Good luck!
vrijdag 28 januari 2011 om 20:23
vrijdag 28 januari 2011 om 21:34
quote:bambino schreef op 28 januari 2011 @ 20:25:
[...]
Als het alleen bij die twee blijft heeft Cee een rustig feestje
Vlak Maatje en mij niet uit. Maar goed, wij zijn ook niet erg druk. Ach, die arme Juul. 't Is vast de spanning. Wordt morgen een knalfeest, kan niet anders!
Oei, da´s geen fijne start van de zwemles Suus. Meteen bandjes af en hoofd onder water is ook wel heftig, zeker in combi met nieuwe kindjes, nieuwe juf/meester.... We zullen morgen het z-woord niet noemen.
Maatje helemaal bijgekomen dus we gaan morgen op de verjaardagstoer.
Is vast de spanning Bam! Wordt vast een geweldig feest!
[...]
Als het alleen bij die twee blijft heeft Cee een rustig feestje
Vlak Maatje en mij niet uit. Maar goed, wij zijn ook niet erg druk. Ach, die arme Juul. 't Is vast de spanning. Wordt morgen een knalfeest, kan niet anders!
Oei, da´s geen fijne start van de zwemles Suus. Meteen bandjes af en hoofd onder water is ook wel heftig, zeker in combi met nieuwe kindjes, nieuwe juf/meester.... We zullen morgen het z-woord niet noemen.
Maatje helemaal bijgekomen dus we gaan morgen op de verjaardagstoer.
Is vast de spanning Bam! Wordt vast een geweldig feest!
zaterdag 29 januari 2011 om 11:13
Bam, hoe gaat het? Hoop zo dat het feestje door kan gaan en je nu lekker druk bent!
Oudste had gewoon (pseudo?) krupp gisteravond! Om half twaalf. Hij kreeg helemaal geen adem, heb een uur bij het open raam gezeten met hem, en de medicatie van jongste voor hem van stal gehaald. Echt balen. Voor de derde keer pas, heel gek.
Oudste had gewoon (pseudo?) krupp gisteravond! Om half twaalf. Hij kreeg helemaal geen adem, heb een uur bij het open raam gezeten met hem, en de medicatie van jongste voor hem van stal gehaald. Echt balen. Voor de derde keer pas, heel gek.
zaterdag 29 januari 2011 om 18:47
Oudste is al een paar dagen echt zo verschrikkelijk soort van niks mee te beginnen bokkig. Dat zal er wel mee te maken hebben. Zwemles van vandaag maar afgezegd en hij is nog erg aan het hoesten en heel pips. Ik ben vanmiddag met jongste het huis uitgevlucht. Naar de Ikea. Kun je nagaan, op zaterdag naar ikea is beter dan met oudste in één huis .
Hoe is het bij jullie huis?
Hoe is het bij jullie huis?
zaterdag 29 januari 2011 om 18:53
Jinny, wat naar van die krupp! Hoe gaat het nu met hem?
Star, bedankt voor de lekkere taart! Drukke dag gehad nog vandaag?
Ik duik zo onder de wol, hier drukke dag gehad (eerst naar Ceetje, toen bezoek gehad hier) heb erge hoofdpijn nu.
Mr J kreeg een Krokodil met kiespijn, is er de hele tijd druk mee
Star, bedankt voor de lekkere taart! Drukke dag gehad nog vandaag?
Ik duik zo onder de wol, hier drukke dag gehad (eerst naar Ceetje, toen bezoek gehad hier) heb erge hoofdpijn nu.
Mr J kreeg een Krokodil met kiespijn, is er de hele tijd druk mee
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 29 januari 2011 om 20:14
Goedenavond!
Mamax: hoe was het met de kijkers vandaag?
Jin: oei wat een klus zo het hele huis! Als het maar helpt! Wat sneu voor oudste! Fijn dat je even "kon" vluchten!
Star: meisje niet meer ziek? Jij nog wel? Of begrijp ik het verkeerd?
Mal: lekker naar bed! Ha, leuk spelletje is dat hè!
Suus: ai naar van zwemles. Wij hadden hier ook drama de eerste keren. (Zo erg dat ik hem uit water heb gehaald omdat kindjes de jf niet konden horen door zijn gehuil...) We zijn gaan stickeren en hebben hem dus maar min of meer omgekocht. Hielp wel...
Bam: en? Leuke dag gehad? Iedereen nu uitgeteld?
Amalia; en? l. niet ziek nu? En Des?
Hier ligt oudste in bed met buikpijn en emmertje naast bed. En man is vanavond weg dus ben alleen. Hopelijk valt het mee.
Mamax: hoe was het met de kijkers vandaag?
Jin: oei wat een klus zo het hele huis! Als het maar helpt! Wat sneu voor oudste! Fijn dat je even "kon" vluchten!
Star: meisje niet meer ziek? Jij nog wel? Of begrijp ik het verkeerd?
Mal: lekker naar bed! Ha, leuk spelletje is dat hè!
Suus: ai naar van zwemles. Wij hadden hier ook drama de eerste keren. (Zo erg dat ik hem uit water heb gehaald omdat kindjes de jf niet konden horen door zijn gehuil...) We zijn gaan stickeren en hebben hem dus maar min of meer omgekocht. Hielp wel...
Bam: en? Leuke dag gehad? Iedereen nu uitgeteld?
Amalia; en? l. niet ziek nu? En Des?
Hier ligt oudste in bed met buikpijn en emmertje naast bed. En man is vanavond weg dus ben alleen. Hopelijk valt het mee.
zaterdag 29 januari 2011 om 20:25
quote:Jinny schreef op 29 januari 2011 @ 18:53:
Was het leuk? Nog nieuwe opbrengst?
Italiaans kookboekje, Delicious en nougat (die op is ), douche-/body set van Therme, bon van Hunkemoller, city-guide van Helsinki en doekoe van mijn opa
Was gezellig, mijn moeder had een prachtige taart voor verjaardag van Ceetje gemaakt, zal zo foto's eens uploaden.
Was het leuk? Nog nieuwe opbrengst?
Italiaans kookboekje, Delicious en nougat (die op is ), douche-/body set van Therme, bon van Hunkemoller, city-guide van Helsinki en doekoe van mijn opa
Was gezellig, mijn moeder had een prachtige taart voor verjaardag van Ceetje gemaakt, zal zo foto's eens uploaden.
zaterdag 29 januari 2011 om 22:26
Jaa, die taart van je moeder was echt goed Star! Post-verjaardagsbokken? Vond kind allerliefst!
Leuk om jullie ook weer even te zien Mal, verrassing!
Bam, vertel vertel, hoe was het circusfeest, kleine clowns je lekker afgemat?!
Wij na de taart bij Ceetje door naar feestje van Jeetje, helemaal geslaagd bij boer Leo.
Ah, vriend komt binnen, eens horen wat die heeft uitgevoerd verder.
Leuk om jullie ook weer even te zien Mal, verrassing!
Bam, vertel vertel, hoe was het circusfeest, kleine clowns je lekker afgemat?!
Wij na de taart bij Ceetje door naar feestje van Jeetje, helemaal geslaagd bij boer Leo.
Ah, vriend komt binnen, eens horen wat die heeft uitgevoerd verder.
zaterdag 29 januari 2011 om 23:09
Hier een geslaagd kinderfeestje. Ik heb alleen voor een kindje de ouders gebeld, want die vond er geen klap aan. Het lukte mij heel even hem erbij te betrekken, tot er een ballon knalde toen was het mannetje er weer klaar mee, en trok zich terug.
De ouders hebben hem opgehaald en hij bleek niet helemaal fit te zijn, want heeft heel de middag knockout gelegen hoorde ik later toen ik informeerde.
Voor de rest was het feest geweldig geslaagd.
Heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeee huis een en al confettie,dus het duurde even, voordat we dat weer wat aan de kant hadden
Juul zelf helaas ook niet fit, maar vermoedelijk toch spanningen, want ondanks dat hij wat minder kan hebben, was hij wel heel erg vrolijk. vanochtend was de temp gezakt en vanavond 40.2
Hij heeft ook een het lijkt wel ontstoken vinger, zou daar de koorts eventueel van kunnen komen?
man heeft Soda gehaald voor het geval het morgen nog ontstoken lijkt.
We hebben ook een loge, dus veel bedrijvigheid hier rondom house bammie
Juul wel 2 dubbele kado's gekregen, maar vond hij geen probleem, want dan kon hij mooi met een vriendje spelen.
Haha hoe simpel kan het zijn.
De ouders hebben hem opgehaald en hij bleek niet helemaal fit te zijn, want heeft heel de middag knockout gelegen hoorde ik later toen ik informeerde.
Voor de rest was het feest geweldig geslaagd.
Heeeeeeeeeeeeeeleeeeeeee huis een en al confettie,dus het duurde even, voordat we dat weer wat aan de kant hadden
Juul zelf helaas ook niet fit, maar vermoedelijk toch spanningen, want ondanks dat hij wat minder kan hebben, was hij wel heel erg vrolijk. vanochtend was de temp gezakt en vanavond 40.2
Hij heeft ook een het lijkt wel ontstoken vinger, zou daar de koorts eventueel van kunnen komen?
man heeft Soda gehaald voor het geval het morgen nog ontstoken lijkt.
We hebben ook een loge, dus veel bedrijvigheid hier rondom house bammie
Juul wel 2 dubbele kado's gekregen, maar vond hij geen probleem, want dan kon hij mooi met een vriendje spelen.
Haha hoe simpel kan het zijn.
zondag 30 januari 2011 om 08:18
quote:bridges6 schreef op 29 januari 2011 @ 21:20:
Die taart Star! Die is echt goed!!! Leuke cadeaus! Had Starman het goed gehad in Starmanland? Nog goed gewinkeld?
Hij was niet in Starmanland hoor, daar ligt Manchester nog steeds niet
Ja nieuwe iPhone voor mij dus gekocht en een TARDIS (dr Who) voor kind. Voor de rest alleen maar veel drank
Die taart Star! Die is echt goed!!! Leuke cadeaus! Had Starman het goed gehad in Starmanland? Nog goed gewinkeld?
Hij was niet in Starmanland hoor, daar ligt Manchester nog steeds niet
Ja nieuwe iPhone voor mij dus gekocht en een TARDIS (dr Who) voor kind. Voor de rest alleen maar veel drank