Wat kan het zijn??

03-02-2011 21:19 835 berichten
Alle reacties Link kopieren
36
quote:Enn schreef op 04 februari 2011 @ 20:03:

Gedoetje in de middag? Wat bedoel je?

Klussen op de Keukentafel.

( Zou zomaar een nieuw rtlprogramma kunnen zijn. )
Hannie, ik denk toch he, heel stiekem dat die buren andere dingen doen op hun eetkamertafel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Aan Hasse: nee dat is ook weer zo. ik ken moeilijk een antislip mat voor mijn koelkast leggen als mijn buurvrouw denkt dat die er ligt voor haar slip en dat zij lekker van je weet wel in de middag en ik maar voor de koelkast terugduwen.

Mijn vriendin zegt ook dat ik moet gaan. En het dan zeggen. Misschien kan ik een mooie kaart maken en daar op zetten van nou buuf eh heel leuk voor jullie dat jullie het " gezellig" hebben in de middag maar mijn slagroom komt stijf geklopt de koelkast uitwandelen dus eh kun je je tafel dan maar verplaatsen?
Aan Itsme26 : zou je denken? Maar wat dan? wie doet er nou elke middag al vijf dagen lang bonken tussen de middag en dan nog lachen ook? En wat doen ze dan? Zouden ze aan het sjoelen zijn dan , dat kan ook natuurlijk!
Speciaal voor wie nog niet snapt wat het antwoord is op de vraag in de topictitel:

Op verzoek van TO is bovenstaand plaatje gewijzigd.
Ik denk dat ze zelf brood bakken en dat de buurman thuis komt om het deeg te kneden. Handmatig natuurlijk... Daar word je wel vrolijk van, zou ik zo denken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:07:

daar op zetten van nou buuf eh heel leuk voor jullie dat jullie het " gezellig" hebben in de middag maar mijn slagroom komt stijf geklopt de koelkast uitwandelen dus eh kun je je tafel dan maar verplaatsen?
Wat eten we vanavond?
Sjoelen lijkt me een stuk logischer Hannie. Dat is weer helemaal in opkomst bij de jongeren!
Aan Charlotte; wat ongepast om dergelijke plaatjes zomaar te plakken zeg ik schrik me het ongans zo van dat soort dingen. Zou je het weg willen halen ik vind het niet kunnen
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:07:

nou buuf eh heel leuk voor jullie dat jullie het " gezellig" hebben in de middag maar mijn slagroom komt stijf geklopt de koelkast uitwandelen dus eh kun je je tafel dan maar verplaatsen?

Je vriendin lijkt me pas een gezellige, gekke meid.

Ja, lastig om dat met je buren te bespreken.

Ik kan me voorstellen dat die mensen ook denken " Fuck de buuf " en lekker door blijven fucken 's middags.

Alhoewel....... die vinden het vast net zo genqant als jij het vindt om dat ter sprake te brengen.

Kun je de buuf niet alleen op de koffie vragen van de week om het dan " als vrouwen onder elkaar " in de groep te gooien? Zou je dat minder eng vinden?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Aan Hasse; dat kan ook nog, ow gelukkig ben ik nog niet gegaan want dan denken ze dat ik een rare ben en dat denkt iedereen al maar ik doe niemand kwaad maar die koelkast moet wel blijven staan natuurlijk
Aan Blijftgewoonbianca; dat is ook een goed idee om haar gewoon uit te nodigen voor een gezellig bakkie senseo en dan maar even om de tafel. Nou ja zoals ik dat doe dan, niet zoals zij dat doet dan he.
Wat raar dat ze alleen doordeweeks sex hebben in de keuken. Je koelkast blijft 's weekends gewoon op zijn plek?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:13:

Aan Hasse; dat kan ook nog, ow gelukkig ben ik nog niet gegaan want dan denken ze dat ik een rare ben en dat denkt iedereen al maar ik doe niemand kwaad maar die koelkast moet wel blijven staan natuurlijkGewoon in het midden laten dat jij vermoed dat ze liggen te batsen, maar vragen of ze willen opletten wat ze met die tafel doen, omdat je koelkast door je kamer schuift....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Laat je buurvrouw gewoon dit topic lezen.

Enne, je bent wel een beetje preuts hoor Hannie, seks is toch fijn en lekker?
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:09:

Aan Itsme26 : zou je denken? Maar wat dan? wie doet er nou elke middag al vijf dagen lang bonken tussen de middag en dan nog lachen ook? En wat doen ze dan? Zouden ze aan het sjoelen zijn dan , dat kan ook natuurlijk!Misschien kun je vragen of je hun sjoeltafel mag lenen voor de naaiclub, als ze die dan niet hebben dan weet je dat ze iets anders doen
Ehmmm, abrupt einde... Heb ik iets gemist?
De lol was er vanaf, want een topic als deze heeft een houdbaarheidsdatum. Maar lollig was het wel!
quote:iris1969 schreef op 04 februari 2011 @ 22:30:

De lol was er vanaf, want een topic als deze heeft een houdbaarheidsdatum. Maar lollig was het wel!Nee hoor, X-factor begon.
quote:Charlotte69 schreef op 04 februari 2011 @ 22:46:

[...]

Nee hoor, X-factor begon. En voor de laaggeschoolde mensen onder ons op sbs6 : Sterruh dansuh op het ijs. ( Dwz, soort van sterruh, de meeste zijn sterruh die wij niet kennuh. Nou ja, geer en nens dan wel, maar die dancen weer niet zo . Geloof ik . Ik kijk die troep niet natuurlijk. Ik kijk geen tv. )
En Tat niet te vergeten hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tat ?

* Ik kijk geen tv. Hoogstens uitzendinggemist, als ik denk dat iets echt echt echt de moeite waard was. *
Tatjana just-juul, iets wat ik ook nooit kijk natuurlijk
quote:itsme26 schreef op 05 februari 2011 @ 07:50:

Tatjana just-juul, iets wat ik ook nooit kijk natuurlijkPrecies die. Gister helaas gemist.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hannie, heb je de buren al de oren gewassen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven