***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Xaloy, ik kook ook nog steeds voor Zahra hoor, maar ik vind die potjes ook wel makkelijk voor de variatie. Als ik kook heb ik gelijk een flinke hoeveelheid van hetzelfde (3-4 porties) en dan is mijn vriezer zo vol, dus daarom wissel ik eigengemaakt af met potjes. Ze vindt het eigenlijk allebei wel lekker dus dat is wel makkelijk. Ik heb net weer wat fruithapjes gemaakt banaan/peer/nectarine. Gisteren mango/banaan/yoghurt. Ik vind het wel leuk om zelf dingen voor haar te maken en het is zo gebeurd.
Misschien wat laat, maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag Lars!
[quote]swissie schreef op 23 december 2007 @ 08:36:

Ik ben erg benieuwd naar de reacties op die a la carte maaltijden. Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat zij voor mij een bon had liggen. En een placemat van Olvarit voor de kerst. Op naam zelfs. Jammer dat we die niet zien.

kregen wij ook!

Nou placemat....meer een geplastifiseerd a4tje! maar wel leuk! Heb het bij de kaartjes gehangen. Die bon zijn wij kwijt! vandaag ff goed zoeken!
Jeetje Mich, wat eng dat je moeder zo benauwd is en ze niet weten wat ze heeft!

Gisterenavond kwam en vriendinnetje langs. Toch wel weer laat geworden, dus ik ben blij dat Max zich gewoon aan de afspraak hield en netjes tot 9 uur uitsliep. Daarna heb ik van 10:00-11:00 nog even zijn ochtendsslaapje meegepikt.

Hij heeft trouwens een aantal rode vlekjes op zijn gezicht en bij zijn oor. Het lijken hele kleine bultjes. Geen idee wat dat is.
He!!

Hier willen de potjes er echt niet in? Twee happen en dan vertikt ze het. Zelfs de olvarit a la carte (hadden wij ook uit de bonus idd en met bon) gaat er niet in. Volgens mij hebben wij een hele eigenwijze eter. Als we een beetje smokkelen met appelmoes of yoghurt wil het soms nog wel lukken. Hier trouwens ook zeker 3 poepluiers per dag en ze beginnen nu echt te stinken!!!

Gisteren de brief met mijn nieuwe salaris gehad. Ik heb uitgerekend dat ik er dik 10% bij krijg. Dat is meer dan ik had verwacht, dus ze hebben het eindelijk begrepen. Ben benieuwd of ik snel wat anders vind, maar hier kan ik voorlopig wel mee leven. Ik ga echt alleen maar van baan switchen als het me meer rust oplevert (dus een baan dicht bij huis) en anders blijf ik voorlopig nog lekker zitten. Dus het komt hier helemaal goed!

Moet er weer vandoor, druk dagje vandaag!
Dropneus, wow 10% is echt goed. Gefeliciteerd. Waarschijnlijk hebben ze in de gaten dat het nu echt menis is.

Micha, zielig dat je moeder zo ziek is. Inderdaad wel goed dat je er toch maar heen gaat, ik hoop dat het een beetje meevalt.

Finn zit slapend te eten. Erg grappig. Nu mag hij nog even slapen, dan kan hij straks een tijdje actief zijn. Vanavond moet hij weer goed slapen.

Finn heeft de laatste tijd trouwens iets heel vreemds met eten. Hij wil zijn groentehap koud hebben. Hij schreeut moord en brand als hij het warm krijgt en eet met smaak als het koud is. Wel makkelijk, ik schep zo uit het potje. Zal wel door zijn tandjes komen.
Hier ook een meisje wat (gelukkig) geen voorkeur heeft voor zelfgemaakt of potjes eten! Doe het net als Layla; ik maak veel vers eten, vries het in en geef zo af en toe een potje wanneer dat goed uitkomt.

Dropneusje: 10 procent is echt niet kinderachig, dat heb je dus goed aangepakt!

Swissie; een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

vriend werkt vandaag en morgen ook en 1e kerstdag ook tot een uur of 1.......niet leuk!

wil zo even de stad in.....duimen jullie voor me dat Luna het voor 1 keer leuk vindt?!

Spitsmuisje; gaat het weer beter met je? Hoe is het vanochtend gegaan met de mannekes?

Fijne middag allemaal!
Voor de mensen die het leuk vinden, ik heb nieuwe buikfoto's geplaatst...

(mis nu wel wat andere buikjes ter vergelijking misschien maar eens de oude msn openen! )
waw dropneus 10% is echt wel goed. Proficiat meid !

framboos ga zo eens kijken naar je buik.

Swissie fijne vakantie !
Mooi buikje heb je al framboos , bij mij was er vorig jaar bij 17 weken niet zoveel te zien hoor. Maar ja het is ook je tweede en naar het schijnt groeit je buik dan sneller.
Hoe gaat het nu met Xander Witchke?
Mooie buik Framboos!!
Met Xander gaat het al beter. Hij slaapt veel, en geeft niet meer over. (we geven dan ook het eten in heel kleine porties)
Goed om te horen Witchke!!!

Fleur ligt in bed en wilde vandaag weer niet eten.... ze voelde net ook wat warm, dus als ze straks wakker wordt toch maar even kijken of ze geen koorts heeft. dat zou wel haar slechte eetlust verklaren....
ah hopelijk is fleur niet ziek hoor, zieke kindjes zijn zielig.

Een tijdje geleden heeft Xander weer zijn pap overgegeven. Heb nu aan schoonmoeder gevraagd (daar zit X nu) of ze tien lepels groentehap wou geven. (dat bleef er wel in vandaag)
Misha..nog gefiliciteerd met Lars! Wat leuk dat ie zoveel kadootjes heeft gekregen, ik vind die bekkies van kleine kindjes altijd zo schatiig als ze tussen hun net gekregen aanwinsten zitten!

Swissie..waarschijnlijk te laat, maar toch een hele fijne vakantie. Geniet ervan en kom lekker tot rust daar in de Thaise zon!

Dropneus..hm, even in de gaten houden dan. Misschien heeft ze een

kou(w?)tje te pakken?

Lara..hoe is het met Max z'n vlekjes ondertussen, zijn ze al weggetrokken?

Framboos..leuk joh, je buik..ik vind zwangere vrouwen altijd erg mooi! Vriend zat even mee te kijken en die begon ook gelijk over wanneer wij weer gaan proberen.

Leen..heeft Luna zich een beetje gedragen vanmiddag? Heb je nog veel kunnen shoppen?

Hier gaan die A La Cartehapjes erin als koek, maargoed, Daan is dan ook een echte prullenbak wat eten betreft..hij eet alles en zijn mondje gaat altijd al ver van te voren open.

Wij zijn druk aan het inpakken, zaterdag wordt alles verhuisd. Vriend blijft dan zolang nog niet alles rond is heen en weer rijden. In het weekend blijft hij dan hier slapen en komt dan maandagochtend naar ons toe. Zal wel even wennen zijn denk ik!
Jaimie, gefeliciteerd met je verjaardag!

Lievelust, zal inderdaad wel wennen zijn, overigens wel idioot dat het met de bank nog niet rond is!

Witchke, fijn dat Xander weer een beetje is opgeknapt.

Dropneus, ik hoop niet dat Fleur ziek wordt, misschien heeft ze last van haar tandjes? 10% opslag is echt wel veel zeg! Ik had vorig jaar iets van 7% gehad en dat vond ik al veel.

Framboos, wat een mooie buik !!!! Ik krijg gelijk kriebels als ik dat zie.

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en man vond dat ik maar eens naar de dokter moest. Hij had het met een (vrouwelijke) collega besproken en die vond het ook niet normaal. PFFFF Nou ja zeg, dat soort dingen bespreek je toch niet met je collega?! (zeker niet als man) Ik was best pissig eigenlijk, maar hij maakt zich schijnbaar echt bezorgd, dus ik ga na de kerst wel ff bij de ha langs om hem gerust te stellen.

Leen, hoe is het winkelen gegaan? Heeft Luna zich een beetje gedragen?

Micha, fijn dat de verjaardag van Lars een succes was!

Hier geen nieuws eigenlijk, vanmorgen boodschappen gedaan met een vriendin, was wel gezellig. Bij Blokker op de valreep nog wat kleinigheidjes gekocht voor de kerst voor mijn moeder, zussen, oma & tante. En de dvd van Ratatouille, leek me ook wel leuk en als Zahra ouder is kan ze hem ook kijken. (goed excuus!)

Oh en ik heb voor mijn man bij de Makro een soort klok/thermometer/wekker met klein lcd schermpje gekocht waar je max. 70 fotootjes in op kan slaan. Ik heb er alvast wat foto's van mij en Zahra op gezet, is wel leuk voor als hij op vakantie naar Turkije gaat.
Fleurtje misschien ziek? Wat zielig! Hopelijk doet een nachtje slaap wonderen. Fijn ook dat het beter gaat met Xander!

Jeetje Lievelust, nu gaat het wel rap he allemaal? Spannend zeg!!

Framboosje: wat heb je weer een mooi puntbuikje! Zie je veel verschil met de foto's van vorig jaar? Tsja...vergelijkingsmateriaal... ik wil mijn oude buikfoto's wel even sturen?

Hoe lang blijft Swissie weg?

Ben best gaar zeg, denk dat ik lekker mijn bed in kruip met een boek. Morgen en vrijdag nog even werken en dan vakantie!!

De vlekjes van Max zijn nog niet weg en er komen alleen maar meer vlekjes bij. Ik vind het maar gek. Hij heeft gisteren niks nieuws gegeten, eergisteren wel maar dat zou een beetje een late reactie zijn toch?
Alleen laatste pagina bijgelezen en ben eigenlijk heel erg moe, dus eventjes snel.....

Lara, als je de vlekjes niet kunt wegdrukken dan toch even de arts raadplegen hoor! Raad van onze ha.

Mich, helemaal gemist, de verjaardag van Lars. Nog gefeliciteerd met je rakker! Wat vind ie van barbapappatas?

Framboos, ik ga je buik bekijken en er dan over dromen hoe het mij zal staan, weer een dikke buik

Lievelust, droom je mee? Of is allen lieveman toe aan de volgende?

trusten!
Die placemat (plastic a4 tje heeft) heeft Ole ook! Dan hebben jullie ook vast het bordje met de boterham, het spuugdoekje en slabbertje en het rompertje met naam ontvangen! Vind het wel leuk eigenlijk. Grappig genoeg vindt Ole de placemat erg leuk.

Ha Micha, heerlijk dat Lars zo lekker verwend is op zijn verjaardag! Kaj heeft idd ook een houten treinset, leuk voor Ole straks, Kaj speelt er niet meer mee!

Wel eng idd van je moeder, kan me voorstellen dat je nu toch wel even bij haar langs wil gaan.

Das geen verkeerde loonsverhoging Dropneus, gefeliciteerd!

BTW mijn roots liggen in jouw woonplaats (zag ik net op msn), ik ben daar geboren!

Swissie, geniet van je welverdiende vakantie!!! (volgens mij 3 (!) weken Lara!)

Lara, dat klinkt als waterpokken of i.d. (jaja Fachat de thuisdoktor door de pc)

Zitten ze alleen op zijn gezicht, of ook op andere plekken?

Prachtig buikje Framboos! Ik droom ook mee Icke! Mijn beste vriendin is ook zwanger en ik vind het zo leuk, krijg er weer helemaal zin in!
Fachat, had dezelfde gedachte bij max...of lichte vorm van rode hond.....

Hoop dat het meevalt!!!!
Even een vraag voor de bv-mama's (wie zijn dat nu eigenlijk nog allemaal? Ik weet het zeker van Micha, Buitenmeisje en Leen, maar wie nog meer?).

Wat geven jullie als ontbijt? Geven jullie pap met afgekolfde melk of met kv of brood, of iets anders? Ik geef Ole helemaal niks als ontbijt! Hij krijgt om 6 uur bv, daarna om een uur of 10 en dan om ongeveer 12.30 uur een boterham! Hoe gaat dat bij jullie?
Fachat, als je hem om 6 uur bv geeft is dat toch ook ontbijt? Wil hem daarna ook nog iets anders geven? Ik geef Zahra om 7 uur pap (kv met groeipap), misschien kun je afgekolfde melk met pap geven ipv de bv om 6 uur, maar ik weet niet of dat echt nodig is als je bv geeft.
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar dat doe ik straks.

Mogguh!

Lars, een beetje spuitelf, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

Mich, wat eng dat ze niet weten wat je moeder heeft!

Fleur, beterschap!

Witch, hoe is het met Xander?

Het gaat hier weer beter. Heel wat beter zelfs! Zaterdag heb ik Muisman om drie uur 's middags hysterisch uit zijn bed getrokken. Hij schrok zich dood omdat ik zo moest huilen! Hij vond dat ik wel erg weinig had geslapen (joh) en ik kon mijn immer geliefde bedje in. We hebben de jongens 's avonds nog een grote fles gegeven en om 3:30 's nachts nog een klein flesje. Zondag was het beregezellig met ze en ze hebben om 20:00 nog een grote fles gekregen. Vanochtend werden ze netjes om 06:00 wakker (progressie!), dus ik heb goede hoop voor de komende dagen! Nog steeds snap ik er weinig van, aangezien ze dus maanden hebben doorgeslapen.

Gister ben ik gaan lunchen met mijn zusje en daarna de Bijenkorf en koopgoot in gehobbeld. Men, het leek wel alsof ze alles gratis weg gaven! Verschrikkelijk! Ik heb overigens wel veel kleding (voor mezelf) voor een prikkie kunnen kopen, dus mij hoor je niet klagen. Ik moet vanmiddag alleen nog twee cadeautjes voor de knulletjes kopen en boodschappen doen en dan ben ik klaar!

Ik ben trouwens al mijn kerstspullen kwijt! Gister heb ik maar wat versiering voor de boom gekocht, maar het was ietwat weinig (en heel duur!). Nu hebben we dus een boom die aan de achterkant niet versierd is, maar niemand die het (hopelijk) ziet!
Wat heb je dan zoal gekocht muisje?

Xander moest gister weer veel overgeven. Maar heb hem vandaag een halve fles gegeven die zit er nu in, over kwartiertje de andere helft.

Om 9 u gaan we naar het centrum , hoop dat ik leuke mensen leer kennen, en dat Xander zich goed zal amuseren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven