De Winter Tetteraars
zondag 16 januari 2011 om 10:12
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
Ons 17e deel en het blijft leuk.
We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.
Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.
Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:
En de link naar ons vorige topic
donderdag 3 februari 2011 om 22:28
En ik ben pas net thuis. Na het werk hadden we werkoverleg wat ook nog eens lekker uitliep , dus ik ga nog ff een spelletje doen voor de ontspanning en dan maar weer naar bed.
Leuk verhaal van die rare Puk, Olijfje. Ik vind het zo schattig dat hij met een speelgoedbeessie in z'n bek loopt . Heb het hier direct verteld, maar werd dom aangestaard
Splint: wanneer hoor je meer van die sollicitatie? Ik werk zelf ook liever voor een groot bedrijf. Wordt een beetje benauwd van dat kleine gedoe met maar weinig mensen. Je moet daar inderdaad maar tussen passen.
TH, fijn dat je een goeie eerste dag gehad hebt, maar op jouw uren ben ik echt niet jaloers zeg! Werken en dan ook nog naar school, poeh!
VV, jammer dat je nu weggaat. Ik persoonlijk denk dat die persoon jouw andere berichtjes ook wel al gelezen zal hebben. En wat voor nick je ook aanmaakt, ik denk dat je nu voor haar altijd herkenbaar zult blijven.
Doet me er trouwens toch wel weer eens aan denken dat er misschien wel iemand meeleest, die mij ook herkend heeft, aan de verhalen, de foto's en verhalen van de beessies. Maar ja, dat is dan maar zo. Echt persoonlijke dingen zet ik hier toch niet neer.
Fantje: ik heb vandaag meegedaan aan een prijsvraag waar je ook zo'n reader-dinges kan winnen! Lijkt me wel heel raar hoor als je altijd boeken gewend ben.
Zo, nog 1 ochtendje werken en dan weer lekker weekend! Zondag wel weer naar het asiel, maar dat is leuk werk
Leuk verhaal van die rare Puk, Olijfje. Ik vind het zo schattig dat hij met een speelgoedbeessie in z'n bek loopt . Heb het hier direct verteld, maar werd dom aangestaard
Splint: wanneer hoor je meer van die sollicitatie? Ik werk zelf ook liever voor een groot bedrijf. Wordt een beetje benauwd van dat kleine gedoe met maar weinig mensen. Je moet daar inderdaad maar tussen passen.
TH, fijn dat je een goeie eerste dag gehad hebt, maar op jouw uren ben ik echt niet jaloers zeg! Werken en dan ook nog naar school, poeh!
VV, jammer dat je nu weggaat. Ik persoonlijk denk dat die persoon jouw andere berichtjes ook wel al gelezen zal hebben. En wat voor nick je ook aanmaakt, ik denk dat je nu voor haar altijd herkenbaar zult blijven.
Doet me er trouwens toch wel weer eens aan denken dat er misschien wel iemand meeleest, die mij ook herkend heeft, aan de verhalen, de foto's en verhalen van de beessies. Maar ja, dat is dan maar zo. Echt persoonlijke dingen zet ik hier toch niet neer.
Fantje: ik heb vandaag meegedaan aan een prijsvraag waar je ook zo'n reader-dinges kan winnen! Lijkt me wel heel raar hoor als je altijd boeken gewend ben.
Zo, nog 1 ochtendje werken en dan weer lekker weekend! Zondag wel weer naar het asiel, maar dat is leuk werk
donderdag 3 februari 2011 om 22:42
En ik ben net thuis. Of nou ja, wel al een uurtje, maar moest eerst bijpraten en toen kat knuffelen en toen huis opruimen voor de hulp die morgen komt en toen pyjama aan, was in de machine en toen jullie!
Jaaa, H, ben heel benieuwd naar je belevenissen. Maar heel fijn om alvast een korte versie te horen en dat het dus positief was. Wat een opluchting voor je!
De Bieb-smiley is wel passend vermoed ik!
Fran, je hebt toch niet veel te verliezen bij die heks. Kun je niet terugmailen dat je liever hebt dat ze niet van zulke mails stuurt, dat het je een ongemakkelijk gevoel geeft en dat je liever hebt dat ze gewoon belt? Ze wil toch graag een reactie ontlokken van je? Kan ze krijgen hoor.
The Mentalist, nooit gezien. Maar als het zo anders is dan je verwacht, dan snap ik het meestal niet hoor.
Fantje, wat klinkt dat weer lekker, zo'n snowboardparadijs in de buurt. En van je nek, waarschijnlijk wordt er wel wat in gang gezet nu. En met die naaldjes, dat klinkt wel alsof er serieus iets wordt aangepakt. Dat gaat vast wel werken, hoop ik echt!
Slof, ook al zo lang bezig geweest... Slaap lekker straks.
Volgende week hoor ik meer van die sollicitatie. Dan zie ik wel verder of ik me zorgen moet gaan maken over een klein team...
Jaaa, H, ben heel benieuwd naar je belevenissen. Maar heel fijn om alvast een korte versie te horen en dat het dus positief was. Wat een opluchting voor je!
De Bieb-smiley is wel passend vermoed ik!
Fran, je hebt toch niet veel te verliezen bij die heks. Kun je niet terugmailen dat je liever hebt dat ze niet van zulke mails stuurt, dat het je een ongemakkelijk gevoel geeft en dat je liever hebt dat ze gewoon belt? Ze wil toch graag een reactie ontlokken van je? Kan ze krijgen hoor.
The Mentalist, nooit gezien. Maar als het zo anders is dan je verwacht, dan snap ik het meestal niet hoor.
Fantje, wat klinkt dat weer lekker, zo'n snowboardparadijs in de buurt. En van je nek, waarschijnlijk wordt er wel wat in gang gezet nu. En met die naaldjes, dat klinkt wel alsof er serieus iets wordt aangepakt. Dat gaat vast wel werken, hoop ik echt!
Slof, ook al zo lang bezig geweest... Slaap lekker straks.
Volgende week hoor ik meer van die sollicitatie. Dan zie ik wel verder of ik me zorgen moet gaan maken over een klein team...
donderdag 3 februari 2011 om 22:59
Die smiley van Bieb was inderdaad helemaal van toepassing . Ben nu net een minuut of 20 thuis en wel tamelijk kapot. En morgen moet ik tussen half en kwart voor 8 wel weer in de auto zitten . Dus mag dat langere verslag please, please, please even wachten. Het komt echt, dat beloof ik . Maar ik viel tijdens één van de (op zich leuke en interessante) lessen van vanavond al bijna in slaap....en de hele klas had het in de gaten .
donderdag 3 februari 2011 om 23:27
vrijdag 4 februari 2011 om 00:31
Gheghe, ff knip en plak uit ander topic (waarin TO zicht afvroeg of haar kitten een lange staart heeft (ja dus) )
Hier 2 Burmezen (Oosterse katten)
Fido) staart: 31 cm (!)
oren: bijna 6 cm
leuke extra: achterpoten: 14 cm
Dit is dus ook een joekel van een beest
Puk) staart: 27 cm
oren: bijna 5 cm
Hier 2 Burmezen (Oosterse katten)
Fido) staart: 31 cm (!)
oren: bijna 6 cm
leuke extra: achterpoten: 14 cm
Dit is dus ook een joekel van een beest
Puk) staart: 27 cm
oren: bijna 5 cm
Ik ben mijn eigen bananenschil
vrijdag 4 februari 2011 om 00:36
En Olief lag helemaal in een scheur toen ik met rolmaat achter de poekels aanging. Hoezo, is toch heel normaal om je katten op te meten?
Poekels kijken me nu trouwens nog steeds met enorme ogen aan...
Oh en over het speelgoedhondje van Puk: daarstraks kwam 'ie er weer mee langswandelen en legde hem tegen Fido aan. Die keek vervolgens van: 'haal dat vieze vod weg'
TH, fijn dat je eerste dag zo leuk was!! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. We wachten vol ongeduld op je verslag!
Poekels kijken me nu trouwens nog steeds met enorme ogen aan...
Oh en over het speelgoedhondje van Puk: daarstraks kwam 'ie er weer mee langswandelen en legde hem tegen Fido aan. Die keek vervolgens van: 'haal dat vieze vod weg'
TH, fijn dat je eerste dag zo leuk was!! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent. We wachten vol ongeduld op je verslag!
vrijdag 4 februari 2011 om 07:33
ik ben na mijn laatste bericht weer in slaap gevallen. Heb het einde niet eens gezien. Castle heb ik helemaal gemist. Kwart voor 11 werd ik wakker. Hond laten plassen en naar bed. K heb ik wel wakker gemaakt maar die valt toch gelijk weer in slaap. Nu in de trein naar het werk. Zal een slappe werkdag worden. En het waait heel erg hard!
Het verhaal van puk vond ik erg leuk. Zag het zo voor me.
Slof, ik hoop dat je de e reader wint.
Fijne dag allemaal
Het verhaal van puk vond ik erg leuk. Zag het zo voor me.
Slof, ik hoop dat je de e reader wint.
Fijne dag allemaal
vrijdag 4 februari 2011 om 10:10
vrijdag 4 februari 2011 om 10:40
vrijdag 4 februari 2011 om 12:16
TH, lig je lekker in bed of bank met je snotneus? En gierende wind om het huis? Ja? Dan ben ik jaloers.
Ik wil namelijk heel graag in bed liggen nu, lekker warm onder de dekens, Medusa boven op me, Morgana tegen mijn hoofd aan en Maculata naast me. En dan genieten van het geluid van de storm.
En dan lekker weg doezelen.
Maar ja. Ik moest weer zo nodig het archief induiken en 10 dossiers vinden die ik kan doen. Dus en niet naar de kapper en niet in bed liggen met de poezels en/of vriendlief.
Het waait hier echt heel hard. Ik zit op de 9e verdieping dus het giert hier om het gebouw heen.
Ik wil namelijk heel graag in bed liggen nu, lekker warm onder de dekens, Medusa boven op me, Morgana tegen mijn hoofd aan en Maculata naast me. En dan genieten van het geluid van de storm.
En dan lekker weg doezelen.
Maar ja. Ik moest weer zo nodig het archief induiken en 10 dossiers vinden die ik kan doen. Dus en niet naar de kapper en niet in bed liggen met de poezels en/of vriendlief.
Het waait hier echt heel hard. Ik zit op de 9e verdieping dus het giert hier om het gebouw heen.
vrijdag 4 februari 2011 om 12:44
Mmmm, bedje klinkt wel heel aantrekkelijk ja! Was vanochtend suf en warm, niet ziek, maar het idee om een paar dagen thuis te zijn, trekt wel aan. (Foei, Splinter)
Hatsjie! Hee, zou het dan toch....? En nog een keer hatsjie. Ha!
Ratteke, gedeelde smart dan maar? Misschien helpt het.
Wel fijn dat je iets te doen hebt nu, anders duurt het helemaal zo lang.
TH, gelukkig dat je dan geen stage had vandaan. Maar toch jammer van je werk. Beterschap!!
Its, goed naar Itsman luisteren! Lekker rustig aan doen dus.
Fran, heeft heks al gebeld?
Die kattenstaarten, ik las het topic net. Ik krijg er helemaal een beeld bij, al die metende forummers. Olijf die achter de poekels aanvliegt, die het alleen maar leuk vinden en nog harder wegrennen.
Straks ook maar even doen als ik thuis ben. En dan man ernaast zetten, dan meten we in 1 moeite door.
Hatsjie! Hee, zou het dan toch....? En nog een keer hatsjie. Ha!
Ratteke, gedeelde smart dan maar? Misschien helpt het.
Wel fijn dat je iets te doen hebt nu, anders duurt het helemaal zo lang.
TH, gelukkig dat je dan geen stage had vandaan. Maar toch jammer van je werk. Beterschap!!
Its, goed naar Itsman luisteren! Lekker rustig aan doen dus.
Fran, heeft heks al gebeld?
Die kattenstaarten, ik las het topic net. Ik krijg er helemaal een beeld bij, al die metende forummers. Olijf die achter de poekels aanvliegt, die het alleen maar leuk vinden en nog harder wegrennen.
Straks ook maar even doen als ik thuis ben. En dan man ernaast zetten, dan meten we in 1 moeite door.
vrijdag 4 februari 2011 om 13:08
Ach jee, is er een nieuwe snotronde aangebroken? Beterschap TH & Its en Splint, jij ook alvast een beetje beterschap
Ratje, da's altijd zo hè...denk je dat het rustig blijft en wil je lekker naar de kapper, hoppa, daar komen de werkzaamheden!
Gheghe om van het bed rollende Jade
Woeha, gaan we naast de kattenstaarten ook de mannenstaarten meten?
Zo, ff medisch rondje gedaan. Volgende week vrijdag moet ik naar de chirurg voor mijn vinger. Om 8.45 uur (!!) maar dat negeer ik nog even En 28 feb weer naar de slaappoli. Ook nog ff pammen besteld dus ik ben weer klaar met mijn belronde.
Nu heb ik wel koffie verdiend
Ratje, da's altijd zo hè...denk je dat het rustig blijft en wil je lekker naar de kapper, hoppa, daar komen de werkzaamheden!
Gheghe om van het bed rollende Jade
Woeha, gaan we naast de kattenstaarten ook de mannenstaarten meten?
Zo, ff medisch rondje gedaan. Volgende week vrijdag moet ik naar de chirurg voor mijn vinger. Om 8.45 uur (!!) maar dat negeer ik nog even En 28 feb weer naar de slaappoli. Ook nog ff pammen besteld dus ik ben weer klaar met mijn belronde.
Nu heb ik wel koffie verdiend
vrijdag 4 februari 2011 om 14:43
Goed bezig Olijf! Volgende week al naar de chirurg? Bwaah. Ga je er lang last van houden daarna?
Het is hier nat en koud, brrr. Net de verwarming maar weer opgeschroeft. Terwijl de weermeneer vanochtend nog zei dat het een zonnige dag zou worden. Mooi niet dus.
En ja, de dag duurt lang. Hoewel ik wel interessante kandidaten heb, toch schiet het niet op. Komt waarschijnlijk door de rapporten die ik nog moet schrijven en die ik lekker voor me uit schuif...
Het is hier nat en koud, brrr. Net de verwarming maar weer opgeschroeft. Terwijl de weermeneer vanochtend nog zei dat het een zonnige dag zou worden. Mooi niet dus.
En ja, de dag duurt lang. Hoewel ik wel interessante kandidaten heb, toch schiet het niet op. Komt waarschijnlijk door de rapporten die ik nog moet schrijven en die ik lekker voor me uit schuif...
vrijdag 4 februari 2011 om 14:44
De mannenstaarten
Ook wel eng hoor Olijf voor die vinger. Lekker vroeg ook
Ja Frans, heeft heks nog gebeld?
Its: Ik ddenk dat je itsman dan maar moet geloven.
TH ook sterkte hoor. Wel verstandig zo.
Rat je bent er weer hoor! Hele dagen is ook idd lang! Zo knap ook met je stoppen met roken Gaan jullie straks de asbakken kapot gooien als er toch niemand meer rookt?
Ook wel eng hoor Olijf voor die vinger. Lekker vroeg ook
Ja Frans, heeft heks nog gebeld?
Its: Ik ddenk dat je itsman dan maar moet geloven.
TH ook sterkte hoor. Wel verstandig zo.
Rat je bent er weer hoor! Hele dagen is ook idd lang! Zo knap ook met je stoppen met roken Gaan jullie straks de asbakken kapot gooien als er toch niemand meer rookt?
Het Viva forum is papaja.