Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
Zo zweverig is wat Sytze zegt helemaal niet Alice. Niks geesten of uitdrijvingen, gewoon psychokinetische energie.

Maar ik snap je angst, dat hebben veel mensen voor dingen die ze niet kunnen zien. Ze denken dan meteen aan geesten en spoken terwijl het om onschuldige energie gaat, die geen goed of kwaad in de zin heeft.

Bijvoorbeeld de krachtstenen waar iemand anders het hier over had. Ze deed er wat lacherig over omdat ze anticipeerde op mogelijke belachelijkmakingen, maar ik geloof daar wel in. Je gebruikt dan een steen als opslag voor positieve of negatieve energie maar de steen zelf is niet 'goed' of ' kwaad'.
Tuurlijk Sytze, Hannie slaapwandelt en staat 's nachts aan die koelkast te sjorren of haar stresserende hersengolven zorgen voor verschuivingen. *mompelt wat over bananas* Cuckoo, Cuckoo!
Heerlijk zo'n topic om bij te lezen op de vrijdagmiddag.

Ben benieuwd of het al op film staat !
Sorry Patchouli, ik geloof hier niet in. Volgens mij is er een plausibele verklaring. Ik geloof in bordkartonnen muurtjes en trillingen afkomstig vd buurtjes, vrachtwagens whatever. Iedereen is echter vrij te geloven in wat hij/zij wenst.
quote:patchouli_ schreef op 04 februari 2011 @ 14:12:

Zo zweverig is wat Sytze zegt helemaal niet Alice. Niks geesten of uitdrijvingen, gewoon psychokinetische energie.

Maar ik snap je angst, dat hebben veel mensen voor dingen die ze niet kunnen zien. Ze denken dan meteen aan geesten en spoken terwijl het om onschuldige energie gaat, die geen goed of kwaad in de zin heeft.

Bijvoorbeeld de krachtstenen waar iemand anders het hier over had. Ze deed er wat lacherig over omdat ze anticipeerde op mogelijke belachelijkmakingen, maar ik geloof daar wel in. Je gebruikt dan een steen als opslag voor positieve of negatieve energie maar de steen zelf is niet 'goed' of ' kwaad'.Ja dat was Itsme, volgens mij, Patchouli.
Charlotte, is al goed! Ik heb vandaag bijzonder veel last van aardstralen die verkeerd afgestemd zijn. Goddank staat mijn koelkast stabiel.
Voordeel van een ingebouwde koelkast!! Dé oplossing voor het probleem!!
Hallo, Hannie hier.

Het kostte me wel wat tijd om alle reacties door te lezen. Waarvoor in ieder geval bedankt. Behalve voor de reacties van mensen die denken dat ik een grapje maak. Ik vind dat niet heel erg leuk. Ik word in het dagelijks leven ook niet serjeus genomen terwijl ik altijd erg mijn best doe om andere mensen te helpen.

Niet heel erg aardig om te zien dat er dan mensen zijn die zeggen dat je het maar zit te verzinnen. Als ik iets zou verzinnen dan zou ik wel verzinnen dak veel geld had ofzo. Of dat ik heel knap was. Niet dat mijn koelkast steeds scheef staat. Dat is toch helemaal niet leuk om te verzinnen?

Nou ja goed. Dat wilde ik even gezegd hebben.

Mijn koelkast is weer verschoven maar ik heb een opname. Ik heb mijn vriendin gevraagd om vanavond even langs te komen om te helpen kijken want ik heb niet zoveel verstand van dat soort apparaten, plus twee zien meer als eentje natuurlijk. En het is ook wel gezellig, ik heb haar al een paar weken niet gezien, ze is lekker op vakantie geweest. Doet ze altijd in de winter, want ja koud is niks voor haar.
Natuurlijk is iedereen vrij om te geloven wat zij zelf wil, Alice. Jij ook uiteraard! Het is alleen jammer dat je zo negatief bent over andere denkwijzen en er opmerkingen als Cuckoo bij moet plaatsen.

Niet jammer voor mij hoor, want mij maakt dat niet veel uit. Ik heb wel geleerd om mezelf te beschermen tegen negatieve energie van buitenaf. Maar het is jammer voor jou, omdat je die negativiteit de vrije hand geeft, zonder er iets constructiefs mee te doen. Het vindt zelfs een vrij agressieve uitweg. Je hoeft nergens in te geloven om te merken dat dit je algehele balans vaak geen goed doet. Of wellicht is je balans niet zo goed en is dat de oorzaak van deze agressie naar andere denkwijzen?

Als je wilt wil ik je best wat tips geven hoe je er achter kunt komen of je energiebalans is verstoord en hoe je daar eenvoudig iets aan kunt doen?
Aan Patchieouilie: Wat is telekinetische energie dan? Ik heb nog gewoon een ouderwetse televisie, zo'n grote.
Ha Hannie,

Wat goed dat je een opname hebt, spannend hoor!

En hoe bedoel je dat mensen je vaak niet serieus nemen?

Had je niet lekker mee op vakantie gewild met je vriendin, lekker naar de zon! Maar ja, wel het risico dat je je koelkast niet meer zou hebben aangetroffen in huis....beter dat je bent thuisgebleven!
Ben je al bij de buren langs geweest, Hannie? Ik gok toch op bordkartonnen muurtjes in combi met trillingen van hun wasmachine of woon je toevallig aan een drukke weg waar veel vrachtwagens langskomen? Hoezo kun je trouwens je opnames niet zelf even bekijken?
Aan Julus: deze koelkast heb ik net twee jaar. Ga ik toch niet nu een nieuwe kopen, de centen groeien mij niet op me rug natuurlijk
Aan Julus: mensen lachen me heel vaak uit. Ik weet niet waarom eigenlijk.

Aan Alice: nee ik durf niet zo goed naar de buren nog hoor , na gisterenavond! Ik wil echt zeker weten dat het daar vandaan komt, want ja, dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze me uitlachen als ik zeg ja jullie doen van je hoppa op de keukentafel en mijn koelkast gaat er vandoor en als het dan niet zo is dan ben ik de rare nee dat moest maar niet.
Nou Paychouli bedankt voor je aanbod. Maar ik voel me prima in balans en mijn energiebanen zijn op orde. Mochten zaken misgaan dan ga ik naar mijn huisarts of psych of ik last de klusjesman langskomen
Je kan toch gewoon een kop suiker lenen en kijken waar hun wasmachine of keukentafel staat?
Aan Alice: en ik heb natuurlijk gewoon muren van steen en niet van karton zover ik weet natuurlijk want ik was er niet bij toen het huis gebouwd werd. Maar ik denk dat ze van steen zijn.
Hoe moeilijk is het om op play te drukken?
Aan Alice: ik heb geen suiker nodig nog en hun tafel staat tegen de muur waar mijn koelkast staat. Hun hebben een eetkeuken gemaakt van de keuken want ze vinden het gezellig om in de keuken te zitten te eten en als zij dan gaat koken kan hij gewoon aan tafel zitten met een biertje of een red boel.
(ben op pagina 14)

Vertelde het aan mijn man en die heeft het over de rubbers van de compressor. Als die stuk zijn kan de koelkast zo gaan trillen dat hij aan de wandel gaat.
Kan het niet zijn dat iemand ( buren) je een loer willen draaien en iets op je koelkast hebben geplakt en mbv een afstandsbediening het ding laten wandelen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Aan Meds: Op play drukken waarvan? Ik begrijp het niet zo goed.
Welkom terug Hannie, wat fijn dat je toch terug durft te komen

Ik snap dat je het een beetje eng vind om naar de buren te gaan. ik hoop dat je samen met je vriendin erachter komt wat het is

En patchouili, ik was het van die stenen en ik weet zeker dat ze helpen. Misschien wil Hannie ook wel zo een steen proberen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Aan Peppermint Patty: waar zitten die compresors dan? Moet ik hem dan wel of niet neerleggen want gisteren zei ook iemand je moet hem neerleggen maar iemand anders zei niet doen want dan gaat hij stuk.

Aan Nouschie: Dat zal toch niet? Ik ben niemand tot last dus waarom zou iemand dan iets op de koelkast plakken? Ik zie ook niks raars op de koelkast dus ik denk het niet.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 14:32:

Aan Julus: mensen lachen me heel vaak uit. Ik weet niet waarom eigenlijk.

Aan Alice: nee ik durf niet zo goed naar de buren nog hoor , na gisterenavond! Ik wil echt zeker weten dat het daar vandaan komt, want ja, dan kan ik me wel weer voorstellen dat ze me uitlachen als ik zeg ja jullie doen van je hoppa op de keukentafel en mijn koelkast gaat er vandoor en als het dan niet zo is dan ben ik de rare nee dat moest maar niet.

Ik wilde even tegen je zeggen, dat je de tekst van anderen kunt quoten; rechtsboven zit een knopje.

Dan kun je daaronder je antwoordje typen.

Maar vervelend dat mensen je vaak uitlachen; heb je iets aan je uiterlijk, iets opvallends waardoor ze moeten lachen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven