeman de kroeg inlopen en ik herkende hem meteen van RP.Ik had ook al wat berichtjes met hem uitgewisseld. Ik heb me met trillende knietjes voorgesteld, vond mezelf heel heldhaftig en hij bleek superleuk te zijn. Hij heeft me op de fiets naar huis gebracht, door de witte straten (kijk Prinses, ik overdrijf ook ietsjepietsje) maar toen ik vanochtend wakker werd, was ie weg! Nergens een briefje oid. Maar toen ik mn mail opende zag ik dat ik van hem een berichtje had op RP, dat ie niet kon slapen omdat ik zo snurkte

Ik heb hem een leuk berichtje, met mn telnr erbij gestuurd.

Oh, hij is cute!!

Dit is echt een goed begin van de vakantie!!!

Oh, en waar kan ik dat vreemdgaande BN'rs topic nou vinden??
quote:Miranda01 schreef op 22 december 2007 @ 14:52:

bedoel je dat jij ff de auto gaat ophalen?

Hahahaha!.....IK was de auto aan het halen ja.....ff wennen heurrr!

Maar auto staat weer netjes voor de deur, maar ging vooraf aan ruiten krabben met... jawel, een cdhoesje (wat een armoe zeg....).

Ga vandaag toch even een nieuwe krabber kopen, anti-vries ruitenvloeistof én ruitontdooier.....gewoon een winterpakketje voor de auto dus.

Ook weer weg! Boodschappen doen....

En vond Prinses de kaart leuk die hij IK stuurde?

Jouw kaart was ergggg grappig
quote:pop1980 schreef op 22 december 2007 @ 15:10:

Hoi!

Pop meldt zich, want ik heb vakantieeeeee!! Heerlijk heerlijk! Ik voel me ook ineens helemaal vrij en blij, ondanks de hoeveelheid alcohol die ik gisteren ingenomen heb.

Miran, leuk dat hij leuk smst. Ik wissel altijd eerst msnadres uit, en dan blijf je weer zo lang ouwehoeren. Maar mn collega wilde smeuige sappige verhalen na de kerst, dus ik heb een missie: daten!

Prinses, niet zo eerlijk doen. Als Xan je een held vindt omdat je op die degelijke stevige ladder bent gaan staan, waarvan je maar 1 tree nodig had dan moet je hem dat gevoel niet afnemen.

Dat wereldorgasmedag ben ik volledig doorheen geslapen, maarrrr wel met een leuke kerel in mn bed! Oh joy, ik ben helemaal kinderlijk blij! Gisteren kwam er een leuke jongeman de kroeg inlopen en ik herkende hem meteen van RP.Ik had ook al wat berichtjes met hem uitgewisseld. Ik heb me met trillende knietjes voorgesteld, vond mezelf heel heldhaftig en hij bleek superleuk te zijn. Hij heeft me op de fiets naar huis gebracht, door de witte straten (kijk Prinses, ik overdrijf ook ietsjepietsje) maar toen ik vanochtend wakker werd, was ie weg! Nergens een briefje oid. Maar toen ik mn mail opende zag ik dat ik van hem een berichtje had op RP, dat ie niet kon slapen omdat ik zo snurkte

Ik heb hem een leuk berichtje, met mn telnr erbij gestuurd.

Oh, hij is cute!!

Dit is echt een goed begin van de vakantie!!!

Oh, en waar kan ik dat vreemdgaande BN'rs topic nou vinden??

Hey Pop, leuk begin van je vakantie zeg! Leuke RPkerel in je bed, jammer dat je dan toch alleen wakker werd! Met andere woorden: Even aan de slag met je probleempje

En nu ben ik toch écht ff weg....
Even heel snel niet meer verkouden zijn, dat moet toch wel werken!
Lijkt me wel.....als je verkoudenheid daarmee te maken heeft is het probleem opgelost
Vleer is wakkerrrrrrrrrrrr

NIet errug goed geslapen , was paar keer wakker , maar ja niets aan te doen.

T word alweer donker.. Lijk wel een mol zo
Pop: hahahaha hij is weggegaan omdat je snurkte hahaha
MIran : leuk dat je weer wat van je RPman hebt gehoord.. Geeft weer ff wat rust..

Hier is t allemaal rustig wat mannen betreft, kreeg wel een mail van Man1 die op curacao zit. Was leuk mailtje maar werd er beetje jaloers van. Lekker warm weer daar , zon zee strand.

Naja ff volhouden tis hier ook zoooo weeer zomer..

Jammer dat ik geen mail heb gekregen van de stal waar ex paard staat.

Naja zullen t wel druk hebben misschien zo voor de feestdagen
Ben ik weer.

Dankjewel voor leuke kaart Xan . Vond 'm erg passend, vooral qua vogels

Is RP-man echt weggegaan vanwege snurken?! Noujaaaa.... (en stiekum ook ). Gelukkig maar dat snurken verkoudheidsgerelateerd lijkt te zijn, dan is het probleem vast snel opgelost en kunnen Pop en AntiSnurkMan dus snel weer deten.

Om er zeker van te zijn dat ik 2007 geheel single beeindig, heb ik voor de zekerheid rekening gehouden met laatste kerstboodschapjes bij de turkse winkel: knoflook, knoflookworst, knoflookolijven
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 22-12-2007 17:11
Reden: Uit enthousiasme overdosis smilies, maar das irritant
% gewijzigd
Peas on earth!
Vleer weer nachtdienst vanacht?
Peas on earth!
Wow, weer een paar pagina's!

Wat een actie! Prinses en Xan weer een stapje verder! Prinses, ben jij nu ineens een beetje opstandig aan het worden en heb je daardoor knoflook-spul in huis gehaald? Of is dit de play-hard-to-get-koers jegens Xan?

Zow Pop! Jij een man je bed uitgejaagd door te snurken Sorry, ik moet er even om lachen! Vooral omdat het waarschijnlijk door een verkoudheidje komt. Haha! Meestal zijn de vrouwen het slachtoffer. Heb er zelf laatst met exdate ook ontzettend last van gehad. Helaas was het bij hem geen verkoudheidje maar structureel probleem... Wel zwak dat hij direct vertrekt. Maareh Pop, heb je echt niet gemerkt dat hij vertrok dan?

Nou t lijkt wel of ik de enige ben die nog geen man heeft geregeld voor de feestdagen. Miran heeft RP-man, Pop heeft RP-man, HM heeft LJ, Vleer heeft haar mannen-harem Man3 en MrD, Prinses heeft Xan. Hmmm ik doe toch iets fout geloof ik. En die exenla laat ik toch maar eventjes dicht.

Mijn antibiotica begint volgens mij al wel een beetje te werken, alhoewel ik nog wel buikpijn heb en misselijk ben. Ben de hele dag aan het thee drinken en doe rustig aan. Vanavond wil ik namelijk heel graag wel eventjes in de kroeg om de hoek een appelsapje drinken. Alcohol komt er waarschijnlijk weer sneller uit dan het er in gaat. Ik voel me toch een beetje afgesloten van de buitenwereld, dus misschien is het wel goed om er eventjes uit te gaan. Ik zal me warm aankleden en voor de verandering toch maar wat foundation en blush opdoen (anders ben ik toch wat bleekjes), dan moet ik het wel een uurtje aankunnen. Ik ben al niet zo'n type om ziek binnen te zitten. En dat kwakkelen ben ik helemaal zat. Ik moet echt mensen om me heen hebben.
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 22-12-2007 17:31
Reden: Sun kreeg op de kop van Vleer
% gewijzigd
Jeps Prinsesje.. nog 2 nachten te gaan.. Hopelijk weer zo rustig als afgelopen nacht. Was erg relaxed namelijk. NIet hoeven vliegen en rennen om overal te gelijk te kunnen zijn.

Was wel iemand boos op mij vannacht , maar goed bewoonster is dementerend en was om 3uur al wakker , ze moest op haar manier de kinderen naar school brengen , eten voor der man klaarmaken...ik zei toen nouw dat kan ie zelf wel hoor !!! kreeg als reactie nee ik ben zijn vrouw ik hoor voor hem te zorgen hij moet geld verdienen.

Ben maar niet begonnen over hoe geemanicipeerd we tegenwoord zijn , maar dame uiteindelijk maar weer in bed gekregen met de mededeling dat de kinderen ook nog sliepen en het nog midden in de nacht was. Dat ik wel even bij de kinderen hun *beddestee* (jawel beddestee) ging kijken of ze nog lekker sliepen.
Vleer heeft geen harem.
quote:Vleermuis28 schreef op 22 december 2007 @ 17:29:

Vleer heeft geen harem.Zo beter Vleer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven