Entertainment alle pijlers

X-Factor

22-01-2011 00:08 2414 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten... We gaan naadloos door van de een naar de ander...

Tot ziens TVOH, welkom X-Factor!

Ben Saunders... Wiesda?

(Vanaf aankomende vrijdag 28 januari!)
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 04 februari 2011 @ 22:06:

[...]

ik ook, ik ook, ik ook

High Five! Ik mis ze dit seizoen.

Donny hebben we al gezien...ik wil de BadBoyz!

*er is geen stampvoet-smiley*
Huts!
quote:steph schreef op 04 februari 2011 @ 22:05:

[...]

Te veel wortels eten, geloof me het komt voor.Ik lustte als peuter alleen maar wortelprak en werd 's zomers dus serieus oranje
Yraatje Kan niet quoten, maar ik vind ze idd lelijk en ik vind dat ze niet kunnen zingen
Dubbel
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2011 @ 22:06:

[...]

Echt wel!

Owww...ik was zo van Team BadBoyz vorig seizoen! Ik was een van de weinigen hier op 't topic...Ik ook! Was het weer helemaal vergeten, tot ik afgelopen week weer eens een reactie plaatste. Ben meer een meelezer dan poster
quote:poppedotje schreef op 04 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Ik liep onderlaatst achter een knul die zijn broek ook zo laag had, het was dat ik een buggy vooruit aan het duwen was anders had ik zijn broek omhoog getrokken! ik kan daar echt niet tegen.Ik zou hem juist nog lager trekken, zal ze leren. Schrikken ze direkt van.
quote:S0LEIL schreef op 04 februari 2011 @ 22:07:

[...]

Wat sneu eigenlijk.

Is toch heel erg als iedereen in eerste instantie van je schrikt.

Ik heb een collega. Hij werkt op een andere locatie, dus ik sprak hem vaak aan de telefoon. Leuke vent, het klikte meteen en we hebben enorm gelachen. Toen ontmoette ik hem voor het eerst. Zijn uiterlijk pastte helemáál niet bij zijn karakter. Inmiddels ben ik aan hem gewend. Maar ik ben nog steeds vrijer aan de telefoon dan wanneer hij naast me staat Erg toch, ik schaam me rot.Ach, ik heb ook een collega die raar is... en er ook nog es raar uitziet.... en ik ben er ondertussen wel aan gewend... maar ik kan me voorstellen dat mensen hem aan de telefoon anders voorstellen...
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2011 @ 22:09:

[...]

*er is geen stampvoet-smiley*We hebben vast nog wel een aantal voorrondes te gaan, toch? Er zijn sowieso nog weinig groepjes...
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:rosanna08 schreef op 04 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Itsie, je gaat me toch niet vertellen dat Itsman ook van die broeken heeft he? ben jij gek, die man van mij moet niets hebben van hip gedoe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:poppedotje schreef op 04 februari 2011 @ 22:08:

[...]

Ik liep onderlaatst achter een knul die zijn broek ook zo laag had, het was dat ik een buggy vooruit aan het duwen was anders had ik zijn broek omhoog getrokken! ik kan daar echt niet tegen.Oh ik heb er één keer eentje aangetikt en gezegd dat er een bruine streep in z'n broek zat. Die broek was zo omhoog!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 februari 2011 @ 22:09:

[...]

*er is geen stampvoet-smiley* deze doet dat ook heel leuk hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Waldorf114 schreef op 04 februari 2011 @ 22:08:

Wat sneuuuu. Ik heb medelijden met een potentieel vriendinnetje van 1 van de twee. Ik bedoel, je wilt er ook geen trio mee ofzo.

Ach... zeg maar nee dan krijg je er twee toch???

En je ziet het verschil toch niet, dus wat maakt het dan uit??
quote:steph schreef op 04 februari 2011 @ 22:09:

[...]

Ik zou hem juist nog lager trekken, zal ze leren. Schrikken ze direkt van.

*ziet gelijk een peuter voor haar die hele dagen broeken naar beneden trekt... "mama doet het ook!" *
.
wie zongen ook weer

when wil i wil i be famous

oook een tweeling toch????
quote:itsme26 schreef op 04 februari 2011 @ 22:10:

[...]

ben jij gek, die man van mij moet niets hebben van hip gedoe pfieuwww
quote:Tickel schreef op 04 februari 2011 @ 22:10:

[...]

Oh ik heb er één keer eentje aangetikt en gezegd dat er een bruine streep in z'n broek zat. Die broek was zo omhoog!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Tickel schreef op 04 februari 2011 @ 22:10:

[...]

Oh ik heb er één keer eentje aangetikt en gezegd dat er een bruine streep in z'n broek zat. Die broek was zo omhoog!
Heineken Mjoezik Hol.
Is het bij jullie trouwens ook aan het spoken nu? Jeetje, wat gaat het tekeer buiten
quote:Hermans schreef op 04 februari 2011 @ 22:09:

[...]

Ik ook! Was het weer helemaal vergeten, tot ik afgelopen week weer eens een reactie plaatste. Ben meer een meelezer dan poster

Ach das waar ook, hai Hermans!

Jij was een trouw lid van Team BadBoyz.

Ik kijk pas een kwartiertje mee (avonddienst). Heb ik wat gemist? Ik las iets van een del in een strakke jurk??
Huts!
quote:Yraatje schreef op 04 februari 2011 @ 22:09:

[...]

Ach, ik heb ook een collega die raar is... en er ook nog es raar uitziet.... en ik ben er ondertussen wel aan gewend... maar ik kan me voorstellen dat mensen hem aan de telefoon anders voorstellen...Maar hij is niet raar, echt niet. Het is een hele aardige vent en superlollig. Hij ziet er alleen raar uit. Ik zie hem niet vaak, dus elke keer denk ik: O ja
nou ja zeg, iedereen ging staan dus Angela gunt het ze? En Limo dan??
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Rainbow01 schreef op 04 februari 2011 @ 22:11:

wie zongen ook weer

when wil i wil i be famous

oook een tweeling toch????dat was Bross, met de broertjes Goss ofzoiets met nog een gozer
Die ene helft van de tweeling is echt lelijker dan de ander zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven