Burnout?

22-08-2010 00:39 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb altijd gedacht hoe kan je nou overspannen raken/burnout raken als je in een winkel werkt.Stress kende ik niet, tuurlijk hard werken en deadlines halen wel, maar dat vond ik heerlijk,maar ook maakte ik me nooit zo druk, wat vandaag niet afkwam kwam morgen wel, maar eigenlijk kwam alles ( meestal) wel vandaag af.

En nu u ben ik op, gewoon helemaal kapot, slaap slecht , kan me niet concentreren en ben gewoon volledig de draad kwijt.

Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee aan moet.

Even een mijn verhaal in het kort, met niet al te veel details ivm herkenning.

werk al ruim 13 jaar bij dezelfde werkgever, prima naar mijn zin, af en toe wel eens minder leuke tijden, maar toch altijd met veel plezier naar het werk gegaan,

Ik ben heel trouw aan mijn werkgever en wil me eigenlijk niet ziek melden, maar hoe hou ik dit vol? ik ga dinsdag weer een gesprek met mijn leidinggevende aanvragen om dit te vertellen. Ik hoop dat we dan samen een oplossing kunnen vinden en daar ga ik eigenlijk van uit.

Verder zit ik een beetje te dubben of ik naar de huisarts moet gaan. Ik weet het antwoord eigenlijk wel, gewoon gaan dus, maar wat ga ik zeggen? ik moet altijd als ik bel voor een afspraak doorgeven wat er aan de hand is, moet ik dan gewoon zeggen dat ik denk dat ik ee burnout heb? ik ben altijd bang dat mensen dan denken, oh daar heb je er weer een die al weet wat ze heeft.

Sorry dat het misschien een warrig en lang verhaal is, maar ik ben gewoon zo van de kaart ik kan het ook niet helemaal helder deken en formuleren allemaal.

Wie heeft er ook een burnout( gehad) en hoe is het gegaan. En dan bedoel ik voornamelijk hoe is je ziekmelding gegaan en wat heb je gezegd, zowel tegen je leidinggevende als tegen de huisarts?

Als het niet helemaal duidelijk is,laat het maar weten, dan zal ik het proberen duidelijker te maken

groetjes

Ik heb even een deel van mijn post weggehaald, ben bang toch herkend te worden
Fijn dat je tevreden bent Lief. Succes zo bij de psychiater.

Ik heb vanmiddag eerst een uurtje op de bank gezeten en ben daar al heel erg van bijgekomen. Toen naar vriendin, daar gegeten en nu net thuis. Ben nu heel moe, maar ook wel tevreden dat het herstel vanmiddag toch wel redelijk snel ging. Mijn energievoorraad is nog niet zo als het moet zijn, maar het herstelvermogen is wel een stuk verbeterd.

Vandaag was ook wel een extreme dag. Ik was om kwart voor tien op mijn werk en moest meteen door naar dat saaie verplichte overleg die was ineens vervroegd en iedereen moest daar maar op stel en sprong heen. Daardoor was ik dus te laat voor mijn volgende overleg,die heel goed ging maar wel heel vermoeiend was en langer duurde dan gepland. Meteen daarna door naar de kantine, dus weer drukte en praten. En toen het potentiele energievretende overleg. Ik heb heel veel cirkels getrokken en dat werkte aldoor wel even, maar op den duur was ik zo moe dat ik het gewoon niet meer buiten mijn cirkel kon houden. Ik heb een paar keer geprobeerd de boel te versnellen en concrete afspraken op tafel te krijgen, maar dat was een zinloze missie. Er wordt nog steeds veel gepraat, maar concreet wordt er niks afgesproken. Er is in de afgelopen maanden helemaal niks veranderd, maar ik merk dat ik wel veranderd ben en dat ik geen zin meer heb in dit soort zinloze eindeloze overleggen. Ik wil nu geen conclusies trekken, maar ik denk nu dat er echt wel iets moet veranderen anders blijft dit een heel moeilijk punt voor me waarvan ik niet weet of ik dat nog wel zo wil. Maar aan de andere kant als ik voor en na zo'n overleg gewoon rustig kan werken dan kan ik het ook wel hebben. Ik heb vandaag nog geen vijf minuten achter mijn pc gezeten en dat is natuurlijk ook wel heel extreem en uitzonderlijk.

Ik moet nu nog even mijn CSR intake verslag reviewen en terug sturen en dan is het op voor vandaag.

Morgen moet ik naar de fysio, wil ik verder niks plannen en zou ik de mand was kunnen opvouwen die hier al bijna een week in de huiskamer staat. Vrijdag werk ik thuis en dan kan ik dus gewoon lekker werken terwijl de hulp mijn huis schoonmaakt.
ABC, knuffel!

Mariss, ik herken het wat jij zegt over de hoeveelheid medicijnen. Dat heb ik ook. Ik slik nu 4 dingen (3 dingen dagelijks en de slaaptabletten zo mogelijk maar een paar keer per week) en ik voel me daar niet goed bij. Wat voor invloed heeft dat op m'n lichaam, zoveel medicijnen door elkaar?

Afgelopen nacht een slechte nacht gehad (bijna de hele nacht wakker gelegen ) Dat lag denk ik nog steeds aan die draadjes en plakkertjes. Uiteindelijk heb ik toch nog een paar uurtjes geslapen, en toen ik vanochtend veel te vroeg wakker werd wederom hartkloppingen dus ik wilde op het knopje van het kastje drukken maar dat ging niet. Dat ding gaf aan klaar te zijn met de registratie. Yippie! Ik heb gelijk de plakkertjes eraf gehaald

Daarna nog even geslapen (eindelijk!) en tegen half 12 pas opgestaan. Toen lekker gedoucht (na 5 dagen). Ik knapte er niet heel erg van op maar voelde me iig wat frisser.

Verder niks gedaan, alleen de vaatwasser ingeruimd en aangezet.

Morgen word het wel weer drukker, 's middags het kastje terugbrengen naar de poli, daarna bloedprikken en door naar de observatie met m'n dochter. En helaas kunnen we dit keer niet met de auto omdat die weer bij de garage staat. Het wordt een lange middag, 's ochtends dus maar rustig aan doen, maar het liefst hoop ik vannacht eindelijk eens goed te slapen (neem voor de zekerheid maar zo'n slaappilletje in).
Oh ja, en ik heb nog even op hyves gespuit over nog wat anders (ook te prive voor hier)
Ik merk trouwens dat mijn praat en schrijfvermogen er echt op achteruit is gegaan de laatste weken. Ik moet echt nadenken als ik iets wil zeggen of schrijven.

De logopediste die onze oudste geobserveerd had zei deze week dat als je je niet goed voelt de motoriek van het mond/keel gebied vaak als een van de eerste dingen wegvalt omdat de energie dan naar andere dingen gaat. Klinkt wel logisch maar het is gewoon raar om te merken dat je zo moet nadenken voor je iets wil zeggen of schrijven.
Ik kan ook nog altijd wel eens moeilijk uit mijn woorden komen. Ben het juiste woord kwijt, kan niet op de naam van mensen komen, en ik was wel eens vergeten hoe ik de zin was begonnen. Het wordt wel beter nu, maar ik herken het heel sterk, 5x5.
Als eerste abc: Meis toch, wat een teleurstelling, niet te streng voor je zelf zijn hoor. En jezelf niet op je kop zitten omdat het je niet gelukt is met het energievretende overleg. Accepteer het maar, en kijk vooral naar het feit dat het je wel lukte om binnen een redelijke termijn je energienivo weer omhoog te krijgen. Morgen rustig aan.

Toffe: Jammer dat je positieve bui, zo onderuit gehaald werd. Is het de rest van de dag nog goed gekomen?

Marriss: Gefeliciteerd met jullie jubileum. Is het gelukt met de autokoper? Wat je medicijnen betreft, ik denk dat je even voorzichtig moet wezen met de combi van valeriaan en oxazepam, het zijn allebei middeltjes waar je wat suffig van kan worden en die elkaar ook wel versterken. Dus als je een combi op hebt voorzichtig aan met autorijden.

Domperidom, en alive kan je wel met een gerust hart combineren.

Lief: Je klinkt onder de gegeven omstandigheden best rustig. Hoe is het bij de psych gegaan?

5x5: Dat je moeilijk uit je woorden kan komen is voor mij ook heel erg herkenbaar. Normaal kan ik heel goed praten, maar als ik heel gespannen ben, komt er dus echt niks meer uit, of ga ik heel erg stotteren. Moet wel zeggen dat sinds ik een tijdje b12 gespoten heb, het wel een stuk beter is geworden.

Ik had vandaag weer een hectische dag, vanmorgen kwam er onverwacht visite, die bleef tot kwart voor 1, en om 1 uur moest ik weg naar therapie, daar was ik om half 4 van terug, gelijk door naar de sportschool, toen ik daar van terug kwam gelijk gaan lopen met de hond, was om zes uur thuis, dus gelijk weer eten maken. Uiteindelijk zat ik om 7 uur op de bank, moet eerlijk zeggen dat ik wel zat te tollen, maar het mag er nu wel zijn. En ik merk idd dat nu ik lekker ben wezen douchen, dat ik het ook weer al aardig kwijt ben.
Klinkt alsof je herstelvermogen met sprongen vooruit gaat annemie. Dat scheelt de helft denk ik, want dan is ook de frustratie die toch komt door die vermoeidheid, er niet meer. Of in ieder geval een stuk minder (lang).

De psych ziet wel vooruitgang, maar aangezien ik aangeef dat ik het wel langzaam vind gaan, mag ik twee weken dubbele AD proberen. Als dat niet werkt, kan ik zo terug naar enkel zonder afbouwen. Het schijnt dat je met deze acuut kan stoppen, dat was nieuw voor me.

Ik heb aangegeven dat het effect zo klein is voor mijn gevoel, dat het me niet duidelijk is of het nou door de pillen of door mij komt dat ik wat beter word. Hij zei dat AD niet een heel groot effect hebben, vandaar de discussies over het gebruik ervan dus dat het wel logisch is dat ik me dat afvraag.

Verder vertelde ik over Kerst en dat ik van een afstand naar mezelf leek te kijken, en hij zei meteen: oh, dat is een dissociatie (een soort uittreding) en dat wijst op een trauma en daar zou je goed EMDR mee kunnen. Maar dat mag niet nu, eerst uit de depressie. Daar kan ik wel wat mee. Kan ik er ook nog even over nadenken of ik dat echt wel nodig vind, als ik me weer beter en dus sterker voel.

Maris, gefeliciteerd met jullie jubileum!
Lief: Fijn dat je het idee hebt dat je serieus genomen word door de paych. Ik heb ook vaak last van dissociaties, en inderdaad kreeg ik ook het advies om er wat mee te gaan doen dmv emdr, als ik stabiel was. Inmiddels voel ik me wel stabiel, maar heb ik op dit moment niet de behoefte om Emdr te gaan doen. Misschien ooit nog eens, maar het is best wel heel intensief en dan zou ik misschien alles weer op zijn kop gooien.
Dank je lief! Vriend kwam thuis met groot bos bloemen en was langs de winkel geweest voor allemaal lekkere hapjes. Hebben dus de tafel volgezet met wijn en lekkere hapjes als avondeten, heel lekker en gezellig.

Bijzonder dat je de dosis zomaar mag verdubbelen en ook zo weer kan stoppen lief, wist niet dat dat zo kon. Ga je daar per direct mee beginnen? Worden de bijwerkingen dan ook erger of zal dat meevallen? Heb je echt het gevoel dat je een depressie hebt of een burnout? Of burnout met depressieve klachten ofzo? Vraag ik even uit nieuwsgierigheid... ik merk bij mezelf geen depressieve klachten geloof ik, maar vind dat moeilijk te peilen. Ben wel geregeld down en verdrietig en huilerig, maar wanneer hoort het dan bij de bo en wanneer is het depressie? (ik verlang geen antwoord van je hoor, je bent geen psych, maar ik vroeg het me zo af)

Je dissociatie klinkt bijzonder trouwens....

5x5, ik heb op hyves gereageerd op je bericht. Fijn dat de plakkertjes af mogen, en na 5 dagen douchen zal wel zaaaalig zijn! Hopelijk kan je vannacht lekker slapen. Ik weet niet steeds niet waar die plakkertjes nou voor waren, maar waarschijnlijk heb ik er enorm over heen gelezen? Sorry dan.

Annemie, klinkt inderdaad als een goed herstelvermogen, dat is dan toch wel weer erg positief. Net als bij Abc trouwens. Ook dat zijn stappen vooruit....

Toffe, hoe is jouw dag verder verlopen? Heb je nog wat positieve energie terug kunnen vinden na je terugval?

Zonnestraaltje, hoe is het met jou? Hoe gaat het met werken? Heel benieuwd hoe je deze week doorkomt.

Sandra, ben je er nog? Hoe gaat het met je?

Ik moet morgen niks

Ik wil morgen mn dolce gusto ophalen

ik wil morgen met vriend uit eten

ik zou was op kunnen vouwen

ik zou de bovenverdieping kunnen stofzuigen

Verder wil ik morgen uitslapen, in mn boek lezen, een aflevering van wie is de mol terugkijken (volg nu de serie uit 2005, heb ik destijds niet gekeken) Lekker in mn pyjama op de bank.

En vrijdag:

ik moet cadeautje kopen voor mn neefje

ik wil thee drinken bij een vriendin

ik zou savonds naar de sportkantine kunnen gaan waar mijn team dan is

Ik ga nu slapen. Truste!
Maris, dat was het holteronderzoek (hartregistratie) vanwege m'n hartkloppingen. Heb trouwens jullie antwoord gelezen en in me opgeslagen, maar het onderwerp toch weer verwijderd. Het rakelt te veel op denk ik. Maar heel erg bedankt voor het lezen en jullie antwoorden!

Lief, ben benieuwd wat het effect gaat zijn voor je, een dubbele dosis AD. Hoop dat dat werkt!

EMDR zou ik ook gaan doen (vanwege iets onverwerkt trauma uit m'n verleden) maar dat zie ik absoluut niet zitten nog. Ik wil het wel nog gaan doen, maar pas als ik weer helemaal goed in m'n vel zit.
Oh ja 5x5, nu weet ik het weer. Wanneer krijg je daar uitslagen van? Je had je bericht van mij niet hoeven verwijderen hoor, zoals ik al zei: ik reageer vanuit mijn referentiekader, alleen heb jij daar niet zoveel aan. Ik kan me niet goed genoeg in jouw situatie verplaatsen om er iets -voor jou- zinnigs over te zeggen....

Pfff... ik ben net als een dolle aan het poetsen geslagen. Ineens zo'n bui, ken je dat? Die bui is er nog steeds, maar ik heb mezelf gedwongen te stoppen en op de bank te gaan zitten. Ik wil vanavond namelijk ook nog uit eten en anders ga ik nu al mn lepels verbruiken aan poetsen, dat is niet slim.

Gelukkig wil mn moeder morgen de badkamer komen doen
Ik heb hetzelfde maris. Net gewerkt, nu gegeten en ik wil vanavond nog sporten. Dus ik mag nu niet teveel doen. Maar ja, ik zou wel even naar de apotheek willen, en ik wil groentesoep maken voor mijn vriendin voor morgen, en ik heb niks op brood voor haar. En manlief komt zo laat thuis vanavond dat hij ook niks kan kopen. Dus moet er toch maar aan zo. Eerst even een boekje lezen. Kijken of ik die rust kan vinden. Kennen jullie dat, dat als je weet dat je om 20.00 nog weg moet, dat je dan om 13.44 al het gevoel krijgt dat je tijd tekort komt?

Deze week is echt te druk voor mij. Misschien blijf ik wel thuis en drink ik alleen koffie met vriendin. Zal zien.
Annemie, je herstelvermogen is een stuk verbeterd zo te horen. Dat maakt het allemaal een stuk makkelijker vind ik.

5x5, fijn dat je verlost bent van je kastje. Wanneer krijg je de uitslag?

Lief, fijn dat het gesprek goed ging en dat het bij de psychiater ook goed was. Ga je de ad nu ook echt verdubbelen?

Marriss, gefeliciteerd met je jubileum, jullie avondje klonk erg gezellig.Veel plezier vanavond.

Zonnestraaltje, hoe is het met je? Redt je het een beetje met het werken?

Toffe, opruimwoede kan heel nuttig zijn. Goed dat je probleem snel weer opgelost was.

Ik voel me best redelijk, vanmorgen gesport (en nu spierpijn), daarna wat opgeruimd boven zodat er geen spullen meer op de grond liggen of op andere plekken waar ze niet horen. De hulp kan morgen dus overal bij om schoon te maken.

Mijn herstelvermogen is verbeterd, maar ik merk nu wel dat het nog niet helemaal goed is. Ik kan het redelijk lang volhouden, maar ik ben nu toch wel echt lichamelijk moe. Vandaag doe ik dus ook niet zoveel meer. Ik wil alleen de planten nog even water geven, die staan echt al dagen heel erg uit te drogen.

Wat ik nog steeds heel lastig vind is om een evenwicht te vinden tussen rust en activiteit. Mijn hoofd is over het algemeen weer helder en ik wil heel veel, maar dat kan ik duidelijk nog niet allemaal aan. Mijn lichaam heeft gewoon nog veel rust nodig en geeft zijn grenzen ook wel aan, nu moet ik die nog respecteren en dan komt het helemaal goed.
Ik had Lief en Marriss gemist. Volgens mij hebben we alle drie hetzelfde vandaag. We willen heel veel en moeten onze energie verdelen en bewust gebruiken. Succes ermee.

Dat gevoel herken ik heel goed Lief. Daarom plan ik ook zoveel mogelijk 's morgens, dan hoef ik niet te wachten tot ik weg moet en heb ik de rest van de dag ook echt vrij. Vanaf volgende week ga ik 's avonds sporten en maandag is dat het enige wat ik moet. Ik ben benieuwd of ik overdag dan rust kan vinden.
Wat grappig dat we alledrie hetzelfde posten. Vanalles willen, maar weten dat het beter is van niet. En inderdaad de daarbijbehorende onrust...

Ik wilde vanmiddag nog op fiets naar het centrum om een cadeautje voor mn neefje te kopen. Nu twijfel ik, want aan de ene kant wil ik wel graag, het is mooi weer dus stukje fietsen lijkt me wel fijn. En ik weet al wat ik wil kopen dus hoef niet lang op pad. Maar ja, ik 'moet' ook nog uit eten....

Ik zit nu al wel een uur op de bank met mn hoofd in de zon, dus wel wat rust gepakt.
Hoi allemaal,

het gaat met mij nog steeds goed.

Ondanks de dip gister, was echt helemaal van slag en toen het opgelost was, was ik wel enorm opgelucht, maar wel al mijn energie verbruikt.

Ik heb de afgelopen week steeds dat ik s avonds barst van de energie. ben al avonden achter elkaar aan het soppen en wassen en doen, je zou denken dat het huis blinkend schoon is, maar niets is minder waar haha. er komt wel steeds meer schot in en de berg was word ook een klein hoopje hahah.

Ik ben kleding aan het uitzoeken van de kids had echt zo enorm veel en dan ook dingen die te klein waren of ze toch niet aandeden. heb 3 weken geleden al 8!! vuilniszakken vol weggegeven( had op marktplaats gezet gratis ophalen,was zo weg( en nu heb ik er weer 4 geloof ik, word vanavond opgehaald.Weggooien vind ik zonde en van die kledig bakken moet ik best og een end rijden, dus da maar zo. als ik een ander er blij mee kan maken. Nu ben ik aan mijn eigen kleding begonnen, kan ook een hoop weg.

Het lijkt er op dat we allemaal wat meer goeie dagen gaan krijgen he...hoop dat het zo doorgaat.

ik stond versteld van mezelf toen ik bij werk weg ging en zei dat ik volgende week 3x kom,kreeg het niet eens benauwd, leek me zelfs wel een beetje leuk.

Annemie, jij volgende week he..super spannend zeg
Had net een lang verhaal geschreven.... Pff, is alles weer weg

Ben nu even te moe om alles weer opnieuw te gaan typen.
He balen zonnestraal. Ben wel heel benieuwd hoe het met je gaat.... Hoop goed. Je zal wel moe zijn, van 0 ineens naar 20u werken vind ik nog steeds erg pittig. voor jou!

Toffe, ook zo in de opruimwoede dus, haha. Ik ook. Komt ook doordat we op vakantie gaan (over precies een week zit ik in het vliegtuig, aaarrrgghh) en ik het prettig vind om mn huis schoon achter te laten.... lekker he, kledingkasten opruimen! Moet hier ook nog, maar daar kan ik me al nooit toe zetten als ik me goed voel, laat staan nu. Dan trek ik alles uit mn kast, ligt de slaapkamer bezaaaaid met kleren en weet ik bij god niet waar ik moet beginnen om het weer op te ruimen...

Mijn bestelde tas is net bezorgd, jippie! Hij is mooi! Dit is 'm,, ik vind die taupe kleur zooo mooi:

En net besloten dat ik me nu aan ga kleden en nog even op fiets stap om een cadeautje voor neefje te kopen. Met mn nieuwe tas
Kan je dan even langs de apotheek voor me, maris? Met je mooie nieuwe tas?
Tuulk schat!
Ik ben toch maar even naar de winkel gegaan, helemaal blij nu met mijn nieuwe medicijnen (dank maris!), lekkere broodjes en fijn beleg. Hoef de deur niet meer uit vóór het eten en ik eet lekker saai een broodje ofzo..... Schoenen uit, pootjes op tafel en genieten maar. Voel me nu wel beter nu dit is gedaan.
Goed zo Lief! Dat heb ik dus ook, dat ik iets moet wil doen, maar dat ik beter is dat ik het uitsel om mn energie te doseren. Maar aan de andere kant geeft het me ook een goed gevoel als het klaar is, anders blijft het maar in mn hoofd. Net als vandaag dat cadeautje, als ik het vandaag niet had gedaan, moest het morgen, maar dan wil ik ook al sporten en koffie drinken bij een vriendin... en ben blij dat ik het nu klaar heb. Heerlijk geshopt voor neefje, gewoon bij de Wlbra, die hebben superleuk spul voor kids en niet duur. Heb een tas vol leuke cadeaus voor 'm, voor 20 euro. Net leuk ingepakt met ballonnen en slingers, helemaal leuk, ik blij, hij morgen hopelijk ook

Nu nog even paar uur relaxen voor we straks uit eten gaan.
Ze zaten zeker allemaal naar je tas te kijken hè?

Heb lekker minestronesoep gemaakt zojuist. Broodje erbij, ben ik klaar vanavond. Ook enorm genoten van iemand die nog altijd niet helemaal zijn irritatie kwijt is geloof...... Ik probeer er maar om te glimlachen. Als je zo wilt leven, prima.
Volgens mij krijgen we allemaal energie van het heerlijke zonnetje. Ik heb vanmorgen ook lekker veel kunnen doen in huis, morgen alleen de badkamer en de slaapkamer nog, en dan kan ik met een gerust hart volgende week aan de slag.

Vanmiddag nog een heel stuk gelopen samen met mijn vriendin, heerlijk. En het meest fijne is dat ik nog steeds energie voor tien heb.

Daar geniet ik echt wel van, maar het gaat nu ineens zo snel zo goed, dat ik echt bang ben, wanneer ik weer instort. Dus nog steeds dat gevoel van: Waar zit het wak in het ijs?

Abc: Mijn ervaring is wel, als eenmaal de storm is gaan liggen in je hoofd, je dan echt de goede kant opgaat. Je lijf heeft uiteraard tijd nodig om alle losgewaaide takken en kapotte dakpannen op te ruimen, maar als dat eenmaal gebeurd is kan het ook wel heel snel gaan. Maar je moet dus nu je lijf nog wel even de tijd geven, om de schade op te ruimen.

Marriss: Wat goed dat je in de gaten hebt, dat het tijd is om te stoppen. En dat je dat nu ook kan. (met moeite)

Je kadootje klink erg leuk, ik moet echt naar de stad voor de wibra, maar voor dit soort dingen kan je er idd leuk slagen. Superleuke tas trouwens, inderdaad een mooie kleur.

Veel plezier vanavond.

Lief: Wat een energie zelfs na het werken. Knap dat je die iemand die zijn irritatie nog niet kwijt is los kan laten. Probeer het vast te houden.

Ga je vanavond voor het eerst weer sporten? Is dat handig, na een werkdag?

Toffe: Wat fijn dat het bij jou ook de goede kant op lijkt te gaan. Kleding uitzoeken is zo een heidens karwei he? Vooral van die meiden. Ik heb ook wel vaak discussie dan hoor. Een shirt waarvan ik vind dat het er niet meer uitziet, of dat het te klein vind, wil zij persee houden, want ja lievelingsshirt. En een shirt wat nog bijna nieuw is, mag wel weg, want die is stom. Afijn je zal het ongetwijfeld herkennen.

Zonnestraaltje: Lukt het met werken? Zorg goed voor jezelf hoor. Je verdient het.

5x5: Spannend om te wachten op de uitslag? Is het vanmiddag meegevallen om met de bus naar de therapie voor je dochter te gaan?
Ja het is even niet anders met sporten, ben gebonden aan de lestijden. Volgende week ga ik niet op donderdag werken denk ik. Ik vermoed dat het ma-di-vrij wordt, of di-wo-vrij. Helaas op di afspraken dus kan nog niet ma-wo-vrij wat ik graag wil. Dat komt dan de week erna. En als we positief schema aanhouden, dan zou ik daarna alweer vier dagen vier uur gaan doen, maar daar moet ik nu nog even niet aan denken.

Mijn geduld met die eikel raakt op. Nog een paar uurtjes, dan ben ik weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven