Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 22 december 2007 om 17:33
Geen dank Prinses....heb er inderdaad over nagedacht
Geen vent in je huis te horen met al die knoflookartikelen.....whahaha!, ik blijf uit je buurt...
Boodschappen gedaan, 't was al een aardig gekkenhuis bij ons in het winkelcentrum...maandag de rest maar kopen.
Vleer: Kan toch even lekker zijn? Stilte op het mannenfront?
Geen vent in je huis te horen met al die knoflookartikelen.....whahaha!, ik blijf uit je buurt...
Boodschappen gedaan, 't was al een aardig gekkenhuis bij ons in het winkelcentrum...maandag de rest maar kopen.
Vleer: Kan toch even lekker zijn? Stilte op het mannenfront?
zaterdag 22 december 2007 om 17:34
Sun heeft opdracht van Sunmamma gekregen om iets lekkers te bedenken voor bij het gourmetten na GROTE KRITIEK van Sun op standaard pannenkoekjes enzovoort.
Eigenlijk heeft Sun het ook wel gehad met de viennetta-ijstaart die altijd als toetje wordt geserveerd. Sun wil iets revolutionairs! Maar het moet ook niet té revolutionair zijn, want straks schrikt Sunfamilie en durven ze het niet te eten.
Eigenlijk heeft Sun het ook wel gehad met de viennetta-ijstaart die altijd als toetje wordt geserveerd. Sun wil iets revolutionairs! Maar het moet ook niet té revolutionair zijn, want straks schrikt Sunfamilie en durven ze het niet te eten.
zaterdag 22 december 2007 om 17:36
Vleertje, waar werk jij eigenlijk precies? Ik bedoel: verzorgingstehuis? verpleeghuis? (is toch verschillend?).
Ik heb altijd wel veel bewondering voor mensen die met oudere mensen werken, waarvan je weet dat ze gauw gaan overlijden (verpleeghuis bijvoorbeeld). Ik liep tijdens m'n opleiding samen met een studiegenote een paar weken stage in een verpleeghuis en organiseerde daar muziekmiddagen (jaja, muzikale prinses). Met kerst hadden we een berggggg kerstliedjes ingestudeerd (en allemaal van die 'langs het tuinpad van m'n vader', 'op een mooie pinksterdag', enzovoorts). Uiteindelijk hebben we een uur lang ZES keer 'de herdertjes lagen bij nachte' gespeeld, omdat we aan het einde van het liedje dan aan de oudjes vroegen: 'kent u NOG een kerstliedje', en zij in koor riepen: 'de herdertjes lagen bij nachte'!! (En eentje het aan het einde durfde te wagen om te zeggen: mevrouw prinses, u hebt helemaal niet 'de herdertjes lagen bij nachte' gespeeld!
Het is grappig, viel me op dat mensen die daar werken en dan ook vooral gewoon om lachen (niet met nare bedoelingen), maar ik vond het zelf toch ook erg deprimerend allemaal...
Ik heb altijd wel veel bewondering voor mensen die met oudere mensen werken, waarvan je weet dat ze gauw gaan overlijden (verpleeghuis bijvoorbeeld). Ik liep tijdens m'n opleiding samen met een studiegenote een paar weken stage in een verpleeghuis en organiseerde daar muziekmiddagen (jaja, muzikale prinses). Met kerst hadden we een berggggg kerstliedjes ingestudeerd (en allemaal van die 'langs het tuinpad van m'n vader', 'op een mooie pinksterdag', enzovoorts). Uiteindelijk hebben we een uur lang ZES keer 'de herdertjes lagen bij nachte' gespeeld, omdat we aan het einde van het liedje dan aan de oudjes vroegen: 'kent u NOG een kerstliedje', en zij in koor riepen: 'de herdertjes lagen bij nachte'!! (En eentje het aan het einde durfde te wagen om te zeggen: mevrouw prinses, u hebt helemaal niet 'de herdertjes lagen bij nachte' gespeeld!
Het is grappig, viel me op dat mensen die daar werken en dan ook vooral gewoon om lachen (niet met nare bedoelingen), maar ik vond het zelf toch ook erg deprimerend allemaal...
Peas on earth!
zaterdag 22 december 2007 om 17:39
Heeft t heerlijk rustig op t mannenfront.. Endas best lekker niet nadenken over smsjes die niet komen of wel komen. Niet hoeven analyseren wat een man nou bedoeld.. Vleer is helemaal in der sas met haar boek .. De ideale vrouw is een bitch ...
(mannen zijn idd jagers Miran, Hoe meer wij vrouwen laten zien/merken dat we NIET geinteresseerd zijn hoe harder ze voor ons vrouwen lopen)
Vleer geniet vooral van zichzelf , kan zo heerlijk naar mijzelf kijken en genieten wanneer ik in mijn grijze joggingsbroekkie wandel , dikke trui aan , mamas gebreide gekleurde sokken eronder..Ik moet dan echt grinniken om mezelf .
(mannen zijn idd jagers Miran, Hoe meer wij vrouwen laten zien/merken dat we NIET geinteresseerd zijn hoe harder ze voor ons vrouwen lopen)
Vleer geniet vooral van zichzelf , kan zo heerlijk naar mijzelf kijken en genieten wanneer ik in mijn grijze joggingsbroekkie wandel , dikke trui aan , mamas gebreide gekleurde sokken eronder..Ik moet dan echt grinniken om mezelf .
zaterdag 22 december 2007 om 17:40
quote:sunshineforever schreef op 22 december 2007 @ 17:22:
Wat een actie! Prinses en Xan weer een stapje verder! Prinses, ben jij nu ineens een beetje opstandig aan het worden en heb je daardoor knoflook-spul in huis gehaald? Of is dit de play-hard-to-get-koers jegens Xan?
Ik blijf uit de buurt, dus actie van Prinses om knoflookzooi in huis te halen heeft NU al effect
Nou t lijkt wel of ik de enige ben die nog geen man heeft geregeld voor de feestdagen.Prinses heeft Xan. Hmmm ik doe toch iets fout geloof ik. Niet té snel je conclusies trekken Sun....Prinses heeft Xan MIJ (nog ) niet, en vice versa. Prinses maakt gelijk een mooie actie om Xan MIJ buiten de deur te houden met haar knoflook.....
Wat een actie! Prinses en Xan weer een stapje verder! Prinses, ben jij nu ineens een beetje opstandig aan het worden en heb je daardoor knoflook-spul in huis gehaald? Of is dit de play-hard-to-get-koers jegens Xan?
Ik blijf uit de buurt, dus actie van Prinses om knoflookzooi in huis te halen heeft NU al effect
Nou t lijkt wel of ik de enige ben die nog geen man heeft geregeld voor de feestdagen.Prinses heeft Xan. Hmmm ik doe toch iets fout geloof ik. Niet té snel je conclusies trekken Sun....Prinses heeft Xan MIJ (nog ) niet, en vice versa. Prinses maakt gelijk een mooie actie om Xan MIJ buiten de deur te houden met haar knoflook.....
zaterdag 22 december 2007 om 17:44
Prinses.. ik werk in een soort van combi .. verzorgingshuis met verpleeghuisplaatsen. Ik werk overdag en savonds in de aanleunwoningen (mensen huren via woningbouw t appartement maar krijgen zorg van t verzorgingshuis) S'nachts werk ik overal < verpleeg/ verzorgingshuis, aanleunwoning en verstandelijk gehandicapten(isgebouw die aan ons huis vast zit overdag en savonds hebben we niets met elkaar te maken maar snachts doen we de controles daar).. S'nachts zijn we ook maar met zn 2en.. Werk nu met een collega die weer voor t eerst nachtdiensten draait nadat er een insluiper/inbreker binnen was geweest aantal maanden geleden in haar nachtdienst en zij oog in oog met die gene heeft gestaan. Voor haar is t best wel eng (heb t zelf aantal jaren geleden meegemaakt en sindsdien zijnde nachtdiensten wel iets enger geworden, elk geluid dat ik hoor joelt de adrenaline door mijn lichaam)
zaterdag 22 december 2007 om 17:49
Kan me voorstellen dat dat eng is Vleer... brrr... alle geluiden zullen dubbel zo eng klinken. Stoere en verantwoordelijke baan hoor, leuk!
Pfff... ik moet knoflookboodschappen opruimen, hier bijlezen, berichtjes plaatsen en mailtje schrijven... dat lukt niet tegelijk, grrrrmpffff...
(en jawel... het lukt PRIMA... niet meer in derde persoon praten
Pfff... ik moet knoflookboodschappen opruimen, hier bijlezen, berichtjes plaatsen en mailtje schrijven... dat lukt niet tegelijk, grrrrmpffff...
(en jawel... het lukt PRIMA... niet meer in derde persoon praten
Peas on earth!
zaterdag 22 december 2007 om 17:51
En knoflookboodschapjes hoeft door niemand op zichzelf betrokken te worden . Prinsesse-ouders wonen in dorpje en zijn dol op turkse olijven en turkse knoflookworst (en das dan ook alles turks wat ze leuk vinden, want ouders zijn ook wel klaar met ex hehe), die ze daar niet kunnen krijgen. Heb nu dus zo ongeveer alles ingeslagen voor kerst
Moeder smst net: heb jij ook scrabble?
Dat belooft een ouderwetsche familieachtige kerst te worden
(ouders zijn vast vergeten hoe fanatiek hun dochter wordt met spelletjes en koste wat kost wil winnen )
Moeder smst net: heb jij ook scrabble?
Dat belooft een ouderwetsche familieachtige kerst te worden
(ouders zijn vast vergeten hoe fanatiek hun dochter wordt met spelletjes en koste wat kost wil winnen )
Peas on earth!
zaterdag 22 december 2007 om 17:53
zaterdag 22 december 2007 om 18:05
zaterdag 22 december 2007 om 18:11
zaterdag 22 december 2007 om 18:17
zaterdag 22 december 2007 om 18:18
En jaaaaa... Vleer EN prinses willen wel liedjes zingen, want zijn DOL op liedjes zingen! Prinses speelt onder andere gitaar en kan dus muzikale begeleiding op zich nemen. Vleer kan dan het koor leiden. Hebben we alleen nog iemand nodig om het muziekrepetoire op te stellen en de boekingen te regelen!
(en prinses vindt dat in geval van gespreksonderwerp De Pimp WEL in de derde persoon gepraat mag worden, maar belooft plechtig daarbuiten NIET meer in de derde persoon te praten )
(en prinses vindt dat in geval van gespreksonderwerp De Pimp WEL in de derde persoon gepraat mag worden, maar belooft plechtig daarbuiten NIET meer in de derde persoon te praten )
Peas on earth!