Paranormaal begaafd

27-01-2011 14:29 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?
O jee, verkeerde forum, hoop voor je dat je stevig in je schoenen staat. Succes iig
TO, brace yourself! Hier ga je commentaar op krijgen.

Ik ben wel nieuwgierig: hoe ben je erachter gekomen? Kun je concrete voorbeelden geven van je heldervoelend en helderwetendheid?
Oke....Voel je dan ook wanneer ik eindelijk weer een leuke baan ga vinden? ( is een serieuze vraag!)
Oeh Caesarion, dan heb ik ook nog wel wat vragen voor TO :D
Wat doe jij er dan mee, met die gave, zoals je het noemt?
This is not kosher!
quote:jennygirl schreef op 27 januari 2011 @ 14:29:

Ik ben zelf heldervoelend en een stuk helderwetend.

Er is mij ook door meerdere mensen met een gave verteld dat ik in de toekomst met tarotkaarten kan werken.

En dat ik met mijn handen pijn kan weghalen.

Ik ben sinds een jaar meer bewust van dat ik heldervoelend en een stuk helderwetend ben.

Ik vraag me af hoe anderen ( met een gave ) met hun gave omgaan?Maar als je helderwetend bent, dan wéét je toch hoe anderen met hun gave omgaan ???
quote:Pelikaan schreef op 27 januari 2011 @ 14:34:

Oeh Caesarion, dan heb ik ook nog wel wat vragen voor TO :DKunnen we gelijk checken of ze wel ECHT begaafd is of niet..
ikmaggeenvervelendegrapjesmakenikmaggeenvervelendegrapjesmaken ikmaggeenvervelendegrapjesmakenikmaggeenvervelendegrapjesmaken ikmaggeenvervelendegrapjesmakenikmaggeenvervelendegrapjesmaken

ikmaggeenvervelendegrapjesmakenikmaggeenvervelendegrapjesmaken

668, the neighbour of the Beast
Overigens heb je geen gave nodig om te weten hoe er gereageerd gaat worden...
This is not kosher!
Ik doe het NIET Wellhello
Wat Marels zegt
@jennygirl:

Wat heb je gedaan om "je gave" te bevestigen?
Ik beschik nog steeds over de benodigde mannelijke onderdelen, ondanks dat het forum er soms anders over denkt :)

Ik kan dan weer mensen pijn doen met mijn handen en ben een botte hork. Wat ik met deze gave doe? Niks, een strafblad is ook weer zo wat.

Dit topic ga ik maar eens volgen vanmiddag!

(en het is nog niet eens vrijdagmiddag)
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
Als ik me daar in verdiep kan ik ook met tarotkaarten werken trouwens. Dat vind ik weer zo'n voorspelling van lik mn reet, zeg maar.

Zo kan ik ook voorspellingen maken. Zeker als de gene waar je de voorspelling aan doet zweverig genoeg is om dan accuut met tarotkaarten aan de slag te gaan "omdat het nu eenmaal zo moet zijn".....
*ik mag niets vervelends typen........ shit ik heb t geprobeerd, sorry!*

en als je heldervoelend bent dan voel je toch aan dat dit geen leuk topic voor jou gaat worden?

Sorry dit riekt naar mijn ex-schoonloeder met haar heldervoelend/wetend/ruikend weet ik veel wat nog meer gebeuren waar ik god zij dank van af ben! Ik ben uiterst sceptisch.
Voor mij wel een beetje Winky. Ik moet normaal op donderdag een hele dag werken en ben op vrijdagmiddag thuis. Deze week ist precies omgekeerd. Dus het is net alsof het een beetje vrijdag is.
quote:Pelikaan schreef op 27 januari 2011 @ 14:34:

TO, brace yourself! Hier ga je commentaar op krijgen.

Ik ben wel nieuwgierig: hoe ben je erachter gekomen? Kun je concrete voorbeelden geven van je heldervoelend en helderwetendheid?

Ik ben 37 jaar. Mijn oma was helderwetend. Mijn zusje heeft veel sterkere gave dan ik. Mijn zusje heeft mij nooit eerder verteld dat ze dingen zag. Later toen ik het aan haar vertelde heeft ze mij dat verteld.

Ze had al jaren dat voor haarzelf gehouden niet wetende dat ik ook dingen doorkreeg.

Maar rond mijn zestiende kwam ik in aanraking met een vriendin van een moeder die paranormaal begaafd was.

En sinds die tijd kwam ik steeds meer mensen tegen die paranormaal begaafd was. Ik vond dat wel apart.

Maar ik besteedde er niet zoveel aandacht. Ik dacht toeval.

