Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
In sommige seizoenen zijn voorgesneden paprika's uit de diepvries goedkoper dan verse.

Ksnapputookniet.
Alle reacties Link kopieren
@ Breekster: het vestje zit perfect! Heb gewoon M (heb ik normaal ook). Soms zit het inderdaad net even beroerder maar deze doet het erg goed. Ik ga ook even bij de kruidvat kijken! Die anni rolfi truitjes heb ik een paar jaar geleden ook gehad en die heb ik echt lang gedragen.

Over dat rauwe vlees voor de hond: ik zou het zelf ook niet doen maar het is een vrekkenoptie . Mijn ouders zijn gepensioneerd en hebben alle tijd om in de gaten te houden of het vlees uit de vriezer moet, te laten ontdooien, kijken wat de hond lekker vindt (hert wel, eend niet, dat geneuzel), etcetera. Dus het kost ook wat extra tijd wat zij er voor over hebben maar wat ik zelf ook niet snel zou doen. Wel nog even flauw: de hond van mijn opa kreeg de allergoedkoopste brokken van de aldi en toen hond (Golden retriever) veuls te dik werd had de dierenarts verteld dat er erg veel zout in die goedkope brokken zit. Dat was zo'n vijf jaar geleden, misschien inmiddels verbeterd.
Zo, ik heb daarstraks even bijna 400 euro verdiend.

Hoe?

Nou, we hebben een probleempje met de auto, het ABS lampje ging branden. Eenmaal bij de garage bleek dat de ABS sensor kapot was, er moet dus een nieuwe op komen. Deze moet worden besteld. Zo'n ding kost ¤460,-!!

¤460,- voor een sensor! Het ziet eruit als een kabeltje!!!!! Echt niet te geloven!!!

Dus ik dacht, ik ga zoeken op internet. Zo'n sensor hoeft van mij niet per se nieuw te zijn. Het blijkt dat het zelden voor komt dat die dingen kapot gaan. Nu heb ik er na heel veel zoekwerk !!!godzijdank!!! eindelijk eentje gevonden bij één autosloperij ergens in het land. Hij kost ¤75,- Pfffffffff, wat een verschil!

Waar zo'n onderdelen-zoeklijn dan toch weer niet goed voor is he
[quote]adios schreef op 07 februari 2011 @ 13:28:

Ik ben opzoek naar slankie punten!!!! Dus misschien is er hier iemand die mij daaraan kan helpen./quote]

Komtie:

6W3D7LN

AAG52F7

G9H9YU3
Zie QR
Er zijn weer kortingsbonnen voor LaPlace (bij V&D) en ik kreeg een folder van Van Vessem bakkerij voor 3 gratis truffels. De folder zat bij de wekelijkse stapel folders, maar je kunt je ook inschrijven voor de nieuwsbrief en dan krijg je regelmatig dingen gratis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier wordt al vroeg gevrekt.

Dank voor de La Place-bonnen, Himalaya. Heb er al meerdere keren met korting geluncht. Scheelt behoorlijk.
DewareJacob! Ik wil die zooplus aanbeveling wel doen. Je kan deze sturen naar vogeltje apestaartje lycos punt com
quote:DeWareJacoba schreef op 07 februari 2011 @ 19:52:

Zo, ik heb daarstraks even bijna 400 euro verdiend.

Hoe?

Nou, we hebben een probleempje met de auto, het ABS lampje ging branden. Eenmaal bij de garage bleek dat de ABS sensor kapot was, er moet dus een nieuwe op komen. Deze moet worden besteld. Zo'n ding kost ¤460,-!!

¤460,- voor een sensor! Het ziet eruit als een kabeltje!!!!! Echt niet te geloven!!!

Dus ik dacht, ik ga zoeken op internet. Zo'n sensor hoeft van mij niet per se nieuw te zijn. Het blijkt dat het zelden voor komt dat die dingen kapot gaan. Nu heb ik er na heel veel zoekwerk !!!godzijdank!!! eindelijk eentje gevonden bij één autosloperij ergens in het land. Hij kost ¤75,- Pfffffffff, wat een verschil!

Waar zo'n onderdelen-zoeklijn dan toch weer niet goed voor is he

wauw, goed zo.

Belachelijk hè hoe duur autodingen zijn.

Mijn man moest laatst 1 lampje vervangen van zijn knipperlicht. En dan kan je niet gewoon 1 lampje kopen...nee, dan moet het meteen een hele set zijn met ook nog remlichten en achteruitrijlichten....Nu viel de prijs wel mee (15 euro), maar het slaat toch nergens op eigenlijk, want tegend e tijd dat we een remlicht moeten vervangen, zijn we dat setje natuurlijk weer kwijt.
quote:Starshine schreef op 08 februari 2011 @ 10:10:

[...]

wauw, goed zo.

Belachelijk hè hoe duur autodingen zijn.

Mijn man moest laatst 1 lampje vervangen van zijn knipperlicht. En dan kan je niet gewoon 1 lampje kopen...nee, dan moet het meteen een hele set zijn met ook nog remlichten en achteruitrijlichten....Nu viel de prijs wel mee (15 euro), maar het slaat toch nergens op eigenlijk, want tegend e tijd dat we een remlicht moeten vervangen, zijn we dat setje natuurlijk weer kwijt.En als er wéér wat stuk gaat, is het hoogstwaarschijnlijk wéér een knipperlicht, en heb je niets aan de restanten uit je setje
Het vrekken gaat niet goed meer in ons huishouden. Ik heb de indruk dat ik heel goed op let, aanbiedingen koop (die ik nodig heb) maar toch geef ik weer belachelijk veel uit aan de boodschappen. Bijvoorbeeld deze week, ik had het weekmenu klaar en ik moest alleen nog melk hebben. Nu heb ik al weer 90 euro uit gegeven aan aanbiedingsvlees en wijn en nog meer onzin. Ik denk dat ik echt met enveloppes moet gaan werken.
Ik wil nog even zeggen dat ik zondag die HH beurs code probeerde maar dat ie ongeldig was. Het zou fijn zijn als ik of anderen een code ergens voor plaatsen dat degene die er gebruik van maakt dat even meld.
Er zijn heel veel 2e kaartje-gratis aanbiedingen voor de HH beurs. Heb je al gegoogled? Of zoek je 1 kaartje maar dan met korting?
quote:himalaya schreef op 08 februari 2011 @ 14:29:

Er zijn heel veel 2e kaartje-gratis aanbiedingen voor de HH beurs. Heb je al gegoogled? Of zoek je 1 kaartje maar dan met korting?Ik ben al voorzien :-)
quote:BrEkster schreef op 08 februari 2011 @ 12:59:

Ik denk dat ik echt met enveloppes moet gaan werken.

Dat doe ik ook Werkt perfect bij mij!

Het vergt wat dicipline, maar envelopjes samen met een weekmenu opstellen werkt voor mij in ieder geval erg goed. Ik hou zelfs geld over van mijn boodschappengeld

Dus ik zou zeggen probeer het eens gewoon voor een maand
Vandaag nog een goeie 'vrekken' actie. Ik wilde een nieuwe PC kopen (nu hebben we een laptop van 4 jaar oud die zooooo traag is) en had mijn vader meegenomen om te adviseren. Mooie PC uitgekozen en mijn vader bood aan om het LED scherm (want zuiniger dan LCD) te betalen! Lief hè! Scheelde me toch weer 170 euro
quote:Punica schreef op 08 februari 2011 @ 15:14:

[...]

Dat doe ik ook Werkt perfect bij mij!

Het vergt wat dicipline, maar envelopjes samen met een weekmenu opstellen werkt voor mij in ieder geval erg goed. Ik hou zelfs geld over van mijn boodschappengeld

Dus ik zou zeggen probeer het eens gewoon voor een maand Zo werkt het bij mij ook en kun je dus meestal geen "aanbiedingen" kopen die je anders wel had gekocht terwijl het niet eens een echte aanbieding was.
quote:Flashy schreef op 08 februari 2011 @ 14:18:

Ik wil nog even zeggen dat ik zondag die HH beurs code probeerde maar dat ie ongeldig was. Het zou fijn zijn als ik of anderen een code ergens voor plaatsen dat degene die er gebruik van maakt dat even meld.Ja, dat zou handig zijn. Dat is ook met de blond en slankie code's zo...
voor de liefhebbers, codes van de Slankie

XW7C39E

M7C25UU
quote:Mugske schreef op 08 februari 2011 @ 17:42:

voor de liefhebbers, codes van de Slankie

XW7C39E

M7C25UUthanks! heb nu al een armbandje en het eerste bedeltje besteld!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:kaasfondue schreef op 08 februari 2011 @ 00:28:

[quote]adios schreef op 07 februari 2011 @ 13:28:

Ik ben opzoek naar slankie punten!!!! Dus misschien is er hier iemand die mij daaraan kan helpen./quote]

Komtie:

6W3D7LN

AAG52F7

G9H9YU3

jij ook heel erg bedankt!

probeer al sinds gisteren mij aan te melden bij mijnessent.nl lukte nu nog steeds niet dus heb maar weer eens gebeld. heb daar maar gelijk mijnvoorschot drastisch verlaagd. heb een nieuwbouw app uit 2010 van ongeveer 62 m2, niet vaak thuis en vrij zuinig en ik had een voorschot van 132(!!!) euro. Toendertijd ja op gezegt omdat ik met spoed het gas en electra moest regelen (was zo stom dat niet te regelen voor de oplevering!) nu maar even naar beneden gesteld naar 60 euro per maand.

Vriend zit in soort gelijke situatie qua wonen en aanwezigheid en die heeft afgelopen jaar 49 euro per maand verbruikt volgens de jaar afrekening.

hopelijk zit ik met mijn 60 aardig in de buurt!

Verder kom ik aardig uit met mijn boodschappen budget van 40 euro per week. Daarvan eet ik 1 avond ziwiezo niet thuis en om het weekend (vrij-zon) niet. andere weekend eet vriend bij mij.

wel helaas vandaag een gaatje moeten laten vullen bij de tandarts, totale rekening inc controle afspraak van 2 weken terug kom ik weer op 80 euro uit. grrrr

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:Sjonnery schreef op 08 februari 2011 @ 09:12:

DewareJacob! Ik wil die zooplus aanbeveling wel doen. Je kan deze sturen naar vogeltje apestaartje lycos punt comLeuk! Bedankt! Ik heb je vanmiddag een mail gestuurd. Het is zo dat ik van Zooplus de voor en achernaam moet invullen dus als je het geen probleem vindt om deze naar mij te mailen zou dat heel fijn zijn. Dan stuur ik je een mail door via Zooplus.
Oh, misschien moet je even haar email adres wissen in je post. Dan kan ze die als ze wil ook zelf uit haar post wissen.
Oh ik zou ook nog wel graag Slankie codes willen, ik heb er nog 2 nodig, dus als iemand er nog heeft hoor ik het graag!
DeWareJacoba, ben mail aan het openen.

Adres hoeft niet gewist te worden hoor, is een zij adresje voor dit soort dingen... Voor en achternaam ook geen probleem!
Layla, ik heb nog een Slankie code voor je:

6W9MM9V

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven