Good luck!
zondag 30 januari 2011 om 09:25
Zo, feestje was inderdaad erg geslaagd. Ik zal vanmiddag even een fototje doen op groep.
Star, doe eens whatsapp op foon dan?!? Je bent lekker verwend! Leuk, leuk!
Zag foto taart. Cewl!
Bam, fijn dat het geslaagd was! Sneu voor jochie maar die was dus echt niet lekker. En Juul vandaag hopelijk weer ok.
Star, doe eens whatsapp op foon dan?!? Je bent lekker verwend! Leuk, leuk!
Zag foto taart. Cewl!
Bam, fijn dat het geslaagd was! Sneu voor jochie maar die was dus echt niet lekker. En Juul vandaag hopelijk weer ok.
zondag 30 januari 2011 om 09:51
quote:Star schreef op 30 januari 2011 @ 08:19:
[...]
Ja toen was ze nog wel lief Hel
Feestje bij de boer leuk dus? Leuk idee dus voor volgend jaar
Malman moest ook zo lachen.
'Ceetje, hou oud ben je nu geworden?'
'zeg ik niet, kijk maar op mijn muts'
Bijdehand
[...]
Ja toen was ze nog wel lief Hel
Feestje bij de boer leuk dus? Leuk idee dus voor volgend jaar
Malman moest ook zo lachen.
'Ceetje, hou oud ben je nu geworden?'
'zeg ik niet, kijk maar op mijn muts'
Bijdehand
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 30 januari 2011 om 10:52
zondag 30 januari 2011 om 11:40
Wat gezellig Star, ook zoveel van Good Luck op je feestje. Klinkt geslaagd! En leuke (en lekkere) dingen heb je gekregen!
Hel, twee feestjes, dat is nog eens Good Luck! Wat leuk!
Bam, geweldig dat feest! Arm kind dat ziek was. Hoe is het nu met Juul? Aan het bijkomen? Erg leuk gedaan. Hoe vonden de ouders de voorstelling?
Hel, twee feestjes, dat is nog eens Good Luck! Wat leuk!
Bam, geweldig dat feest! Arm kind dat ziek was. Hoe is het nu met Juul? Aan het bijkomen? Erg leuk gedaan. Hoe vonden de ouders de voorstelling?
zondag 30 januari 2011 om 21:56
maandag 31 januari 2011 om 09:45
Goedemorgen,
Zo hier wasn ik weer. Ben vandaag een dagje vrij voor mijn jarige zoon
Kon ik hem zelf naar school brengen met z'n tractatie!
Grr.. de laptop stopte er ineens mee, zwart beeld en deed niks meer. Dus zaterdagavond nog even een nieuwe gehaald bij de MM. Daar was alles nog 19% korting.
Maar ik moet nu echt wennen aan het toetsenbord. Ik heb al meer de backspace gebruikt dan dat ik getypt heb.
T. z'n partijtje was erg leuk en gezellig. Ik ben echt blij dat ik het toch gedaan heb.
Even een beetje bijlezen.
Zo hier wasn ik weer. Ben vandaag een dagje vrij voor mijn jarige zoon
Kon ik hem zelf naar school brengen met z'n tractatie!
Grr.. de laptop stopte er ineens mee, zwart beeld en deed niks meer. Dus zaterdagavond nog even een nieuwe gehaald bij de MM. Daar was alles nog 19% korting.
Maar ik moet nu echt wennen aan het toetsenbord. Ik heb al meer de backspace gebruikt dan dat ik getypt heb.
T. z'n partijtje was erg leuk en gezellig. Ik ben echt blij dat ik het toch gedaan heb.
Even een beetje bijlezen.
maandag 31 januari 2011 om 09:56
Bam, dat klinkt als een leuk clownsfeestje! Hoe is het met Juul? Koorts alweer gezakt?
Star, lekker verwend dus voor je verjaardag! Ceetje ook leuk feestje gehad dus. Leuk
Jinny hoe is het met Oudste? Heftig zeg. Het houdt ook niet op bij jullie
Mamax, hoe is het met het huis? Nog interesse van kijkers?
Suze, oei jij ook al een laptop die niks meer doet. Balen! Ben je nu deze hele week alleen?
Hel, bijnaa, bijna jij ook een 5 jarige! Leuk feestje gehad al?
Mal, leuk die krokiodil. Heeft T ook gehad voor Sinterklaas van man zn werk. Helaas was hij na een week al stuk. Hij wilde zn bek niet meer open doen
Bridges, wanneer ben jij met de zwemles begonnen?
Hier vorige week de eerste les ( een half uur) en het ging eigenlijk best goed. Van te voren wilde hij echt niet. Maar toen we er waren sprong hij zo het zwembad in. Het is alleen een k*t tijd. woe middag om 15.00 uur.
Ik ga even zooi ruimen van gister.
Star, lekker verwend dus voor je verjaardag! Ceetje ook leuk feestje gehad dus. Leuk
Jinny hoe is het met Oudste? Heftig zeg. Het houdt ook niet op bij jullie
Mamax, hoe is het met het huis? Nog interesse van kijkers?
Suze, oei jij ook al een laptop die niks meer doet. Balen! Ben je nu deze hele week alleen?
Hel, bijnaa, bijna jij ook een 5 jarige! Leuk feestje gehad al?
Mal, leuk die krokiodil. Heeft T ook gehad voor Sinterklaas van man zn werk. Helaas was hij na een week al stuk. Hij wilde zn bek niet meer open doen
Bridges, wanneer ben jij met de zwemles begonnen?
Hier vorige week de eerste les ( een half uur) en het ging eigenlijk best goed. Van te voren wilde hij echt niet. Maar toen we er waren sprong hij zo het zwembad in. Het is alleen een k*t tijd. woe middag om 15.00 uur.
Ik ga even zooi ruimen van gister.
maandag 31 januari 2011 om 10:21
Hoeraaaaaa nog voor L, voor Gijs en natuurlijk voor T!! Dat jullie allemaal maar flink verwend zijn/worden!
Bam, klinkt helemaal leuk Juul z'n feest! Foto's?!
Star, ik ga voor volgend jaar ook een boer Leo zoeken bij ons in de buurt (maar wel eentje zonder kamelen)!
Bah, ben moe. Krijg met de jaren steeds meer last van PMS (splitting koppijn, een humeur om op te schieten en algehele malaise, krijg echt drie dagen het ene been niet voor het andere), irritant.
Bam, klinkt helemaal leuk Juul z'n feest! Foto's?!
Star, ik ga voor volgend jaar ook een boer Leo zoeken bij ons in de buurt (maar wel eentje zonder kamelen)!
Bah, ben moe. Krijg met de jaren steeds meer last van PMS (splitting koppijn, een humeur om op te schieten en algehele malaise, krijg echt drie dagen het ene been niet voor het andere), irritant.
maandag 31 januari 2011 om 11:58
Hier weer een zieke T, begon zaterdag. hij heeft koorts, hoofdpijn en rugpijn. Zaterdagnacht was hij zelfs aan het ijlen, (zijn deken bewoog te snel) dus hebben we hem toen maar bij ons in bed genomen. Vandaag en morgen houden we hem dus maar thuis want anders schiet het nooit op.
Verder gaat alles zijn gangetje, niet zoveel bijzonders te melden. Gaat gewoon lekker
Allemaal geslaagde feestjes als ik het zo lees en nu overal de rust weer terug?
Mal is je hoofdpijn al wat gezakt? Wanneer is nu ook alweer D-day?
Star, wat een gave taart! En had vent niets moois meegenomen uit die lingerie zaak? Leuke kado's heb je gehad.
Suze, wat sneu dat meisje het zo vervelend vond dat zwemmen. Succes voor de volgende keer.
Hel,
Jinny, hoe gaat het nu?
Naatie, lekker hoor een dagje extra vrij. Lekker aanrommelen na een druk verjaardagsweekend. Wat had je voor traktaties?
Bam, goed zeg van dat opbellen, wel sneu voor dat kindje. Is Juul nu wel weer koortsvrij? En die opmerking van dat dubbele kado, hij heeft echt een sociaal en lief karakter
Verder gaat alles zijn gangetje, niet zoveel bijzonders te melden. Gaat gewoon lekker
Allemaal geslaagde feestjes als ik het zo lees en nu overal de rust weer terug?
Mal is je hoofdpijn al wat gezakt? Wanneer is nu ook alweer D-day?
Star, wat een gave taart! En had vent niets moois meegenomen uit die lingerie zaak? Leuke kado's heb je gehad.
Suze, wat sneu dat meisje het zo vervelend vond dat zwemmen. Succes voor de volgende keer.
Hel,
Jinny, hoe gaat het nu?
Naatie, lekker hoor een dagje extra vrij. Lekker aanrommelen na een druk verjaardagsweekend. Wat had je voor traktaties?
Bam, goed zeg van dat opbellen, wel sneu voor dat kindje. Is Juul nu wel weer koortsvrij? En die opmerking van dat dubbele kado, hij heeft echt een sociaal en lief karakter
maandag 31 januari 2011 om 14:31
Dank voor de felicitaties! En Enka en Jin, bedankt voor de kaarten, lief
Naatie gefeliciteerd met je mannetje. Ook alweer 5, time flies! Was het trakteren leuk?
Jin, wat naar dat Krupp!!! Hoe gaat het nu?
Mal, die krokodil hadden wij ook, B vond het eng!!! Ha ha, die durfde niet mee te doen. Of hij ging aanwijzen welke tand hij wilde en dan moest ik het indrukken
Suze weer ingelogd
Nou, ik kan geen kots meer zien Desje nog steeds ziek, heeft nu ook een soort slijm wat ze steeds ophoest en uitspuugt voordat de rest eruit komt. Morgen huisarts.
En B spuugde vrijdag 2x de grond vol, hangt er vervolgens opgelucht boven en zegt: het is net chocomelk.
:puke: En die heeft nu nog diarree.
L is vrolijk maar ook gesloopt. kan ook door het hele feestgedruis komen.
Ik ben bekaf, leuk hoor zieke kinderen LENTE!!!!
Feestje van L zaterdag bij de brandweer was erg leuk. En ik was ook zeer blij dat ik die stuiterende kinderen na een half uur rollebollen en een half uur taart eten en kado's uitpakken uit mijn huis kon bonjouren
Zondag echte verjaardag, kind helemaal verwend met Playmobil. Man en ik vervolgens tot 5 uur bezig geweest het ridderkasteel (hij is groooohooot!! Jemig) in elkaar te zetten . Is nu klaar, pfff. Nu nog het piratenschip en nog wat riddergebeuren. De draak staat al en wat losse ridders die hij erbij kreeg. Maar gaaf hoor allemaal.
Vanmorgen getrakteerd, ook heel leuk. Ik mocht erbij blijven. Vond ik ook wel leuk om te zien. A en B ook mee en die waren erg lief.
Grote kado's, ook nog allemaal cowboypoppetjes en ander jongensspeelgoed van zijn kinderfeestje, maar het mooiste kado was....
een bakugan ha ha.
Naatie gefeliciteerd met je mannetje. Ook alweer 5, time flies! Was het trakteren leuk?
Jin, wat naar dat Krupp!!! Hoe gaat het nu?
Mal, die krokodil hadden wij ook, B vond het eng!!! Ha ha, die durfde niet mee te doen. Of hij ging aanwijzen welke tand hij wilde en dan moest ik het indrukken
Suze weer ingelogd
Nou, ik kan geen kots meer zien Desje nog steeds ziek, heeft nu ook een soort slijm wat ze steeds ophoest en uitspuugt voordat de rest eruit komt. Morgen huisarts.
En B spuugde vrijdag 2x de grond vol, hangt er vervolgens opgelucht boven en zegt: het is net chocomelk.
:puke: En die heeft nu nog diarree.
L is vrolijk maar ook gesloopt. kan ook door het hele feestgedruis komen.
Ik ben bekaf, leuk hoor zieke kinderen LENTE!!!!
Feestje van L zaterdag bij de brandweer was erg leuk. En ik was ook zeer blij dat ik die stuiterende kinderen na een half uur rollebollen en een half uur taart eten en kado's uitpakken uit mijn huis kon bonjouren
Zondag echte verjaardag, kind helemaal verwend met Playmobil. Man en ik vervolgens tot 5 uur bezig geweest het ridderkasteel (hij is groooohooot!! Jemig) in elkaar te zetten . Is nu klaar, pfff. Nu nog het piratenschip en nog wat riddergebeuren. De draak staat al en wat losse ridders die hij erbij kreeg. Maar gaaf hoor allemaal.
Vanmorgen getrakteerd, ook heel leuk. Ik mocht erbij blijven. Vond ik ook wel leuk om te zien. A en B ook mee en die waren erg lief.
Grote kado's, ook nog allemaal cowboypoppetjes en ander jongensspeelgoed van zijn kinderfeestje, maar het mooiste kado was....
een bakugan ha ha.
maandag 31 januari 2011 om 14:34
Een dag te laat, maar alsnog een Hiep Hiep Hoera voor L. en Gijs!!!
Kijkers waren enthousiast en zouden nog laten weten hoe en wat, dus afwachten.
Jin, arme Oudste! Hoe is het nu met hem? Bij Maxi beginnen verkoudheden meestal met een Pseudokrupp aanval.
Bam, hoe is het met Juul?
Mini was vanmorgen met Maxi mee in de klas, ik was op school aan het helpen. Ventje ligt nu voor pampus op de bank. Gezellig hoor, zo'n laatste dagje thuis...
Kijkers waren enthousiast en zouden nog laten weten hoe en wat, dus afwachten.
Jin, arme Oudste! Hoe is het nu met hem? Bij Maxi beginnen verkoudheden meestal met een Pseudokrupp aanval.
Bam, hoe is het met Juul?
Mini was vanmorgen met Maxi mee in de klas, ik was op school aan het helpen. Ventje ligt nu voor pampus op de bank. Gezellig hoor, zo'n laatste dagje thuis...
maandag 31 januari 2011 om 18:43
maandag 31 januari 2011 om 18:43