Totdat ik wat ouder werd en rond mijn dertigste in een hele korte tijd drie mensen tegenkwam (een op mijn werk ) die mij vertelden dat ik dingen aanvoel. Deze mensen waren zelf heldervoelend/helderziend

Ik had zoiets van : lekker belangrijk.

Maar ik kreeg toen veel te maken met dat ik opeens dingen doorkreeg. En ik durfde niet meer te slapen.Voelde dat ik niet alleen was. Wist dingen van mensen waarvan ik zelf schrok.

Ik kon het niet voor mezelf verklaren. En ik besloot toen met twee van die drie mensen ( die elkaar niet kenden ) te praten.En ze hebben mij toen verteld wat ik dus had. Dat ik dus heldervoelend en helderwetend was.

Ik heb dat toen toch nog onderdrukt. Wilde er niks mee te maken hebben. Ik dacht ook van : ik ben niet gek ofzo. Dit is abnormaal. Maar op mijn pad kwam ik steeds mensen tegen die een gave hebben. Net alsof je ze aantrekt.

Toen kon ik er niet meer onderuit en als ik dan vroeg aan de mensen welke gaves ik had kwam steeds hetzelfde antwoord naar voren.

Totdat een vriendin zei ( zij heeft geen gave) dat ik het gewoon moest laten komen.

En ik heb sinds 2009 ook gezien dat men gelijk heeft.Ik heb sinds die tijd nog meer gezien wat mijn gave inhoudt.

Alleen dat met de tarotkaarten weet ik niet.
Ik heb ook wel eens een voorgevoel wat blijkt te kloppen. Als ik mij door een zweefteef laat vertellen dat ik "heldervoelend" ben, ben ik dan ook paranormaal begaafd?
Helderziend, heldervoelend, helderwetend... Bestaat er ook zoiets als helderruikend? Of helderhorend?
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
quote:jennygirl schreef op 27 januari 2011 @ 14:50:

[...]

Ik ben 37 jaar. Mijn oma was helderwetend. Mijn zusje heeft veel sterkere gave dan ik. Mijn zusje heeft mij nooit eerder verteld dat ze dingen zag. Later toen ik het aan haar vertelde heeft ze mij dat verteld.

Ze had al jaren dat voor haarzelf gehouden niet wetende dat ik ook dingen doorkreeg.

Maar rond mijn zestiende kwam ik in aanraking met een vriendin van een moeder die paranormaal begaafd was.

En sinds die tijd kwam ik steeds meer mensen tegen die paranormaal begaafd was. Ik vond dat wel apart.

Maar ik besteedde er niet zoveel aandacht. Ik dacht toeval.

Totdat ik wat ouder werd en rond mijn dertigste in een hele korte tijd drie mensen tegenkwam (een op mijn werk ) die mij vertelden dat ik dingen aanvoel. Deze mensen waren zelf heldervoelend/helderziend

Ik had zoiets van : lekker belangrijk.

Maar ik kreeg toen veel te maken met dat ik opeens dingen doorkreeg. En ik durfde niet meer te slapen.Voelde dat ik niet alleen was. Wist dingen van mensen waarvan ik zelf schrok.

Ik kon het niet voor mezelf verklaren. En ik besloot toen met twee van die drie mensen ( die elkaar niet kenden ) te praten.En ze hebben mij toen verteld wat ik dus had. Dat ik dus heldervoelend en helderwetend was.

Ik heb dat toen toch nog onderdrukt. Wilde er niks mee te maken hebben. Ik dacht ook van : ik ben niet gek ofzo. Dit is abnormaal. Maar op mijn pad kwam ik steeds mensen tegen die een gave hebben. Net alsof je ze aantrekt.

Toen kon ik er niet meer onderuit en als ik dan vroeg aan de mensen welke gaves ik had kwam steeds hetzelfde antwoord naar voren.

Totdat een vriendin zei ( zij heeft geen gave) dat ik het gewoon moest laten komen.

En ik heb sinds 2009 ook gezien dat men gelijk heeft.Ik heb sinds die tijd nog meer gezien wat mijn gave inhoudt.

Alleen dat met de tarotkaarten weet ik niet.Kun je concrete voorbeelden geven van dingen die je dan ziet of weet?
Ik ben helderruikend. Ik weet 't meteen als mijn kerel een ruft gelaten heeft.
@Jennygirl: Oke, laten we dan de proef op de som nemen..

Ik ben al bijna een jaar werkloos...Zie je op korte termijn een leuke nieuwe baan voor me?

Alvast bedankt voor je (eerlijke) reactie..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven