***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
maandag 24 december 2007 om 08:14
Even snel, want ik moet zo naar kantoor: de vlekjes zaten gisteren alleen op zijn gezichtje (hij slaapt nu nog); een paar onder zijn oortje, onder zijn mond, zijn oogje en op zijn voorhoofd. Het gaat niet verder naar zijn rompje. Gek he?
Ik hou het vandaag in de gaten! (althans, mijn vriend want ik moet werken).
Spitsmuisje: fijn dat het slapen beter gaat!
Ik hou het vandaag in de gaten! (althans, mijn vriend want ik moet werken).
Spitsmuisje: fijn dat het slapen beter gaat!
maandag 24 december 2007 om 08:27
Lara, is het misschien de vijfde of de zesde ziekte? Ik herinner me ineens dat Hugo een paar maanden geleden ook onder de vlekjes zat en dat Daan dat een paar dagen eerder ook had gehad.
Witch, veel plezier op het centrum!
Okee, wat ik gister heb gekocht: (hou je vast!)
- Een mooi grijs wollen jackje van Patrizia Pepe
- Een overhemd met soort string er aan (nooit meer een bouwvakkers decollete!). Ook van Patrizia Pepe.
- Een grijze rok (wederom van P.P.)
- Een grijze coltrui (Benetton. Nog geen 20 euro!)
- Een strakke driekwart geruite broek (Mexx)
- Een kort tweedjackje (ook van Benetton)
Dit alles heb ik dus gekocht met 70% korting! Kijk, daar word ik blij van!
Muisman krijgt van de kerstman een telefoonoplader voor in de auto. (wilde hij. Ik was er nooit op gekomen). Mijn ouders en oma krijgen twee foto's van Steijn en Hugo in lijstjes. Mijn zusje krijgt niets, aangezien wij ook het eten voor eerste kerstdag betalen. Voor de jongens moet ik straks nog even naar de Bart Smit. (horror)
Witch, veel plezier op het centrum!
Okee, wat ik gister heb gekocht: (hou je vast!)
- Een mooi grijs wollen jackje van Patrizia Pepe
- Een overhemd met soort string er aan (nooit meer een bouwvakkers decollete!). Ook van Patrizia Pepe.
- Een grijze rok (wederom van P.P.)
- Een grijze coltrui (Benetton. Nog geen 20 euro!)
- Een strakke driekwart geruite broek (Mexx)
- Een kort tweedjackje (ook van Benetton)
Dit alles heb ik dus gekocht met 70% korting! Kijk, daar word ik blij van!
Muisman krijgt van de kerstman een telefoonoplader voor in de auto. (wilde hij. Ik was er nooit op gekomen). Mijn ouders en oma krijgen twee foto's van Steijn en Hugo in lijstjes. Mijn zusje krijgt niets, aangezien wij ook het eten voor eerste kerstdag betalen. Voor de jongens moet ik straks nog even naar de Bart Smit. (horror)
maandag 24 december 2007 om 08:32
Jeetje muis, wat heb jij veel gekocht, over een tijdje ga ik ook nog eens naar de solden voor Xander wat broeken en truien bijkopen. Zal wel ook een hoop worden, lage prijzen trekken zo aan eh !
Weet te melden wat je gekocht hebt voor Steijn en Hugo voor kerst, ben eens benieuwd, ik zou zelf al niet meer weten wat ik voor X moest kopen, hij heeft speelgoed zat.
jippie de tweede helft van de fles zit in Xander zonder over te geven !!
Weet te melden wat je gekocht hebt voor Steijn en Hugo voor kerst, ben eens benieuwd, ik zou zelf al niet meer weten wat ik voor X moest kopen, hij heeft speelgoed zat.
jippie de tweede helft van de fles zit in Xander zonder over te geven !!
maandag 24 december 2007 om 08:43
Ha, Spitsmuis, hier ook uitverkoop! Was gisteren nog even in Amsterdam de laatste kerst-inkopen doen (tot mijn grote spijt, zooo ontzettend druk), heb ook weer even tussendoor 3 truien voor mezelf gescoord!
Heb alleen nog geen kado voor Fachatman, wij doen altijd aan kleine kadootjes voor kerst, meer voor de anderen, maar ik zal toch nog even goed nadenken voor Fachatman. Ik bedenk me nu dat hij eigenlijk wel een thermo-beker wilde hebben. Ik hoop dat ze dat bij mij in K. verkopen, heb namelijk geen zin om weer de stad in te gaan!
Spitsmuis, wat fijn dat Muisman zo goed rekening met je heeft gehouden! En ook fijn dat jullie het ritme van de muisjes een beetje hebben kunnen aanpassen!
layla, en toch voelt het niet als ontbijt, maar meer als melk bij het ontbijt.
Heb alleen nog geen kado voor Fachatman, wij doen altijd aan kleine kadootjes voor kerst, meer voor de anderen, maar ik zal toch nog even goed nadenken voor Fachatman. Ik bedenk me nu dat hij eigenlijk wel een thermo-beker wilde hebben. Ik hoop dat ze dat bij mij in K. verkopen, heb namelijk geen zin om weer de stad in te gaan!
Spitsmuis, wat fijn dat Muisman zo goed rekening met je heeft gehouden! En ook fijn dat jullie het ritme van de muisjes een beetje hebben kunnen aanpassen!
layla, en toch voelt het niet als ontbijt, maar meer als melk bij het ontbijt.
maandag 24 december 2007 om 09:09
Fachat: Max krijgt ook gewoon melk 's ochtends hoor. Misschien tijd om eens over te stappen op Bambix, bedenk ik me nu. Kan dat ook in een fles? Heb nog weinig zin en tijd om dat 's ochtends met een lepeltje te doen...
Spitsmuisje: Patricia P. heeft zulke mooie kleding! Het is altijd razendduur, dus echt goed zo in de uitverkoop!!
Lief trouwens dat je man het zo goed heeft opgelost. Is hij de komende tijd vrij, of moet hij werken tussen kerst en oud en nieuw?
Witchke: fijn dat het al wat beter gata met Xander!
Ja, ik zat zelf ook aand e 4e, 5e of 6e ziekte te denken. Maar Daan en Hugo hadden toen toch koorts?
Spitsmuisje: Patricia P. heeft zulke mooie kleding! Het is altijd razendduur, dus echt goed zo in de uitverkoop!!
Lief trouwens dat je man het zo goed heeft opgelost. Is hij de komende tijd vrij, of moet hij werken tussen kerst en oud en nieuw?
Witchke: fijn dat het al wat beter gata met Xander!
Ja, ik zat zelf ook aand e 4e, 5e of 6e ziekte te denken. Maar Daan en Hugo hadden toen toch koorts?
maandag 24 december 2007 om 09:12
Fachat, ik zat daar ook mee! Vooral ook omdat ik wil dat Morris weet dat er ontbeten moet worden (beetje vroeg om dat te leren misschien, maar goed). Als Lars ontbijt krijgt Morris nu ook wat, en wat hij krijgt ligt een beetje aan hoeveel hij 's nachts al bij me heeft gedronken. Als hij geen nachtvoeding heeft gehad en 's ochtends dus veel bij me drinkt geef ik hem iets van een halve boterham (droog) en wat water. Als hij 's nachts een keer (of vaker) bij me gedronken heeft wil hij als hij wakker wordt niet veel meer en geef ik hem een bordje pap, iets van 100, 120 ml. Maar ik maak het wel met kunstvoeding, dus ik kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt. Ik heb echter geen zin om 's ochtends te gaan kolven, dus los ik het zo op.
Spitsmuis, fijn dat je uiteindelijk toch kon gaan slapen. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat hoor. Het is hier soms ook te gek met al die kerstborrels van vriends werk. Hij zit in iets van 7 projecten en elk project heeft z'n eigen borrel, en ook nog allerlei grote borrels en zo. Dan voel je je er wel eens alleen voor staan. Wel lekker geshopt jij!!
Lara, beterschap met Max! Niet ziek worden met de kerst hoor (al kom je dan wel onder je schoonouders uit).
Spitsmuis, fijn dat je uiteindelijk toch kon gaan slapen. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat hoor. Het is hier soms ook te gek met al die kerstborrels van vriends werk. Hij zit in iets van 7 projecten en elk project heeft z'n eigen borrel, en ook nog allerlei grote borrels en zo. Dan voel je je er wel eens alleen voor staan. Wel lekker geshopt jij!!
Lara, beterschap met Max! Niet ziek worden met de kerst hoor (al kom je dan wel onder je schoonouders uit).
maandag 24 december 2007 om 09:23
maandag 24 december 2007 om 09:29
Micha: " Lara, beterschap met Max! Niet ziek worden met de kerst hoor (al kom je dan wel onder je schoonouders uit)." Haha!!! Ehm...enneh daar is wel wat meer voor nodig ben ik bang...
Zeven kerstborrels! Pfff zeg. Moet hij daar ook echt allemaal heen?
Tsja, ik maak me eigenlijk totaal geen zorgen om die vlekjes eigenlijk, zolang hij geen koorts heeft en gewoon lekker blij en gezellig doet (hij staat natuurlijk een klein beetje minder mooi op de kerstfoto's, maar oke ).
Zouden jullie daar allemaal de ha voor bellen? In dat geval bel ik hem vanmiddag wel even.
Zeven kerstborrels! Pfff zeg. Moet hij daar ook echt allemaal heen?
Tsja, ik maak me eigenlijk totaal geen zorgen om die vlekjes eigenlijk, zolang hij geen koorts heeft en gewoon lekker blij en gezellig doet (hij staat natuurlijk een klein beetje minder mooi op de kerstfoto's, maar oke ).
Zouden jullie daar allemaal de ha voor bellen? In dat geval bel ik hem vanmiddag wel even.
maandag 24 december 2007 om 09:33
Oh jammer Witchke, en wat zielig dat Xander weer heeft overgegeven.
Zahra ligt nog steeds te slapen. Vanmorgen was ze om 10 voor 7 wakker, heeft pap gegeten en lag om 8 uur weer op haar bed. (nadat ze een enorme poepluier had produceerd). Ik ga zo nog even naar het tuincentrum om te kijken of ze nog wat kerstdecoraties hebben, vind het ineens wel wat kaal in huis. Ik heb alleen wat takken met lichtjes erin en ik heb gisteren zo'n lichtslang gekocht die ik op de grond achter de gordijnen heb gelegd. Ik had bedacht dat zo'n pyramide met lichtjes ook wel sfeervol is. (maar dan wel een strak model als het kan) Voor een kerstboom hebben we helaas echt geen ruimte dit jaar. Die box neemt zoveel plaats in.
Zahra ligt nog steeds te slapen. Vanmorgen was ze om 10 voor 7 wakker, heeft pap gegeten en lag om 8 uur weer op haar bed. (nadat ze een enorme poepluier had produceerd). Ik ga zo nog even naar het tuincentrum om te kijken of ze nog wat kerstdecoraties hebben, vind het ineens wel wat kaal in huis. Ik heb alleen wat takken met lichtjes erin en ik heb gisteren zo'n lichtslang gekocht die ik op de grond achter de gordijnen heb gelegd. Ik had bedacht dat zo'n pyramide met lichtjes ook wel sfeervol is. (maar dan wel een strak model als het kan) Voor een kerstboom hebben we helaas echt geen ruimte dit jaar. Die box neemt zoveel plaats in.
maandag 24 december 2007 om 10:19
Layla, wij hebben de kerstboom ook in een hoek gemoffeld. Hij staat nu bij de eettafel, op de plek van de drankbol. De drankbol staat naast de box achter twee stoelen in de huiskamer. Ik weet het, het is een gekke plek! Helaas konden we echt niets anders verzinnen zonder heel de woonkamer te moeten verbouwen.
Mich, ZEVEN borrels? Wat veel!
Laar, ik zou voor de zekerheid toch even de huisarts bellen. Overigens denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang Max levendig en alert is, maar toch...Je weet maar nooit.
Patrizia Pepe is een van mijn favoriete merken! Helaas is het niet de favoriet van mijn portemonnee, maar in de uitverkoop wordt het toch een stuk leuker! Ik zag gister trouwens nog een prachtige jas van Max Mara, maar die was echt te duur, zelfs in de uitverkoop! (700 euro "slechts")
Witch, wat jammer dat het niet door ging! Is Xandertje nu bij je thuis?
Mich, ZEVEN borrels? Wat veel!
Laar, ik zou voor de zekerheid toch even de huisarts bellen. Overigens denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken zolang Max levendig en alert is, maar toch...Je weet maar nooit.
Patrizia Pepe is een van mijn favoriete merken! Helaas is het niet de favoriet van mijn portemonnee, maar in de uitverkoop wordt het toch een stuk leuker! Ik zag gister trouwens nog een prachtige jas van Max Mara, maar die was echt te duur, zelfs in de uitverkoop! (700 euro "slechts")
Witch, wat jammer dat het niet door ging! Is Xandertje nu bij je thuis?
maandag 24 december 2007 om 10:55
Iedereen de kerstboodschappen binnen? Helaas moet ik zo nog. De bakker en de slager heb ik gehad (en de drukte viel mee). Maar voor de supermarkt moet ik ff wachten tot Koen wakker is. Vriend is helaas naar een begrafenis vandaag van een oom dus moet het toch ff allemaal zelf doen.
Mich: Wat lijkt Morris op jou! Die eerste aanblik. Lief hoor!
Muisje: Wat heerlijk geshopt. Ik wil ook nog. Maar het komt er nog niet zo van. Vriendlief wil ook veel klusjes in en om het huis doen. En ik heb ook geen zin om in de kerstdrukte te shoppen. Misschien ff de eerste week van januari.
Witch: Doet de kachel het alweer? Balen hoor. En een knuffel van X. Dat hij maar niet meer over hoeft te geven. Zieke kindjes zijn zielig.
Fachat: Ik zit ook met het voedingsschema. Weet ook nog niet helemaal wat ik moet doen met bv en bijvoeding. Ik geeft nu 1 nachtvoeding en dan 'smorgens tussen 6 en 8 een keer. Ligt er aan wanneer meneer wakker is. Als wij dan gaan eten zit hij bij ons aan tafel en krijgt een paar broodkruimels maar dat zet geen zoden aan de dijk. Vervolgens krijgt hij tussen 9 en 10 een fruithap om tussen de middag weer bv en een beetje boterham te krijgen. Als ik thuis ben krijgt hij voordat hij naar bed gaat (3 uur) nog ff een slokje en dan krijgt hij als hij weer wakker wordt zijn warme hap. Voordat hij naar bed gaat krijgt hij dan weer bv.
Koen eet nog niet heel echt structureel bij.
Lievelust: Vandaag jullie laatste dag viering? Al een beetje meer duidelijk wanneer echt de laatste dag wordt?
Framboos: Wat heb je toch alweer een mooie buik. Wordt ik wel een beetje jaloers hoor. De ene keer wil ik ook graag de ander keer niet. Ik ben nog zo moe en daarom twijfel ik wel of weer meteen zwanger 'moet' worden. Aan de andere kant vind ik een klein leeftijdverschil ook heel erg leuk. En als ik de buurvrouw zie met haar 4 kindjes dicht op elkaar vind ik dat ook echt heel leuk. Misschien rust ik deze vakantie lekker uit en biedt dat perspectief voor december 2008
Mich: Wat lijkt Morris op jou! Die eerste aanblik. Lief hoor!
Muisje: Wat heerlijk geshopt. Ik wil ook nog. Maar het komt er nog niet zo van. Vriendlief wil ook veel klusjes in en om het huis doen. En ik heb ook geen zin om in de kerstdrukte te shoppen. Misschien ff de eerste week van januari.
Witch: Doet de kachel het alweer? Balen hoor. En een knuffel van X. Dat hij maar niet meer over hoeft te geven. Zieke kindjes zijn zielig.
Fachat: Ik zit ook met het voedingsschema. Weet ook nog niet helemaal wat ik moet doen met bv en bijvoeding. Ik geeft nu 1 nachtvoeding en dan 'smorgens tussen 6 en 8 een keer. Ligt er aan wanneer meneer wakker is. Als wij dan gaan eten zit hij bij ons aan tafel en krijgt een paar broodkruimels maar dat zet geen zoden aan de dijk. Vervolgens krijgt hij tussen 9 en 10 een fruithap om tussen de middag weer bv en een beetje boterham te krijgen. Als ik thuis ben krijgt hij voordat hij naar bed gaat (3 uur) nog ff een slokje en dan krijgt hij als hij weer wakker wordt zijn warme hap. Voordat hij naar bed gaat krijgt hij dan weer bv.
Koen eet nog niet heel echt structureel bij.
Lievelust: Vandaag jullie laatste dag viering? Al een beetje meer duidelijk wanneer echt de laatste dag wordt?
Framboos: Wat heb je toch alweer een mooie buik. Wordt ik wel een beetje jaloers hoor. De ene keer wil ik ook graag de ander keer niet. Ik ben nog zo moe en daarom twijfel ik wel of weer meteen zwanger 'moet' worden. Aan de andere kant vind ik een klein leeftijdverschil ook heel erg leuk. En als ik de buurvrouw zie met haar 4 kindjes dicht op elkaar vind ik dat ook echt heel leuk. Misschien rust ik deze vakantie lekker uit en biedt dat perspectief voor december 2008
maandag 24 december 2007 om 13:37
Veel beterschap voor Xander!!
Met Fleur is gelukkig niks aan de hand. Ik denk dat ze gisteren gewoon heel moe was. We zijn bij vrienden geweest met een dochter van bijna 2 en een zoontje van 3,5 en daar heeft Fleur natuurlijk de grootste lol gehad. Andere kinderen zijn zoooo leuk.
Vanavond/vanmiddag gaan we naar andere vrienden. Zij hebben een dochtertje van 2 en een zoontje dat twee dagen ouder is dan Fleur. Dat wordt dus weer dikke pret!!!! ik heb er echt reuze zin in.
Met Fleur is gelukkig niks aan de hand. Ik denk dat ze gisteren gewoon heel moe was. We zijn bij vrienden geweest met een dochter van bijna 2 en een zoontje van 3,5 en daar heeft Fleur natuurlijk de grootste lol gehad. Andere kinderen zijn zoooo leuk.
Vanavond/vanmiddag gaan we naar andere vrienden. Zij hebben een dochtertje van 2 en een zoontje dat twee dagen ouder is dan Fleur. Dat wordt dus weer dikke pret!!!! ik heb er echt reuze zin in.
maandag 24 december 2007 om 13:40
maandag 24 december 2007 om 14:04
maandag 24 december 2007 om 14:07
Ik zou het gewoon even afwachten Lara, als je toch naar de huisartsenpost moet kan je maar beter wachten tot je echt iets hebt... Toch?
Zo, ik ben vrij. Vanmorgen nog even gewerkt, wil geen vrije dagen opmaken aan zoiets sufs als kerst
Nu even huishouden. Met 2 katten, een hond en een baby op de vloer blijf je wel goed bezig thuis..
Zo, ik ben vrij. Vanmorgen nog even gewerkt, wil geen vrije dagen opmaken aan zoiets sufs als kerst
Nu even huishouden. Met 2 katten, een hond en een baby op de vloer blijf je wel goed bezig thuis..
maandag 24 december 2007 om 15:03