De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Leuk Tonks!! Een nieuwe uitdaging, goed voor je!! En Annie voorlezen is altijd goed ja!

Ik moet volgende week alleen nog maar mijn vinger laten zien hoor, nog geen gepiel of gehak ofzo. Ben benieuwd wat ze verder gaan doen dus.
Ik ben mijn eigen bananenschil
voor toelatingTonks!

Nee, heks nog niet gebeld. Ze heeft nog 2 uur de tijd

Die kattenstaarten

Goed van belrondje Olijf!
Haha, Tonks is in de -stemming.

Ik maar even mee, goed nieuws dat je 'goedgekeurd' bent. Leuk joh!
Goed van je Tonkie! Ben trots op je. En? Ga je zelf ook iets aan je huig-rrrr doen? (hoe klinkt zo iets?)
Tonks, geweldig dat je bent aangenomen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Ik ben er ook weer.

Was naar Z. om de nieuwe vloer van mijn moeder te bewonderen en hebben gelijk een rondje markt gedaan en lekker uitgeluncht.

nieuwe cd van Adele gekocht = mooi!!!

Beterschap voor de zieken!!

en voor Tonks,goed gedaan!
Adele is leuk!
meisjes, ik heb mijn bed verruild voor een comfortabele stoel. Had in bed inderdaad 2 katten klem tegen me aan liggen .

Tonks en die huig R moet je wel kwijt kunnen raken. Voor Ratteke: bij een huig R spreek je m uit met een trillende tong achterin je mond (richting huig) terwijl de R (voor zover ik weet) meer moet worden uitgegesproken met de punt van je tong trillend tegen je gehemelte (of verhemelte).

Ben nog steeds verkouden maar voel me wel iets beter nu. En het is een tetterdingetje dus, met Its en Splinter ook aan de snotter.

Ik ga in etappes reageren want mijn hoofd is nog wel tamelijk duf
Ik ga even rondje wasmachine/afwachine/droger/wasrek doen en me daarna ff in de windvlagen begeven. Als ik niet meer reageer, ben ik weggewaaid
Oh ships...ik zou nog bed verschonen vandaag.

blegh dat vind ik toch zo'n stom karwei...

Oh en Adele (dat nieuwe nummer) In The Deep werd gedraaid op de uitvaartdienst van vriendin....toen de kist werd weggereden.

Soms zit ik lekker mee te zingen..gewoon mooi.

Maar vanmorgen werd het ook op de radio gedraaid en zat ik in de auto..schiet ik helemaal vol.

Wel apart hoor,iedereen van de vriendengroep heeft inmiddels die cd. (terwijl er ook nog veel andere nummers gedraaid zijn)

Deze heeft veel indruk gemaakt.
Het is gewoon een mooi nummer. En dat kan heel beladen overkomen opeens, dat je het hele tafereel van de kist en de sfeer weer voor je ziet
Mooi hè, als een nummer je zo kan raken. Ik heb dat met Beautiful Goodbye van Amanda Marshall (ook nogal beladen, dus misschien maar ff niet googelen Bieb, als je het niet kent) en met het Klarinetconcert van Mozart omdat dat op de begrafenis van mijn oma werd gedraaid. Toen ik een paar jaar later bij de bruiloft van een collegaatje was, werd dat stuk ook gedraaid toen het bruidspaar binnen kwam. Ik zat toen dus heel gepast te wenen
En Adele ís gewoon goed. Ik kan kippenvel van haar krijgen.
Oh ja, ik ga boodschappen doen. Bieb (die met die boeken dus) en Apo heb ik al naar maandag verschoven, nu echt geen zin in met dit weer.
Groot gelijk Olijf...tis prutweer.

Beautiful Goodbeye ken ik...kan me voorstellen dat dat ook beladen kan zijn maar daar heb ik dan weer geen link bij dus gewoon mooi.

Beddegoed zit in de was en ik heb al bedacht dat als ik het straks gelijk in de droger doe het er xzo weer op kan...scheelt weer opvouwen enzo (lui wief )

Heks al gebeld Francis?
Die is ook mooi Olijf!

Nee... heks nog niet gebeld

(hoe voorspelbaar )

Groot gelijk, van beddegoed
Ik moet ook nog bed verschonen. Ook niet zo'n zin in. Heb een beetje last van mijn rug. Vast van het vele zitten vandaag. En ik heb niet heel lekker gelegen vannacht. Njah, gaat wel weer over.

Hoeveel tijd heeft heks nog om te bellen? Of heeft ze in de tussentijd gebeld?

Ik heb vanavond een grote appelflap van de bakker bij de koffie.

Adele ken ik maar een klein beetje. Is dus leuk.
Ik zou geloof ik in etappes reageren maar snothoofd werkt niet erg mee. Viel in de stoel ook weer bijna in slaap . En dat stageverslag houden jullie echt nog tegoed natuurlijk .

Ik ben dus wel zo'n beetje bij, over klussende tetter, tetter die gebeld zou worden, tetter met zere vinger naar chirurg, gestopte tetter die toch werk had dus niet naar kapper kon, drukke tetters, tetter die twijfelt of klein team wel leuk is en mooie muziek die ontroert door herinneringen. En ik vind eigenlijk ook overal wel iets van maar voel me te lamlendig (Panta, hoe gaat het nu met jou? Hoewel jouw lamlendigheid misschien geen irritante verkoudheid als oorzaak had) om veel te typen. En dan zijn we ook nog een tetter kwijt geraakt deze week: ik hoop echt dat het tijdelijk is (goed dat ie virtueel is want IRL ben ik niet echt kissable).

Misschien moet ik me nog een keer lekker douchen om iets fitter te worden . En bed verschonen doe ik als ik me iets beter voel
En er waren natuurlijk ook nog leuke dierenverhalen: Puk met zijn speelgoedhond is .
Bed is verschoond.

Beterschap TH, bijna in stoel in slaap vallen is niet ok he. Pas daar ook mee op he, je drupt hoogstwaarschijnlijk dan snot op jezelf....
Even een voor ziekige TH. Bwah...

Olijf, wat willen ze eigenlijk met je vinger doen?

Ehm, heks heeft NIET gebeld. fijn...
Fran, dat mens is dus gewoon niet wijs. Achterlijke heks. Beetje belangrijk doenerij.

TH, best balen dat je nu ziek bent. Neem er even de tijd voor.

Tonk, solly maar ben het even kwijt, was toch de opleiding logopedie die jij wil gaan volgen of niet?

In ieder geval you go girl!

Olijf, waardeloos zo'n vinger. Ben ook benieuwd naar wat ze van plan zijn. Heb je zelf al een idee?

Kom er net achter dat ik vanavond een pizzaparty heb bij een vd members. Weet gelukkig al wat voor pizza ik ga bakken maar heb wel besloten om voor kant en klare bodems te gaan. Veels te zwaar om zelf te moeten gaan kneden enzo.

Maandag begin ik met mijn cursus risk management in event planning. Spannend.
Optimist tot in de kist!
Waar is iedereen????

Optimist tot in de kist!
Hierzo!

Hé Fant, ligt er nog steeds niks in jouw brievenbus???

Cis, wat debiel dat heks niet meer heeft gebeld. Dat mens spoort niet en als ik jou was, zou ik haar dus echt niet meer serieus nemen. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.

En mijn vinger, ik denk dat ze volgende week gaan kijken wat er in/tegen het gewrichtje aanzit en als het idd een ganglion is, zal die er wel uitgehaald moeten worden. Heb ik dus al eerder in mijn duim gehad. Maar ja, wijsvinger en in/tegen gewricht is wel lastig. Nou ja, we zullen wel zien.
Ik was weer in slaap gesukkeld tijdens 5th gear.

Wakker geworden, was opgehangen en appelflap gegeten.

Nu zat ik ondergoed te googlen. Ik wil boxershorts met pijpjes. Zo goed als niet te krijgen. En mén, wat is zo'n klein stukkie stof toch duur.

Morgen maar eens de Hunkemoller in. Eens kijken of zij nog wat leuks voor me hebben. Ben de strings een beetje zat.

Morgen ook maar eens kijken of het wat rustiger is bij de kapper. Ik heb daar zo'n hekel aan he, wachten tot je aan de beurt bent. Nu maar hopen dat gewoon het voltallige personeel moet werken, dan loopt het lekker vlot door.

Zo maar weer naar bed. Lekker naar de wind luisteren. Je hoort het nu ook heel goed in de schoorsteen. Kan me er nu al op verheugen. Schoon bedje, fris en schoon gedoucht en dan slapen met storm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven