Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ja hoor. Nog steeds gesnurk...

Ik ga nog een stukje lezen en dan naar bed. Heb over gewerkt vandaag en daar word ik altijd zo suffig van!

Fijn dat het wel goed voelde Its. Nu dus even wachten op de uitslagen. Ik hoop dat ze gewoon een beetje chaggie waren en dat het niks over de inhoud van je borsten zegt!
Sommige zeggen nu eenmaal niets Its. Misschien mogen ze het niet. Maar ze mogen het van mij ook best zeggen. Is beter dan die onzekerheid. Maar ik denk zomaar, dat als er bij jou echo iets was, ze vandaag gebeld zouden hebben.
Twee keer.
Ja Zoembie dan plas je gewoon de scherven uit de pot, alle stenen in een klap weg.....

Wie snurkt daar dan? ik wil geen gesnurk hoor dat moet ik al elke nacht verdragen he.................

Its stom dat ze niks zeiden, normaal mogen ze ook niks zeggen en ik denk ook dat dat niks betekent hoor meis.
Helemaal rozig van een dagje sauna (spontane actie die me heel goed is bevallen) wens ik jullie allemaal, met Bo en Léo in het bijzonder, een goede nacht toe. Slaap lekker!

Nou gelukkeling, dan hoorde ik die snurk blijkbaar ;) ik heb er doorheen geslapen. Maar ik hoornu toch nog wat geloof ik. Hoop dat het nog een paar uur aanhoudt!
Goedemorgen dames

Iedereen lekker geslapen? Buiten het gesnurk

Bo, hoe voel je je vandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo slaap je nog? Ik hoop het!
O dát gesnurk, ja dat mag! laat nog maar even duren hoor....Ik wist niet dat ze zo snurkte hihi

Vanmiddag ga ik invallen voor een collega die een groot feest heeft, dus ik ga werken, wat het weer betreft mis ik niks, dus dat zit wel goed.

Lieve Bo, ik hoop dat je een beetje mens bent als je wakker wordt, al zal de chemo er nu wel weer inhakken. Ik denk aan je en geef je een stevige knuffel van hier uit.
Itsme ik heb redelijk geslapen.

Ik hoop dat Bo nog lekker op een oor ligt.

Mocht het een beetje stinken op het forum dan ben ik dat want ik heb me niet kunnen wassen.

Er is een waterleiding gesprongen in de straat. Ben ik blij dat ik gisteravond ben wezen douchen.

Ga zo even naar de buurvrouw, ze heeft haar kat gisteren laten inslapen. Ik was mee en ben er bij gebleven tot het beestje was overleden, ze kon dit zelf niet aan.
Goedemorgen!

Heb heel veel geslapen en blijf vandaag ook maar heel rustig thuis.

Ik voel de chemo best namelijk en ik ben gewoon oververmoeid. daar komt het op neer, vrees ik.

Ro is nog steeds erg stilletjes en in zichzelf gekeerd maar ik heb even de energie niet om er iets aan te doen nu.

Its, niet teveel zorgen hoor, over die echo.

Ik denk serieus dat als er iets te zien was geweest, je allang was teruggebeld (tenminste, zo ging dat bij mij).

Zoeb, liefste pechvogel die er is, dat je nu maar een keer evenveel geluk mag hebben als je nu pech hebt steeds!

Jouw arme lichaam moet ook het één na het ander verdragen hè.
Je hoéft ook niets te doen aan Ro's verdriet, dat moet zijn tijd hebben, daar kun jij niks aan veranderen. Je hebt zo veel gedaan als menselijk mogelijk was, neem je rust zodat je straks wel weer aanstekelijk vrolijk en optimistisch kan zijn (zoals we je allemaal kennen) als hij er ook weer voor open staat, daar hebben jullie beiden meer aan.
dikke voor jou, Bo! En natuurlijk ook voor Ro en verder iedereen die hem kan gebruiken.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ik ben met dat arme lichaam met de fiets boodschappen gaan doen. Lekker op mijn gemak. Ging goed en het is een stuk goedkoper.

Lieverd doe rustig aan dit weekend. Zodat je eindelijk eens wat rust krijgt.

Rare mannen hè dat ze zich zo opsluiten in hun verdriet. Moeilijk ook.

Dikke
Bo rust maar goed uit, kunnen jullie niet samen even slapen?
Goed gedaan Zoebie, heb je nog geroepen ''kijk eens zonder handen, kijk eens zonder tanden'' ?

Nee zonder dollen, hartstikke goed dat je dat kunt! van stilzitten word je ook iebel........ dus morgen ga je ook weer wat werken, ben je daar wel blij mee?

Meepie zonder water bah, je hebt gelukkig nog gedouched, dat is een gelukje, ik zou het ook niet fijn vinden om zonder douche mijn dag te beginnen.

Hebben jullie een pedicure? ik mis iets geloof ik, mijn nagels knip ik altijd zelf en een lakje erop doe ik ook. Als je diabeet bent kun je het via het ziekenfonds vergoed krijgen, moet ik daar toch eens achteraan gaan? Het lijkt me namelijk helemaal niet fijn als een vreemde aan je voeten peutert.
quote:gelukkeling schreef op 22 januari 2011 @ 15:47:

Hebben jullie een pedicure? ik mis iets geloof ik, mijn nagels knip ik altijd zelf en een lakje erop doe ik ook. Als je diabeet bent kun je het via het ziekenfonds vergoed krijgen, moet ik daar toch eens achteraan gaan? Het lijkt me namelijk helemaal niet fijn als een vreemde aan je voeten peutert.

Dat dacht ik eerst ook. Ben toch maar eens gegaan (ingegroeide teennagel). En het is best lekker en het doet geen zeer. Wel goed kijken of de pedicure diabetici mag behandelen. Niet iedereen mag dat.

Ik kreeg een lekkere voetmassage en pakking, kopje koffie er bij. Koste me 20 euro. Ik ga binnenkort voor de tweede keer. Ik knip mijn nagels niet meer zelf tot de nagel 'uitgegroeid' is.
Ik ga al lang naar een pedicure. Dat dacht ik ook. Dat gefriemel aan mijn voeten. Ik heb een kalknagel en bij de pedicure wordt die weer mooi. Mag er geen medicijnen meer voor gebruiken omdat het slecht is voor je lever. Ik heb al zoveel van die kuren gehad. Dus er is niets aan te doen.
Goed zo Bo, lekker rustig aan. Vervelend dat je geen hoogte van ro kunt krijgen. maar het is wel waar: als jij straks weer wat waard bent, heeft hij er ook meer aan. Ik hoop dat je door dit weekend lekker opknapt!

Gelukkeling, ik heb heel veel eelt en vind dat echt niet mooi. Bovendien kreeg ik er door het hardlopen ook nog blaren onder en dat was gewoon lastig. Bij de huisarts werd een likdoorn op mijn teen geconstateerd en toen was ik het zat. Die likdoorn bleek uiteindelijk een wrat te zijn waar de pedicure niks aan mag doen, maar waar ze wel prima truukjes voor heeft, dus ik ben sowieso wel heel gelukkig.dat gewriemel vind ik als ik net ga zitten nog steeds een beetje raar, maar ik vind mijn voeten gewoon veel mooier zo. Lak enzo, dat doet de mijne niet...
Zo, de hele middag genikst; net lekker gekookt en ik denk vanavond lekker in bed met een boek en een kop thee.

Gelukkeling, een pedicure is hartstikke fijn! Ik vond het tenminste heerlijk :-)

Ro is vandaag iets opener, dat vind ik wel fijn. We komen er wel, maar ik merk echt dat ik e-nor-me behoefte aan rust heb.

Ik ga morgen precies hetzelfde niksdagje inplannen! Dan kom ik ook fysiek weer een beetje bij, want ik heb toch weer chemo gehad natuurlijk.
Lekker zo'n niksdagje. Merk je dus wel dat je het nodig had. En ook fijn dat Ro wat opener is. Morgen weer zo'n dagje.

Ligt er nog sneeuw bij jullie? Dat het hier maar weg blijft. Anders ben ik weer aan huis gebonden en dat is niks voor mij.

Moet je volgende week weer chemo?

Slaap lekker voor straks.
You go, Bo! Doe waarvan je denkt dat het goed voor je is, of waar je zin in hebt. Wat fijn dat je weer wat meer in contact bent met Ro.

Sjurman is vandaag niet helemaal fit, wordt daar ietwat sjache van. Iets met sop en gaarkoken... Hij staat nu in de keuken mosselen klaar te maken. Ikzelf merk dat de hectiek op het werk van de afgelopen weken wat sporen gaat nalaten. Cliënt in crisis... letterlijk meebewegen met wat zich aandient en soms letterlijk klappen opvangen. Dit moet niet te lang neer duren! Dagje sauna gister was erg lekker. Werd nog spontaan op mn wang gezoend door iemand die zijn bril niet op had en dacht dat uk iemand anders was: tsja, valt te proberen, toch? Goeie smoes wel
Slim geprobeerd Sjur, zo komt hij dus aan zijn dosis gratis liefde

ik heb eens gehoord (weet niet meer waar) dat er een man steeds vrouwen van achteren om bij de borsten greep en dan heel verschrikt zei, oooooooooh sorry wat erg! ik dacht dat u heel iemand anders was, vreselijk ik schaam me dood.

Zo kon hij een hele hoop vrouwen bevoelen.

Deze vind ik ook altijd erg sterk

Bo goed gedaan! lekker niks doen en morgen weer, net zo lang doorgaan tot je zelf weer zin hebt om leuke dingen te doen, je bent heel ver over je grenzen gegaan de laatste dagen
Er ligt hier inderdaad weer sneeuw, maar het is maar heel weinig.

Het is erg koud aan het worden weer, ze voorspellen -8 voor maandag *brrrrr*

Ik moet inderdaad volgende week weer chemo Zoeb, en de week daarop ook (4 weken achter elkaar, één week rust).

Sjur, als je zo moe bent is een dagje sauna inderdaad heerlijk :-) En die mosselen klinken ook niet slecht!

Gelukkeling, wat erg van zo'n kerel! Ergens moet ik er wel om lachen, maar het is en blijft toch een vies mannetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven