Paranormaal begaafd

27-01-2011 14:29 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?
Frankie, heb je het dan over het onbewust oppikken van informatie (lichaamstaal enzo), die je je dan later (of gelijk) bewust wordt?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 19:26:

[...]

het gaat niet over invloed, maar over informatie.

Als je denkt dat er door de Goden geen invloed op de aarde wordt uitgeoefend, moet je eens bij een tal religie's aankloppen.

Zielen houden zich niet bezig met het verschaffen van informatie, echt niet.

Ik ben fervent antireligieus, dus dat heeft bij mij geen zin.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2011 @ 18:18:

[...]

Gidsen hebben daar niets mee te maken hoor,die zorgen er gewoon voor dat je later je levenservaringen op een rijtje kan zetten. Je krijgt er geen informatie van.
@ tyche

Het heeft, voor zover mijn ervaring reikt, betrekking op alle (voor mij dan) denkbare soorten informatie. Dus ook onbewust opgepikte (lichaams)signalen, ja. Dat kan zeker.
Wat doet een gids dan wel volgens jou?
Ik geloof er zeker wel in, maar niet dat een ander voor mij of iemand naders kan bepalen wat je met je gaven of talenten of kwaliteiten kunt doen.

geloof nog altijd dat je daar zelf wel achterkomt
quote:Frankie33 schreef op 27 januari 2011 @ 19:29:

@ tyche

Het heeft, voor zover mijn ervaring reikt, betrekking op alle (voor mij dan) denkbare soorten informatie. Dus ook onbewust opgepikte (lichaams)signalen, ja. Dat kan zeker.Oke dankje, ik wilde checken of ik je begreep.
@ tyche

Okee. Jij hebt leuke uiltjes.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 19:30:

Wat doet een gids dan wel volgens jou?Dat heb ik al aangegeven, maar goed. Gidsen zijn altijd bij je en observeren je leven en helpen je na het leven het allemaal op een rijtje te zetten. Als gidsen al reageren, doordat je naar een medium gaat die dat ECHT kan, dan zullen ze je vertellen dat er zielsveel van je gehouden wordt, maar verder dan dat krijg je geen informatie, je moet zelf je leven leiden, daar wordt niets aan toegevoegd.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2011 @ 19:34:

[...]

Dat heb ik al aangegeven, maar goed. Gidsen zijn altijd bij je en observeren je leven en helpen je na het leven het allemaal op een rijtje te zetten. Als gidsen al reageren, doordat je naar een medium gaat die dat ECHT kan, dan zullen ze je vertellen dat er zielsveel van je gehouden wordt, maar verder dan dat krijg je geen informatie, je moet zelf je leven leiden, daar wordt niets aan toegevoegd.Dan heb je zeker nog verschil in gidsen, want ik ken gidsen die wel degelijk informatie verschaffen en dat kan ik nog bewijzen ook. Terwijl ik zelf helemaal niets heb met allle helderzienheid.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 19:44:

[...]

Dan heb je zeker nog verschil in gidsen, want ik ken gidsen die wel degelijk informatie verschaffen en dat kan ik nog bewijzen ook. Terwijl ik zelf helemaal niets heb met allle helderzienheid.Eeeeh...De Gouden gids??
Dansen is leuker dan lopen
quote:Frankie33 schreef op 27 januari 2011 @ 19:34:

@ tyche

Okee. Jij hebt leuke uiltjes.

Ha ja, leuk zijn ze he?

Maar ik scheer me weg hier, kan TO geen tips geven verder.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 19:44:

[...]

Dan heb je zeker nog verschil in gidsen, want ik ken gidsen die wel degelijk informatie verschaffen en dat kan ik nog bewijzen ook. Terwijl ik zelf helemaal niets heb met allle helderzienheid.Dat zijn geen zielen en geen gidsen, absoluut niet.
quote:natemy schreef op 27 januari 2011 @ 19:45:

[...]

Eeeeh...De Gouden gids??Dit moet zijn een grapjes zijn, maar dan heb je de verkeerde titel *
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2011 @ 19:48:

[...]

Dat zijn geen zielen en geen gidsen, absoluut niet.Wat zijn het dan?
Snorkels.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 19:52:

[...]

Wat zijn het dan?

Er zijn er heel wat die met een geest van doen hebben en die doen wel graag interessant. Ik heb best wel te doen met mensen die daarmee werken in de veronderstelling dat ze met de hemel te maken hebben. Daarmee aan de slag is een geheel zinloze exercitie.

Vaak is die geest nog ontstaan in hun eigen aura ook.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2011 @ 19:56:

[...]

Er zijn er heel wat die met een geest van doen hebben en die doen wel graag interessant. Ik heb best wel te doen met mensen die daarmee werken in de veronderstelling dat ze met de hemel te maken hebben. Daarmee aan de slag is een geheel zinloze exercitie.

Vaak is die geest nog ontstaan in hun eigen aura ook.

Dat is de keerzijde van elke religie, de mens schept zijn Goden.

Dat de geest in de aura kan ontstaan , daar ben ik het wel mee eens. Ik ga nog een stap verder, ook de afdruk van alle ouders zitten in de aura.
quote:werkverbod schreef op 27 januari 2011 @ 20:12:

[...]

Dat is de keerzijde van elke religie, de mens schept zijn Goden.

Dat de geest in de aura kan ontstaan , daar ben ik het wel mee eens. Ik ga nog een stap verder, ook de afdruk van alle ouders zitten in de aura.Is op zich niet erg, als je maar niet gaat denken dat je er iets spiritueels mee kan.Velen zijn er letterlijk gillend gek van geworden.
Ja je moet een kind ook niet laten spelen met een pakje scheermesjes.
Toch altijd grappig dat dit soort topics altijd weer zo verlopen. Had het kunnen voorspellen. Ben dus toch echt helderziend.
quote:Rogue_22 schreef op 27 januari 2011 @ 20:22:

Toch altijd grappig dat dit soort topics altijd weer zo verlopen. Had het kunnen voorspellen. Ben dus toch echt helderziend.Je vind het cynisme blijkbaar prettiger. Daar kan je natuurlijk nog altijd zelf een topic over openen.
Het schijnt zo moeilijk te zijn om een ander de ruimte te gunnen. Als je niets hebt met helderziendheid dan hoeft je hier ook niets te schrijven noch toe te voegen. Geef een ander de mogelijkheid, voor de dingen waar jij geen verstand van heb.

Voor je gal kan je beter ff boven de wc pot gaan hangen.
quote:Cateautje schreef op 27 januari 2011 @ 20:28:

[...]

Je vind het cynisme blijkbaar prettiger. Daar kan je natuurlijk nog altijd zelf een topic over openen.

nee joh gekkerd. Ik ben een beetje sceptisch tegenover Jenny omdat ik niet vind dat ze echt met concrete dingen komt. Ze kan zoveel zeggen, vind het erg opvallend dat ze pas nadat mensen gezegd hadden dat ze paranormaal was, het ineens leek te kunnen om het maar even zo te zeggen. The mind controls the body.

Als je iets maar graag genoeg wil geloven kan je het heel echt laten lijken.

En ik ben heel openstaand hoor in dit soort dingen want ik geloof heilig in paranormale gaven en mensen die het kunnen, ik heb er genoeg gekend. Helaas ken ik ook genoeg oplichters.
quote:Rogue_22 schreef op 27 januari 2011 @ 20:39:

[...]

nee joh gekkerd. Ik ben een beetje sceptisch tegenover Jenny omdat ik niet vind dat ze echt met concrete dingen komt. Ze kan zoveel zeggen, vind het erg opvallend dat ze pas nadat mensen gezegd hadden dat ze paranormaal was, het ineens leek te kunnen om het maar even zo te zeggen. The mind controls the body.

Als je iets maar graag genoeg wil geloven kan je het heel echt laten lijken.

En ik ben heel openstaand hoor in dit soort dingen want ik geloof heilig in paranormale gaven en mensen die het kunnen, ik heb er genoeg gekend. Helaas ken ik ook genoeg oplichters.

Het trieste is dat ook de "oplichters"vaak heilig in zichzelf geloven.

Ik kan niet door de computer zien of TO werkelijk paranormaal begaafd is. Ik ga er van uit dat zij gewoon heeft gezegd wat ze te zeggen had. Het heeft weinig zin om op een forum jezelf uit te geven voor iets wat je niet bent, want de enige die je daarmee in de maling neemt, dat ben je zelf.

Ik laat dit soort zaken daarom maar gewoon in het midden. Wat mij wel duidelijk is geworden is dat TO iemand is die nog volop op zoek is naar wat haar mogelijkheden zijn in het leven.Ik heb absoluut geen moeite met mensen die deze zoektocht af en toe eens met anderen willen delen, dat doen er zoveel hier, ieder op de eigen manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven