IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
dinsdag 1 februari 2011 om 15:17
@allen: eindelijk mogen we inkopen doen en genieten... alles lijkt goed en we krijgen een meisje... Wat valt er een last van onze schouders.
Dames, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden en dat jullie dan wat leukere eerste 20 weken hebben, want dit is echt zenuwslopend geweest.... Kus voor jullie allemaal, ik ga deze week voor het eerst van mijn leven naar de Prenatal en de Babydump.
KUS !!!!
Dames, ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden en dat jullie dan wat leukere eerste 20 weken hebben, want dit is echt zenuwslopend geweest.... Kus voor jullie allemaal, ik ga deze week voor het eerst van mijn leven naar de Prenatal en de Babydump.
KUS !!!!
dinsdag 1 februari 2011 om 16:28
@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!!!
Wat fijn, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben al zo vaak de Prenatal e.d. in gelopen en altijd hoop ik dat ik de volgende keer iets voor mezelf kan kopen.... We blijven hopen!
@Roos: Mooi, eindelijk weer een IUI
@Rhona; ik duim!! Begint toch weer spannend te worden nu dus..
Wat fijn, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben al zo vaak de Prenatal e.d. in gelopen en altijd hoop ik dat ik de volgende keer iets voor mezelf kan kopen.... We blijven hopen!
dinsdag 1 februari 2011 om 16:29
@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!! (niet dat je daar blij van wordt
)
@Puck; ik ben een dansje aan het doen voor jullie!!! (niet dat je daar blij van wordt
)
)
dinsdag 1 februari 2011 om 17:05
dinsdag 1 februari 2011 om 17:10
@puck
GEWELDIG NIEUWS ZEG VAN HARTE GEFELICITEERD EN NU LEKKER GAAN GENIETEN SAMEN wat moet dat een opluchting zijn zeg na die 20 zenuwslopende weken te moeten afwachten whoei ik ben zo blij voor je echt geweldig en nog een meid ook mooier kan gewoon niet ga nu maar lekker shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ allemaal
ik ben net thuis van het ziekenhuis, ik moet vanavond 5 tabletten clomifeen innemen en dan volgende week woensdag weer terug voor een echo, en ik heb het gelijk gehad over dat vroege bloed verlies en het blijkt vaker voor te komen met iui behandelingen dan blijkt het eitje niet goed te zijn en sterft het vroeger af dus me gyneacoloog zei gelijk het is maar goed eigenlijk dat het zo vroeg is gekomen want anders had je 95% kans gehad op een miskraam omdat dat eitje niet goed was.
GEWELDIG NIEUWS ZEG VAN HARTE GEFELICITEERD EN NU LEKKER GAAN GENIETEN SAMEN wat moet dat een opluchting zijn zeg na die 20 zenuwslopende weken te moeten afwachten whoei ik ben zo blij voor je echt geweldig en nog een meid ook mooier kan gewoon niet ga nu maar lekker shoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@ allemaal
ik ben net thuis van het ziekenhuis, ik moet vanavond 5 tabletten clomifeen innemen en dan volgende week woensdag weer terug voor een echo, en ik heb het gelijk gehad over dat vroege bloed verlies en het blijkt vaker voor te komen met iui behandelingen dan blijkt het eitje niet goed te zijn en sterft het vroeger af dus me gyneacoloog zei gelijk het is maar goed eigenlijk dat het zo vroeg is gekomen want anders had je 95% kans gehad op een miskraam omdat dat eitje niet goed was.
dinsdag 1 februari 2011 om 17:50
@Girly; moet je ineens 5 tabletten innemen?? Ik heb 5 tabletten, maar moet van CD3 t/m CD7 1 tablet innemen.. (ook vanavond).. Maar je cyclus telt dan vanaf het moment dat je bloedverlies had laatst?? Wat raar zeg dat je zo snel al bloedverlies krijgt dan, nooit van gehoord... We worden hier wel te deskundig in straks
dinsdag 1 februari 2011 om 20:07
Hoi Brabander..
Ik had je al toegevoegd.. Ik dacht alleen dat je zei dat de eerste keren Clomid niet aansloegen?? Of bedoel je dat je daarmee niet zwanger werd??
@Blondines; nou ja, ik zou een tijdschrift "Infertiliteit" ofzo wel interessant vinden.. Gewoon met alle recente artikelen over niet zwanger kunnen worden en ervaringen van patiënten... Snappen jullie het nu wel?
Ik had je al toegevoegd.. Ik dacht alleen dat je zei dat de eerste keren Clomid niet aansloegen?? Of bedoel je dat je daarmee niet zwanger werd??
@Blondines; nou ja, ik zou een tijdschrift "Infertiliteit" ofzo wel interessant vinden.. Gewoon met alle recente artikelen over niet zwanger kunnen worden en ervaringen van patiënten... Snappen jullie het nu wel?
woensdag 2 februari 2011 om 07:09
@i31 Ja ik weet het verder ook niet, waarom het zo verschilt per zieknhuis en kwa medicatie in te nemen. Ik heb die Clomid een jaar of 3 terug ook eens gekregen en moest toen ook alle 5 tegelijk innemen dus ik weet echt niet beter, en ik denk dat de artsen wel weten wat ze voor schrijven en of het kwaad kan, maar dat lijkt mij niet aangezien er niet echt zware stoffen in die Clomid 50 zitten....
woensdag 2 februari 2011 om 09:19
Zo`n tijdschrift zou op zich wel leuk zijn, alleen betwijfel ik of je die elke week of elke maand zou kunnen vullen met interesante onderwerpen.
hier is verder nog geen ongi te bekennen. heb vanmiddag het gesprek in het ziekenhuis over ivf. dus op zich wel erg fijn dat ik nog niet ongi ben, want dan kunnen we deze cyclus al beginnen met de ivf procedure.
@puck: Zie je wel!!! kaarsjes branden werkt echt!!!!! ow wat ben ik blij voor jullie zeg! nu moet je wel extra genieten he? want je hebt wat in te halen!!! knuffels!!
hier is verder nog geen ongi te bekennen. heb vanmiddag het gesprek in het ziekenhuis over ivf. dus op zich wel erg fijn dat ik nog niet ongi ben, want dan kunnen we deze cyclus al beginnen met de ivf procedure.
@puck: Zie je wel!!! kaarsjes branden werkt echt!!!!! ow wat ben ik blij voor jullie zeg! nu moet je wel extra genieten he? want je hebt wat in te halen!!! knuffels!!