uitgerekend juni 2011

03-10-2010 20:33 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er nog meer uitgerekend in juni 2011 en heeft er zin om mee te schrijven?

Als alles goed gaat krijgen wij rond 1 juni ons 2e kindje.

NaamLeeftijdUitgerekende datum/geboren opOpmerkingenEn het wordt!!!!!!dolfijntje2814-02-2011 1e kindje Jasmijn*Annali4015-02-2011 4e kindje Abel Valentijn*pluis3329-05-2011 4-3 gyn 2e kindje?dos3303-06-2011 1e kindjemeisjeEllebelle344-6-2011 2e kindje verrassingNakur3007-06-2011 1e kindjejongetjeBokito2812-06-2011 3e kindjeverrassingLuna2712-06-2011 2e kindjejongetjeSaartje3113-06-2011 1e kindje verrassingColtje3114-06-2011 1e kindje verrassingbello 3017-06-2011 1e kindjemeisjeDionne2819-06-2011 1e kindjeverrassingSosofie2819-06-2011 3e kindje VERLOF! jongenFrenkie2324-06-2011 1e kindje verrassingBeatle3125-06-2011 1e kindje jongenRaarmaarwaar3325-6-2011 1e kindjejongetjezespri3126-06-2011 1e kindje 29-3 vkmeisjeBrechtje3327-06-2011 1e kindje meisjeBlaumeertje3203-07-2011 jongen

18-12 de tabel bijgewerkt. Mocht je eruit zijn gehaald en wil je graag terug, druk je gegevens vetgedrukt en je bent zo weer terug.
Alles was goed, blij! We wilden idd weten wat het wordt, dus dat weten we nu ;). Nu nog 4.5 maand proberen niks te zeggen!
aaaaaah, ga je het ons niet vertellen????
Nope, anders schend ik nu al de afspraak met mijn lief! Hoop dat ik het vol kan houden - mijn lief is er beter in dan ik....
Coltje, zo hadden wij dat ook bij de eerste: van mij mocht de hele wereld het weten, van manlief niet. Ik heb prima mijn mond kunnen houden.

Bij de tweede (en deze keer bij de derde) mocht iedereen het weten....

Ik ga nog even een muurtje witten, fijn weekend allemaal!
@Coltje, goed nieuws! Wat fijn! Was mooi he die echo? Grappig, je schrijft dat je bruinrood haar hebt, ik heb roodblond haar. Inmiddels is er niet veel rood meer aan maar dat hou ik vooral zelf stug vol. Ben wel echt geboren met rood haar. Men noemt het ook wel strawberryblond/goudblond. Ben benieuwd of we elkaar gaan zien maandag!

Over het oudewijven gevoel. Dat heb ik helaas ook en ik vind het maar niks. Ik kan er maar moeilijk aan toe geven. Maar zou eigenlijk wel moeten want als ik eerlijk ben is mijn buik en baarmoeder echt gevoelig...En ik ben echt af en toe zo moe en daardoor chagrijnig of emotioneel. Gelukkig ben ik daarnaast nog steeds ook heel gezellig en vrolijk. Dus eigenlijk valt het best mee met mij
Hallo allemaal,

Coltje wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Hoe was het om het kindje weer terug te zien? Over geslacht: wij willen het ook wel weten maar niemand vertellen. Maar heb besloten het hier op het forum wel te zeggen, omdat ik jullie toch niet persoonlijk ken, aan wie zouden jullie het door moeten vertellen? Bovendien kan ik dan tenminste bij iemand mijn ei kwijt en heb ik denk ik minder de neiging het aan anderen te gaan vertellen.

Over geslacht gesproken: Beatle, ik was op een verjaardag vanmiddag waar Sylvia ook was. Die zei dat jij ook zwanger was. (Ik zo: goh echt? ) Ze vroeg of ik het wilde weten van geslacht dus ik vertel hetzelfde als hierboven. Zegt ze: ooh nou Beatle weet het ook maar wil het niet zeggen maar op een echofoto (ik weet niet waar ze die gezien heeft) is niets te zien dus het lijkt wel een meisje.... Ooooh ik heb niets gezegd maar moest natuurlijk wel direct aan het forum denken haha! Tja zo zie je maar weer, toch een klein wereldje. Maar goed, van mij weet niemand dat jij hier ook op het forum zit dus zolang dat goed gaat kunnen we hier wel mooi ons ei kwijt

Vanmiddag schoenen gekocht. Tja, zo ongeveer de enige aankoop die langer dan een half jaar meegaat haha! Ben dr wel blij mee.
Hoi allemaal,

het was fijn om te horen dat alles oke is. Echoscopiste was heel kundig. Ging me wel wat snel om eerlijk te zijn, we stonden met 25 min weer buiten. Had het wel leuk gevonden om na de constatering nog even genietend te kunnen kijken. Noemen van het geslacht ging tussen neus en lippen door - lief zei ook 'daar ben je zo lang mee bezig, en dan hoor je het zo even tussendoor'. Plussen en minnen dus. Maar belangrijkste: kind is in orde! Geslacht wil ook ik - niet alleen lief - geheim houden. Vanavond verjaardag van mijn pa gehad - er werd flink geraden! Ongeschonden door gekomen! Slaap lekker!
@ Nakur: wat grappig dat jij Sylvia tegen bent gekomen.

De echofoto die ze bedoelt is met 12 weken volgens mij (staat op mijn hyves en facebook). Dus niet echt iets op te zien.

Enne, mijn omgeving mag het best weten, maar vind het leuker om dit persoonlijk te vertellen ipv via hyves/facebook/mail.

Dus vandaar dat nog maar weinig vrienden het weten :D

Ouders en broers weten het al wel.

Gisteren heerlijk geshopt, leuke kleertjes bij V&D gekocht met Nijntje erop. Was allemaal redelijk geprijst, dus kon het niet laten :D

Ik begin al een behoorlijke collectie baby-spullen te krijgen!

Vind het super leuk!

Wel knap als jullie het geheim weten te houden (en coltje ook).

Het leuke is nu wel (van vertellen) dat je van mensen al spullen krijgt. Zo heb ik van de buurvrouw al een zak met kleding gekregen. Van een vriending leuk speelgoed.

En kan ik nu leuk foto's delen van mijn ideeen voor de babykamer.

Enne Nakur: van mij zal niemand iets horen :D
hahahah, zeg ik hierboven dat ik het niet via hyves wil vertellen, doe ik het toch.

Kon het niet laten om het zojuist bestelde wiegje te showen met de mededeling dat het wiegje was voor beatleman in wording!

Eens kijken hoe snel de hint wordt opgepakt!
Hoi!

Baby voelen; ik voel hem steeds vaker. In het begin was het alleen 's avonds en op 1 plek, nu op verschillende plekken en op alle momenten van de dag. Dat is zo bijzonder. Ben je aan het kletsen met iemand, en dan voel je het ineens. Dan wordt ik helemaal warm van binnen, want ik ben de enige die dat voelt en weet op dat moment. Voelt heel intiem met de baby.

Ben inderdaad ook heel nieuwsgierig hoe het voelt over 10 - en - 20 weken....pffff.....zal wel niet meer zo lekker kriebelen als nu!

Bevallen: zoals het nu lijkt; lekker thuis. Het geeft mij rust het idee dat je op het moment dat je bezig bent nog anders kunt beslissen. Hoe ik me voel, zo gaan we het doen. I'm the boss!

Fijn coltje een goeie echo, dat alles goed is met de kleine!

Jammer dat je het geslacht niet verteld, maar respect hoor daarvoor! Ben benieuwd of je ook moeilijke momenten gaat krijgen, dat je je verspreekt ofzo.

Ouwewijvengevoel; heel herkenbaar! Kan gewoon qua energie simpelweg niet zoveel aan als voor de zwangerschap. Gister feestje gehad, en hang tegen het einde van de avond half in de bank. Gelukkig weet iedereen waarom en maakt dat niet uit!

Uiteindelijk is het me nog gelukt om me te verzetten en lag ik er pas om 3u in. Niet te vaak doen, gaap............

Feestje was ter gelegenheid van de verjaardagen van belloman+dochter....en ik kreeg bijna van iedereen ook cadeautjes..voor de baby! Heb echt ineens veel spulletjes nu,

leuk! Belloman ook leuke dingen gekregen voor beeb.

Begint er steeds meer op te lijken!

En inderdaad handig Beatle, dat iedereen het weet. Kreeg gister van vrienden een tas met positiekleding, mooi ook!

Ze hebben er al twee, dus mag er mee doen wat ik wil

Fijne zondag.

Lfs bello
Haha Beatle, grappig van dat wiegje. Ik zit niet op jouw hyves, vandaar ook echofoto gemist (maar no problem). Vind het fijn dat je je mond wilt houden over ons babygeslacht want het zou jammer zijn wanneer het via via het circuit in komt.

Morgen echo, vind het wel erg spannend, wou dat ik het gehad had. Verhaal Annali speelt me toch parten. En ik hoop daarnaast dat het kindje niet zijn benen stijf tegen elkaar aan houdt! Krijg je ook foto's mee trouwens?

Coltje, knap dat het je is gelukt niets te zeggen! Verspreek je je niet snel in de hij of zij variant? Ik heb bedacht (nu moet het nog gaan werken) dat wij het nu over hij hebben en het daar ook op houden, ongeacht of het een m/v is. 'het' is ook zo onzijdig toch?

Bello, leuk dat je de baby vaker voelt! Vanmorgen had man hand op buik en toen leek het net alsof er een aardverschuiving in buik plaatsvond (omdraaiend kind ofzo?) en man kon dat ook voelen! Ik blij, hij nogal teleurgesteld, net of dat het dan 'maar' was. Tja, dr komt natuurlijk geen miniklopje van: halooo pap hier ben ik! Haha, had hij teveel verwacht.

Vanmorgen ook wezen hardlopen en ging wonderwel eigenlijk best goed! Heb het heeeeel rustig aan gedaan, 20 min weggeweest over een stukje waar ik normaal 15 min over loop en met de buik ging het goed. Merkte wel mindere conditie maar ach, zwanger en 3 mnd niet gelopen is niet een hele goede combi. Maar daar kan aan gewerkt worden! Het was zo lekker weer even te lopen! Nu wel trekkerige spieren haha, ik ben niets meer gewend!
@ nakur: my lips are sealed (ze hadden geen smiley met een rits) en succes morgen!
@ Nakur, ja je krijgt foto's mee! In Grunn in ieder geval wel!
@ Bello ben benieuwd hoe mensen gaan reageren!

@ Nakur: onze werktitel is Ukkie. Of "het (kindje)"

Veel succes en plezier morgen!

@ Saartje - het rood is er bij mij ook alweer voor een groot deel uit hoor, maar dat heb je met verf ;). Tot morgen?!

Net de huisartsenpost gebeld - ruzie gemaakt met mijn hond. Nu heb ik wel een tetanusshotje gehad, maar of Ukkie daarvan mee profiteert?! Gelukkig wel, gaven ze daar aan. Even in de gaten houden en blijven ontsmetten is het devies....
He, getver, Coltje! Ben je gebeten door je eigen hond! Wat raar, naar en vervelend! Wat voor hond hebben jullie?

Wij hebben een ultrazoete labrador, zo'n ademend vloerkleed, weet je wel. Rustige sukkel. Ik kan me niet voorstellen dat ze me zou bijten. Zou ook niet zo goed weten of ze dan zou mogen blijven, met het oog op de kinderen...

Over voelen: ik heb gisteren voor het eerst weer eens de baby gevoeld, na 5 dagen stilte. Ik begon me echt, echt zorgen te maken, twijfelde al of ik de vk ging bellen, maar gelukkig, gisteravond wat gekriebel en gedraai. As we speak nog een paar trappen, dus ik ben weer gerustgesteld.

Verder vermaak ik me met een vervelende griep die hier heerst. De combi zieke kinderen en werkende ouders is niet leuk. Gelukkig heeft mijn man zo'n flexibele werkgever, maar ik word er echt gek van... ik wil zelf voor ze zorgen als ze ziek zijn!

Nog een dag of tien, dan hebben we de echo. Vind het spannend, maar ik kijk er ook naar uit....

Hebben jullie zaken als verlof en dagen werken na je verlof al geregeld? Ik ga half maart al met verlof, omdat ik in het onderwijs werk krijg ik zes weken zomervakantie als vakantiedagen, die neem ik voor mijn verlof op. De eerste week van september, bij de start van het schooljaar, ga ik weer aan het werk. Ik werk volgend jaar twee dagen en man vier, dus we hebben maar voor 1 dag oppas nodig. Als het lukt met haar werk gaat mijn zusje oppassen... Na een jaar kan uk dan naar het kdv.

Hoe staat het met de namen bij iedereen? Hier vinden we tot nu toe Babet en Mats het leukst. Manlief begint een beetje te wennen aan Mats, vooral omdat iedereen die de naam hoort heel enthousiast is en zegt: dat past echt bij jullie twee....Ben benieuwd. Onze mannen hebben tijdens de zwangerschap ook een tijdje andere namen gehad. (eerst overtuigd van Maarten, toen van Hugo en uiteindelijk werd het *** de Strandjutter, snappen jullie het nog?)

Werkze deze week!
@ Sofie: wij hebben een tweedehands ruwhaar teckel - en dat tweedehandse heeft toch wel wat gevolgen. Ben dol op t beest hoor (hij ligt nu in de "foetushouding" in zijn mandje ), maar soms is hij erg lastig. Zeker nu hij steeds meer terrein aan het verliezen is - i.v.m. de toekomstige kleine zijn we opnieuw weer van alles aan het toepassen om zijn gedrag in te kaderen (en dat gaat goed).

Maar vanmiddag in de auto was hij erg fel en haalde hij uit. Nu had ik hem stevig in zijn nekvel, dus dat heeft de schade kunnen beperken. Mij imponeert ie er niet meer mee. Nu moet ik wel zeggen dat ie bijna nooit (meer...) bijt, dus er is al vooruitgang. En hij is gelukkig niet vals. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. Zou sowieso hond en kind nooit alleen laten..

Wat ga jij er op tijd uit zeg! Heeft ook wel wat. Ik ga hopelijk 4 weken vantevoren. In september wil ik nog een week of drie vakantie opnemen. Ik werk nu 32 uur (op papier ;)) en dat blijf ik doen, lief neemt ouderschapsverlof. Heerlijk, dat was geen enkel punt van discussie - wij doen het echt samen... met wat hulp van buitenaf.

Maandag gaat ukkie naar mijn schoonmoeder, di-vrij in de morgen naar de opvang, in de middag met mij of mijn lief.

Fijn dat je je kleine weer gevoeld hebt! Kan me voorstellen dat je na 5 dagen wat ongerust wordt. Ik pak 's avonds de doptone, lekker luisteren en meestal wordt ukkie dan ook wakker en gaat dan schoppen . Ga ik zo ook doen!
Sosofie, gelukkig dat je de baby weer gevoeld heb, kan me voorstellen dat je je ongerust aan het maken was.

Coltje: het kindje, is ook een mooie benaming voor als je het geslacht niet wilt zeggen. Ach.... maar eerst eens kijken of we het kunnen zien. Net een flair mama uit waarin problematische 20 wk echo's stonden, niet zo'n goed plan om die te lezen. De schisis en hartafwijkingen slaan je om de oren, dus ben nu een beetje zenuwachtig.

Ik ga 4 wk van tevoren met verlof (als dat lukt maar daar ga ik nu maar even vanuit, voel me nu goed) en 2 dagen vrij van tevoren, netto ga ik dan do 5 mei met verlof ipv di 10 mei (en kost me maar 2 vak.dagen). Aan eind plak ik 2 wk vakantie eraan. Half sept begin ik weer. Man gaat van 5 naar 4 dagen, ik van 4,5 naar 4. In sept ga ik 3 dgn werken zodat man pas in okt minder gaat werken (financieel handig). Va okt ga ik 4 dgn werken maar los dat op met vakantiedagen zodat ik pas per januar 2012 minder salaris krijg conform 4 dgn werken. Weet nog niet of ik dan contractueel minder ga werken of ouderschapsverlof opneem. Kindje gaat op ma, di en vr naar gastouder. Maar ik vind het wel lastig hoor, iedereen heeft een mening over 4 dgn werken. De meesten vinden het teveel (zou je dat wel doen.... / nou als ik jou was) Tja kan wel zo zijn, maar met 3 dagen wordt je carriere ook minder (wil misschien nog promoveren) en financieel wordt het dan ook wat lastig. Bah, die goedbedoelde adviezen altijd van iedereeen! Wordt er soms een beetje zat van. (niet jullie adviezen hoor, die zijn altijd welkom! )
Sosofie, heb jij niet het gevoel dat je al heel vroeg weer moet beginnen met werken als je 1 sept weer moet beginnen? Of valt dat mee? Ik begin 12 sept (maar ben ook exact 12 dgn eerder uitgerekend, ook toevallig) maar heb soms het gevoel alsof ik langer vakantiedagen op zou moeten nemen. Alsof ik mijn kind dan al te vroeg verwaarloos ofzo. Ken jij die gevoelens? Of totaal geen last van met alle kinderenervaring van jou?
Nakur: ik vind het erg fijn om twee dagen weer ff juf te zijn, ipv moederen over drie kids. (drie! ik heb straks drie! kinderen, bedacht ik me vandaag...). Verder heb ik natuurlijk om de haverklap vakantie. En ik werk slechts twee dagen, waarvan man 1 dag bij de baby is en mijn zusje de andere dag oppast, als dat gaat lukken. Als dat niet lukt gaat de baby naar de gastouder waar oudste ook geweest is. Mijn werk is op tien minuten fietsafstand en ik ben redelijk op tijd thuis. Nakijkwerk doe ik meestal 's avonds... Als ik de baby vanaf 1 sept vier dagen per week naar een kdv zou moeten brengen zou ik er heel anders in staan.

Ik heb zelf ook een jaar vier en een jaar vijf dagen gewerkt, toen de oudste kleiner was. Beviel me prima. Wij zijn altijd uitgegaan van het belang van het kind, ipv ons belang. Wij hadden voor onszelf bedacht: maximaal drie dagen per week naar een oppas, de andere vier thuis. Ze zijn maar zo kort klein en ik kan nog een leven lang werken, carriere maken etc.

Maar: dit is een keuze die ieder voor zich maakt. Trek je dus niets aan van mijn mening, dat is slechts mijn mening, die gaat over mijn gezin.

Coltje: knap hoor, dat je zoveel energie in je hond stopt ter verbetering... ik zou dat niet kunnen. Respect!

Zit ik net op de bank, lekker boer zoekt vrouw kijken, chippie erbij... Heb ik opeens harde stukken in mijn mond. Mijn kies is uit elkaar gevallen! Gelukkig is de achterkant eraf en zie je er dus niets van, van de buitenkant...maar balen is het wel...Grrr....had ik al verteld dat ik niet echt een tandartsliefhebber ben?...... balen dus...
sosofie wat vies van die kies zeg! Ik at een keer spinazie toen er iets knarste, zat er zo'n zwarte kever in m'n mond :puke:

Wij hebben ervoor gekozen dat ik thuis blijf bij de kinderen totdat het financieel niet meer gaat en anders totdat de jongste naar school gaat. Heb wel gewerkt toen zoon klein was maar als hij ziek was vond ik het echt heel erg om er niet voor hem te zijn.

We kunnen nu niet op vakantie en niet in het (koop)huis wonen waar we zo graag in willen wonen maar dat hebben we er echt heel graag voor over. Maar wat anderen doen moeten ze lekker zelf weten

Wij willen niet weten wat we krijgen, net als bij de jongens.

Beatle knullen zijn leuk

Coltje heb je echt een wond of een schaaf? Oh ik heb zo'n hekel aan honden, hahaha maar het merendeel hier niet geloof ik.

Nou ja een hekel,ehm, ja toch wel. Ik moet er niet aan denken om 3 tot hoeveel keer per dag uit te gaan met zo'n beest,en dan die hondenstront overal op de stoep en die haren, kwijl en kruisgesnuffel/gespring.. nee doe mij maar een konijn

Baby voel ik hier nu ook draaien en iedere dag schoppen maar het zijn eerder plopjes dan schopjes. De jongens hadden er een handje van om heel veel te schoppen, en als ik dan tegen vriend zei 'ja nu!' en zijn hand pakten stopten ze ermee..

Zoon werd zeker de laatste 3 maanden wakker als vriend naar bed ging en ging pas weer slapen als hij z'n hand een lange tijd op m'n buik hield. Nog niet eens geboren en dan al regeren in huis
@ sofie: wat naar! Jij verliest echt een tand bij dit kind! Brrrr. En voor wat betreft de hond: ik hou nou eenmaal veel van hem en als hij niet bij ons zou zijn, weet ik niet of hij nog zou leven. Hij kan niks aan het feit veranderen dat zijn eerste baas hem niet goed opgevoed heeft...

@ nakur: je moet doen waar jij gelukkig van wordt. Iedereen moet voor zichzelf de balans vinden, dat kun je alleen zelf doen door het te ervaren.. Voor wat betreft vakantie opnemen, ik was het niet van plan maar omdat iedereen aangeeft dat het toch wel heel fijn is, doe ik het toch maar - ik heb de dagen. Maar nogmaals: doen waar je je goed bij voelt!
@ Bokito: klein wondje. Zou er normaal geen aandacht aan besteden, alhoewel het wel ff voelde alsof er een spijker mijn vinger werd ingeslagen. Nu alweer beter. Maar ja, met ukkie in de buik toch maar ff wat voorzichtiger zijn . Smerig trouwens van die kever!!
He meiden,

fijn om jullie gezellige berichtjes mee te lezen. Heb besloten dat ik maar gewoon even mee ga kletsen.

@werkende moeder Ik ben op dit moment al vanaf juli thuis, toen hield mijn opdracht (k doe interim werk) op en was er geen nieuwe. net toen ik weer zou beginnen, besloot mijn werkgever dat er 140 man uit moest en hoorde ik daar bij, dus werd ik nonactief....en vanaf 1 januari werkloos. Per 1 februari ga ik bij mijn nieuwe baas beginnen, maar gelukkig leven ze erg mee en kan ik als het nodig is meteen met ziekte/zwangerschapsverlof beginnen. Ik heb mijn oudste tijdens mijn studie gekregen en de tweede twee weken na het halen van mijn bul, tijdens studie WO werkte ik al (onderwijs) twee dagen (combi kind, studie en werk) en ik ben altijd vier dagen blijven werken. Mijn ex deed dat ook, en we hebben toen de meiden klein (tot jongste naar basisschool ging) waren een aantal jaar een au pair gehad. Klinkt heel elitair, maar gewoon in een rijtjeshuis hoor, de meiden sliepen toen met zijn drieen op een kamer ivm ruimte. Ex was ook veel 's nachts weg voor zijn werk, dus wel fijn, een extra volwassene in huis. Omdat het op een bepaald moment op school niet lekker liep met dochter twee, ben ik toen tijdelijk drie dagen gaan werken. Nu zou ik ook vier dagen willen blijven werken, vriendlief vier keer negen. Maar goed, dat soort plannen zijn nu even in de ijskast.

@kies van Sofie auw, het hing zeker in de lucht, ik ben gisteren ook een halve, nou ja meer kwart kies kwijtgeraakt. Bij het ontbijt tijdens eten van een boterham met kaas. Het is een gevulde kies, en net het achterste kwartstukje, is los. Ik durf het er niet goed uit te halen, maar nu prikt het steeds in mijn tandvlees. ZO een afspraak maken bij de tandarts, maar normaal zeg ik altijd dat ik liever ga bevallen dan naar de tandarts....We hadden gisteren vrienden te eten en ik verging de hele avond van de kiespijn....

@ Hoe is het met kruimel. we hebben besloten over zijn naam, omdat ik heel graag wil dat hij wel een naam heeft als hij misschien al over een paar weken geboren gaat worden. Sofie het is bij ons geen Mats geworden, hoewel de hoog op ons lijstje stond....Hij schopt nog steeds, vriend heeft het gelukkig ook al goed kunnen voelen. Ik heb de gegevens van de nekplooimetingsecho opgevraagd, n de hoop dat de gyn daar nog iets aan heeft, en verder is het de dagen aftellen tot 1 februari. We praten er veel over, wat als dit, wat als dat. Ik ben heel erg blij dat we er helemaal samen in staan, welke beslissing we ook moeten nemen. Onze ouders, broers en zus steunen ons gelukkig zoveel mogelijk ook onze lieve vrienden doen dat. Jullie lieve berichtjes af en toe vind ik ook heel erg fijn. Gelukkig heb i kdeze week redelijk wat afspraken, dat geeft iets minder kans op "malen".
Hello!

@ Werken: ik ga 28 uur werken. De ene week in principe 3 dagen. Waarschijnlijk woensdag, donderdag en vrijdag. Woensdag creche, donderdag schoonmoeder, vrijdag manlief en de andere week 4 dagen. Dan is het iig zaterdag en zondag en dan waarschijnlijk woensdag en donderdag. Maar dat zal af en toe verschuiven. Op die manier hebben we de vrijdag als weekenddag als gezin. Maar aangezien ik wisseldiensten draai zal dat af en toe anders lopen.

Ik wil wel in het begin ouderschapsverlof opnemen zodat ik met 24 uur begin. Scheelt weer een dagje. Even wat langer bij mijn kindje!

@ Verlof: ik ga 6 wkn van tevoren met verlof. Dat zou half mei zijn. In april neem ik nog een weekje vrij, willen we ook nog even een weekje op vakantie en dan na mijn vakantie nog een week of 4 werken! Ik zit nog na te denken om mijn verlof iets te verlengen maar het leek mij ook wel lekker om als je een paar weekjes aan het werk ben weer 1 of 2 weekjes thuis te zijn. Nog even nadenken dus.

@ voelen: ik voel de kleine vooral als ik in bed lig. Dan is het echt duidelijk. Ook niet altijd natuurlijk maar als ik sta of aan het werk ben etc is het toch nog niet zo duidelijk te voelen.

Iedereen heel veel sterkte en geluk weer de komende tijd.
@Coltje, alles goed bij de verloskundige vanmorgen? Volgens mij heb ik je gezien, maar zeker weten doe ik het niet aangezien de wachtkamer vrij afgesloten is en ik je mogelijk door de luxaflex buiten heb zien lopen. Heeft je vriend/man een bril en droeg jij iets grijzigs? Grijze jas? Bij ons alles goed, hartje weer horen kloppen. Ik vond dit een hele leuke verloskundige trouwens. Had haar nog niet gezien. Volgende afspraak is ma 21 febr. meen ik zelfde tijd. 9.20.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven